بهترین برس‌های حرارتی موجود در بازار ایران از نگاه خریداران

اینجا برایتان ۱۰ برس حرارتی پرطرفدار و پرفروش را بررسی کرده‌ایم. با خواندن این مطلب می‌توانید برای انتخاب و خرید بهترین برس حرارتی تصمیم بگیرید.

چرا برس حرارتی بخریم؟

برس حرارتی درواقع وسیله‌ای است که با یک تیر، دو نشان می‌زند؛ هم مانند برس‌های معمولی گره موها را باز می‌کند و هم با حرارت دادن مانند یک سشوار عمل می‌کند که نتیجه استفاده از آن موهایی صاف و زیبا و بدون گره خواهد بود. استفاده از برس حرارتی مزایایی دارد که به توضیح هریک می‌پردازیم:

مزایای برس حرارتی

بدون خطر بودن: برس‌های حرارتی و اتوهای مو را می‌توان در یک رده در نظر گرفت اما این دو تفاوت‌هایی باهم دارند که از مهم‌ترین‌شان می‌توان به گستره دما اشاره کرد. برس‌های حرارتی دمای پایین‌تری دارند و به همین دلیل خطر آسیب به مو و ایجاد سوختگی درحین استفاده هم پایین‌تر خواهد بود. برس حرارتی به پوست سر و  به موها آسیب کمتری وارد می‌کند حتی اگر در بیش‌ترین میزان دما تنظیم شده باشد. برس حرارتی را می‌توان چندین مرتبه و حتی روزانه استفاده کرد اما استفاده از اتوهای مو محدودیت دارد.

کاربری آسان: استفاده آسان و از آن مهم‌تر سرعت بالای حالت دادن به موها از ویژگی‌های چشمگیر این محصولات است. پس از داغ شدن برس کافی است آن را بر روی موها کشیده تا صاف و یک‌دست شوند. برای استفاده آسان‌تر و آسیب‌ کم‌تر به مو توصیه می‌شود موهای خیس را برس نکشید و قبل از استفاد از آن از سرم‌های مخصوص قبل از حرارت دادن به موها استفاده کنید؛ هم موها سریع‌تر صاف می‌شوند، هم نتیجه کار بهتر خواهد بود و هم ماندگاری حالت موها بیش‌تر خواهد بود.

ظاهر طبیعی مو: همان‌طور که می‌دانید اتوهای مو پس از صاف کردن، برقی تقریباً مصنوعی بر روی موها ایجاد می‌کنند که این مورد در برس‌های حرارتی وجود ندارد. اگرچه موها را صاف و لخت می‌کنند اما ظاهر موها کاملاً طبیعی باقی می‌ماند. این برس‌ها برای انواع مختلف موها حتی موهای نازک و شکننده قابلیت استفاده دارند.

عدم ایجاد الکتریسیته در موها: برس‌های معمولی و همین‌طور اتوهای مو، با ایجاد الکتریسیته در موها منجربه پریشان شدن موها می‌شوند که جلوه جالبی ندارند و حتماً باید از ماده‌ای استفاده کنید تا موها در جای خود قرار بگیرند، درحالی که اغلب برس‌های حرارتی مجهز به فناوری تولید یون بوده و از الکتریسیته شدن موها جلوگیری به عمل می‌آورند.

معیارهای منومد برای انتخاب بهترین برس‌های حرارتی

  • نظرات مثبت کاربران
  • طراحی ارگونومیک
  • عملکرد مناسب
  • بازه دمایی مناسب
  • کیفیت بالا

این ۱۰ محصول به‌ترتیب بیش‌ترین امتیاز و بالاترین عملکرد را دارند.

معرفی انواع برس‌های حرارتی

۱. برس حرارتی جیمی مدل GM-۲۹۷۲

جیمی

جنس صفحه برس حرارتی جیمی از سرامیک است که به خوبی حرارت را منتقل می‌کند. بازه دمای این برس از ۲۴۰ تا ۴۰۰ درجه سانتی‌گراد است که هم حرارت مناسبی است و هم به مو آسیبی نمی‌زند. برس جیمی مدل GM-۲۹۷۲ مجهز به دکمه خاموش و روشن است. این برس قابلیت تنظیم دما دارد که دکمه‌هایی برای کاهش و افزایش دما بر روی بدنه آن تعبیه شده است. میزان درجه حرارت را می‌توانید بر روی صفحه نمایشگر LCD آن مشاهده کنید. سیم ۱.۶۷ متری برس جیمی از نوع گردان است یعنی شما برس را به هر جهتی قرار دهید، سیم می‌چرخد و در همان جهت قرار می‌گیرد.جیمی از فناوری تولید یون بهره برده است که قادر است سرعت خشک‌شدن موها را افزایش دهد. فراموش نکنید که قبل استفاده از هرگونه وسیله خشک‌کننده و حالت‌دهنده برای موها، از محصولات مراقبتی مو مانند انواع ماسک‌ها و سرم‌ها استفاده کنید تا درصد آسیب‌دیدن موها تاحد زیادی کاهش یابد.

بیش از ۱۰۰۰ نفر از خریداران این محصول، انتخاب و استفاده از آن را پیشنهاد داده‌اند. قیمت مناسب، کارایی و قابلیت‌های بالا، سهولت در استفاده و کیفیت مطلوب این برس از جمله عوامل رضایت مصرف‌کنندگان بوده است.

مشاهده تصاویر و قیمت این برس

۲. برس حرارتی روزیا مدل HR۷۶۷

روزیا

سطح پهن و مستطیل‌شکل برس حرارتی برند روزیا مدل HR۷۶۷ قادر به حالت دادن سطح بیش‌تری از موهاست و به همین دلیل صاف کردن و حالت‌دهی موها با سرعت بیش‌تری انجام خواهد شد. بدنه این برس طراحی ارگونومیک دارد که به‌راحتی در دست قرار گرفته و به دلیل وزن سبکی که دارد، درحین استفاده دست خسته نخواهد شد. صفحه برس روزیا از جنس سرامیک ساخته شده که این جنس در صفحات اکثر برس‌های حرارتی، اتوهای مو و حالت‌دهنده‌های مو به‌‌کار برده شده است. صفحات سرامیکی گرما را به‌راحتی به موها منتقل کرده و باعث سوختن و آسیب‌رسانی به آن‌ها نخواهند شد. دمای برس موی مدل HR۷۶۷ از ۲۲۰ تا ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است. روزیا مجهز به سیستم خاموش‌ شدن خودکار بوده و پس از ۶۰ دقیقه و در صورت عدم استفاده به‌صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. این برس دارای دکمه خاموش و روشن است و بر روی صفحه نمایشگر آن می‌توانید میزان دما و روشن یا خاموش بودن آن را مشاهده کنید. برس حرارتی روزیا دارای سیم گردان است که سهولت استفاده از آن را بیش‌تر کرده است. داخل پکیج این محصول یاوریک دفترچه راهنما وجود دارد که نحوه استفاده صحیح از آن توضیح داده شده است.
از جهت نوآوری، ویژگی‌ها و قابلیت‌ها، طراحی ظاهری و قیمت برس حرارتی روزیا امتیاز بالایی از سوی کاربران دریافت کرده است. سرعت بالای صاف کردن موها، ازبین بردن پف و حجم زیاد مو و عدم آسیب‌رسانی به موها از دیگر ویژگی‌های این محصول از دید کاربران است.

مشاهده تصاویر و قیمت این برس

۳. برس حرارتی صاف کننده مو بابیلیس مدل HSB۱۰۰E

بابیلیس

بابیلیس یکی از برندهای مطرح فرانسوی است که کیفیت و تنوع محصولاتش سال‌هاست در سطح جهان توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد. بازه دمای این برس از ۱۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد است که در سه حالت ۱۸۰، ۱۹۰ و ۲۰۰ قابل تنظیم است. میزان درجه حرارت را می‌توانید بر روی نمایشگر LED برس بابلیس مشاهده کنید. همچنین این برس مجهز به فناوری تولید یون با دو خروجی مجزاست که نقش مهمی در سریع‌تر صاف کردن موها خواهد داشت. اگرچه صفحه سرامیکی برس‌ حرارتی و صاف‌کننده بابلیس به‌طوری طراحی شده که کم‌ترین میزان آسیب برای مو را داشته باشد اما به‌هرحال حرارت مستقیم است و بهتر است برای آسیب کم‌تر از محصولات مراقبتی مو که مخصوص قبل از سشوار و اتو و برس هستند استفاده کنید. سیم برس از نوع گردان است که طول ۳ متری آن، سهولت استفاده را چندبرابر کرده است. دارا بودن دکمه خاموش و روشن از ویژگی‌های این برس است که دیگر نیاز نیست پس از اتمام کار حتماً دستگاه را از برق جدا کنید و پس از خاموش کردن، برس خنک خواهد شد.

اگر بخواهیم به جزئی‌ترین و مهم‌ترین قسمت برس بپردازیم، دندانه‌ها هستند که از سه جنس مختلف ساخته شده‌اند. این برس به‌طورکلی دارای ۱۲۶ عدد دندانه است که ۴۲ عدد از جنس سرامیک، ۳۴ عدد از جنس پلاستیک و ۵۰ عدد از جنس سیلیکون و همگی غیرقابل ذوب شدن و مقاوم در برابر حرارت هستند. دندانه‌های سرامیکی وظیفه انتقال حرارت و دندانه‌های پلاستیکی و سرامیکی وظیفه باز کردن گره موها و جلوگیری از ایجاد الکتریسیته در موها را دارند..

برس حرارتی بابلیس مدل HSB۱۰۰E از نظر کاربران دارای عملکردی بسیار حرفه‌ای و قوی است که به‌خوبی قادر است موها را صاف، درخشان و زیبا کند. عدم آسیب‌رسانی به موها از دیگر عواملی است که رضایت افراد مصرف‌کننده را به خود جلب کرد است. این برس اگرچه قیمت نسبتاً بالایی دارد اما در برابر کیفیت و کارایی‌هایی که دارد، قیمت آن هم توجیه خواهد شد.

مشاهده تصاویر و قیمت این برس

۴. برس حرارتی مدل Straight Artifact

Straight Artifact

این برس حرارتی در طول 9۰ ثانیه گرم شده و دمای آن تا ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است. با توجه به نوع مو، درجه حرارت مورداستفاده هم باید تغییر کند. به طور مثال موی کمی حالت‌دار و موی فر و وز نباید با یک درجه حرارت برس کشیده شوند چرا که احتمال آسیب دیدن موهای ضعیف در درجه‌ حرارت‌های بالا وجود دارد. برس حرارتی مدل Straight Artifact مجهز به دکمه خاموش و روشن، سیستم ایمنی قفل دما و صفحه نمایشگر LCD بر روی دسته برس است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به خاموشی خودکار اشاره کرد که پس از گذشت ۶۰ دقیقه و در صورت عدم استفاده، برس به صورت خودکار خاموش خواهد شد. سیم برس از نوع گردان و به طول ۱.۵ متر است. صفحه برس سرامیکی بوده و با پین‌هایی در نوک دندانه‌های برس وجود دارد، حرارت به خوبی منتقل شده و موها صاف و لخت خواهند شد. اگرچه این برس با حرارت موها را صاف می‌کند اما مانع از الکتریسیته شدن موها می‌شود.

تعداد زیادی از کاربران خرید و استفاده از این محصول را پیشنهاد داده‌اند چرا که از عملکرد، کیفیت و قیمت آن رضایت بالایی داشته‌اند.

مشاهده تصاویر و قیمت این برس

۵. برس حرارتی فیلیپس مدل BHH۸۸۰

فیلیپس

صفحه سرامیکی تورمالین برس حرارتی فیلیپس در عرض ۵۰ ثانیه گرم شده و آماده استفاده خواهد بود. دمای این برس از ۱۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است. برس حرارتی مدل BHH۸۸۰ مجهز به سیستم خاموشی خودکار است که پس از ۶۰ دقیقه و عدم استفاده از آن، به‌طور اتوماتیک خاموش خواهد شد. دکمه خاموش و روشن، سیم گردان ۱.۸ متری و طراحی ارگونومیک برای سهولت در استفاده ازجمله ویژگی‌های این برس حرارتی است. شانه‌های برس مقاومت خوبی در برابر حرارت دارند و وجود فناوری تولید یون باعث انتقال بهتر گرما به موها خواهد شد. اگرچه قدرت صاف کردن این محصول بالاست اما وجود فناوری ThermoProtect در برس حرارتی فیلیپس از انتقال گرمای بیش از حد و آسیب دیدن موها جلوگیری می‌کند. تعداد کلی دندانه‌ای این برس ۲۴۷ عدد است که ۱۱۱ عدد آن گرماده هستند. سایز سری برس ۱۱۶ × ۶۰ میلی‌متر است که پهن محسوب شده و سطح بیش‌تری از موها را در یک زمان پوشش می‌دهد.

امروزه برس‌های حرارتی جایگزین مناسبی برای سشوار و اتوی مو هستند و درواقع کار این دو دستگاه را باهم دارند. بهتر است برای سلامت موها، در زمان خیس بودن مو از هیچ‌گونه وسیله حرارتی که به‌طور مستقیم با موها ارتباط دارد، استفاده نکنید. پس از شست‌وشو اجازه دهید موها کمی خشک شده سپس از وسایلی مانند سشوار، اتو و برس حرارتی برای حالت دادن به موها استفاده کنید. برس حرارتی نه‌تنها موها را صاف و خوش‌حالت خواهد کرد بلکه استفاده آسان آن، سرعت صاف کرد موها را بالا برده و در زمان صرفه‌جویی خواهد کرد. برس‌های حرارتی مانند اتوهای مو منجربه سوختگی موها نخواهند شد.

تعداد زیادی از کاربران خرید این محصول را پیشنهاد داده‌اند و از کیفیت بالا و عملکرد مناسب آن رضایت کامل داشته‌اند. سبک بودن برس، عدم آسیب‌رسانی به موها، سهولت در استفاده و برند معتبر از نکاتی هستند که رضایت کاربران را جلب کرده‌اند.

مشاهده تصاویر و قیمت این برس

۶. برس حرارتی دی اچ مدل HQT-۹۰۶

دی اچ

صفحه بیضی شکل و پهن برس دی اچ از جنس سرامیک ساخته شده و سطح زیادی از موها را پوشش می‌دهد که باعث می‌شود سرعت صاف کردن موها هم افزایش یابد. در اچ دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی بر روی دسته است که درجه حرارت و خاموش یا روشن بودن برس را می‌توان روی آن مشاهده کرد. بیشینه دما در برس مدل HQT-۹۰۶ تا ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد است که در ۱۱ درجه مختلف قابلیت تنظیم دارد. دی اچ دارای سیستم خاموشی خودکار است که اگر زمانی فراموش کردید آن را خاموش کنید، برس به صورت خودکار پس از چند دقیقه خاموش شده و اتصال آن با برق قطع خواهد شد. طول سیم این محصول ۱.۷ متر است و دسته ارگونومیک آن درحین استفاده دست را خسته نخواهد کرد.
مصرف‌کنندگان به نسبت قیمتی که دارد، از عملکردها و کارایی‌های آن رضایت داشته‌اند.

مشاهده تصاویر و قیمت این برس

۷. برس حرارتی آ ا گ مدل GB ۵۶۶۷

آاگ

صفحه این برس هم مانند سایر برس‌های حرارتی از جنس سرامیک مرغوب و مقاوم ساخته شد است. بیشینه دما در برس آاگ ۱۹۰ درجه سانتی‌گراد است که می‌توان دمای آن را از ۱۶۰ تا ۱۹۰ درجه سانتی‌گراد تنظیم کرد. آاگ دارای صفحه نمایش دیجیتالی است که می‌توانید میزان درجه حرارت و یا روشن و خاموش بودن برس را از روی آن چک کنید. برس مدل GB ۵۶۶۷ مجهز به فناوری تولید یون است که باعث می‌شود برس سریع‌تر گرم شده و حرارت از خروجی‌های صفحه سریع‌تر به موها منتقل شود. تنها ۶۰ ثانیه یا ۱ دقیقه طول می‌کشد تا برس گرم شده و قابلیت استفاده داشته باشد. وجود دکمه روشن و خاموش بر روی برس از دیگر ویژگی‌های آن است که پس از خاموش کردن برس دیگر نیازی نیست حتماً آن را از پریز برق جدا کنید. سیم گردان و ۱ متری برس آاگ، استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند.

با برس حرارتی آاگ مدل GB ۵۶۶۷ می‌توان انواع موهای فر، مجعد، حالت‌دار، کوتاه و بلند را صاف و زیبا کرد بدون آن‌ که آسیبی به موها وارد شود. توصیه می‌شود قبل از استفاده از هرگونه وسایل حرارتی برای موها حتماً از مواد مراقبتی مو مانند سرم‌ها و ماسک‌ها استفاده شود تا کم‌ترین احتمال آسیب برای موهای شما وجود داشته باشد. حرارت مستقیم و بالا می‌تواند به بافت مو آسیب زده و آن را بسوزاند. البته ناگفته نماند که برس‌های حرارتی آسیب کم‌تری نسبت‌به سشوار و اتوی مو به موها می‌رسانند.

طراحی ارگونومیک و جنس خوب بدنه، حرارت مناسب، کارایی و عملکرد عالی و همین‌طور قیمت مناسب از ویژگی‌های موردپسند کاربران این محصول بوده است.

مشاهده تصاویر و قیمت این برس

۸. برس حرارتی مو رولن مدل RS۱۱۰۸

رولن

برس حرارتی رولن از نوع پیچی است که ظاهری استوانه‌ای شکل دارد. تفاوت این برس با برس‌های حرارتی صفحه تخت در این است که علاوه‌بر صاف کردن موها، می‌توانید برای حالت دادن و پیچاندن موها هم آن را مورد استفاده قرار دهید. البته اگر قصد فر کردن موهای‌تان را دارید، باید بدانید که با این سایز سری برس، موهایی با فر درشت خواهید داشت. در واقع این برس کار یک دستگاه فر و یا حتی سشوار  و برس معمولی را برای حالت دادن انجام می‌دهد. تنها ۶۰ ثانیه طول می‌کشد تا برس مدل RS۱۱۰۸ گرم شده و آماده استفاده باشد. وجود فناوری یون در برس رولن باعث گرم شدن سریع‌تر برس و همین‌طور انتقال بهتر گرما به موها خواهد شد. برس پس از ۳۰ دقیقه عدم استفاده، به‌صورت خودکار خاموش می‌شود که در مصرف برق هم صرفه‌جویی خواهد کرد. قابلیت تنظیم دما از ۱۲۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد، سیستم ایمنی قفل دما، دارا بودن دکمه خاموش و روشن از جمله ویژگی‌های بارز برس حرارتی رولن هستند. این برس برای انواع جنس موها، موهای کوتاه و موهای بلند قابلیت استفاده دارد.
این محصول از لحاظ کیفیت، عملکرد و کارایی‌های بالا، استفاده آسان، طراحی ارگونومیک و زیبا، سبک  بودن و همین‌طور قیمت مناسب امتیاز بالایی از کاربران دریافت کرده است.

مشاهده تصاویر و قیمت این برس

۹. برس حرارتي پرو الشيم مدل PE۵۰۰ET

پرو الشیم

این برس حرارتی دارای قابلیت تنظیم دماست که از ۲۲۰ تا ۲۴۰ درجه قابل تغییر است. میزان درجه حرارت بر روی صفحه نمایشگر برس مشخص خواهد شد. صفحه نمایش، دکمه‌های تنظیم دما و خاموش و روشن همگی بر روی دسته برس حرارتی پرو الشیم تعبیه شده‌اند. سری پهن و مستطیلی شکل آن سطح نسبتاً وسیعی از موها را پوشش خواهد داد که زمان کم‌تری برای صاف‌ کردن و حالت دادن به موها صرف خواهد شد. جنس صفحه از سرامیک است که مجهز به فناوری تولید یون است، این فناوری به همراه صفحه سرامیکی، برس را سریع‌تر گرم کرده، گرما را به‌سرعت به موها منتقل کرده و میزان آسیب‌رسانی به موها را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد. نوع سیم آن گردان است و به هر سمتی که قرار بگیرید، سیم هم به همان جهت می‌چرخد و استفاده از برس را برای شما آسان‌تر خواهد کرد.

مصرف‌کنندگان از لحاظ کیفیت، کارایی، قیمت و طراحی امتیاز بسیار بالایی به این محصول داده و به جای اتوی مو، خرید برس حرارتی پرو الشیم را پیشنهاد داده‌اند. تاثیر بالای برس حرارتی مدل PE۵۰۰ET در لخت کردن موها ازجمله ویژگی‌های بارز آن است که توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.

مشاهده تصاویر و قیمت این برس

۱۰. برس حرارتی رمینگتون مدل CB۷۷۸۰

رمینگتون

رمینگتون برندی آمریکایی و با اصالت است که از سال ۱۸۱۶ میلادی فعالیت خود را در زمینه لوازم برقی زیبایی و  بهداشتی آغاز کرده و تاکنون کیفیت و تنوع محصولاتش توانسته‌اند محبوبیت زیادی در سطح جهان به دست آورند. صفحه برس از جنس سرامیک پیشرفته و باکیفیت ساخته شده که با روغن کراتین و روغن بادام غنی شده است و در محافظت از موها و صافی بیش‌تر تاثیرگذار هستند. سیستم فناوری یون در آن به انتقال گرمای بهتر و سریع‌تر کمک زیادی کرده است. مدت زمان گرم شدن صفحه و دندانه‌های این برس تنها ۳۰ ثانیه است. در صورت عدم استفاده، برس پس از ۶۰ دقیقه به‌صورت خودکار خاموش خواهد شد. دما از ۱۵۰ تا ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد در برس حرارتی رمینگتون مدل CB۷۷۸۰ قابل تنظیم است که میزان دما را می‌توان بر روی صفحه نمایش LCD آن مشاهده کرد. سیم گردان برس با طول ۳ متری، استفاده از آن را آسان‌تر کرده است. برس مدل CB۷۷۸۰ دارای دکمه خاموش و روشن هم هست. همچنین این برس دارای ژنراتور یون‌ساز است که وز موها را ازبین برده موها را صاف و زیبا می‌کند. پس اگر موهایی فر، وز و یا مجعد دارید، برس حرارتی رمینگتون گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود.

افرادی که این محصول را خریداری و استفاده کرده‌اند، از عملکرد بالا و کیفیت مناسب آن که با قیمتش هماهنگی دارد، ابراز رضایت کرده و خرید آن را به دیگران هم پیشنهاد داده‌اند.

مشاهده تصاویر و قیمت این برس

در آخر

قبل از خرید برس حرارتی باید به مواردی مانند بیشینه دما، بازه دما، قابلیت تنظیم دما، گردان بودن و طول سیم، صفحه نمایشگر، دکمه خاموش و روشن، خاموشی خودکار، فناوری تولید یون، زمان گرم شدن و همین‌طور قیمت دقت کرد. از میان این ویژگی‌ها قابلیت تنظیم دما از اهمیت بالاتری برخوردار است چرا که هر نوع مو به یک درجه حرارت متفاوت احتیاج دارد. معمولاً موهایی که فر و وز هستند به درجه حرارت بالاتری برای صاف شدن نیاز دارند، موهای رنگ، دکلره و فر شده باید با درجه کم‌تری صاف شوند تا موها آسیب زیادی نبینند. برس‌های حرارتی با تولید یون از الکتریسیته شدن موها ممانعت می‌کنند.

اگر تجربه خوب یا بدی از خرید برس حرارتی دارید، ممنون می‌شویم برایمان بنویسید.


در ادامه بخوانید: آیا استفاده از سشوار واقعا برای موهایمان ضرر دارد؟
منبع دیجی کالا
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.