۱۰ پیشنهاد عطر مردانه مناسب فصل گرم؛ رایحه‌هایی جذاب برای بهار و تابستان

در این مقاله ۱۰ عطر مردانه مناسب فصل گرم را به شما معرفی خواهیم کرد. رایحه‌هایی که در هوای گرم جذاب و دلنشینند. و برای هر ادکلن هم لینک خرید برایتان قرار داده‌ایم که اگر تمایل به خرید داشتید، راحت و بدون دردسر خرید کنید.

۱۰ عطر مناسب فصل گرم را بشناسید

عطرها هم فصل و زمان می‌شناسند. برای مثال، با شروع فصل بهار و ورود به تابستان پرهیاهو و رنگی باید به فکر خرید عطرهایی خنک باشید. عطرهای خنک، مخصوص فصل‌های گرم‌تر هستند. در این مقاله عطرهای محبوبی را بررسی کرده‌ایم که مناسب فصل بهار و تابستان هستند و بیشترین فروش را هم در سایت دیجی‌کالا داشته‌اند.

این عطرها را از نظر ویژگی‌های زیر بررسی کرده‌ایم:

  • ساختار رایحه و بو؛
  • نظرات مشتریان قبلی.

ترتیب قرارگرفتن عطرها در این مقاله از بیشترین قیمت به کمترین است. آماده‌اید تا چند عطر مردانه مناسب فصل گرم را با هم مرور کنیم؟

۱. ادو تویلت دیور مدل Sauvage 

عطر مردانه مناسب فصل گرم

ادوتویلت سُوَژ یا به‌قول برخی‌ها ساواج از برند دیور از عطرهای تلخ و خنک بهاری و تابستانی است. این عطر معروف و گران‌قیمت از محصولات بسیار معروف دیور است و چهره‌های معروفی مانند جانی دپ هم تبلیغات آن را انجام داده‌اند. دیده‌اید؟ این عطر خنک است، بوی تند و شیرینی دارد و تِم‌هایی از رایحه‌های طبیعت را به‌ مشام می‌رساند.

ساختار رایحه و بو

در این عطر معروف از مرکبات، ادویه‌ها و بوی خوش چوب استفاده شده است. با نخستین پاف‌هایی که از شیشه دودی و جذاب این عطر روی نبض خود اسپری می‌کنید، بوی فلفل، نارنج و عنبر را احساس خواهید کرد. ترکیب این رایحه‌ها در کنار عطر چوب باعث می‌شود بویی شیرین و خنک احساس کنید و در روزهای خوش آب‌وهوای بهار و تابستان بیشتر از پیش جذاب و خوشبو شوید.

نظرات مشتریان قبلی

ماندگاری عطر سوژ یا ساواج حرف ندارد. این چیزی است که با استناد به نظر خریداران قبلی‌اش می‌گوییم. حجم آن هم ۲۰۰ میلی‌لیتر است و حجم مطلوبی به نظر می‌رسد. البته دقت کنید که این عطر دیور از عطرهای گران‌قیمت برای بازار ایرانی است (با توجه به نرخ این روزهای ارز). دیور با ارائه ساواج به بازار، عطری را عرضه کرده که هرکس بویش را استشمام می‌کند از صاحب عطر نامش را می‌پرسد.

مشاهده قیمت این ادو تویلت مردانه

۲. ادو تویلت هرمس مدل Terre De Hermes 

عطر مردانه مناسب فصل گرم

برند هرمس بسیار معروف است و مدل تِق دُ اِقمِس (تعجب نکنید، تلفظ فرانسوی نام ادوتویلت این‌طوری است) هم از مشهورترین و محبوب‌ترین‌های این برند. اگر عطر تند، خنک و گُلی می‌خواهید، حتما نیم‌نگاهی به هرمس داشته باشید. منظور از گلی هم که مشخص است؛ یعنی ادوتویلتی که در آن رایحه جذاب گل‌هایی خوشبو به‌کار رفته است.

ساختار رایحه و بو

در ساختار رایحه این ادوتویلت از میوه‌ها، چوب، گل و گیاهان معطر و البته خاک و زمین استفاده شده است. جالب شد، نه؟‌ بوهای خوش موجود در طبیعت کم نیستند. حتی وجود عطر خوشی از نوعی از صمغ‌های طبیعی در ادوتویلت هرمس هم باعث شده که به‌شدت خاص و دوست‌داشتنی شود. اگر بخواهیم دقیق‌تر درباره رایحه‌های موجود در این عطر صحبت کنیم، باید اشاره‌ای به وجود عطر پرتقال و گریپ‌فروت در آن داشته باشیم.

نظرات مشتریان قبلی

خریداران قبلی هرمس معتقدند که این عطر بوی خنک و خوشی دارد اما برای ماندگاری باید در بهار و تابستان استفاده شود. نُت‌های نخستی که از این ادوتویلت به مشام می‌رسد، رایحه مرکبات موجود در آن است و بعد از ساعاتی، کم‌کم عطر چوب را احساس خواهید کرد که بسیار دوست‌داشتنی است.

به‌گواه خریداران قبلی این ادوتویلت، هرمس مدل تق‌دُ اِقمس رایحه‌ای کلاسیک و همه‌پسند دارد و شما را به جنتلمنی بدل می‌کند که قواعد رسیدگی به استایل و جزئیاتش را می‌داند.

مشاهده قیمت این ادو تویلت مردانه

۳. ادو پرفیوم دولچه گابانا مدل Light Blue 

عطر مردانه مناسب فصل گرم

ادو پرفیوم مردانه دولچه گابانا مدل Light Blue Eau Intense Pour Homme حجم ۱۰۰میلی لیتر هم از عطرهای تند و خنکی است که جان می‌دهد برای اسپری‌شدن روی نبض‌ها برای حضور در جلسه یا یک مهمانی بهاری. دولچه‌گابانا هم از برندهای معروف دنیاست و عطرها و ادکلن‌های به‌شدت معروف و موفقی را روانه بازار می‌کند. این مدل از عطرهای دولچه‌گابانا با نام اختصاصی لایت‌بلو اُ پور اُم هم عطر خنک جذابی است.

ساختار رایحه و بو

میوه، چوب و عطر آب‌های اقیانوس در کنار هم نشسته‌اند و رایحه ادوپرفیوم لایت‌بلو را ساخته‌اند. این بوها در کنار هم رایحه‌ای تند و خنک تولید می‌کنند. لایت‌بلو بیشتر مناسب کسانی است که شوروهیجان بالا دارند و در انتخاب عطر هم از رایحه‌های تندی خوششان می‌آید که مشام را قلقلک می‌دهد. این عطر حدود ۱۰۰ میلی‌لیتر یا به‌قول عطرفروش‌ها ۱۰۰میل است.

نظرات مشتریان قبلی

خرید عطر و ادکلن تاحد زیادی به سلیقه وابسته است. اما مرور نظرات کسانی که قبلا یک محصول را خریداری کرده‌اند، در این زمینه بسیار مفید و کاربردی است. خریداران قبلی ادوپرفیوم دولچه‌گابا درباره آن می‌گویند که پخش بوی فوق‌العاده‌ای دارد؛ البته دقت کنید که این پخش بو در فصل بهار و تابستان بیشتر از فصول دیگر است.

همه‌پسندی و ماندگاری رایحه این ادوپرفیوم هم باعث می‌شود که گزینه مناسبی برای هدیه‌دادن باشد. چون بیشتر افراد از رایحه‌اش راضی‌اند و از آن خوششان می‌آید.

مشاهده قیمت این ادو پرفیوم مردانه

۴. ادو تویلت آزارو مدل Chrome Limited Edition

عطر مردانه مناسب فصل گرم 

اگر دوستدار بوهای خنک و در عین‌حال، تند و شیرین هستید، ادوتویلت مردانه آزارو هم گزینه خوبی برایتان خواهد بود. این عطر هم از موارد گران فهرست این مقاله است و برای خریدش باید کمی دست‌به‌جیب شوید. مدل کروم‌ لیمیتد ادیشن ادوتویلت آزارو ۱۰۰ میلی‌لیتر حجم دارد.

ساختار رایحه و بو

ترکیب بسیار عجیب و جذابی رایحه ادوتویلت مردانه آزارو را تشکیل می‌دهد: میوه، ادویه، چوب، مرکبات، عطر اقیانوس و چرم! بله، درست خواندید چرم. البته از بوی خوش گل‌ها هم برای ساخت این عطر برند آزارو وام گرفته شده است.

اگر بخواهیم دقیق‌تر درباره رایحه‌های موجود در ادوتویلت آزارو حرف بزنیم، باید بگوییم که مرکبات آن شامل نارنج و گریپ‌فروت است و رگه‌هایی از عطر تمشک و زنجبیل هم در آن وجود دارد. نُت‌های دیگر عطر کروم هم بوی خوش دریا،گل یاسمین و برگ چای است. جذاب به نظر می‌رسد. عنبر و مشکِ به‌کاررفته در این عطر هم به ماندگاری بیشتر و خوش‌بوشدنِ آن کمک شایانی کرده است.

نظرات مشتریان قبلی

خریداران قبلی این ادوتویلت از بوی همه‌پسند و ملایمش تعریف کرده‌اند. به گفته خریداران قبلی، ماندگاری آن هم بسیار زیاد است و پخش بوی خوبی هم دارد. چه چیزی از این بهتر؟ اگر از رایحه آزارو مدل کروم خوشتان بیاید، با ادوتویلتی روبه‌رو خواهید بود که از اسپری‌کردن آن روی نبضتان تا ساعت‌ها لذت می‌برید و نگران پخش بو و ماندگاری‌اش نمی‌شوید.

۵.ادو تویلت دانهیل مدل Pure

عطر مردانه مناسب فصل گرم

یکی دیگر از عطرهای خنک بهاری‌مان در این فهرست، ادوتویلت مردانه دانهیل است. دانهیل هم برند معروفی است که مدل‌های مختلفی از محصولات را به بازار عرضه می‌کند. این مورد، پیور (pure) نام دارد. دانهیل مدل پیور جان می‌دهد برای اسپری‌شدن روی نبضتان در روزهای بهاری و لحظات گرم تابستان.

ساختار رایحه و بو

دانهیل مدل پیور هم خنک و شیرین است. بوی طبیعت و گل می‌دهد و مانند محصولات دیگر برند دانهیل طرفداران زیادی دارد. حجم ادوتویلت پیور نسبت به موارد دیگری که تا اینجا مطرح شد، اندکی کمتر و حدود ۷۵ میل است.

با اسپری‌کردن این ادوتویلت چه عطری در لحظات نخست به مشامتان خواهد خورد؟ بوی خوش گل زنبق، عطر هِل و البته برگ‌های گلِ زیبای نیلوفر. اجازه بدهید که ببینیم مشتریان قبلی درباره این عطر معروف چه نظری دارند.

نظرات مشتریان قبلی

این ادوتویلت بوی خوش و خنکی دارد اما باید یادتان باشد که با موردی روبه‌رو نیستید که ماندگاری فوق‌العاده زیادی داشته باشد. بعضی از ادوتویلت‌ها با اسپری‌کردن یک پاف، تمام محیط را درمی‌نوردند و بویشان همه‌جا پخش می‌شود. ادوتویلت دانهیل هم در ماندگاری و پخش بو ضعیف نیست اما نباید انتظار داشته باشید که برای ساعات بسیار طولانی این ویژگی‌ها را از خود نشان بدهد.

مشاهده قیمت این ادو تویلت مردانه

۶. تستر ادو تویلت بولگاری مدل Aqva Pour Homme 

عطر مردانه مناسب فصل گرم

تستر ادوتویلت‌های معروف هم گزینه خوبی برای خریداری است. این تسترها بوی نسخه اصلی را می‌دهند ولی قیمت پایین‌تری دارند. پس همیشه در خرید برندهای معروف، حواستان به تسترهایشان باشد. تستر ادوتویلت این مدل از برند بولگاری هم برایتان مقرون‌به‌صرفه تمام خواهد شد. با خرید این ادوتویلت صاحب عطری خواهید شد که بویی خنک و تلخ دارد.

ساختار رایحه و بو

در این ادوتویلت هم ترکیب برندهِ مرکبات، گل و گیاهان معطر، چوب و خاک و زمین در کنار هم قرار گرفته‌اند. بوی خوشی از آب‌های آزاد و بی‌قرار اقیانوس هم در رایحه ادوتویلت مردانه بولگاری احساس می‌شود. اصلا نگاه‌کردن به شیشه و عطر آبی‌رنگ این تستر هم یادآور نوعی خنکی جذاب است. حجم این ادوتویلت حدود ۱۰۰ میلی‌لیتر است.

نظرات مشتریان قبلی

پخش بو و ماندگاری این عطر بالاست. یادتان باشد که با خرید از مراکز معتبر، مانع از آن شوید که جنسی قلابی به شما فروخته شود. اگر اصل عطرهای معروف را خریداری نکنید، نمی‌توانید انتظار بوی خوش و ماندگار داشته باشید. یکی از ویژگی‌های مهم تستر ادوتویلت بولگاری همه‌پسندبودن آن است. چطور؟ خریداران قبلی آن در چندین مورد اعلام کرده‌اند که از آن به‌عنوان هدیه استفاده کرده‌اند و صاحب کادو هم بسیار راضی بوده است.

مشاهده قیمت این تستر ادو تویلت مردانه

۷.ادوتویلت پاسکال مورابیتو مدل RUGBY FOR MEN 

عطر مردانه مناسب فصل گرم

در حال نزدیک‌شدن به ادوتویلت‌‌هایی با قیمت‌هایی کمتر نسبت به موارد اولیه این مقاله هستیم. ادوتویلت پاسکال مورابیتو مدل راگبی فور مِن هم از مدل‌های مقرون‌به صرفه‌تری است که رایحه‌ای شیرین و خنک دارد.

ساختار رایحه و بو

وانیل خوشبو را دست‌کم در محصولات خوراکی می‌شناسید. دیده‌اید که چه بوی خوش و جذابی دارد؟‌ یکی از عناصر خوش‌بوی ادوتویلت پاسکال همین وانیل جذاب است. در کنار آن از رایحه صمغ و مرکبات هم استفاده شده و در کل، بویی خوش و خنک به‌وجود آمده است که طرفداران زیادی دارد.

نظرات مشتریان قبلی

طراحی شیشه این عطر مطلوب است و در کنار بوی همه‌پسندی که دارد، گزینه خوبی برای هدیه‌دادن به دوست‌داران بوهای خنک و شیرین به‌حساب می‌آید. ماندگاری و پخش بوی ادوتویلت پاسکال هم مقبول و راضی‌کننده است.

۸. ادو تویلت جگوار مدل Classic Blue 

عطر مردانه مناسب فصل گرم

اگر دوست دارید که ادوتویلتی با رایحه تند و خنک استفاده کنید، جگوار مدل کلاسیک بلو یا آبی کلاسیک هم هست. این عطر هم با هر پافی که اسپری می‌شود، رایحه‌ای با نُت‌های طبیعت را به مشام روانه می‌کند. حجم جگوار، مدل آبی کلاسیک حدود ۱۹۹ میلی‌لیتر است.

ساختار رایحه و بو

همان‌طور که گفته شد، این ادوتویلت در میان گزینه‌های مختلف عطر مردانه مناسب فصل گرم دارای رایحه‌هایی از طبیعت است و در آن بوهایی از میوه، ادویه، چوب، مرکبات، خاک، صمغ و گل‌های معطر وجود دارد. گل نیلوفر، شکوفه‌های پرتقال و زنجبیل در کنار چوب صندل و مُشک ترکیب‌های جذاب و خوش‌بویی می‌سازند. شیشه این عطر هم زیبا و جوان‌پسند است و برای هدیه‌دادن به کسانی که از رایحه‌های تند و خنک خوششان می‌آید، گزینه خوبی به‌نظر می‌رسد.

نظرات مشتریان قبلی

به‌گفته خریداران قبلی این ادوتویلت، به‌نظر می‌رسد که پخش بوی آن چندان زیاد نیست اما ماندگاری خوبی دارد. ادوتویلت جگوار از آن مدل‌هایی است که بویش را بیشتر افراد می‌پسندند و کسی در میان یک جمع از استشمامش ناراحت نمی‌شود. پس اگر می‌خواهید آن را به‌عنوان هدیه بخرید، خیالتان راحت باشد.

۹. ادو پرفیوم ریو کالکشن مدل Wood Brown 

عطر مردانه مناسب فصل گرم

اسم این ادوپرفیوم وود است؛ به معنای چوب یا جنگل. رایحه به‌کاررفته در آن هم از عطر چوب وام گرفته و عطری تلخ و خنک است. اگر عطرباز باشید و کمی با دنیای عطروادکلن‌ها آشنایی داشته باشید، حتما نام برند ریوکالکشن را شنیده‌اید. اجازه بدهید که درباره ویژگی‌های آن در مدل وود براون بیشتر بگوییم.

ساختار رایحه و بو

ادوپرفیوم ریوکالکشن مدل وودبراون بویی تلخ و خنک دارد. این عطرِ ۱۰۰ میل ساخت کشور امارات است و در نت‌های آغازین آن از گل بنفشه و برگش استفاده شده، در نت‌های میانی، بوی سدر به مشام می‌رسد و در آخر هم رایحه‌ای از عنبر و مشک را در هوا می‌پراکند. شاید همین عطر مناسب فصل گرم مردانه، پسند شما هم باشد.

نظرات مشتریان قبلی

ویژگی‌هایی مختلفی مانند ماندگاری، پخش بو و ارزش خرید این عطر نسبت به قیمت از سوی مشتریان قبلی‌اش نمره بالاتر از متوسط دریافت کرده است و قیمت مناسب آن، نسبت به گزینه‌های دیگر این مقاله هم می‌تواند عاملی باشد که به آن به چشم گزینه‌ای برای خرید نگاه کنید.

مشاهده قیمت این ادو پرفیوم مردانه

۱۰. ادو تویلت مردانه رمی مارکویز مدل Marquis 

عطر مردانه مناسب فصل گرم

آخرین موردی که در این مقاله معرفی می‌کنیم، ارزان‌ترین گزینه هم هست. ادوتویلت مردانه رمی مارکویز رایحه‌ای تلخ و خنک دارد. حجم آن حدود ۶۰ میلی‌لیتر و در کشور فرانسه ساخته شده است.

ساختار رایحه و بو

بعضی‌ها معتقدند که استفاده از ادوتویلتی با رایحه تلخ و خنک باعث دوچندان‌شدن جذابیت آقایان می‌شود. شما چه فکر می‌کنید؟ رمی مارکویز عطری تلخ و خنک است و نت‌های آغازین آن بوی ماندارین می‌دهند. بعدتر رایحه جوز و خزه بلوط از این ادوتویلت در مشام می‌پیچد و در آخر هم نوبت به چوب صندل می‌رسد.

نظرات مشتریان قبلی

برخی از افراد سالیانِ سال است که از این ادوتویلت قدیمی استفاده می‌کنند. همین نشان می‌دهد که رایحه آن موردپسند عده زیادی از افراد است و به همین خاطر هم در طی سال‌ها، همچنان تولید می‌شود. ماندگاری و پخش بوی آن هم که تعریفی است و راضی‌کننده. بوی خاص این عطر و بسته‌بندی زیبایش، آن را در شمار محبوب‌های پرفروش قرار می‌دهد.

در آخر

با موارد مختلفی از عطر مردانه مناسب فصل گرم آشنا شدید. از میان گزینه‌هایی که گفتیم، از کدام‌یک بیشتر خوشتان آمد؟ تجربه استفاده از کدام موارد را داشته‌اید؟


در ادامه بخوانید: انواع عطر؛ تفاوت‌ ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادکلن و اوفرش را دقیقا بشناسید
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.