معروف‌ترین عطرهای مردانه جهان را بشناسید

شاید بخواهید عطری را از فهرست معروف‌ترین عطرهای مردانه جهان انتخاب کنید و بخرید. زمانی که بدانیم عطری در دنیا معروف است و خیلی‌ها آن را می‌پسندند، با خیال آسوده‌تری انتخاب می‌کنیم. «منومد» این بار سراغ معروف‌ترین عطرهای مردانه جهان رفته تا ببیند در دنیای عطر مردانه چه خبر است و کدام‌ها محبوب‌ترند.اگر قصد خرید عطر دارید، می‌خواهید برای عزیزتان کادو بخرید یا دوست دارید درباره‌ عطرها بیشتر بدانید، به خواندن این مقاله ادامه دهید. داشتن عطر خوب و بادوام به شما اعتماد به‌نفس می‌دهد. انتخاب عطر، سلیقه شما را نشان می‌دهد. پس نباید انتخاب و خرید عطر مردانه را دست کم بگیرید. بیایید با هم نگاهی بیندازیم به چند عطر از معروف‌ترین عطرهای مردانه جهان.

۱- رالف لورن، پولو بلکمعروف‌ترین عطرهای مردانه جهان

بعضی از کلاسیک‌ها مرگ ندارند. اودو تویلت پولو بلک از برند رالف لورن هم سال‌هاست که محبوب مانده. این عطر در سال ۲۰۰۵ روانه‌ بازار شد و از همان زمان موردتوجه دوستداران عطرهای جذاب قرار گرفت.
اگر عطر با چوب و میوه می‌پسندید، احتمالا از پولو بلک خوش‌تان خواهد آمد. بوی لیمو، نارنگی، چوب صندل، دانه تونکا، انبه، مریم گلی و نعناع هندی مجموعه بوهای این عطر را تشکیل می‌دهند. پولو بلک رالف لورن هم برای شب مناسب است و هم روز.

لینک خرید این عطر مردانه

۲- اودو پرفیوم اود وود، تام فوردخرید عطر مردانه

تام فورد عطر خوش‌بو کم ندارد. یکی از آنها هم اودو پرفیوم اود وود است. این عطر که در سال ۲۰۰۷ عرضه شد، در شیشه‌های ۵۰ و ۲۵۰ میلی‌لیتر تهیه شده است. اود وود بوی گرم، عود و چوب دارد و برای پاییز و زمستان مناسب‌تر به‌نظر می‌رسد.

چوب رز وود برزیلی، عود، هل، چوب صندل، علف وتیور، وانیل، عنبر، دانه‌ توکا و فلفل سیچوان این عطر جذاب را می‌سازند. کافی‌ است کمی از آن اسپری کنید و در بوی خوشش غرق شوید. اوود وود تام فورد بسیار بادوام است و برای روز و شب کاربرد دارد.

لینک خرید این عطر مردانه

۳- عطر ساواژ، دیورمعروف‌ترین عطرهای مردانه جهان

از برند دیور توقع می‌رود عطری با بوی جذاب و ماندنی ارائه کند. این انتظار با اودو پرفیوم ساواژ برآورده شد. فرانسوا دماکی (Francois Demacky) پرآوازه پشت طراحی این عطر نشسته. ساواژ از سال ۲۰۱۵ که به بازار آمده، هنوز روی مد است و طرفدار جذب می‌کند. بوی خنک آن مناسب همه‌ فصل‌ها به‌ویژه بهار و تابستان به‌حساب می‌آید. ساواژ عطر مدرنی‌ست که از آبی بی‌کران آسمان با چشم‌انداز صخره‌های بلند و گرمای آفتاب کویر الهام می‌گیرد.

نت غالب آن ابتدانارنج، عبنبر و فلفل سیچوان است. فلفل صورتی، علف ویتیور، نعنا هندی، شمعدانی و عنبر را هم احساس خواهید کرد.

لینک خرید این عطر مردانه

۴- اودو تویلیت سی کی وان، کلوین کلاینخرید عطر مردانه

زمانی که می‌بینیم سال‌ها از عمر عطری گذشته و هنوز طرفدار دارد، با عطر جذاب و بادوامی روبه‌رو هستیم. اودو تویلیت سی کی وان از سال ۱۹۹۴ سهم خودش را از بازار حفظ کرده. سی کی وان با داشتن عطر گل، برای جوان‌ها مناسب‌تر است.

نت آغاز آن آناناس، نارنج، هل، لیمو و پرتقال ماندارین است. پس از مدتی جوز هندی، زنبق دره، رز، و بنفشه خودشان را نشان می‌دهند و درنهایت عطر عنبر، مشک، چوب سدر و چوب صندل باقی می‌ماند. این عطر برای استفاده‌ روزمره، به‌ویژه در روزهای گرم و خنک سال گزینه خیلی خوبی‌ست.

لینک خرید این عطر مردانه

۵- آکوا دی جیو، جورجیو آرمانیعطر مردانه

دنبال عطر کلاسیک و خوش‌بو برای استفاده‌ روزمره هستید؟ به جیو فکر کنید. عمر این عطر به ۱۹۹۶ می‌رسد. کمتر کسی‌ست که بوی جیو را نپسندد. این عطر حس آزادی، باد و آب را به همراه دارد. هارمونی جذاب شیرینی و شوری دریا و همین‌طور گرمای آفتاب را به شما هدیه می‌دهد.

نت اول آن یاسمین، نارنج، لیمو، لیموترش، شکوفه پرتقال و پرتقال است. بعد از مدتی که آن را روی پوست‌تان اسپری کردید، به نت میانی فریزیا، ارکیده، گل کیکلامن، جوز هندی، نت‌های دریایی و رزماری می‌رسید. در آخر هم عطر نعناع هندی، چوب سدر، مشک و عنبر برای‌تان می‌ماند.

لینک خرید این عطر مردانه

۶- اروس، ورساچهمعروف‌ترین عطرهای مردانه جهان

نمی‌شود از معروف‌ترین عطرهای مردانه جهان بنویسم و نامی از برند محبوب ورساچه نبریم. ورساچه می‌گوید این عطر برای مردان شجاعی‌ست که می‌دانند چه هدفی دارند و حاضرند از ایده‌ها و هدف‌هاي‌شان دفاع کنند. عطر اِروس و طراحی شیشه آن با الهام از تاریخ یونان صورت گرفته. شیشه‌ عطر به سبک آرت دکو طراحی شده. ال ۲۰۱۲ به بازار آمده و بیشتر مناسب شب‌هاست.

اروس را در همه‌ی فصل‌های سال می‌توانید استفاده کنید، اگرچه در بهار و پاییز حس بهتری به شما می‌دهد. با اسپری کردن آن بوی سیب سبز، لیمو و نعناع را حس می‌کنید. نت‌های میانی آن شامل گل شمعدانی، عنبر و دانه‌ تونکاست. مدتی که بگذرد نت پایانی عطر اروس ورساچه را متوجه می‌شوید که شامل وانیل ماداگاسکار، چوب سدر ویرجینال، سدر اطلس، ویتور و خزه اوک‌موس است.

لینک خرید این عطر مردانه


حتما بخوانید: انواع عطر؛ تفاوت‌ ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادکلن و اوفرش را دقیقا بشناسید

۷- وان میلیون، پاکو رابانخرید عطر مردانه

یک مدل عطر گرم و ادویه‌دار که جان می‌دهد برای روزهای خنک و سرد سال. از دید بعضی‌ها اودو تویلت ۱ میلیون شیشه‌ جذابی ندارد. اما بعضی دیگر آن را لوکس و قشنگ می‌بینند. به‌هر صورت، بوی خوش و ماندگارش، طراحی شیشه را جبران می‌کند. تابستان ۲۰۰۸ بود که پای این عطر به بازار رسید. اکنون به یکی از عطرهای محبوب تبدیل شده و خیلی‌ها بوی شیک آن را پسندیده‌اند.

بوی آن با گریپ فروت، پرتقال تو سرخ و نعنا آغاز می‌شود. نت میانی آن شامل ادویه، گل رز و دارچین است. در نهایت این ترکیب به نعناع هندی، چرم، نت‌های چوبی و عنبر می‌رسد.

لینک خرید این عطر مردانه

۸- آرمانی کد، جورجیو آرمانیمعروف‌ترین عطرهای مردانه جهان

اگر می‌خواهید سرمای شب‌های زمستان را حس نکنید، به آرمانی کد پناه بیاورید؛ اودو تویلت پروفروشی از برند جورجیو آرمانی که در سال ۲۰۰۴ به بازار معرفی شد. نت آغاز آن شامل لیمو و نارنج است. مدتی که از اسپری کردن آن گذشت، عطر چوب گایاک، شکوفه زیتون و گیاه انیسه را حس می‌کنید. در آخر هم به بوی چرم، تنباکو و دانه تونکا می‌رسید. عطری بسیار ماندگار که بیشتر مناسب شب‌هاست. بطری آن ساده طراحی شده و به‌رنگ مشکی‌ است. اودو تویلت آرمانی کد در سال ۲۰۰۶ جایزه گرفت.

لینک خرید این عطر مردانه

عطر محبوب شما در این لیست معروف‌ترین عطرهای مردانه جهان وجود داشت؟


در ادامه بخوانید: ۱۰ عطر مردانه جذاب و خوشبو با قیمت مناسب
منبع vogue.com t3.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.