بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱؛ از لباس عجیب بلا حدید تا استایل جذاب آدرین برودی

جشنواره کن بعد از یک سال کرونازده و سخت، پرتوان و باقدرت همیشگی‌اش شروع شده است. حالا دوباره شاهد حضور ستاره‌ها با لباس‌های رنگارنگشان روی فرش قرمز هستیم. در این مقاله می‌خواهیم از بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱ برایتان بگوییم.

بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱ روی تن کدام ستاره‌ها نشسته است؟

اگر اهل سینما باشید، حتما می‌دانید که با شیوع بی‌رحمانه ویروس کوچک کرونا در دنیا، سال پیش یعنی سال ۲۰۲۰، جشنواره کن برگزار نشد. اما امسال همه‌چیز به روال سابق بازگشته است. جشنواره کن با شکوه همیشگی فرش‌های قرمزش، دنیای سینما را باز هم رنگین کرده است.

این جشنواره همیشه به جز اهمیت زیادی که در دنیای سینما دارد، در دنیای مدوفشن هم مهم شناخته می‌شود. حضور افراد مشهور و به‌اصطلاح رایج، سلبریتی‌ها در این جشنواره باعث می‌شود که نگاه‌های زیادی به سمتش خیره شود. سلبریتی‌ها با لباس‌های متنوع و چشمگیرشان روی صفحه نخست روزنامه‌ها و رسانه‌ها می‌نشینند و شوروشوق زیادی ایجاد می‌کنند.

در ادامه می‌خواهیم به‌سراغ بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱ برویم و ببینیم که خوش‌پوش‌های جمع چه کسانی بوده‌اند؟ ستاره‌ها بعد از یک سال سخت کرونازده (که البته برای ما همچنان ادامه دارد!) چه بر تن کرده‌اند؟

بلا حدید (bella hadid)؛ خلاقیت عجیب و جالب

بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱
بلا حدید روی فرش قرمز کن ۲۰۲۱

بلا حدید که معرف حضورتان هست؛ همان مدل معروفی که گفته می‌شود از نظر علم ریاضی زیباترین و متقارن‌ترین چهره دنیا را دارد. نمی‌دانیم که واقعا چنین چیزی درست است و آیا می‌شود زیبایی را در فرمول‌های جهان ریاضی پیدا کرد یا نه؛ اما می‌دانیم که بلا حدید در این جشنواره کن ۲۰۲۱ از خوش‌پوش‌ها بوده و توانسته با استایل‌های عجیب و چشمگیرش توجه همه را به خود جلب کند.

یکی از لباس‌های زیبای بلا حدید، لباسی بود ساده و مشکی که با یک اکسسوری به شکل ریه یا درخت یا چیزی شبیه آن تکمیل و تزیین می‌شد. شما از چنین خلاقیت‌هایی در طراحی لباس استقبال می‌کنید؟


حتما بخوانید: راهنمای ست کردن رنگ مشکی برای خانم‌ها؛ چطور با مشکی استایلی جذاب بسازیم؟

هلن میرن؛ کلاسیک و خواستنی

بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱
هلن میرن در فرش قرمز کن ۲۰۲۱

هلن میرن بازیگر انگلیسی دنیای سینما هم در جشنواره امسال حضور داشته و البته اگر قرار باشد که یکی از بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱ را مشخص کنیم، حتما باید نگاهی به استایل کلاسیک و جذاب هلن میرن هم داشته باشیم.

استایل هلن میرن مونوکروم است؛ یعنی تمام بخش‌های استایل از یک رنگ انتخاب شده اما این موضوع باعث نشده که با تیپی خسته‌کننده و یکنواخت روبه‌رو باشیم. اکسسوری‌های انتخاب‌شده هلن هم باشکوه و کلاسیک هستند و استایلش را کامل و دیدنی کرده‌اند.

تیموتی شالامی (timothee chalamet)؛ جوان و جذاب

بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱
تیموتی شالامه روی فرش قرمز کن ۲۰۲۱

تیموتی شالامی جوان و دوست‌داشتنی است و در مدت حضور نه‌چندان طولانی‌اش نشان داده سینما صاحب ستاره‌ای جذاب و کاردرست شده است. فقط توانایی‌ حرفه‌ای تیموتی نیست که او را خاص و شاخص می‌کند، تیپ و استایل‌های او هم دیدنی است.

شاید در دنیای کت‌وشلوارها تنوع به‌اندازه لباس بانوان نباشد اما نباید از بی‌مرزبودن خلاقیت غافل شد. برای نمونه، کت‌وشلواری را که تیموتی شالامی در فرش قرمز کن پوشیده نگاه کنید؛ رنگ و پارچه جذاب نقره‌ای-طلایی آن در کنار کفش‌هایی به‌رنگ سفید استایلی درجه‌یک برای ستاره طلاییِ این روزهای سینما ساخته است.

هوآنگ میی (Huang Miyi)؛ لطیف و رها

بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱
هوانگ میی روی فرش قرمز ۲۰۲۱

یکی از استایل‌های جذاب و جالبی که روی فرش قرمز کن ۲۰۲۱ دیده شده، استایل هوآنگ میی است. او با لباسی لطیف و حریر در رنگی روشن ظاهر شده و استایلش تداعی‌گر نوعی رهایی است. شاید بعد از لغو جشنواره سال گذشته و بازگشت دوباره سلامتی به بخش‌های مختلف دنیا، این پوشش نماد و تصویری بامسما از گریختن از دست کووید-۱۹ است.

این لباس را دیور (Dior) طراحی کرده و روی تن ظریف این بازیگر به‌خوبی نشسته است. پلیسه‌های موجود در پارچه لطیف لباس آن را از سادگی درآورده و باعث شده که نمایی چشمگیر پیدا کند. کفش خوش‌رنگ و اکسسوری‌های ساده استایل این هنرپیشه هم به لباس پلیسه و گشادش زیبایی بیشتری اضافه کرده است. در این استایل، همه‌چیز ساده و دوست‌داشتنی است. نظر شما چیست؟

پرطرفدارترین محصولات دیور را ببینید

اسپایک لی (Spike Lee)؛ خوش‌رنگ و خاص

بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱
اسپایک لی روی فرش قرمز کن ۲۰۲۱

اسپایک لی کارگردان پرآوازه آمریکایی هم در جشنواره کن حضور دارد. انتخاب او برای حضور در فرش قرمز خاص و خوش‌رنگ است. با توجه به تیرگی رنگ اسپایک لی، پوشیدن کت‌وشلواری به‌رنگ صورتی پررنگ توانسته استایل جذابی برایش تدارک ببیند.

کفش‌های اسپورت این کارگردان معروف و استاد سینما هم به تکمیل تیپی جذاب، خاص و در عین‌حال دیدنی کمک شایانی کرده است. به‌نظر می‌رسد که جنسیت‌زدگی در انتخاب رنگ‌ها برای پوشش مردان و زنان در حال بی‌معنی‌شدن است. جشنواره‌های بزرگی مانند کن می‌توانند در تغییر فرهنگ‌ها و کلیشه‌ها نقش مهمی داشته باشند. راستی عینک صورتی اسپایک لی هم بسیار دیدنی و بامزه است.

ریکا کریشیما (Reika Kirishima)؛ ساده اما شیک

بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱
ریکا کریشیما در جشنواره کن ۲۰۲۱

ریکا کریشیما هم از بازیگران ژاپنی معروفی است که امسال پا روی فرش قرمز جشنواره کن گذاشته است. لباس او هم جلب‌توجه می‌کند و می‌تواند در میان بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱ قرار بگیرد. او پیراهنی ساده و سفید به‌تن کرده است اما این سادگی به‌واسطه دوخت باکیفیت و ظریف لباس به آن جلوه‌ای جذاب داده است.

استایل ریکا مونوکروم است و همه بخش‌های آن سفید انتخاب شده و کمربندی که روی لباس بسته شده هم با توجه به اندام ظریف و تراشیده این هنرپیشه به دیدنی‌ترشدن تیپ او کمک کرده است. کفش‌های ریکا کریشیما را ببینید؛ سادگی، کیفیت و ظرافت از آن می‌بارد. این‌طور نیست؟ طراحی این استایل به‌عهده برند معروف ولنتیتو (Valentino) بوده است.

آدرین برودی (Adrien Brody)؛ شیک و درجه‌یک

بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱
آدرین برودی با استایل تمام مشکی در کنار تیموتی شالامه

آدرین برودی با نقش‌های زیبا و چشمگیرش از محبوب‌های دل سینمادوستان است. هرچند درباره کیفیت بازی او هیچ اختلاف‌نظری وجود ندارد اما درباره تیپ و ظاهرش سخنان ضدونقیضی موجود است. بعضی‌ها معتقدند که آدرین بسیار خوش‌تیپ است و چهره جذابی دارد و برخی هم به‌طور جدی این اعتقاد را ندارند.

ما به ظاهر دیگران کاری نداریم (قیافه‌شان!) اما استایل‌ها را به‌دقت زیر نظر می‌گیریم. پس اجازه بدهید که از حاشیه کم کنیم و برویم به سراغ تیپ شیک و ساده آدرین برودی. برودی روی فرش قرمز کن ۲۰۲۱ با کت‌وشلواری کلاسیک و استایلی مونوکروم ظاهر شده است. تیپ تمام مشکی او جلوه قابل‌قبول و آراسته‌ای به او داده و نشان می‌دهد که کلاسیک‌ها همیشه برنده‌اند.

ملیسا جرج (Melissa George)؛ برازنده و درخشان

بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱
ملیسا جرج روی فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۲۱

ملیسا جرج بازیگر استرالیایی-آمریکایی معروفی است که در دنیای کارآفرینی هم حضور فعالی دارد. این هنرپیشه بین‌المللی با استایلی خاص و برازنده روی فرش قرمز کن ۲۰۲۱ ظاهر شد. او هم می‌تواند در پانتئون خوش‌پوش‌ها یکی از عناوین بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱ را از آن خود کند.

به اکسسوری‌های استفاده‌شده در این استایل دقت کنید، رنگ لباس و براق‌بودن آن را در نظر داشته باشید؛ همه اینها نشان می‌دهد که برای طراحی استایلی خاص و چشمگیر برای جورج فکر زیادی شده است. چنین تیپی پسندتان هست؟

دیلان پن (Dylan Penn)؛ توازن رنگ‌ها، تعادل مدل‌ها

بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱
دیلان پن در جشنواره کن ۲۰۲۱

شان پن را می‌شناسید؟ دیلان دختر اوست. بله! شان پن محبوب و معروف که در نقش‌های بسیار مهم و ماندگاری در سینما حضور داشته است (فیلم «من سام هستم» را دیده‌اید؟) در این جشنواره با دخترش دیلان پن حاضر شده است. دیلان هم مدل و هنرپیشه است و استایلش در فرش قرمز امسال کن قابل‌توجه به‌نظر می‌رسد.

دیلان با شلواری گشاد و گلدوزی‌شده در ناحیه کمر و بلوزی ساده پا به جشنواره گذاشته است. ترکیب رنگی انتخاب‌شده برای استایل او هیچ‌وقت نامناسب از کار درنمی‌آید. سفیدومشکی از آن ترکیب‌هایی هستند که همیشه می‌توان روی خوب‌بودنشان حساب کرد.

ملانی لوران (Melanie Laurent)؛ باشکوه و گیرا

بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱
ملانی لوران در فرش قرمز جشنواره کن

در میان مدل‌های مختلف و متنوعی از لباس که امسال روی تن ستاره‌ها نشسته است، لباس باشکوه ملانی لوران جلب‌توجه زیادی می‌کند. لباس و استایل او طرحی از مدل‌های کلاسیک را دارد. این‌روزها در جشنواره کن شاهد لباس‌هایی هستیم که طراحی‌های عجیب و پست‌مدرن دارند و البته در بیشتر موارد باز هستند.

اما لباس ملانی کلاسیک است و همان گیرایی و شکوه مدل‌های قدیمی برای مجالس رسمی را به یادمان می‌آورد. رنگ قرمز و طیف‌های مختلفش هم که همیشه چشمگیر هستند و جلب‌توجه می‌کنند. همه این‌ها در کنار هم از استایل ملانی، گزینه‌ای قابل‌توجه و خاص درست کرده‌اند. موافقید؟ از اکسسوری‌های استایل هم غافل نشوید که بسیار مناسب و دقیق طراحی شده‌اند.

ونسا پردی (Vanessa Paradis)؛ ترکیب رنگی جالب

بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱
ونسان پردی در جشنواره کن ۲۰۲۱

ونسا پردی هنرپیشه و خواننده معروف فرانسوی هم با استایل زیبایی در جشنواره کن ظاهر شده است. او پیراهنی گلدار به تن دارد و آن را با کفشی قرمز سِت کرده است. طرح و مدل پیراهن برای ونسا که اندامی لاغر دارد، بسیار مناسب است. گل‌های رنگارنگش هم به بدن او حجم داده و او را پُرتر نشان می‌دهد.

اگر شما هم لاغراندام هستید، می‌توانید با نگاه به استایل ونسا پردی از او الهام بگیرید. یکی از جذابیت‌های جشنواره کن همین است که می‌تواند منبع الهامی برای همه برای انتخاب تیپ و استایل باشد. راستی! می‌دانید که ونسا پردی همسر سابق جانی دِپ است؟

ملانی لوران (Melanie Laurent)؛  استایل‌های فراجنسیتی

بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱
ملانی لوران در فرش قرمز جشنواره کن

از استایل ملانی لوران در بخش‌های قبلی گفتیم اما چه‌کنیم که او امسال بسیار شیک و برازنده ظاهر شده و باید باز هم یکی دیگر از تیپ‌هایش را در میان بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱ قرار بدهیم. این استایل ملانی هم ساده و شیک است.

او کت‌وشلواری مشکی به تن دارد و کفش‌هایی پاشنه‌بلند و خوش‌ترکیب به پا کرده است. تیپ او ساده و دیدنی جلوه می‌کند و بار دیگر نشان می‌دهد که مرزبندی‌های لباس زنانه و مردانه افسانه‌ای از مدافتاده است.

تینا کونکی (Tina Kunakey)؛ عجیب و غریب

بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱
تینا کونکی، مدل فرانسوی روی فرش قرمز

تینا کونکی مدلی فرانسوی است که امسال با تیپ عجیب‌وغریب خود روی فرش قرمز کن ظاهر شده است. او لباسی از برند ولنتینو به تن دارد که طراحی‌اش با لباس‌های ستاره‌های دیگر از زمین تا آسمان فرق می‌کند.

هودی بنفش، روبانی قرمز و بزرگ و ترکیب رنگ‌های آبی و پارچه‌ای براق، همه نگاه‌ها را به سمت تینا کونکی جلب می‌کند. نمی‌توانیم بگوییم که استایل او در شمار بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱ قرار می‌گیرد ولی به‌خاطر جالب‌توجه‌بودن، آن را در این فهرست آورده‌ایم. نظر شما درباره تیپ و استایل این مدل فرانسوی چیست؟

سو-جو-پارک (Soo Joo Park)؛ ساده، متنوع، شیک

بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱
سو-جو-پارک روی فرش قرمز کن

سو-جو-پارک هم مدلی دورگه است (کره‌ای و آمریکایی). استایل او روی فرش قرمز کن امسال هم جذاب و دیدنی بود. او از رنگ «همیشه‌برنده» مشکی استفاده کرده و ترکیب جنس پارچه با مدلش به‌زیبایی روی اندامش نشسته است.

کمربند ظریف این لباس در کنار اکسسوری‌های دیگری که برای استایل اضافه شده، تیپ سو-جو-پارک را در میان بهترین‌ها قرار می‌دهد. تلفیق دامن و شلوار ایده تازه‌ای در دنیای مدوفشن نیست اما تناسب مدل این استایل با اندام پارک باعث شده که خاص و متمایز به نظر برسد.

مگی جیلنهال (Maggie Gyllenhaal)؛ ظریف‌ و لطیف

بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱
مگی جیلنهال در جشنواره کن ۲۰۲۱

مگی جیلنهال از آن هنرپیشه‌های خوب سینماست که در آثار به‌یادماندنی زیادی حضور داشته است. استایل او در این جشنواره کن هم دیدن دارد. او لباسی باشکوه به‌تن کرده که هم ظرافت دارد و هم لطافت.

طرح‌ومدل لباس جیلنهال باعث شده که رنگ نود آن از سادگی مطلق دربیاید. پلیسه‌های لباس هم به ریخته‌شدن پارچه روی تن صاحبش کمک کرده است. این لباس برای مراسم مهمی مانند کن که پر از شکوه و زیبایی است، انتخاب بسیار خوبی به‌نظر می‌آید. این‌طور نیست؟

در آخر

در این مقاله سعی کردیم که بهترین لباس‌ها در کن ۲۰۲۱ را به شما معرفی کنیم. استایل و پوشش مقوله‌ای سلیقه‌ای است. این‌روزها هم که دنیای مدوفشن انتخاب‌های مختلفی را پیش روی همه قرار می‌دهد. با این حال، مرورکردن ترندهای روز و الهام‌گرفتن از افراد مشهور همیشه راهی برای خوش‌پوش‌ترشدن است.

جشنواره کن همیشه فراتر از مکانی برای نمایش فیلم‌های ارزشمند ظاهر می‌شود. در این جشنواره که پر از شور و رنگ است، برندهای لباس مختلف هم فرصتی ایدئال برای ارائه مدل‌هایشان پیدا می‌کنند و مدوفشن در دل یکی از خاستگاه‌های مهمش یعنی فرانسه مجالی دوباره برای حلول و تقویت خود پیدا می‌کند. شما از کدام‌یک از استایل‌های کن ۲۰۲۱ بیشتر خوشتان آمده است؟ نظرتان درباره پوشش‌های این جشنواره چیست؟


در ادامه بخوانید: بررسی استایل بازیگران ایرانی در کن ۲۰۲۱
منبع harpersbazaar.com/uk people.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
2 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    عالی بود. لطفا از استایل سلبریتی‌ها توی مراسم اسکار هم بنویسین

    1. فائزه حاجی‌آبادی می‌گوید

      ممنون از توجهتون. حتما

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.