بهترین برندهای ایرانی ریمل؛ مصرف‌کنندگان از کدام برندها راضی‌اند؟

در این مطلب تعدادی از بهترین ریمل‌های ایرانی  را برایتان بررسی کرده‌ایم تا انتخاب راحت‌تری داشته باشند. از اینکه همراه منومد شده‌اید ممنونیم.

معیارهای منومد برای انتخاب بهترین ریمل‌

  • ماندگاری خوب
  • برس مناسب
  • عدم حساسیت‌زا بودن (مناسب برای کسانی که لنز دارند)
  • میزان رضایت خریداران

ترتیب محصولات براساس امتیازهایی است که کاربران برطبق رضایت‌شان به آن محصول داده‌اند.

معرفی انواع برندهای ایرانی ریمل مژه

۱. ریمل حجم‌دهنده این لی مدل Intense Volumising

ریمل حجم‌دهنده این لی

ریمل مژه این لی فاقد پارابن و هرگونه چربی مضر است. این ریمل ۱۰ میلی‌لیتری به‌طورکامل مژه‌ها را پوشش داده و بین مژه‌ها چسبندگی ایجاد نمی‌کند. با استفاده از ریمل مدل Intense Volumising مژه‌هایی یک‌دست و فر خواهید داشت. ریمل این لی حجم‌دهنده، حالت‌دهنده و پرپشت‌کننده است. از بابت ریزش مژه‌ها نگرانی نداشته باشید چرا که کیفیت بالای محصولات این لی تضمینی برای سلامت شما هستند. بیش از ۱۰۰۰ نفر از افرادی که این محصول را خریداری و مصرف کرده‌اند، خرید آن را پیشنهاد داده‌اند. ماندگاری بالا روی مژه، حجم‌دهی بالا و قیمت مناسب از عوامل رضایت مصرف‌کنندگان بوده‌اند.

لینک خرید این ریمل

۲. ریمل سه کاره مای مدل Infinite

ریمل سه کاره مای

ریمل مای دارای حجمی برابر ۱۰ میلی‌لیتر است که محفظه‌ای نقره‌ای‌رنگ دارد. برس مخروطی شکل ریمل مای به‌خوبی مژه‌ها را ازهم جدا کرده و فرم می‌دهد. ریمل مدل Infinite اگرچه ضدآب نیست اما ماندگاری بسیار خوبی بر روی مژه‌ها دارد. ریمل سه‌کاره مای دارای قابلیت حجم‌دهندگی، بلندکنندگی و حالت‌دهندگی است که به‌آسانی و با پاک‌کننده‌های آرایشی از روی مژه پاک می‌شود. این ریمل با فرکردن مژه‌ها، زیبایی چشم‌ها را چندبرابر می‌کند. با استفاده از ریمل مای زیر چشم سیاه نشده و ریزش ریمل بر روی پوست هم نخواهید داشت.

درحدود ۱۰۰۰ نفر از مصرف‌کنندگان خرید این محصول را توصیه کرده‌اند چرا که از عملکرد بسیار عالی ریمل سه کاره مای مدل Infinite کاملاً رضایت داشته‌اند.

لینک خرید این ریمل

۳. ریمل حجم‌دهنده کالیستا مدل Extend Volume

calista

ریمل ۱۱ میلی‌لیتری کالیستا اگرچه دارای برسی باریک و کم‌حجم است اما به‌خوبی می‌تواند مژه‌ها را حجیم و پرپشت کند. ریمل ایرانی مدل Extend Volume فاقد پارابن است که در بلندکردن و خوش‌ حالت‌کردن مژه‌ها هم موثر است. این محصول با دارا بودن رنگ‌دانه‌های غلیظ و مشکی، مژه‌هایی فوق‌العاده برای شما رقم خواهد زد که ماندگاری مناسبی داشته و ریزش ندارد. این ریمل ضدآب نیست پس توصیه می‌شود در مکان‌هایی مانند استخر از آن استفاده نکنید. بلند و خوش‌حالت کردن مژه‌ها از دیگر ویژگی‌های ریمل کالیستا محسوب می‌شود.

ماندگاری روی مژه و کیفیت بالای برس از ویژگی‌های بارز ریمل کالیستاست که توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند. بیش از ۸۰۰ نفر از مصرف‌کنندگان خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد داده‌اند.

لینک خرید این ریمل

۴. ریمل حجم‌دهنده و بلندکننده ریمیلیا مدل Amazing

remilya

این ریمل فاقد پارابن است و حجمی معادل ۱۵ میلی‌لیتر دارد. ریمیلیا مژه‌ها را هم بلند می‌کند و هم حجیم پس اگر مژهایی کم‌پشت یا کوتاه و یا هر دو را دارید، این ریمل برای شما کاملاً مناسب است. برس ریمل مدل Amazing مخروطی شکل است که نوک آن باریک بوده و هرچه به انتها می‌رود، پهن‌تر می‌شود. با سر برس می‌توانید به‌راحتی مژه‌های کوچک و کوتاه گوشه‌های چشم را ریمل بزنید. ریمل مشکی رنگ ریمیلیا مژه‌هایی مشکی، زیبا و طبیعی به چشمان شما می‌بخشد.

بیش از ۶۷۰ نفر از خریداران، استفاده از این محصول را توصیه کرده‌اند چرا که از عواملی مانند ماندگاری بالا، عدم ریزش زیر چشم، کیفیت برس و قیمت مناسبی که دارد، رضایت کامل داشته‌اند.

لینک خرید این ریمل

۵. ریمل حجم‌دهنده و بلندکننده شون مدل Lash Duplicator

schon

ریمل ایرانی شون با قابلیت حجم‌دهندگی‌ای که دارد، مژه‌ها را بسیار پرپشت و حجیم کرده و ظاهری زیبا و طبیعی به مژه‌ها می‌بخشد. شون خاصیت بلندکردن مژه‌ها را هم دارد که اگر دارای مژه‌هایی کوتاه هستید، استفاده از این ریمل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ریمل مدل Lash Duplicator فاقد پارابن و مواد مضر آرایشی است. این ریمل با حجم ۱۱ میلی‌لیتری، حاوی روغن بادام است که به نرمی و لطافت مژه‌ها کمک کرده و از خشک شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. برس ریمل شون با طراحی مناسبی که دارد، به‌خوبی مژه‌ها را بلند و حجیم می‌کند.

از نقاط ضعف این ریمل دیر خشک شدن آن روی مژه‌هاست و چند ساعت بعد از مصرف کمی زیر چشمتان می‌ریزد.

در حدود ۶۰۰ نفر از افرادی که این محصول را خریداری کرده‌اند، استفاده و خرید این محصول را پیشنهاد داده‌اند چرا که کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد، آن را به گزینه‌ای مناسب برای خریذ تبدیل کرده‌ است.

لینک خرید این ریمل

۶. ریمل حجم‌دهنده روبی سان شماره ۶۰۰

rubisun

ریمل حجم‌دهنده روبی سان، دارای حجمی معادل ۱۶ میلی‌لیتر است و  برسی کاملاً مخروطی شکل دارد. در برس‌های مخروطی از ابتدای برس برای حالت دادن به مژه‌های گوشه‌های چشم و از وسط و انتهای برس برای حالت دادن به سایر مژه‌ها باید استفاده کرد. روبی سان حجم‌دهنده‌ای قوی است که مژه‌های کم‌پشت و کم‌رنگ را حجیم و مشکی می‌کند. ریمل مژه روبی سان مدل ۶۰۰ قادر است مژه‌ها را به‌طور یک‌دست پوشش داده و زیبایی چشمان شما را چندبرابر کند. این محصول حاوی موم زنبور عسل، موم کارنوبا و فرمولاسیونی قوی است که از خشک شدن مژه‌ها جلوگیری کرده و به آن‌ها لطافت می‌بخشد.

ماندگاری بالا، کیفیت برس و قیمت مناسب از ویژگی‌های این محصول است که آن را به محصول محبوب مصرف‌کنندگان تبدیل کرده است.

لینک خرید این ریمل

۷. ریمل آموتیا مدل دلوکس سدکشن

amutiya

ریمل مدل Deluxe Seduction از برند ایرانی آموتیا ۱۵ میلی‌لیتر حجم دارد. برس هلالی شکل این ریمل به‌راحتی مژه‌ها را فرکرده و حجم می‌دهد. برس ریمل آموتیا بسیار نرم و لطیف است و استفاده آسانی دارد. رنگ‌دانه‌های قوی این ریمل مژه‌ها را مشکی کرده و جلوه‌ای طبیعی به آن‌ها می‌بخشد. پس از استفاده از این ریمل، زیر چشم‌تان سیاه نخواهد شد. ریمل مژه آموتیا دارای تست درماتولوژی است که برای افرادی که دارای چشم‌های حساس هستند و یا حتی از لنز استفاده می‌کنند، قابلیت مصرف دارد. دوام و ماندگاری آموتیا کاملاً قابل قبول است.

آموتیا یکی از برندهای ایرانی در زمینه لوازم آرایشی است. کاربران هم از مصرف این محصول راضی بوده و خرید آن را توصیه کرده‌اند.

لینک خرید این ریمل

۸. ریمل کنویس مدل extra volum

kenvis

ریمل مدل Extra Volume از برند کنویس، ۳۰ میلی‌لیتر حجم دارد که درمیان سایر ریمل‌ها مقدار بالایی محسوب می‌شود. این ریمل حجم‌دهندگی بالایی دارد و مژه‌ها را بسیار حجیم و پرپشت می‌کند. این ریمل مشکی رنگ بوده و برای افرادی که مژه‌های بور و روشن دارند بسیار مناسب است. برس ریمل کنویس به‌صورتی طراحی شده که استفاده از آن بسیار آسان است و مژه‌ها به‌خوبی حالت می‌گیرند.

کاربران از ماندگاری، عدم ریزش، کیفیت برس و قیمت مناسب این محصول رضایت بالایی داشته‌اند.

لینک خرید این ریمل

اهمیت استفاده از ریمل

به جرئت می‌توان گفت حتی اگر هیچ آرایش دیگری نداشته باشید، تنها استفاده از ریمل قادر است چهره شما را زیباتر و خاص‌تر کنید. اکثر افرادی که علاقه‌ای به آرایش کردن ندارند، حداقل سعی می‌کنند مژه‌هایی مشکی، پرپشت، بلند و جذاب داشته باشند چرا که چشم‌ها تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند و رسیدگی به آن‌ها جلوه‌ صورت را بسیار افزایش می‌دهد. همچنین اگر از ریمل استفاده می‌کنید، بهتر است نوع باکیفیت آن را استفاده کنید. چشم عضو حساسی است و نباید از هر ماده آرایشی صرفاً ارزان قیمتی برای آن استفاده کرد.


در ادامه بخوانید: همه نکات درباره ریمل ابرو؛ این وسیله کاربردی آرایشی را بشناسید
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.