بهترین لباس‌ها در فرش قرمز اسکار ۲۰۲۴

دهه‌هاست که مراسم جوایز اسکار در تقویم هالیوودی‌ها برجسته است و برای بهترین‌های صنعت سینما جشن گرفته می‌شود. امسال هم در نود و ششمین سالگرد این رویداد، اهالی سینما به دور هم جمع شده‌اند تا بهترین افراد در این صنعت را معرفی کنند. این رویداد بهترین زمان برای طراحان مد و فشن‌اند تا بتوانند روی صحنه معروف‌ترین رویداد سال آمریکا بدرخشند. در اینجا بهترین لباس‌های هنرمندان‌های هالیوود که روی فرش قرمز درخشیدند را برایتان معرفی کرده‌ایم.

۱. مارگو رابی

مارگو

مارگو رابی این ‌بار در مراسم اسکار و روی فرش قرمز اسکار، با لباس همیشه صورتی باربی ظاهر نشد و به جای آن یکی از بهترین لباس‌های مجلسی ورساچه را پوشیده و روی فرش قرمز حاضر شد. او جواهراتی از دستبند و انگشتر الماس و طلا از برند «فرد لیتون» به دست داشت که زیبایی او را دو چندان کرده بودند.

۲. زندایا

زندایا

زندایا با لباس مجلسی از برند آرمانی پرایو و جواهرات برند بولگاری همچون ملکه‌ روی فرش قرمز اسکار درخشید.

۳. لیلی گلادستون

لیلی گلادستون

لیلی گلادستون با لباسی از مخمل به رنگ آبی نیمه‌شب از خانه مد گوچی با طرح‌هایی از گل‌های چهارپر قدم روی فرش قرمز گذاشت. او این لباس را با جواهراتی از بولگاری هماهنگ کرد.

۴. ملیسا مک‌کارتی

ملیسا

ملیسا مک‌کارتی با لباس دورنگ قرمز و صورتی سرزنده نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد. او این لباس شب را با کیف دستی قرمز زیبایش هماهنگ کرده بود.

۵. گرتا لی

گرتا لی

گرتا لباسی سفید و سیاه از مجموعه لباس‌های FW24 برند لوئه‌وه به تن داشت که این لباس با جواهراتی از تیفانی‌اند کو. به‌خوبی هماهنگ شده بود.

۶. شارلیز ترون

شارلیز ترون

شارلیز ترون، لباس ابریشم نقره‌ای با مجموعه‌ای بی‌نظیر از گردن‌بندهای خیره‌کننده، چندین دستبند و النگو و گوشواره‌های آویز از الماس که همگی از برند بوشرون بودند هماهنگ کرده بود. رنگ درخشان نقره‌ای لباس او، به ژست او روی فرش قرمز جلوه بخشیده بود.

۷. جنیفر لارنس

جنیفر

جنیفر لباسی خال‌خالی مشکی و سفید از اوت کوتور کریستین دیور برای مراسم اسکار امسال انتخاب کرد که البته به او ظاهر زیبایی داده بود. او در کنار این لباس، جواهرات براق از برند سواروفسکی پوشیده بود که باعث شده بودند، جیفر حسابی بدرخشد.

۸. آریانا گرانده

آریانا

به نظر می‌رسد آریانا گرانده در لباس دکلته حجیم و بدون شانه تمام‌صورتی خود از باربی الهام گرفته است. او سبک لباس پفی خود را با گوشواره‌های آویز از جنس پلاتین، زمرد صورتی و الماس و همچنین حلقه‌ای از جنس الماس ست کرده بود. تمامی جواهرات آریانا متعلق به برند تیفاونی‌اند‌کو بودند.

۹. ونسا هاجنز

ونسا

ونسا هاجنز، لباس تمام‌مشکی چسبان از لباس‌های مجلسی کوتور برند ورا وانگ به تن داشت و این لباس را با جواهراتی از الماسِ برند سوئیسی شوپارد تزیین کرده بود.

۱۰. آملیا دیمولدنبرگ

آملیا دیمولدنبرگ

آملیا دیمولدنبرگ در لباس مجلسی یقه هفت ساده به رنگ صورتی از مجموعه لباس‌های برند گوچی در این مهمانی حاضر شد. جواهرات از برند مسیکا و سبک موی یک‌طرفه او، ظاهری ساده و در ‌عین‌حال بسیار زیبا به او بخشیده بود.

۱۱. امیلی بلانت

امیلی

امیلی بلانت با لباس مجلسی کرم‌رنگ پولک‌دار درخشان از مجموعه اوت کوتور کالکشن SS24 اسکیاپارلی به تن کرده بود. لباس امیلی بلانت با مجموعه‌‌ای باشکوه از گردنبندهای پلاتین و الماس از برند تیفانی اندکو هماهنگ شده و به شکوه این لباس افزوده بود.

۱۲. جودی فاستر

جودی

جودی فاستر با لباسی از جنس ساتن آبی نیمه‌شب و طرح آمبره دیامانته و بسیار شیک و زیبا در مراسم فرش قرمز اسکار ۲۰۲۴ ظاهر شد.

۱۳. لوپیتا نیونگو

لوپیتا

لوپیتا نیونگو در لباس پر از برند آرمانی پرایو با طراحی دیامانته و با جواهراتی از «د. ‌بیرز» در مراسم اسکار حاضر شد و نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد.

۱۴. اما استون

اما استون

بازیگر فیلم بیچارگان، لباسی با طرح کرستی سفید و دامن طبقاتی از برند لویی ویتون پوشیده بود. او این لباس را با جواهراتی چون گردنبند چوکر از طلای سفید، یاقوت کبود و الماس و حلقه‌‌های الماس سفید  هماهنگ کرده بود.

۱۵. آنیا تیلور-جوی

آنیا

لباس شب پولک‌دار بدون بند آنیا تیلور-جوی با طرح پری‌ دریایی از اوت کوتور برند کریستین دیور که با پولک‌های مهره‌دار تکمیل شده بود. او لباس خاکستری نقره‌ای با دامن حجیم طبقاتی و با لبه‌های گلبرگی خود را با جواهراتی از تیفانی‌اندکو هماهنگ کرده است.

این بازیگر گردنبندی از پلاتین و طلای زرد و الماس از برند ژان اشلوم برگر پوشیده و جلوه‌ای زیبا به او بخشیده است.

۱۶. ایوا دو ورنی

ایوا

ایوا دو ورنی لباسی از برند لویی ویتون با رنگ آبی آسمانی به تن کرده بود که ظاهری زیبا به او بخشیده بود. لباس ایوا بند‌های سگک‌دار بزرگی داشت که از روی شانه‌هایش رد شده بود. او این لباس زیبا را با جواهراتی از برند رضا تکمیل کرده بود. درضمن روی لباس ایوا هم مانند بسیاری از هنرمندان حاضر در این مراسم، سنجاق سینه آتش‌بس در غزه وجود داشت.

۱۷. بیلی آیلیش

بیلی آیلیش

بیلی آیلیش با لباسی از برند شانل و الهام‌گرفته از روپوش دختر مدرسه‌ای و با دامن چهارخانه سیاه و سفید، بلوز سفید دکمه‌دار یقه بلند، کت سیاه و جوراب سفید و کفش مری جین در فرش قرمز اسکار حاضر شد. روی کت آیلیش سنجاق سینه آتش‌بس در حمایت از مردم غزه قرار گرفته است.

۱۸. کریستن دانست

دانست

کریستن دانست، لباسی با یقه قایقی شیک و زیبا به این مراسم آمد. او لباس‌ خود را با جواهراتی از برند فرد لیتون بهبود بخشیده بود.

۱۹. گابریل یونیون-وید

گابریل

لباس طبقاتی و کاملا کریستالی خیره‌کننده از برند کارولینا هررا در تن گابریل یونیون-وید او را زیبا و باشکوه کرده بود. او لباس خود را با جواهراتی از تیفانی‌اندکو ست کرده بود.

۲۰. زاندرا هوله (ساندرا هولر)

ساندرا

زاندرا هوله، بازیگر آلمانی در لباس مشکی زیبا با آستین‌های بدون شانه که طراحی هنرمندانه‌ای دارد روی فرش قرمز اسکار قدم گذاشت. سنجاق سینه الماس و گردنبند چوکر از برند کارتیه لباس او را تکمیل کرده بود.

۲۱. جیمی لی کورتیس

جیمی لی کرتیس

لباس مشکی آستین بلند از برند دولچه گابانا در تن جیمی لی کورتیس، ظاهر ساده و در عین حال زیبایی به او داده است.

جدیدترین مدل‌های پیراهن مهمانی را ببینید

۲۲. رایان گاسلینگ

رایان

رایان گاسلینگ بازیگر نقش «کن» در فیلم باربی، با کت‌وشلواری از برند گوچی در این مراسم حاضر شد. کت‌وشلوار رایان گاسلینگ دارای لبه‌دوزی‌های نقره‌ای است.

۲۳. جاناتان کی کوان

کی کوان

کی کوان، بازیگر و بدلکار آمریکایی با کت چهاردکمه با رنگ‌های قرمز تیره و کهربایی ملایم در مراسم فرش قرمز اسکار حضور داشت.

۲۴. کولمن دومینگو

کولمن دومینگو

کولمن دومینگو هم کت شش‌دکمه مشکی از برند لویی ویتون با پاپیون مشکی به تن داشت و آن را با جواهراتی از برند دیوید یورمن هماهنگ کرده بود. او به خبرنگار گفت، «می‌خواستم مثل یک الماس در مراسم بدرخشم.»

۲۵. دومینیک سسا

دومینیک سسا

دومینیک بازیگر فیلم کمدی-درام «جاماندگان»، نیز کت چهاردکمه و شلوار مشکی از برند تام فورد با پاپیون بسیار بزرگ به تن داشت و روی فرش قرمز این مراسم قدم گذاشت.

محبوب‌ترین مدل‌های کت‌وشلوار مردانه دیجی‌استایل

کلام آخر

مراسم جوایز اسکار امسال هم با معرفی لباس‌های زیبا به دنیای مد یا بازتولید لباس‌های قدیمی تمام شد. شما کدام لباس را دوست داشتید. خوشحال می‌شویم با ما هم در میان بگذارید.


در ادامه بخوانید: فشن آیکون چیست؟ معروف‌ترین فشن آیکون‌های پنجاه سال اخیر جهان
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.