بهترین کرم‌های دور چشم ایرانی که ارزش خرید دارند

انواع کرم‌های ضدتیرگی، ضدپف و ضدچروک دور چشم

در این مطلب ۱۰ مورد از بهترین کرم‌های دور چشم ایرانی محبوب و پرفروش را موردبررسی قرار داده‌ایم تا شما بتوانید انتخاب و خرید آسان و سریعی داشته باشید.

فواید استفاده از کرم دور چشم

پوست اطراف چشم‌ها بسیار نازک و حساس هستند و به همین دلیل در مراقبت از آن‌ها هم باید حساسیت بالایی نشان دهیم. کرم‌های دور چشم کاربردها و ویژگی‌های متفاوتی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به ازبین بردن چروک‌های ریز و جلوگیری از ایجاد چروک‌های جدید، کاهش یا رفع تیرگی اطراف چشم‌ها، رفع پف و ورم کردگی دور چشم و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. کرم‌های دور چشم اکثراً دارای مرطوب‌کننده هستند و از آن‌جایی که آبرسانی به پوست دور چشم با پوست سایر قسمت‌های صورت متفاوت است، این نوع کرم از مرطوب‌کننده‌های معمولی مجزا شده است. ممکن است برخی از افراد استفاده از مرطوب‌کننده برای کل صورت را کافی بدانند اما بدانید که هرچه سن بالاتر می‌رود، با اضافه‌ شدن چروک‌ها، لک و تیرگی دور چشم، نیاز به استفاده از کرم‌های مخصوص دور چشم افزایش می‌یابد. همچنین برای هر نوع از پوست که خشک، چرب و یا معمولی باشد، باید کرم دور چشم مخصوص به‌ خود را مصرف کنید.

استفاده از کرم دور چشم برای چه سنی مناسب است؟

سن استفاده از کرم دور چشم
عکس از:
Artem Varnitsin

شاید این سوال برای بسیاری از افراد پیش بیاید که زمان مناسب برای استفاده از انواع کرم دور چشم در چه سنی است، جالب است بدانید که براساس توصیه پزشکان سن مصرف از ۲۰ سالگی است. اگر قبل از شروع ایجاد چین و چروک‌ها و همین‌طور نازک شدن پوست از کرم‌های دور چشم استفاده کنید، به‌نسبت افرادی که از سنین بالاتری مصرف را شروع کرده‌اند، درصد سلامت ماندن پوست را افزایش خواهید داد. از ۳۰ سالگی به بعد، تنها استفاده از کرم دور چشم کافی نیست و مصرف انواع ویتامین‌ها، مواد حاوی آنتی‌اکسیدان، مرطوب‌کننده‌ها و … واجب است.


حتما بخوانید: همه چیز درباره کرم دور چشم؛ آیا استفاده از این کرم ضروری است؟

معیارهای منومد برای ارزیابی کرم‌های دور چشم ایرانی

  • سرعت تاثیرگذاری
  • رفع تیرگی
  • رفع پف و ورم
  • ضدچروک و جوان‌کننده
  • امتیاز بالای کاربران

کرم‌ها از شماره ۱ تا ۱۰ به‌ترتیب از باکیفیت‌ترین معرفی و بررسی شده‌اند.

۱. کرم دور چشم سینره مدل ۹۱۱۲

سینره

این محصول حاوی ۳۰ گرم کرم دور چشم در محفظه‌ای تیوبی است. کرم سینره فاقد ضدآفتاب است پس اگر می‌خواهید زیر نور آفتاب قرار بگیرید بهتر است در زیر کرم دور چشم‌تان از ضدآفتاب هم استفاده کنید. کرم سینره حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶، Q۱۰ و همچنین ویتامین E است که خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد. وجود کمپلکس MDI در این محصول، از ایجاد چین و چروک و پیری دور چشم جلوگیری می‌کند. با استفاده از کرم دور چشم سینره می‌توانید شاهد ازبین رفتن سیاهی و پف دور چشم‌ها شوید. نحوه استفاده از کرم‌های دور چشم به این صورت است که باید مقداری از آن را دور چشم مالیده و با ضربات آرام پخش کنید. پوست دور چشم بسیار حساس و نازک است پس با شدت زیاد کرم را بر روی پوست نمالید.

رضایت کاربران از تاثیرگذاری و کیفیت این برند دلیلی است که به آن امتیاز ۳.۵ از ۵ داده‌اند. به گفته کاربران، تاثیر این کرم پس از دو تا سه هفته مشاهده خواهد شد.

لینک خرید این کرم دور چشم

 

۲. کرم دور چشم نئودرم مدل Multi Efficacy

نئودرم

کرم ۱۵ گرمی نئودرم برای انواع پوست‌های چرب، خشک، معمولی و مختلط مناسب است. این کرم قادر است پوست را سفت کرده و از افتادگی آن جلوگیری کند. اگر چروک‌هایی عمقی در اطراف چشم‌های‌تان دارید استفاده از کرم دور چشم و حرفه‌ای نئودرم به شما پیشنهاد می‌شود. این کرم فاقد پارابن و چربی‌های اضافه و مضر است. کرم دور چشم نئودرم حاوی کمپلکس MDI است که پوست آسیب‌دیده و دارای چروک دور چشم را با کلاژن‌سازی ترمیم می‌کند. رفع سیاهی و پف اطراف چشم از دیگر عملکردهای این محصول است.

کاربرانی که از این کرم استفاده کرده‌اند از رطوبت‌رسانی و همین‌طور تاثیر آن رضایت داشته‌اند و در طولانی مدت آن را محصولی مناسب دانسته‌اند.

لینک خرید این کرم دور چشم

۳. کرم دور چشم فیس دوکس مدل Hydrasome

فیس دوکس

اگرچه حجم این کرم تنها ۱۵ گرم حجم دارد اما تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد که پس از گذشت مدتی از استفاده، تاثیرات آن‌ را به چشم خواهید دید. این کرم برای مصرف روزانه و جلوگیری از ایجاد چین و چروک جدید در اطراف چشم بسیار مناسب است. کرم فیس دوکس مدل هیدراسام مرطوب‌کننده‌ای قوی برای پوست است که از خشکی آن جلوگیری می‌کند و به همین دلیل برای استفاده از سنین پایین ممانعتی ندارد. بهتر است این نکته را بدانید که رسیدن رطوبت کافی به پوست موجب شادابی، جوانی و زیبایی بیش‌تر پوست‌تان خواهد شد. استفاده از کرم فیس دوکس قبل از آرایش، پوست را در برابر آسیب‌های مواد آرایشی حفظ خواهد کرد.

با توجه به نظر مصرف‌کنندگان این محصول، کرم فیس دوکس برای استفاده افراد جوان بسیار مناسب بوده و عملکرد بالایی دارد.

لینک خرید این کرم دور چشم

 

 

 

۴. کرم دور چشم دکتر ژیلا

دکتر ژیلا

این کرم ۲۵ گرمی، حاوی ویتامین‌های C، E و همین‌طور B۵ است.از مهم‌ترین موادی که در ساختار این محصول به کار رفته است می‌توان به عصاره گیاه چای سبز، روغن دانه انگور، روغن آووکادو، پروتئین گندم و Q۱۰ اشاره کرد. کرم دکتر ژیلا ضدالتهاب بوده و مانع از افتادگی پوست می‌شود. کرم دکتر ژیلا کبودی زیر چشم‌ها را ازبین برده و با آب‌رسانی به پوست از ایجاد چروک‌های جدید جلوگیری می‌کند. همچنین این کرم با خاصیت روشن‌کنندگی‌ای که دارد، تیرگی و سیاهی زیر چشم‌ها را ازمیان می‌برد. این کرم دور چشم برای افراد بالای ۲۵ سال قابلیت استفاده دارد و برای مشاهده نتیجه مطلوب بهتر است تا دو ماه به‌صورت مداوم موردمصرف قرار بگیرد.

دکتر ژیلا برندی نام آشنا در زمینه محصولات پوستی است و اکثر کاربرانی که از کرم دور چشم آن استفاده کرده‌اند، غلظت و تاثیرگذاری آن را جزو ویژگی‌های بارزش دانسته و خرید آن را به بقیه هم توصیه کرده‌اند.

لینک خرید این کرم دور چشم

 

۵. کرم دور چشم درمالیفت مدل Vitalift Anti Dark

درمالیفت

این کرم التیام‌بخش و برطرف‌کننده تیرگی پوست اطراف چشم است که مقداری معادل ۲۵ گرم بوده و برای انواع مدل‌های پوست قابل استفاده است. کرم ویتالیفت حاوی ویتامین K و فاقد SPF است و اگر در محیط باز از آن استفاده می‌کنید، حتماً از کرم ضدآفتاب هم بر روی پوست مصرف کنید. درمالیفت مدل ویتالیفت آنتی دارک همان‌طور که از نامش مشخص است تیرگی زیر چشم را ازبین می‌برد، ضدالتهاب است، پوست را ترمیم می‌کند، ضدپیری است و آب‌رسانی مناسب برای پوست است که بهتر است که در شبها مورداستفاده قرار بگیرد.

کاربران این محصول امتیاز ۳.۴ از ۵ را به آن داده و استفاده از آن را تاثیرگذار دانسته‌اند. همچنین به نسبت تاثیری که در اثر مصرف داشته، قیمت آن را مناسب اعلام کرده‌اند.

لینک خرید این کرم دور چشم

 

۶. کرم دور چشم پریم مدل ۴in۱

پریم

کرم ۲۰ گرمی پریم، حاوی ویتامین C است که مقاومت پوست را افزایش داده و از افتادگی پوست اطراف چشم جلوگیری می‌کند. کرم پریم خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم را ازبین می‌برد. این کرم باید صبح و شب به‌طور منظم استفاده شود تا نتیجه مطلوب مشاهده شود. همچنین کرم دور چشم مدل ۴in۱ با کاهش پف، باعث بالا رفتن پلک بالایی می‌شود و سیاهی دور چشم را هم کاهش داده و پس از مدتی ازبین می‌برد.

بیش از ۳۰۰ نفر از افرادی که این محصول را خریداری و مصرف کرده‌اند، خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند. کاربران از میزان تاثیرگذاری و قیمت مناسب آن رضایت کامل داشته‌اند.

لینک خرید این کرم دور چشم

 

 

۷. کرم دور چشم جی پلار مدل Anti Aging

جی پلار

کرم جی پلار حاوی ویتامین A، ویتامین E، ویتامین C و ویتامین B۳ است که پوست دور چشم‌ها را تغذیه کرده، مانع از افتادگی پوست شده و چین و چروک ایجاد در اطراف چشم را برطرف می‌کند. برای نتیجه‌گیری سریع‌تر، بهتر است روزی دوبار از این کرم بر روی پوست اطراف چشم استفاده شود. نرم و مرطوب کردن پوست اطراف چشم منجربه شادابی و جوان ماندن پوست خواهد شد که با استفاده از این کرم می‌توانید پوستی جوان و سالم داشته باشید.

رضایت کاربران از این محصول به ‌اندازه‌ای بوده که برخی از آن‌ها بیش‌تر از یک‌بار از کرم جی پلار خریداری کرده‌اند. بیش‌ترین امتیاز جهت غلظت مناسب و تاثیرگذاری بالا به این کرم داده شده است.

لینک خرید این کرم دور چشم

۸. کرم دور چشم لامینین مدل Anti Wrinkle

لامینین

این کرم ۱۵ گرمی دارای ویتامین E است که به خوبی پوست دور چشم را آبرسانی کرده، از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند و چربی پوست را در حالت اعتدال نگه می‌دارد. کرم لامینین علاوه‌بر محو کردن چروک‌های پوست، تیرگی اطراف چشم‌ها را هم ازبین می‌برد. هیالورونیک موجود در کرم وظیفه رطوبت‌رسانی و MDI Complex موجود در آن وظیفه برطرف کرده سیاهی پوست را برعهده دارند.

کاربران به ویژگی‌های سرعت و میزان تاثیرگذاری، غلظت و همین‌طور قیمت این محصول امتیاز ۳.۴ از ۵ را داده‌اند. مصرف‌کنندگان آن را مرطوب‌کننده‌ای مناسب دانسته‌اند که از ایجاد چین و چروک جدید جلوگیری می‌کند.

لینک خرید این کرم دور چشم

 

 

۹. کرم دور چشم سی گل سری Age Pro

سی گل

این کرم حاوی ویتامین‌های A، C و E است که برای انواع پوست قابلیت استفاده دارد. سری Age Pro دارای خاصیت ضدپیری و ضدچروک است که با استفاده آن پس از مدتی از شر چروک‌های ریز خلاص شده و جوانی و زیبایی پوست اطراف چشم‌ها دوباره به‌دست خواهد آمد. با استفاده از کرم دور چشم سی گل می‌توانید از پوست حساس و ظریف دور چشم در برابر آسیب‌هایی مانند نور خورشید و خشکی محافظت کنید.

افرادی که از این محصول استفاده کرده‌اند به ترتیب به غلظت مناسب، میزان تاثیرگذاری، سرعت تاثیرگذاری و سپس ارزش خرید آن به نسبت قیمتی که دارد امتیاز داده‌اند. اکثر افراد از استفاده از این محصول رضایت داشته‌اند.

لینک خرید این کرم دور چشم

۱۰. کرم دور چشم مای مدل Wrinkleمای

همان‌طور که از مدل این کرم مشخص است برای رفع چروک‌های اطراف پوست چشم به کار برده می‌شود. این محصول حجمی معادل ۱۵ گرم دارد و محفظه‌ آن کاسه‌ای از جنس شیشه است که استفاده آسانی هم دارد. کرم دور چشم مای حاوی ویتامین‌ E است که با رطوبت‌رسانی به پوست، مانع از خشکی آن خواهد شد.

کاربران امتیاز ۳ از ۵ را به این محصول داده‌اند که میزان و سرعت تاثیرگذاری، غلظت و قیمت مناسب آن مدنظرشان بوده است.

لینک خرید این کرم دور چشم

 

 

در آخر

برای داشتن پوست دور چشم سالم، بهتر است از کرم‌های مخصوص دور چشم استفاده کنیم چرا که ساختار این کرم‌ها به‌صورتی است که دقیقاً برای پوست حساس دور چشم مناسب هستند. کرم‌های دور چشم علاوه‌بر خاصیت ضدپیری و رفع تیرگی زیر چشم، مرطوب‌کننده‌هایی فوق‌العاده بوده و اجازه نمی‌دهند اطراف چشم‌ها خشک شوند و همان‌طور که می‌دانید خشکی پوست اولین عامل ایجاد چین و چروک‌هاست. با استفاده از کرم‌های مناسب، پوست اطراف چشم‌های‌تان را سالم نگهدارید. اگر کرم دور چشم خوبی می‌شناسید ممنون می‌شویم برایمان بنویسید. اگر هم نقد و نظری درباره محصولات معرفی شده دارید، کامنت‌های خوبتان را با شوق می‌خوانیم.


در ادامه بخوانید: همه چیز درباره کرم دور چشم؛ آیا استفاده از این کرم ضروری است؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
2 دیدگاه
  1. جلیلی می‌گوید

    بسیار عالی 🌹🌹

    1. فائزه حاجی‌آبادی می‌گوید

      ممنون از توجهتون.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.