بهترین شامپوهای بدون سولفات ایرانی را بشناسید

مزایای شامپوهای بدون سولفات ایرانی

در این مطلب ۱۱ عدد از بهترین شامپوهای بدون سولفات ایرانی که در فروشگاه دیجی‌کالا عرضه می‌شوند را موردبررسی قرار داده‌ایم تا شما بتوانید انتخاب و خرید راحت‌تری داشته باشید.

اهمیت استفاده از شامپوهای بدون سولفات

سولفات نوعی ماده شیمیایی است که در اکثر مواد شوینده وجود دارد که با تولید کف، چربی و آلودگی را ازبین می‌برند، درنتیجه شامپوهای بدون سولفات کم‌تر از شامپوهای معمولی کف ایجاد می‌کنند. سولفات‌ها می‌توانند منجربه خشکی پوست سر و مو شده و آن‌ها را حساس کنند. این نوع شامپو بدون ضرر است و برای افراد دارای موهای فر و خشک، موهای کراتینه و رنگ شده، دارای بیماری رزاسه یا آکنه بزرگسالی و پوست‌های دارای اگزما استفاده از آنها حتماً توصیه می‌شود.

معیارهای منومد برای ارزیابی شامپوهای بدون سولفات ایرانی

  • ترمیم‌کنندگی
  • نرم‌کنندگی
  • درخشان‌کنندگی
  • تثبیت رنگ مو
  • امتیاز کاربران

شامپوها از شماره ۱ تا ۱۰ یعنی از بیش‌ترین تا کم‌ترین کیفیت و امتیاز به‌ترتیب معرفی و بررسی شده‌اند.

 

معرفی بهترین شامپوهای بدون سولفات در بازار ایران

۱. شامپو بدون سولفات مو سریتا مدل جوانه گندم

شامپو بدون سولفات مو سریتا مدل جوانه گندم 

سریتا در توضیح مشخصات این شامپو ادعا کرده، یک شامپو روزانه برای تقویت مو است که با دارا بودن عصاره جوانه گندم و انواع عصاره­‌های گیاهی، باعث تقویت فولیکول­‌های مو و افزایش استحکام ساقه‌های مو می‌شود.

نظرات کاربران برای این محصول بسیار خوب است و اعلبشان می‌گویند در عین اینکه پاک‌کنندگی خوبی دارد، موهایشان را هم خشک و بدخالت نکرده. روی هم رفته خود من از محصولاتی که از این برند خریدم، همیشه رضایت داشته‌ام. بنابراین توصیه می‌کنم شما هم امتحانش کنید.

 

لینک خرید این شامپو

 

۲. شامپو بدون سولفات مو وچه مدل مو های کراتین شده

شامپو بدون سولفات مو وچه

این شامپو مناسب موهای رنگ‌شده، کراتین‌شده و آسیب‌دیده است. ادعای شرکت سازنده این است که به کمک کراتین موجود در آن مو را آبرسانی کرده و ساقه مو را بازسازی می‌کند. همچنین به کمک ویتامین‌های بیوتینA ،E و B5 به کاهش ریزش مو و تقویت فولیکول‌ها کمک می‌کند این شامپو فاقد مواد مضر سولفات، پارابن ، سیلیکون، گلوتن، پروپیلن گلیکول، دایمتیکون و نمک است.

بسیاری از کامنت‌های کاربران درباره این شامپو مثبت است. خصوصا خریدارانی که موهای کراتینه‌شده داشته‌اند از مصرف این محصول رضایت داشتند.

لینک خرید این محصول

۳. شامپو بدون سولفات و ضدریزش الی ژن

شامپو بدون سولفات و ضدریزش الی ژن

 

این شامپو برای بانوان مناسب بوده و دارای ویتامین‌های B۳ و B۵ است. شامپو الی ژن ضدریزش، ترمیم‌کننده و آبرسان است. برای افرادی که موهای نازک و شکننده، فر، آسیب‌دیده و رنگ شده دارند مناسب است. شامپو بدون سولفات الی ژن حاوی عصاره سویا و پروتئین ابریشم بوده و به افزایش سرعت رشد مو کمک می‌کند.

از دید کاربران، شامپو الی ژن بیش‌ترین امتیاز را در تمیزکنندگی و نرم‌کنندگی دریافت کرده است.

مشاهده قیمت + لینک خرید این شامپو

۴. شامپو بدون سولفات موپک مدل SLS-SLES Free

شامپو بدون سولفات موپک

این شامپو هم مانند موارد معرفی شده قبلی، شامپویی ایرانی، فاقد پارابن و فاقد سولفات است. وجود ویتامین‌های A، E و C در شامپو موپک منجربه نرمی و لطافت، ترمیم و برطرف کردن آسیب، تقویت بافت و پیاز موها، کراتینه شدن مو و به‌طورکلی احیای موها خواهد شد. این شامپو به‌ویژه برای کسانی که موهای خود را کراتینه و بوتاکس کرده‌اند بسیار مناسب است. ساختار اولیه شامپو موپک براساس مواد گیاهی و طبیعی است.

بیش‌ترین امتیازی که کاربران به این محصول داده‌اند از نظر نرم‌کنندگی موهاست، پس از آن تقویت، تمیزکنندگی و ارزش خرید به‌نسبت قیمت که اکثر افراد از خرید شامپو بدون سولفات موپک اعلام رضایت کرده‌اند.

مشاهده قیمت + لینک خرید این شامپو

۵. شامپو بدون سولفات ایروکس مدل Biotin Plus

شامپو بدون سولفات ایروکس

شامپو ایروکس ساختاری بدون پارابن و سولفات دارد که در افزایش ضخامت موها نقش موثری را ایفا می‌کند، به همین دلیل استفاده از آن برای افرادی که موهای نازک و شکننده دارند بسیار مناسب است. از شامپو ایروکس می‌توان به صورت روزانه هم استفاده کرد چرا که حاوی مواد و خواص گیاهی است که به کاهش التهاب پوست سر، تقویت پیاز مو، ترمیم موهای زبر و آسیب‌دیده و رنگ شده، درخشش و زیبایی مو کمک فراوانی می‌کند. شامپو بدون سولفات ایروکس دارای ویتامین B۵ بوده و برای آقایان و بانوان قابل‌مصرف است.

اکثر کاربرانی که از این شامپو استفاده کرده‌اند، رضایت داشته‌اند. بهتر است بدانید که شامپوهای بدون سولفات مانند شامپوهای معمولی کف زیادی تولید نمی‌کنند و کف نکردن از دلایل بی‌کیفیتی این نوع از محصولات نیست.

مشاهده قیمت + لینک خرید این شامپو

۶. شامپو بدون سولفات پرو ویکات

شامپو بدون سولفات پرو ویکات

این شامپوی تقویت‌کننده، آبرسانی مناسب برای موهای خشک و آسیب‌دیده است. حجم آن ۳۰۰ میلی‌متر بوده و برای استفاده آقایان و بانوان مناسب است. این شامپو حاوی ویتامین‌های A، E و C بوده و منشا گیاهی دارد که موردتایید پزشکان پوست و مو هم هست. برای مراقبت از موها پس از کراتینه، فر و رنگ کردن می‌توانید از این شامپو برای شست‌وشوی موها‌ی‌تان استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین موادی که در شامپو بدون سولفات پروویکات موجود است، آلوئه‌ورا است که موجب نرمی و لطافت بیش‌تر در موها خواهد شد. همچنین این شامپو فاقد پارابن و هرگونه مواد افزودنی مضر است که حالت چربی به موها نمی‌بخشد.

افرادی که از این شامپو استفاده کرده‌اند، قیمت آن را در مقایسه با نمونه‌های خارجی بسیار مناسب دانسته‌اند و همچنین از نتیجه آن رضایت داشته‌اند. گزینه ارزش خرید به نسبت قیمت بالاترین امتیاز را از نظر کاربران کسب کرده است.

مشاهده قیمت + لینک خرید این شامپو

۷. شامپو بدون سولفات کامان مدل Total ۵ in ۱

شامپو بدون سولفات کامان

این شامپو که حجم ۴۰۰ میلی‌لیتری دارد را تا مدت تقریبا زیادی می‌توان استفاده کرد. عدم وجود سولفات در این شامپو برای افرادی که موهای آسیب‌دیده، خشک، فر، رنگ‌ و دکلره و کراتینه شده دارند، بسیار مناسب است. شامپوهای بدون سولفات کف زیادی تولید نمی‌کنند اما تمیزکنندگی خوبی دارند. شامپو کامان برای بانوان و آقایان و به‌صورت روزانه قابلیت استفاده دارد.

اکثر کاربران پس از استفاده از این شامپو رضایت کامل داشته‌اند به‌طوری‌که در دوره‌های بعدی هم از آن تهیه کرده‌اند.

مشاهده قیمت + لینک خرید این شامپو

۸. شامپو بدون سولفات استم سل مدل Hair Loss Therapy

شامپو بدون سولفات استم سل

این شامپوی بدون سولفات تقویت کننده است و از ریزش موها جلوگیری می‌کند. دارای ویتامین B۵ و عصاره‌های روغن زیتون، آلوئه‌ورا، بابونه و شی باتر است. شامپو استم سل قادر است ضخامت موهای کرکی و نازک را افزایش دهد و التهاب و خارش پوست سر را تاحد زیادی کاهش دهد. به درخشان شدن موها کمک می‌کند و برای استفاده بعد از دکلره کردن، کراتینه کردن و رنگ کردن بسیار مناسب است.

برخی افراد آن را در کاهش ریزش موها موثر دانسته‌اند و برخی دیگر آن را تمیزکننده‌ای مناسب معرفی کرده‌اند.

مشاهده قیمت + لینک خرید این شامپو

۹. شامپو بدون سولفات آدرا مدل Keratin

شامپو بدون سولفات آدرا

این شامپوی تیوبی برای موهای بسیار آسیب‌دیده و خشک مناسب است و توانایی کراتینه کردن موها را دارد. شامپو آدرا تقویت‌کننده و ترمیم‌کننده است و برای آقایان و بانوان قابلیت استفاده دارد. دارای بودن ویتامین B۵ بوده پروتئین هیدرولیز شده کراتین در آن، موها را لطیف و درخشان می‌کند.

بیش‌ترین امتیاز از سوی کاربران برای تمیزکنندگی به این شامپو داده شده است. افراد زیادی از عملکرد شامپو آدرا رضایت داشته‌اند.

مشاهده قیمت + لینک خرید این شامپو

۱۰. شامپو  بدون سولفات و ضدریزش علاج مدل هفت عصاره

شامپو  بدون سولفات و ضدریزش علاج

این شامپو که مخصوص موهای خشک و آسیب‌دیده است، بدون سولفات بوده و به جلوگیری از ریزش موها هم کمک می‌کند. شامپو علاج حاوی ویتامین C، ویتامین‌های گروه B و ویتامین E است که به‌خوبی موها را آب‌رسانی کرده و به پیاز و تارهای مو نرمی و لطافت می‌بخشد. این شامپو حاوی هفت عصاره مختلف گیاهی شامل گیاه مورد، آویشن، سبوس برنج، گزنه، رزماری، حنا و همیشه بهار است که هرکدام خواص ویژه خود را دارند و درمجموع باعث احیا و تقویت موها می‌شوند.

بیش‌تر کاربرانی که از این شامپو استفاده کرده‌اند، از آن راضی بوده‌اند.

مشاهده قیمت + لینک خرید این شامپو

۱۱. شامپو بدون سولفات و پارابن داماسک رز

شامپو بدون سولفات و پارابن داماسک رز

این شامپو برای استفاده آقایان و بانوان مناسب است. از ویژگی‌های این شامپو می‌توان به تقویت کردن مو، تثبیت رنگ مو و درخشان کنندگی اشاره کرد. عدم وجود سولفات در این شامپو از رسیدن آسیب بیش‌تر به موها جلوگیری می‌کند. این شامپو فاقد ویتامین و حاوی عصاره قهوه است که عطری مطبوع و خوشایند به موها می‌بخشد.

از نظر کاربرانی که موی کراتینه داشتند و از این شامپو استفاده کردند، گزینه‌ای مناسب برای خرید است.

مشاهده قیمت + لینک خرید این شامپو

و در پایان

وقتی صحبت از شامپوی بدون سولفات به میان می‌آید، منظور محصولی است که برای موهای خشک و آسیب‌دیده مناسب است. موی خشک می‌تواند موی طبیعی باشد مانند کسانی که موی فر دارند و هم می‌تواند مویی باشد که در اثر رنگ کردن با رنگ‌های دارای آمونیاک زیاد، دکلره کردن و استفاده از مواد شیمیایی فرکننده دچار آسیب شده است. وجود سولفات در شامپو دلیل ایجاد کف است و مشخص است که شامپوهای بدون سولفات مانند شامپوهای معمولی کف زیادی تولید نمی‌کنند و این نوع شامپوها معمولاً برای مصرف روزمره هستند. شامپوهای بدون سولفات معمولاً بدون پارابن هم هستند و درون خود کراتین و مواد نرم‌کننده قوی هم دارند. استفاده از این شامپوها ماندگاری رنگ مو را هم افزایش می‌دهد. اگر موهایی رنگ‌شده، آسیب‌دیده و ضعیف دارید، استفاد از شامپو بدون سولفات برای موهای شما گزینه‌ای مناسب خواهد بود.

 

شما تابه‌حال از کدام شامپوی بدون سولفات ایرانی استفاده کرده‌اید؟ در صورت استفاده، لطفاً تجربیات و نظرات خود را در کامنت‌ها با ما درمیان بگذارید.


در ادامه بخوانید: نشانه‌هایی که می‌گویند به شامپوی ضدشوره نیاز دارید

 

منبع دیجی کالا دیجی استایل
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
5 دیدگاه
  1. سارا جمالی می‌گوید

    ممنون مفید بود

    1. فائزه حاجی‌آبادی می‌گوید

      ممنون از توجهتون سارا جان.

  2. مهسا رضایی می‌گوید

    مطلبتون عالی بود استفاده کردیم ممنون

  3. فائزه حاجی‌آبادی می‌گوید

    ممنون ازشما مهسا جان.

  4. نسیم می‌گوید

    بسیار عالین

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.