۱۰ عطر مردانه جذاب و خوشبو با قیمت مناسب

می‌خواهید برای یکی از آقایان دورواطرافتان هدیه بخرید؟ خودتان آقا هستید و به دنبال عطری مناسب می‌گردید؟ حتما می‌دانید که این روزها، بازار عطر و ادکلن پُر از قیمت‌های بالا و عجیب شده است. اما باز هم میان گزینه‌های مختلف، امکان پیداکردن عطر مردانه با قیمت مناسب وجود دارد. در این مقاله به شما عطرهایی با این ویژگی را معرفی می‌کنیم.

عطر مردانه با قیمت مناسب؛ این نام‌ها را به ‌خاطر بسپارید

در ادامه می‌خواهیم تعدادی عطر محبوب در میان خریداران را به شما معرفی کنیم. این عطرهای مردانه قیمت مناسبی دارند و در میان کاربران ایرانی سایت‌هایی مانند دیجی‌کالا طرفداران زیادی داشته‌اند. به‌عبارت دیگر از عطرهای محبوب و در عین حال مقرون‌به‌صرفه‌اند. در معرفی عطرهایی که در ادامه می‌خوانید از ویژگی‌ها و نظرات کاربران درباره‌شان برایتان خواهیم گفت. آماده هستید؟

راستی، این را هم بگوییم که ترتیب قرارگرفتن عطرها در این فهرست براساس بیشترین قیمت به سمت کمترین قیمت تنظیم شده است.

۱. ادو تویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire 

عطر مردانه با قیمت مناسب

بعضی‌ها معتقدند که عطروادکلن تلخ، به‌ویژه برای آقایان بسیار جذاب است. اگر شما هم در این دسته از افراد قرار می‌گیرید، باید بگوییم که عطر مردانه لالیک مدل آنکر نوآر گزینه خوبی برایتان خواهد بود. آنکر نوآر به فرانسوی یعنی جوهر سیاه. نام جذاب و پررمز و رازی به نظر می‌رسد، اجازه بدهید که از رایحه‌اش برایتان بگوییم تا کمی از رازهایش برملا شود.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

وجود رایحه‌ای از خاک و زمین در کنار چوب و گیاهان معطر ترکیب جذاب ادوتویلت لالیک را می‌سازد. تمام عناصر سازنده این عطر از مواد و مواردی هستند که به‌طور عادی هم رایحه خوشایندی دارند و در میان آدم‌های مختلف محبوب‌اند.

نخستین نُت بویی که بعد از اسپری‌کردن لالیک به مشام می‌رسد، بوی چوب است و بعد علف وتیور (Vetiver) و مُشک و… . شیشه این عطر مردانه با قیمت مناسب یا بهتر است بگوییم نسبتا مناسب هم زیباست و برای هدیه‌دادن گزینه خوبی به‌ نظر می‌رسد.

نظرات کاربران

خاص‌پسندها از این عطر استقبال می‌کنند. ماندگاری آن هم بالاست. این را کسانی می‌گویند که اورجینال عطر لالیک مدل آنرکر نوآر را خریداری کرده‌اند. پس اگر دوست دارید که عطری مقرون‌به‌صرفه و خوش‌بو تهیه کنید، حواستان به لالیک باشد.

مشاهده قیمت این ادو پرفیوم

۲.  ادو پرفیوم مردانه مارک ژوزف 

عطر مردانه با قیمت مناسب

کسانی که طرفدار بوهای خنک و در عین‌حال تند هستند از عطر مردانه مارک ژوزف خوششان خواهد آمد. دقت کنید که مارک ژوزف نام و نام‌خانوادگی و برند این عطر است. فکر نکنید که می‌گوییم مارکِ ژوزف (مارک به معنای برند نیست). این ادوپرفیوم رایحه گل و طبیعت دارد و اگر از بوهای شیرین خوشتان می‌آید، احتمالا از مارک ژوزف هم استقبال خواهید کرد.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

عطر مردانه مارک ژوزف از میوه، ادویه، چوب، مرکبات، گل، صمغ و از همه جالب‌تر رایحه خاک و زمین برای بوی خوشش وام گرفته است. این مدل از ادکلن‌های مارک ژوزف که به‌طور دقیق‌تر، ماین پور اُم (Mine pour Homme) نام دارد، جان می‌دهد برای استفاده در روزهای بهار و تابستان.

اگر اندکی از این عطر را روی نبضتان اسپری کنید، بوی خوشی در مشامتان می‌پیچد که ترکیبی است از سیب، لیمو، گریب‌فروت و البته معروف‌ترین ستاره مرکبات یعنی پرتقال. بوی مرکبات در اسپری‌کردن اولیه عطر بیشتر به مشام می‌رسد و بعد پای موارد دیگر مانند نُت‌هایی از گل و… احساس خواهند شد.

نظرات کاربران

مشتریان قبلی عطر مارک ژوزف مدل ماین پور اُم از کیفیت این محصول فرانسوی رضایت زیادی داشته‌اند. بیشتر افراد از ماندگاری و همه‌پسندبودن این عطر تعریف می‌کنند.

نکته جالب‌توجهی که در میان نظرات دیده می‌شود، این است که چندنفر گفته‌اند، با مصرف این عطر در مکان‌های مختلف، دیگران از آنها نام عطرشان را پرسیده‌اند. این خیلی خوشایند است، نه؟ عطری که نامش مدام سوال شود و دیگران را برای شناخت بیشتر کنجکاو کند یعنی گزینه قابل‌اعتنایی است. شما چه فکر می‌کنید؟

مشاهده قیمت این ادو پرفیوم

۳. ادو تویلت مردانه داویدف مدل Cool Water 

عطر مردانه با قیمت مناسب

ادوتویلت داویدف از آن برندهای قدیمی است که اگر از بزرگ‌ترها درباره‌اش بپرسید، حتما معرف حضورشان هست. این مدل از داویدوف تند و خنک است و بوی گل‌های طبیعی را در برخی از نُت‌هایش احساس خواهید کرد.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

در ساختار رایحه عطر داویدف مدل کول‌واتر با ترکیبی از بوی چوب، اقیانوس، گل و گیاهان معطر روبه‌رو خواهید بود. این عطر خنک را باید در روزهای گرم بهار و تابستان استفاده کنید. حجم آن هم زیاد و حدود ۱۲۵ میلی‌لیتر است.

نظرات کاربران

بسیاری از خریداران این عطر کسانی بوده‌اند که از نوستالژی رایحه ادوتویلت قدیمی لذت می‌برند. همه‌پسندی و خوشبو بودن داویدف مدل کول‌واتر در نظرات کاربران بارها قید شده است و بیشتر خریداران از ماندگاری و پخش خوب این عطر ابراز رضایت کرده‌اند.

مشاهده قیمت این ادو پرفیوم

۴. ادوتویلت مردانه جگوار مدل کلاسیک بلک

عطر مردانه با قیمت مناسب

جگوار یک عطر مردانه با قیمت مناسب است که رایحه‌ای تلخ و خنک دارد. این ادوتویلت ۱۰۰ میلی‌متری گزینه‌ای است که کلاسیک‌پسندان را راضی نگه می‌دارد. حجم آن هم زیاد است و نسبت به هزینه‌ای که برایش می‌پردازید، مدت زمانی نسبتا طولانی عطر خواهید داشت.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

رایحه ادوتویلت مردانه جگوار ترکیبی است از عطر اقیانوس و چای. جالب شد، نه؟ چنین بوهایی خوشایند اما عجیب‌اند. نُت‌های دیگر سازنده جگوار کلاسیک بلک از جوز هندی، سیب،پرتقال، گل شمعدانی و پرتقال و نارنج هستند. در یک کلام، مجموعه‌ای از رایحه‌های عجیب اما خوشایند در کنار هم قرار گرفته‌اند تا جگوار کلاسیک بلک ساخته شود.

نظرات کاربران

این عطر خوشبوست، خاص‌پسندان بیشتر از آن استقبال می‌کنند و ماندگاری قابل‌توجهی هم دارد. این‌ها چیزهایی است که با مرور نظرات کاربران دستگیرتان می‌شود. البته دقت کنید که اگر اورجینال این ادوتویلت را خریداری نکنید، دیگر این ویژگی‌های مطلوب را به‌طور کامل و دقیق احساس نخواهید کرد.

مشاهده قیمت این ادو پرفیوم

۵. ادو پرفیوم مردانه ژک‌ ساف مدل Dark Musk

عطر مردانه با قیمت مناسب

ژک ساف برند معروفی در میان عطر و ادکلن‌های مردانه است. مدل دارک ماسک آن هم با قیمتی مناسب نسبت به گزینه‌های دیگر بازار و با رایحه‌ای گرم و شیرین طرفداران زیادی دارد. این عطر هم به‌اصطلاح عطرفروشان ۱۰۰ میل است و مقدارش اندک نیست.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

ژک ساف هم در ساختار خود از بوی خوش چوب و گیاهان معطر استفاده می‌کند. دقت کرده‌اید که برخی رایحه‌ها تقریبا برای همه محبوب‌اند؟ مثل بوی چوب و خاک نَم‌خورده. ژک ساف مدل دارک ماسک بوی مُشک می‌دهد. جای تعجب هم ندارد و از روی نامش هم پیدا بود. ماسک به انگلیسی به معنای مُشک است.

وجود عنبر و مشک در کنار رایحه اسطوخدوس در ژک ساف از آن ترکیب خاص و دلنشینی می‌سازد. جعبه و شیشه این ادوپرفیوم هم زیباست و طراحی شیکی دارد. پس می‌تواند از آن گزینه‌هایی باشد که جان می‌دهند برای هدیه‌دادن.

نظرات کاربران

خریداران قبلی این عطر از پخش بوی آن رضایت داشته‌اند. البته دقت کنید که بوی این ادوکلن خوب پخش می‌شود اما ماندگاری آن به گواه خریداران قبلی چندان زیاد نیست. پس در خریدتان این موضوع را در نظر داشته باشید.

مشاهده قیمت این ادو پرفیوم

۶. ادو پرفیوم مردانه ژک‌ ساف مدل FF 

عطر مردانه با قیمت مناسب

یک عطر مردانه با قیمت مناسب از برند ژک ساف: ژک ساف مدل اف‌اف. این عطر تند و گرم است و انتخاب خوبی برای کسانی است که بوهای شیرین و گُلی را دوست دارند. حجم ژک‌ساف مدل اف‌اف هم ۱۰۰ میل است.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

وانیل عطر ناب و جذابی دارد. احتمالا نزدیک‌ترین تجربه‌ بیشتر ما از بوی این گیاه، بستنی‌های خوشمزه وانیلی یا دسرهای مختلف است. وجود وانیل در عطر و ادکلن‌سازی هم غوغا می‌کند. ژک ساف مدل اف‌اف از وانیل در کنار رایحه چوب، مرکبات، گیاهان معطر و گل‌های مختلف بهره می‌برد. بوی گرم این عطر بیشتر برای فصولی مانند پاییز و زمستان مناسب است.

نظرات کاربران

این عطر مردانه با قیمت مناسب ماندگاری زیادی ندارد اما رایحه‌اش همه‌پسند است. این‌ها را به گواه خریداران قبلی عطر ژک‌ساف می‌گوییم. اگر به‌دنبال عطری با بویی خوشایند و قیمتی مناسب هستید، ژک ساف اف‌اف می‌تواند یکی از گزینه‌هایتان باشد.

مشاهده قیمت این ادو پرفیوم

۷. ادو پرفیوم مردانه روونا مدل Cresd Adventure

عطر مردانه با قیمت مناسب

باز هم می‌خواهیم از عطری برایتان بگوییم با رایحه‌ای تلخ و خنک. ادو پرفیوم مردانه روونا مدل Cresd Adventure چنین عطری است و حجمی برابر ۱۰۰میل دارد. قیمت این ادوپرفیوم نسبت به قیمت‌های کنونی بازار عطر و ادکلن بسیار مطلوب است. بگذارید که درباره رایحه‌اش بیشتر برایتان بگوییم تا راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

میوه‌ها و گیاهان معطر پایه و اساس ساخت این عطر را تشکیل می‌دهند. رایحه اولیه عطر روونا شامل ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه، رز، یاس و بوی خوش وانیل و نعنا می‌شود. البته مواد و رایحه‌های دیگری هم برای ساخت آن به کار گرفته می‌شود؛ مثلا عنبر، بلوط و… .

نظرات کاربران

این عطر نسخه ارزان و کپی‌برداری‌شده از عطر معروفی به نام کرید اوونتوس (creed aventus) است. البته باید قبول کرد که با آن تفاوت‌های فاحشی از نقطه‌نظر پخش بو و ماندگاری دارد. قیمت کرید اوونتوس بسیار بالاست و اصلا یک عطر مردانه با قیمت مناسب به‌شمار نمی‌رود. پس اگر به رایحه آن علاقه دارید اما قیمتش را مناسب نمی‌دانید، به خرید روونا مدل کرسد ادونچر فکر کنید. این چیزی است که خریداران قبلی روونا گفته‌اند.

مشاهده قیمت این ادو پرفیوم

۸. ادو پرفیوم مردانه روونا مدل sovege

عطر مردانه با قیمت مناسب

در گزینه قبلی که معرفی شد، از برند روونا گفتیم که عطری مشابه کرید اوونتوس معروف روانه بازار کرده است. این برند روی تولید مدل‌های مشابه عطرهای معروف دیگر هم کار می‌کند. مثلا ادکلن معروف ساواژ یا به‌عبارت درست‌تر سُوَژ (sauvage) هم که از محصولات به‌شدت معروف دیور است از سوی این برند به شکلی مشابه و غیراورجینال به بازار آمده و قابل‌خریداری با قیمتی بسیار کمتر از نسخه اصلی عطر است.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

این عطر شیرین و خنک است و حالت تندی دارد و در ساختار رایحه‌اش ردپای ادویه، چوب، مرکبات و خاک به مشام می‌رسد. ۱۰۰ میلی‌لیتر هم حجم آن است و اگر دوست‌دار ادکلن گران‌قیمت سووژ هستید، این مورد می‌تواند جایگزینی قابل‌قبول باشد.

نظرات کاربران

این محصول برند روونا هم بوی خوبی دارد و می‌تواند دوست‌داران سووژ یا ساواج را راضی کند اما ماندگاری و پخش بوی آن اندک است و با نمونه اورجینال قابل‌مقایسه نیست. شاید بتوان گفت که این ادوپرفیوم می‌تواند رَدی از بو و خاطره‌ای از نسخه اصلی‌اش را در مشامتان زنده کند.

مشاهده قیمت این ادو پرفیوم

۹. ادو تویلت مردانه مای مدل Concordia 

عطر مردانه با قیمت مناسب

برند معروف آرایشی مای (My) را به‌احتمال زیاد می‌شناسید. این برند عطر و ادکلن‌هایی هم روانه بازار می‌کند. یکی از عطرهای مقرون‌به‌صرفه برای آقایان که در میان خریداران محبوبیت هم دارد، عطر مای مدل کنکوردیاست. این عطر شیرین و گرم است و برای دوست‌داران بوی گل و رایحه‌های طبیعی توصیه می‌شود.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

مرکبات، گل، چوب و رایحه اقیانوس و میوه‌ها در ساخت این مدل از عطر مای به‌کار رفته‌اند. اگر از عطرهای تند و شیرین خوشتان می‌آید، شاید ادوتویلت مردانه مای مدل کنکوردیا هم برایتان جذاب باشد.

نظرات کاربران

بیشتر خریداران قبلی ادوتویلت مردانه مای از بوی آن راضی بوده‌اند و به همه‌پسندی رایحه‌اش اشاره کرده‌اند اما به‌نظر می‌رسد که ماندگاری و پخش بوی چندان بالایی را نمی‌توان از این محصول انتظار داشت.

مشاهده قیمت این ادو پرفیوم

۱۰. ادو تویلت مردانه کاپتان بلک مدل Royalski 

عطر مردانه با قیمت مناسب

رویالسکی از محصولات برند کاپتان بلک با بویی تند و گرم برای فصل‌های گرم سال مناسب است. شیشه این عطر هم زیباست و حجمی برابر ۱۰۰ میلی‌لیتر دارد. قیمت این عطر از مناسب‌ترین‌هاست و اگر نمی‌خواهید که برای عطر هزینه زیادی بپردازید و از بوهای تند و شیرین هم خوشتان می‌آید، کاپتان بلک مدل رویالسکی را امتحان کنید.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

ادویه، چوب، گیاهان معطر و خاک برای تولید این ادوتویلت در کنار هم قرار گرفته‌اند. عطرسازی هم هنر جذابی است، نه؟ فکرش را می‌کردید که تلفیق گزینه‌های نام‌برده می‌تواند عطری خوش‌بو خلق کند که طرفداران زیادی دارد؟

نظرات کاربران

مشتریان قبلی ادوتویلت رویالسکی از رایحه‌اش تعریف و تمجید کرده‌اند و گفته‌اند که پخش بو و ماندگاری خوبی هم دارد. این خیلی مهم است چون معمولا در عطرهایی با قیمت پایین‌تر ماندگاری و پخش بو چندان قابل‌توجه نیست.

مشاهده قیمت این ادو پرفیوم

در آخر

عطر مردانه با قیمت مناسب و دلخواهتان را در فهرست این مقاله پیدا کردید؟ کدام موارد برایتان آشنا بودند؟ دوست دارید کدام گزینه‌ها را امتحان کنید؟ امکان خرید اینترنتی همه این عطرها هم وجود دارد. فرقی نمی‌کند که برای خودتان می‌خواهید یا هدیه، با خرید آنلاین خیلی ساده، گزینه موردنظرتان را در منزل تحویل می‌گیرید. جذاب نیست؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.