۱۰ نکته مهم برای خرید اینترنتی کفش+ روش اندازه‌گیری طول کف پا

خرید اینترنتی کفش نیازمند رعایت یک‌سری نکات و اصول اساسی است که با به‌کارگیری این موارد می‌توانید کفش مناسب را برای سایز پاهای خود اینترنتی تهیه کنید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا به بررسی نکات خرید اینترنتی کفش بپردازیم.

نکات خرید اینترنتی کفش

نکات خرید اینترنتی کفش
عکس از: Francesco Carta fotografo

 

۱. از فروشگاه‌های اینترنتی که قابلیت بزرگ‌نمایی تصاویر دارند خرید کنید

یکی از چالش‌های مهم که هنگام خرید اینترنتی افراد با آن مواجه می‌شوند کیفیت نامناسب تصاویر و عدم وجود دکمه بزرگ‌نمایی آنهاست. اگر قصد خرید اینترنتی کفش را دارید بهتر است از فروشگاه‌هایی خرید کنید که از زوایای مختلف محصول عکس به اشتراک می‌گذارند و شما با قابلیت بزرگ‌نمایی آن می‌توانید به‌طور دقیق آن را بررسی کنید و از جنس و کیفیت کفش موردنظر اطمینان حاصل کنید.

۲. به کفش‌هایی که مدل‌ها می‌پوشند دقت کنید

دیدن پاخور کفش برای انتخاب بهتر بسیار ضروری است و کمک بسیار زیادی در انتخاب کفش مناسب با سبک شما می‌کند. فروشگاه‌های اینترنتی زیادی پاخور کفش روی پای مدل را عکاسی می‌کنند و به شما شانس انتخاب بهتری می‌دهند؛ این نکته هوشمندانه را حتما هنگام خرید اینترنتی کفش در نظر بگیرید.

۳. سایز پاهای خود را دقیق اندازه بگیرید

انتخاب کفش مناسب با سایز پاهای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ما در ادامه روش صحیح اندازه‌گیری طول پا را توضیح می‌دهیم که به کمک آن می‌توانید به شناخت دقیق‌تری از سایز پاهای خود به‌دست آورید. فراموش نکنید که کفش راحت تأثیر زیادی در نحوه راه رفتن شما دارد.

۴. جدول سایزبندی هر برند را خوب بررسی کنید

هر برند جدول سایزبندی مختص خود را دارد که بهتر است هنگام خرید کفش با برند جدید جدول سایزبندی آن را به خوبی بررسی کنید و بر اساس اندازه پاهای خود سایز دقیق را انتخاب کنید. این نوع جدول‌ها در بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد و برای انتخاب بهتر از این راهنما غافل نشوید.

۵. از برندهای قبل خریداری کنید

نکات خرید اینترنتی کفش

اگر بین برندهای متنوع سردرگم هستید بهترین روش براش شما خرید کفش با برند‌هایی است که از قبل تجربه تهیه آن را داشته‌اید. پس هنگام خرید اینترنتی اولویت اول خود را با برندهای شناخته شده قرار دهید.


حتما بخوانید: ایده‌هایی جذاب برای ست کردن کفش کانورس برای خانم‌ها و آقایان

۶. با یک جفت کفش ارزان قیمت شروع کنید

اگر برای اولین قصد خرید اینترنتی کفش را دارید به صورت آزمایشی یک جفت کفش ارزان قیمت تهیه کنید و با این کار ترس از خرید آنلاین را از بین ببرید. نگران نباشید مبلغ زیادی را از دست نخواهید داد و با کمک این روش می‌توانید تجربه جدیدی به دست آورید.

۷. به قوانین بازگشت محصول توجه کنید

قبل از خرید تمامی قوانین بازگشت محصول، تعویض محصول و عودت وجه را مطالعه کنید و بعد سفارش خود را ثبت کنید. فروشگاه‌هایی که امکان بازگشت محصول را برای مشتریان فراهم می‌کنند بسیار قابل اطمینان هستند و می‌توان با خیال آسوده شروع به خرید کرد.

۸. قبل از خرید نظرات مشتریان را بررسی کنید

به‌طور معمول مشتریان پس از خرید تجربیات خود را در قسمت دیدگاه‌های فروشگاه اینترنتی با سایر مخاطبان به اشتراک می‌گذارند. به‌عنوان نمونه از جنس و کیفیت محصول صحبت می‌کنند؛ شما می‌توانید با کمک این نظرات کیفیت محصول را بررسی کنید.

۹. جزییات دقیق مشخصات کفش را مطالعه کنید

با اینکه می‌توان همه جزییات را از تصاویر مشاهده کرد ولی حتما جزییات و توضیحات محصول را به خوبی مطالعه کنید و زیروبم کفش موردنظر را بررسی کنید؛ فروشگاه‌های اینترنتی تمامی جزییات کالاها را با شما در میان می‌گذارند.

۱۰. از فروشگاه‌های اینترنتی قابل اعتماد خرید کنید

نکات خرید اینترنتی کفش

فروشگاه‌هایی که دارای نماد الکترونیکی (eنماد) و با سابقه خوبی بین کاربران اینترنت شناخته می‌شوند از فروشگاه‌های معتبر محسوب می‌شوند و بهتر است خرید خود را در این فروشگاه‌ها انجام دهید.

محبوب‌ترین کفش‌های روزمره زنانه

روش اندازه‌گیری طول کف پا برای خرید کفش

اندازه‌گیری طول پا

همانطور که گفتیم جدول سایزبندی هر برندی متفاوت است و برای اینکه بتوانید خرید قابل اطمینانی داشته باشد در ابتدا باید سایز طول کف پای خود را اندازه بگیرید و بر اساس این سایز شروع به خرید کنید. مراحل اندازه‌گیری طول کف پا برای خرید کفش را در ادامه بخوانید.

۱. یک تکه کاغذ را کف زمین بچسبانید

قرار است طرح پای خود را روی کاغذ بکشید پس بهتر است یک کاغذ را روی سطح صاف مثل پارکت با چسب خوب بچسبانید.

۲. پای خود را محکم روی کاغذ قرار دهید

می‌توانید خم شوید یا روی صندلی بنشینید ولی کف پای خود را محکم روی کاغذ قرار دهید و آن را ثابت نگه دارید.

۳. طرح دورتادور پای خود را بکشید

به کمک یک مداد یا خودکار طرح دورتادور پای خود را روی کاغذ بکشید. شما در این مرحله می‌توانید جورابی که با کفش مدنظرتان می‌خواهید بپوشید را نیز به پا کنید و بعد طرح را روی کاغذ نقاشی کنید؛ این کار باعث می‌شود که انتخاب دقیق‌تری داشته باشید.

۴. طول و عرض پا را روی کاغذ مشخص کنید

به کمک یک خط‌کش طول پا و عرض پا را مشخص کنید و آن را داخل یک کادر قرار دهید.

۵. طول پای خود را اندازه بگیرید

به کمک خط‌کش طول پا را اندازه بگیرید و عدد آن را یادداشت کنید.

۶. عرض پای خود را اندازه بگیرید

به کمک خط‌کش عرض پا را اندازه بگیرید و عدد آن را یادداشت کنید.

۸. به کمک اعداد طول و عرض شروع به خرید کنید

جدول راهنمای سایزبندی کفش موردنظر را باز کنید و دنبال اعداد طول و عرض پای خود باشید. فراموش نکنید که این سایزبندی برای خانم‌ها و آقایان متفاوت است.

اغلب برندها چارت سایزبندی خود را براساس طول کف پا به‌طور دقیق نوشته‌اند. برای مثال طول کف پای ۲۵ سانت اغلب سایز ۳۹ زنانه است. 

سخن پایانی

ما در این محتوا سعی کردیم به‌طور دقیق به بررسی نکات اصولی هنگام خرید کفش اینترنتی اشاره کنیم و روش اندازه‌گیری صحیح سایز پا را توضیح دادیم. شما می‌توانید به کمک این موارد بهترین انتخاب را داشته باشید و از خرید اینترنتی خود لذت ببرید.

محبوب‌ترین کفش‌های روزمره مردانه

شما بگویید

آیا تجربه خرید اینترنتی کفش دارید؟ به نظر شما هنگام خرید اینترنتی کفش به غیر از نکات ذکر شده به چه موارد دیگری باید توجه کرد؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در قسمت «دیدگاه‌ها» با مجله منومد و مخاطبان به اشتراک بگذارید.


در ادامه بخوانید: ۸ مدل کفش زنانه‌ که همیشه مد هستند
منبع asiaone protips.dickssportinggoods
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.