بهترین رژلب‌های ایرانی را از این برندها بخرید

در این مطلب بهترین رژ لب‌های ایرانی برای انواع سلیقه‌ها را برایتان گلچین کرده‌ایم و به بررسی هر کدام از آن‌ها پرداخته‌ایم. با خواندن این مطلب می‌توانید رژ لب مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پوست لب‌ها جزو حساس‌ترین نقاط پوستی بدن هستند که خشک شدن آن‌ها در چهره و زیبایی تاثیر بسیار بالایی دارد. سلامت لب‌ها و شاداب نگهداشتن آن‌ها را باید به وسیله استفاده از محصولات باکیفیت حفظ کنید. بنابراین مهم است که در انتخاب نوع لوازم آرایش لب دقت کنید چرا که محصولات بی‌کیفیت به راحتی می‌توانند لب‌ها را خشک و پوسته پوسته کنند. حتماً دقت کنید که در رژ لبی که خریداری و استفاده می‌کنید، ویتامین E و یا ماده‌ای که رطوبت لب را تامین کند، وجود داشته باشد.

معیارهای منومد برای انتخاب رژ لب‌

  • کیفیت
  • ماندگاری
  • نوع (جامد، مایع و مدادی)
  • مات و براق بودن
  • اظهار تولیدکننده مبنی بر فقدان سرب در محصول
  • نظر کاربران

کالاها براساس کیفیت و محبوبیت از سوی کاربران از شماره ۱ تا ۵ اولویت‌بندی شده‌اند.

۱. رژ لب‌های برند مای

رژ لب مدادی مای مدل SEMI MATT سری Black Diomond شماره ۱۴

رژلب مدادی مای

پایه رنگ این رژ لب تقریباً صورتی-بنفش کدر است. رژ لب مدل Semi Matt همان‌طور که از نامش مشخص است دارای جلوه‌ای مات و زیبا بر روی لب است. رژ لب‌های مات لب‌ها را حجیم‌تر نشان می‌دهند، پس اگر لب‌هایی باریک دارید رژ مای سری Black Diomond برای شما مناسب خواهد بود. این رژ دارای ویتامین B است که از خشک شدن پوست لب‌ها جلوگیری می‌کند. رژ لب مات مای ماندگاری بالایی بر روی لب دارد. مای شماره ۱۴ برای استفاده روزمره و بیش‌تر موقعیت‌ها مناسب است. رژ لب مدادی مای دارای بافت سبک و رنگدانه‌های قوی است که محفظه آن به صورتی پیچی و با استفاده آسان است.

کاربران از ماندگاری لب، رطوبت، رنگ و قیمت مناسب این محصول رضایت کامل داشته‌اند.

لینک خرید این رژ لب

 

رژ لب مایع مای مدل لومینوس شماره ۱۲

رژلب مایع مای

لومینوس شماره ۱۲ از برند ایرانی مای، رژ لبی براق با تناژ رنگ صدفی است که لب‌ها را براق و درخشان می‌کند. حجم این محصول ۱۲ میلی‌لیتر بوده و دارای اپلیکاتوری ابری است. بافت نرم و سبک رژ لب مایع مای، ماندگاری بالایی دارد. این محصول را هم به تنهایی و هم بر روی رژ لب‌های رنگی برای جلوه بیش‌تر می‌توان استفاده کرد.

بیش از ۹۴۰ نفر از مصرف کنندگان، خرید این رژ لب جذاب را پیشنهاد داده‌اند. ماندگاری، قیمت مناسب، بافت سبک، رایحه ملایم و غلظت به‌اندازه‌ای که دارد، توانسته رضایت کاربران را جلب کند.

لینک خرید این رژ لب

 

 

رژ لب جامد مای مدل سیلکی شاین شماره ۵۰۲

رژلب جامد مای

رژ لب سیلکی شاین به رنگ قرمز تیره و جذابی است که برای استفاده در یک مهمانی شب گزینه بسیار مناسبی است. رژ لب مای شماره ۵۰۲ حاوی ویتامین E و عصاره گیاه جوجوباست و به دلیل بافت سبک و چربی که دارد از خشک شدن پوست لب‌ها جلوگیری می‌کند. سیلکی شاین رژ لبی با بافت سبک و رنگ‌دانه‌های قوی است که لب‌ها را به طور کامل و یکنواخت پوشش می‌دهد.

تعداد زیادی از کاربران خرید این محصول را پیشنهاد داده‌اند. قیمت مناسب و رنگ عالی از ویژگی‌های بارز این رژ لب از دید مصرف کنندگان بوده است.

لینک خرید این رژ لب

۲. رژ لب‌های برند کالیستا

رژ لب مایع کالیستا مدل Stain Matt شماره L۸۳

کالیستا L83

انتخاب رژ لب مایع و جامد کاملاً سلیقه‌ای است اما جلوه مات و براق در هر دو نوع مایع و جامد وجود دارد. رژ لب مایع کالیستا جلوه‌ای مات و زیبا بر روی لب‌ها ایجاد می‌کند. رژ ایرانی کالیستا شماره L۸۳ به طور کامل سطح لب‌ها را پوشش داده، ماندگاری خوبی دارد و دارای رایحه‌ای دلپذیر است. بلافاصله پس از پخش رژ لب مایع مدل Stain Matt، رنگ بنفش صورتی جذاب و ماتی بر روی لب‌ها به وجود می‌آید.

بافت نرم و سبک، جلوه زیبا، ماندگاری بالا و همین‌طور کیفیت عالی دلایل رضایت مصرف کنندگان از این محصول بوده است.

لینک خرید این رژ لب

 

رژ لب جامد کالیستا مدل Color Rich شماره

کالیستا L55

حجم این رژ لب ۴ گرم بوده و حاوی ویتامین E است، محصولات حاوی ویتامین E از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کنند و باعث رطوبت رسانی به پوست و شادابی آن می‌شوند. کالیستا رژ لبی با بافت نرم و سبک است که پوشش‌دهی بالایی داشته و ماندگاری آن هم مناسب است. رژ لب مدل Color Rich بافت نسبتاً چربی دارد که خیلی روان و راحت بر روی لب استفاده می‌شود. رایحه مطبوعی که دارد را پس از استفاده بر روی لب‌ها به خوبی حس خواهید کرد.

دوام و کیفیت بالا از مواردی هستند که افراد پس از استفاده، از آن‌ها راضی بوده‌اند. از نظر کاربران چربی این رژ لب کاملاً مناسب و به‌اندازه است.

لینک خرید این رژ لب

 

۳. رژ لب‌های برند این لی

رژ لب مایع این لی شماره m۳۳۲

این لی m332

این رژ لب مایع ۵ میلی‌لیتر حجم داشته و دارای اپلیکاتوری ابری با کاربری آسان است. رژ لب شماره m۳۳۲ جلوه‌ای مات و مخملی با رنگ صورتی تیره بر روی لب‌ها به وجود می‌آورد. ویتامین E موجود در این محصول از نه‌تنها از خشک شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند، بلکه رطوبت کافی را نیز به پوست لب‌ها می‌رساند. پوشش‌دهی عالی رژ لب این لی به دلیل رنگ‌دانه‌های قوی آن است. ماندگاری بالای آن که در حدود ۲۴ ساعت است، باعث می‌شود نیازی به تمدید رژ لب در کوتاه مدت نداشته باشید. بافت سبک و فقدان سرب و پارابن از ویژگی‌های منحصربه‌فرد رژ لب مایع این لی است.

کاربران از ماندگاری و رنگ عالی این محصول رضایت کامل داشته‌اند. قیمت مناسب و کیفیت عالی از دلایل پیشنهاد این محصول توسط مصرف کنندگان بوده است.

لینک خرید این رژ لب

 

رژ لب جامد این لی مدل Night Angel شماره ۶۱۰

این لی 610

رنگ قرمز و جداب رژ لب شماره ۶۱۰ از برند این لی به‌طورحتم توجه بسیاری از افراد را به خود جلب خواهد کرد. قرمز جزو یکی از رنگ‌هایی است که با اکثر سنین، استایل‌ها، رنگ پوست و سلیقه‌ها سازگاری دارد. بافت نرم و روان و همین‌طور رژ لب مدل Night Angel به گونه‌ای است که به خوبی روی لب می‌نشیند. رنگ‌دانه‌های قوی آن کاملاً سطح لب‌ها را پوشش می‌دهد. رژ لب این لی ماندگاری بالایی دارد که رطوبت و چربی لب‌ها را هم حفظ کرده و مانع از خشک شدن آن‌ها می‌شود. این محصول فاقد هرگونه مواد آلرژی‌زا و سرب است که افراد با پوست لب حساس هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

جالب است بدانید که بیش از ۸۰۰ نفر از خریداران، این محصول را برای مصرف پیشنهاد داده‌اند. ماندگاری بالا، کیفیت عالی، رنگ زیبا و قیمت مناسب از دلایل محبوبیت رژ لب ایرانی این لی است.

لینک خرید این رژ لب

 

 

۴. رژ لب‌های برند شون

رژ لب مایع شون سری Amazing Shiny شماره S۱۱

شون s11

این رژ لب ۷ میلی‌لیتری جلوه‌ای براق و درخشان بر روی لب‌ها ایجاد می‌کند. پایه رنگ صورتی رنگ رژ لب شون جزو آن دسته از رنگ‌هاست که به صورت روزانه و در هر جایی می‌توان مورد استفاده قرار داد. این محصول حاوی روغن هسته آلبالو است و بافت آن به طوری است که درحین استفاده بر روی لب‌ها ایجاد چسبندگی نمی‌کند. پوشش‌دهی بالا، عدم ایجاد خشکی، ماندگاری ایده‌آل و رنگ جذاب از ویژگی‌های رژ لب سری Amazing Shiny از برند شون است.

تعداد زیادی از مصرف کنندگان خرید این محصول را پیشنهاد داده‌اند و به گفته آن‌ها رنگ رژ لب از آن‌چه در عکس دیده می‌شود کم‌رنگ‌تر بوده و برای افرادی مناسب است که به رژ لب‌های با رنگ روشن علاقه دارند.

لینک خرید این رژ لب

رژ لب جامد شون سری Aqua Charming شماره A۲۱

شون a21

وجود روغن آووکادو و همین‌طور ویتامین E در رژ لب سری Aqua Charming باعث می‌شود لب‌ها خشک نشده و رطوبت‌شان حفظ شود. این رژ لب با رنگ جذاب و ملایمی که دارد برای مصرف روزانه گزینه‌ای کاملاً مناسب محسوب می‌شود. جلوه رژ لب ۴ میلی‌لیتری شون بر روی لب‌ها نیمه مات است به طوری که لب‌ها در کاملاً مات می‌شوند و نه کاملاً براق.

بیش از ۸۰ نفر از کاربرانی که از مصرف این محصول رضایت داشته‌اند، خرید آن را توصیه کرده‌اند. بافت نرم و سبک، ماندگاری خوب و قیمت مناسب از دلایل رضایت کاربران است.

لینک خرید این رژ لب

 

۵. رژ لب‌های برند والانسی

رژ لب مایع والانسی شماره ۰۸

والانسی 08

رژ لب مایع والانسی حاوی ویتامین‌های A و E است که می‌توان گفت این ویتامین‌ها تقریباً در تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی مرتبط با پوست موجود هستند. این دو ویتامین وظیفه رطوبت‌رسانی و حفظ رطوبت و همین‌طور جلوگیری از خشکی پوست را برعهده دارند. رژ لب ایرانی والانسی حجمی معادل ۲.۵ میلی‌لیتر دارد. پایه رنگ رژ لب شماره ۰۸ تقریباً قهوه‌ای صورتی خوش‌رنگی است که برای افراد با سنین بالا هم قابلیت استفاده دارد.

قیمت مناسب، رنگ زیبا، کیفیت بالا و ماندگاری خوبی که این محصول دارد، توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند.

لینک خرید این رژ لب

 

رژ لب جامد والانسی شماره H۰۷

والانسی h07

وجود ویتامین‌های A و E از ویژگی‌های بارز این رژ لب محسوب می‌شود چرا که مطمئن خواهید شد که پوست لب‌ها پس از مصرف خشک نخواهد شد. رنگ رژ لب شماره H۰۷ قهوه‌ای آجری است و برای افراد با پوست گندمی و روشن کاملاً مناسب است. حجم این رژ لب جامد حدوداً ۴ میلی‌لیتر بوده و دارای محفظه‌ای پیچی است.

رنگ زیبا، کیفیت بالا، قیمت مناسب و ماندگاری خوبی که این محصول دارد، توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده و منجر به خرید شود.

لینک خرید این رژ لب

 

 

در آخر

بهتر است بدانید که پوست لب هر شخص رنگ مخصوص به خود را دارد و برای همین است که اگر دو نفر دقیقاً از یک رنگ و برند رژ لب استفاده کنند، ممکن است نتیجه‌ای متفاوت با هم از نظر رنگ داشته باشند و این مسئله ارتباطی به کیفیت رژ لب ندارد، بلکه تفاوت در رنگ‌دانه‌های لب هر فرد است. رژ لب‌های مات لب را برجسته‌تر و حجیم‌تر نشان می‌دهند و ماندگاری نسبتاً بالاتری نسبت به رژهای چرب دارند. اگر لب‌های خشکی دارید قبل از استفاده از رژ لب مقداری بالم لب یا وازلین یا هر نوع مرطوب کننده مربوط به لب استفاده کنید. رژ لب‌های با ماندگاری بسیار بالا دارای سرب و همین‌طور مواد نگهدارنده بیش‌تری هستند پس تا حدممکن از این نوع رژها استفاده نکنید و در صورت نیاز، رژ لب خود را هر چند مدت یک‌بار تجدید کنید. بهتر است رنگ رژ را متناسب با رنگ پوست، استایل و مدل لباس، فصل، شب یا روز، موقعیت استفاده (مهمانی، خرید، محل کار و …) انتخاب کنید.

شما کدام برند ایرانی را برای آرایش لب‌هایتان اننتخاب می‌کنید؟


در ادامه بخوانید: انتخاب رژ لب بر اساس رنگ پوست؛ روش‌هایی برای انتخاب بدون نقص
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
۱ دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    فقط مداد لب خوبه این دو نوع رژلب جامد و مایع باعث میشه نه غذا بخوریم نه خونه داشته باشیم اصلا کل سیستم زندگی رو بهم میریزه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.