رنگ سبز را چطور ست کنیم؟ از ست کردن دامن تا اکسسوری و پیراهن

نظرتان درباره‌ استایلی شیک به رنگ سبز چیست؟ دوست دارید این رنگ را در کمد لباس‌تان داشته باشید؟ شاید هم تصور می‌کنید ست کردن رنگ سبز کار راحتی نیست و به بقیه‌ لباس‌های‌تان نمی‌آید. پیشنهادهای ما را بخوانید؛ شاید نظرتان تغییر کرد.

ست کردن رنگ سبز در هر فصلی از سال قشنگ از آب درمی‌آید. سبز رنگ طبیعت است. حیف است آن را از کمدتان حذف کنید. این رنگ را در بهار و تابستان با خیال آسوده به‌تن کنید. در پاییز و زمستان محافظه‌کارانه با آن رفتار کنید. سبز در کنار رنگ‌های خنثا و تیره‌ فصل سرما غوغا می‌کند. در این مطلب از «منومد» تصمیم گرفتیم نگاهی به رنگ سبز بیندازیم و ببینیم با این رنگ چطور می‌توانیم خوش‌تیپ باشیم.

۱- کدام طیف رنگ سبز بیشتر مد شده؟ست کردن رنگ سبز

اگر نگاهی به مجموعه‌های مد ۲۰۲۱ بیندازید، می‌بینید که انواع سبز در میان مجموعه‌ها به چشم می‌خورد. از سبز نعنایی تا سبز زیتونی. از زمردی تا سبز خزه‌ای. پس حسابی دست‌تان باز هست و هر لباس سبزی را که در خانه دارید، دم دست بگذارید. رنگ سبز موردعلاقه‌ شما کدام است؟ سبز ارتشی؟ سبز پسته‌ای؟

۲-دامن سبز را چطور ست کنیم؟ست کردن رنگ سبز

دامن سبز پلیسه یکی از بهترین گزینه‌ها برای ست کردن رنگ سبز است. دامن سبز را با تاپ یا شومیز سفید ست کنید تا حسابی در جمع بدرخشید. با کفش ورزشی سفید یا صندل سبز روشن در کنار کیف کوچک سبز رنگ استایل‌تان را کامل کنید. به صندل طلایی و کیف سبز، کفش پاشنه‌ بلند سفید و کیف آبی نفتی هم فکر کنید.

۳- ست کردن رنگ سبز برای پالتو چگونه است؟ست کردن رنگ سبز

استایل مونوکروم همیشه یکی از گزینه‌های روی میز به‌حساب می‌آید. پالتوی سبز را با شلوار و کفشی به رنگ سبز تیره هماهنگ کنید. کیف دستی سبز روشن و یک جفت گوشواره‌ فانتزی سبز کار را تمام می‌کنند.

طرفدار مونوکروم یا تک‌رنگ نیستید؟ جین همیشه نجات‌دهنده است. پالتوی سبز تیره، شلوار جین، یک جفت بوت مشکی در کنار کیف مشکی بسیار برازنده است. گزینه‌ بعدی رنگ قهوه‌ای روشن است. ترکیب قهوه‌ای و سبز حس طبیعت را زنده می‌کند. کیف و کفش قهوه‌ای عسلی، عینکی با فریم شکلاتی و پالتو یا کت سبز را کنار هم بچینید. شلوار جین یا قهوه‌ای روشن این استایل را کامل می‌کند.

کت یا بارانی سبز روشن و شلوار سفید برای روزهای اول پاییز گزینه جذابی‌ است. با شال سبز روشن‌تر از کت، و کفش مشکی کاملش کنید.

۴- شما بلوز سبز را چطور ست می‌کنید؟ست کردن رنگ سبز

اگر تاپ یا بلوز سبز در کمد دارید، اول از همه به شلوار جین فکر کنید. سبز تیره باشد یا روشن، با شلوار یا دامن جین بسیار جذاب خواهد شد. گزینه‌ بعدی رنگ سفید است. سفید در کنار سبز بسیار شاد و سرزنده ظاهر می‌شود. جین یا هر مدل پارچه‌ سفید می‌تواند کنار بلوز سبز قرار گیرد. برای مهمانی‌ها به دامن مشکی میدی یا مینی فکر کنید. یک جفت کفش مشکی پاشنه بلند کنارش بگذارید.

جذاب‌ترین کفش‌های پاشنه‌بلند را ببینید

۵- پیشنهاد منومد برای ست کردن شلوار سبز چیست؟ست کردن رنگ سبز

در این روزهایی که خیلی‌ها رنگ‌های خنثا را ترجیح می‌دهند، ست رنگی و شاد پرطرفدار باقی مانده. خیلی‌ها با پوشیدن رنگ‌های شاید پرانرژی می‌شوند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، به صورتی و نارنجی فکر کنید. بلوز نارنجی، شلوار سبز و کفش قهوه‌ای خیلی سرزنده جلوه می‌کند. همین‌طور بافت صورتی یا تاپ سرخابی در کنار شلوار سبز و کفش مشکی، رنگی و شاد به‌نظر می‌رسد. بنفش روشن و آبی نفتی هم رنگ‌هایی هستند که در کنار سبز قرار می‌گیرند. قرمز و زرد رنگ‌های دیگری هستند که در کنار سبز استایل رنگی و شاد می‌سازند.

درغیر این‌صورت، سراغ رنگ‌های خنثا مثل طوسی روشن، سفید، مشکی، خاکی، سرمه‌ای و جین تیره و روشن بروید. مثل تاپ سفید، کت جین، شلوار سبز و یک جفت کفش ورزشی سفید.


حتما بخوانید: رنگ نارنجی را چطور ست کنیم؟ برای خانم‌ها و آقایان

۶- به رنگ سبز برای پیراهن تابستانی فکر کنیدست کردن رنگ سبز

فصل گرما که از راه می‌رسد، دل‌مان لباس‌های خنک و گشاد می‌خواهد. پارچه‌ سبز گل‌دار، خال‌دار یا راه‌راه از همین دست لباس‌ها به ما می‌دهد. هیچ چیز مثل یک پیراهن گل‌ریز سبز و خنک در کنار یک لیوان آب هندوانه گرمای تابستان را تحمل‌پذیر نمی‌کند.

۷- سبز رنگی مجلسی به‌حساب می‌آید؟ست کردن رنگ سبز

اگر فرش قرمز مراسم مهم اهدای جوایز جهانی را تماشا کرده باشید، حتما دیده‌اید که رنگ سبز جایگاه خودش را دارد. بازیگران معروفی مثل اما استون، ریچل مک ادامز، آنجلینا جولی، وایولا دیویس یا فرد معروفی مانند کیت میدلتون با لباسی به رنگ سبز ظاهر شده‌اند. پارچه‌هایی مثل گیپور، ساتن یا حریر گزینه‌ مناسبی برای دوخت پیراهن مجلسی به‌حساب می‌آیند. کمربند مشکی، کیف و کفش مشکی مکمل خوبی برای چنین پیراهنی‌ است. از مشکی خسته شده‌اید؟ نقره‌ای به‌زیبایی کنار سبز می‌نشیند.

۸- اکسسوری سبز را وارد استایل‌مان کنیمست کردن رنگ سبز

کیف سبز یکی از اکسسوری‌های جذابی‌ است که با استایل مونوکروم به‌راحتی ست می‌شود. مانتو و شلوار سفید در کنار کیف سبز و شال سبز می‌درخشند. همین‌طور پالتوی مشکی و کفش پاشنه‌بلند مشکی با کیف سبز ست جذابی می‌سازند. گردن‌بند یا گوشواره‌ای که سنگ سبز رنگ داشته باشد، با پیراهن مشکی به‌چشم می‌آیند. صندل سبز روشن را کنار شلوار سفید قرار دهید.

پیشنهاد شما برای ست کردن رنگ سبز کدام است؟ از این رنگ خوش‌تان می‌آید؟ برای ما و خوانندگان «منومد» بنویسید.


در ادامه بخوانید: روانشناسی رنگ سفید؛ پوشیدن رنگ سفید نشانه چیست؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.