بررسی استایل و لباس‌های سوگل خلیق؛ یک استایل ساده در کنار زیبایی طبیعی

اگر این روزها سری به شبکه‌های اجتماعی بزنید حتما اخبار و تصاویر مربوط به این بازیگر جوان را دیده‌اید. سریال «دفتر یادداشت» که با نقش‌آفرینی این بازیگر در حال پخش است، نام او را بار دیگر بر سر زبان‌ها انداخته و زیبایی چهره و استایلش توجه‌ها را جلب کرده است. به همین دلیل ما هم تصمیم گرفتیم استایل و لباس‌های سوگل خلیق را در منومد بررسی کنیم.

سوگل خلیق

با سوگل خلیق بیشتر آشنا شوید

سوگل خلیق ۱۶ آبان ماه سال ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمده است. او لیسانس کارگردانی تئاتر را از دانشگاه تهران گرفته و مانند بسیاری دیگر از بازیگران هم‌نسل خود با شرکت در کلاس‌های زنده‌یاد امین تارخ و تهمینه میلانی کارش را شروع کرده است.

فیلم سینمایی «دو» اولین حضور سوگل خلیق در سینماست که تجربه‌ی همبازی شدن با بازیگرانی همچون مهرانه مهین‌ترابی، مهتاب نصیرپور و پرویز پرستویی را برایش به ارمغان آورد. پس از آن او در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی مشارکت داشته و آخرین آنها مجموعه «دفتر یادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده است.

سوگل خلیق در اکران «هم گناه»

سوگل خلیق چه می‌پوشد

همانطور که گفتیم با شروع پخش «دفتر یادداشت» بار دیگر محبوبیت این بازیگر جوان و زیبا افزایش پیدا کرده است. سوگل خلیق هم طبق قانون نانوشته دهه شصتی‌ها کم سن‌ و سال‌تر از سن واقعی خود به نظر می‌رسد و چهره‌ای معصوم دارد. این روزها زیبایی طبیعی او مورد تحسین افراد بسیاری قرار گرفته و واکنش‌های مثبت زیادی از جانب بینندگان سریال دریافت کرده است. در ادامه انتخاب‌های او برای پوشش و استایل را بررسی می‌کنیم.

سوگل خلیق در چهلیمن دوره جشنواره فجر

طیف‌های مختلف خاکستری

طیف‌های گوناگون رنگ خاکستری را می‌توان در استایل‌های سوگل خلیق دید. رنگ پوست او سرد محسوب می‌شود و خاکستری از رنگ‌هایی است که پوشیدن آن به این افراد پیشنهاد می‌شود. در تصویر بالا او یک پانچوی ساده پشمی بر تن دارد و شالش نیز به رنگ طوسی است. ترکیب رنگی بدون ریسک که در کنار طراحی ساده و دوخت تمیز، تصویری بی‌نقش را به نمایش می‌گذارند. رنگ موی مشکی، رژ لبی ته‌رنگ بنفش و آرایش چشم ملایم انتخاب‌های عالی برای این استایل بوده‌اند.

محبوب‌ترین‌ رژلب‌های جامد در دیجی‌کالا

کت‌‌ اورسایز

خلیق در مراسم اکران «بی همه‌چیز»

کت اورسایز از شیک‌ترین و خاصترین انتخاب‌ها برای هر سن و سالی است. اینجا سوگل خلیق را با یک کت ۶ دکمه پشمی، باز هم به رنگ خاکستری می‌بینید. او در این استایل رنگ مشکی و خاکستری را در کنار هم به کار برده که ترکیبی کاملا خنثی دارند. اما با تا زدن آستین‌های کت توانسته استایل را کمی هیجان‌انگیزتر کند. اگر به دنبال ایده‌ای برای استایل شیک زمستانی هستید، باید بدانید جای چنین کتی در کمد لباس همه خالی است.

مینیمال و ساده

عکس از اینستاگرام سوگل خلیق

در بیشتر موارد این بازیگر را با استایل مینیمال و رنگ‌های خنثی مانند سفید، خاکستری و سدری می‌بینیم. به ویژه شومیز سفید که یکی از پرتکرارترین آیتم‌ها در استایل سوگل خلیق است. تصویر بالا نمونه‌ای جذاب از ست کردن شومیز سفید با جین رنگی است. کفش‌های آل استارش نیز استایل را کاملا به سمت کژوال بودن می‌برد.

چند مدل شومیز سفید ببینید

موهای کوتاه

کمی باورنکردنی به نظر می‌رسد اما موهای زیبای سوگل خلیق برای مدت زیادی کوتاه بوده‌اند. این مدل مو ظاهری جسور به او می‌بخشد، گرچه احتمالا شما هم با ما هم نظر هستید که موهای بلند بیشتر به این بازیگر می‌آیند.

کیف و کفش چرم

سوگل خلیق در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

به نظر می‌رسد سوگل خلیق علاقه زیادی به اکسسوری‌های چرم داشته باشد. در تصویر بالا او را با بوت و کیف چرمی به رنگ عسلی می‌بینید که نقطه عطف استایلش محسوب می‌شوند. رنگ این کیف و کفش چرم در کنار بافت سبز و کت کتان سفیدرنگ، حال و هوایی پاییزی و زیبا به استایل او بخشیده است.

اوورال جین

عکس از اینستاگرام سوگل خلیق

این استایل سوگل خلیق با شلوار جین بندی و موهای کوتاه را ببینید که سن او را بسیار کمتر نشان می‌دهد. اوورال جین یا همان شلوار جین بندی، از بامزه‌ترین لباس‌هایی است که می‌توانید به کمد لباستان اضافه کنید و استایل‌هایی خلاقانه و جذاب با آن داشته باشید. این شلوارها را می‌توانید با تی‌شرت، بلوز چهارخانه یا شومیز تک‌رنگ بپوشید. مانتوهای عبایی کوتاه نیز گزینه مناسبی برای همراهی با اوورال‌ها هستند.

پالتوی کیمونویی

جشنواره فجر سال ۱۴۰۰

این استایل سوگل خلیق هم با نظرات مثبت فراوانی مواجه شد. پالتویی با مدل کیمونو، بوت ساق‌بلند چرم مشکی و کلاه و شال گردن حلقه‌ای بخش‌های اصلی این استایل بودند. رنگ خاکستری همچنان حضور پررنگی در لباس‌های این بازیگر دارد.

موی فر

سوگل خلیق در اکران «آخرین تولدش»

به نظر می‌رسد حالت طبیعی موهای این بازیگر مجعد باشد و گاهی او را با موهای فر بسیار زیبا می‌بینیم که به ظاهرش شادابی و طراوت ویژه‌ای می‌بخشند. اگر موی فر دارید مانند سوگل از حالت طبیعی آنها به جای یک اکسسوری استفاده کنید و از زیبایی‌شان لذت ببرید.

نوبت شماست

سپاسگزاریم که تا پایان این مطلب با ما همراه شدید و بررسی ما از استایل و لباس‌های سوگل خلیق را خواندید. حالا نوبت شماست که در بخش نظرات به ما بگویید کدام لباس این بازیگر را بیشتر دوست داشتید و کدام نکته از این مطلب برایتان الهام‌بخش بوده است.


در ادامه بخوانید: بررسی استایل روشنک گرامی؛ از انتخاب‌هایی کاملا مینیمال تا استایل‌هایی شلوغ و خاص
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.