بهترین صابون‌های ابرو؛ کدام برندها ارزش خرید دارند؟

حتما دیده‌اید که بعضی از آدم‌مشهورها چه ابروهای مرتبی دارند. همه‌ موهای ابرو مرتب و رو به بالا شانه شده و مانده! تصور نکنید این ابروها از نوع مرغوب هستند و شما از آن بی‌بهره‌اید! کلید ماجرا در استفاده از بهترین صابون ابرو پنهان شده. شما هم با بهترین صابون ابرو آشنا شوید و ابروهای منظمی داشته باشید.این محصول یکی از آن ترندهای یک‌شبه نیست و امتحانش را پس داده. خرید صابون ابرو یکی از رازهای گریمورها و آرایشگرهای حرفه‌ای بوده. اما تا چند سال پیش کمتر از آن حرفی به‌میان می‌آمد. اکنون آدم‌معروف‌ها از بهترین صابون ابرو حرف می‌زنند و در شبکه‌های اجتماعی استفاده از آن را آموزش می‌دهند.

ما هم در این مطلب می‌خواهیم کار خرید صابون ابرو را برای شما ساده کنیم و بهترین صابون ابرو را از بین مدل‌های موجود در بازار پیشنهاد دهیم. مدل‌هایی که انتخاب کرده‌ایم، از سایت دیجی‌کالا و براساس درصد رضایت خریداران قبلی انتخاب شده‌اند. این محصولات کامنت‌های زیادی دریافت کرده‌اند و کاربران از تجربه‌ خرید‌شان گفته‌اند. ما محبوب‌ترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

صابون ابرو چیست؟

صابون ابرو چیست؟

صابون ابرو را در بسته‌بندی‌های متفاوت در بازار می‌بینیم. بعضی از مدل‌ها درست شبیه ریمل هستند. بعضی دیگر در قوطی فلزی یا پلاستیکی تهیه شده‌اند. برس صابون شبیه برس ریمل است. برس مرطوب را به صابون آغشته می‌کنیم و ابرو را با آن شانه می‌کنیم.

بعضی‌ها از صابون خالی مثل گلیسیرین برای شانه کردن ابروها بهره می‌برند. اما اگر خرید صابون ابرو را مد نظر داشته باشیم، معمولا این صابون با مواد دیگری ترکیب شده، مثل ویتامین E، گلیسیرین یا روغن نارگیل. این ترکیب‌ها در شرکت‌های مختلف با هم فرق دارد.

صابون ابرو در مقایسه با ژل ابرو ماندگاری بیشتری دارد. اغلب قیمت آن هم مناسبت‌تر است. اگر وسوسه شده‌اید صابون ابرو بخرید و اثر آن را در آرایش صورت‌تان ببینید، در ادامه با چند مدل آن آشنا شوید.

بهترین صابون ابرو؛ مدل‌های موجود در بازار

۱- صابون ابرو روزرینبهترین صابون ابرو

روزرین توانسته حدود ۸۰ درصد رضایت خریداران را به‌دست آورد. ۸۶۶ نفر برای این محصول کامنت نوشته‌اند و ۱۵۵۲ نفر به آن امتیاز داده‌اند. حجم آن ۳۰ گرم است و در قوطی گرد به بازار عرضه شده. قیمت آن هم‌اکنون در محدوده‌ زیر ۳۰ هزار تومان عرضه شده. این محصول ایرانی ادعا می‌کند از روغن‌های کاملا گیاهی و تقویتی در تولید صابون بهره برده.

از نکته‌های منفی که در کامنت‌ها دیده می‌شود، پلمب نبودن، نداشتن تاریخ تولید و انقضا، سفیدک زدن و همچنین ماندگاری کم است.

درمقابل کامنت‌های مثبت فراوانی دریافت کرده که از کیفیت و ماندگاری آن راضی بوده‌اند. بعضی کاربران نوشته‌اند درصورتی که برس مرطوب باشد و به‌اندازه مناسب از صابون برداریم، موهای ابرو سفیدک نمی‌زند و خشک نخواهد شد. درمجموع به‌نظر می‌رسد باتوجه به محصولات موجود در بازار، صابون روزرین در بالای فهرست بهترین صابون ابرو قرار می‌گیرد.

خرید صابون ابرو روزرین

۲- صابون از برند کالیستابهترین صابون ابرو

این صابون در قوطی گرد مشکی قرار گرفته و همراه برس به‌فروش می‌رسد. رنگ‌بندی روی سایت مربوط به رنگ برس است و اثری در کیفیت محصول ندارد.حجم آن ۴۶ میلی لیتر است و قیمت آن درحال حاضر در محدوده‌ی زیر ۳۰ هزار تومان قرار دارد.

حدود ۸۳ درصد از کاربران از خرید این محصول راضی بوده‌اند. ۴۸۹ نفر کامنت نوشته‌اند و ۱۰۲۸ نفر به آن امتیاز داده‌اند. مانند هر محصول دیگری، کامنت‌های مثبت و منفی دریافت کرده. بعضی از نکته‌های منفی که به آن اشاره شده را با هم مرور می‌کنیم.

بعضی‌ از کاربران توقع بیشتری از ماندگاری آن داشته‌اند و ماندگاری آن را تا ۳ یا ۴ ساعت توصیف کرده‌اند. نکته‌ی بعدی خشک شدن آن روی ابروست که بعد از یکی، دو ساعت اتفاق می‌افتد.

درمقابل کاربرانی هستند که از قیمت مناسب، برس خوش‌رنگ و لیفت خوب آن تعریف کرده‌اند. از دید این دسته از کاربران راضی، درصورتی‌که برس آن را مرطوب کنیم، کیفیت خوبی خواهد داشت.

خرید صابون ابروی کالیستا

۳- ژل صابون ایلماز

صابون ابرو ایلماز

بسته‌بندی صابون ژلی ایلماز شبیه ریمل به‌نظر می‌‌رسد. حجم آن ۱۰ میلی‌لیتر است و بدون پارابن ساخته شده. این محصول توانسته ۸۳ درصد رضایت کاربران را جلب کند. ۲۷۴ نفر درباره آن سخن گفته‌اند و ۵۵۸ نفر به آن امتیاز داده‌اند. ببینیم عملکرد خوب این صابون ژلی به‌دلیل چه ویژگی‌هایی بوده.

خریداران قبلی کیفیت آن را خوب ارزیابی کرده‌اند. به ابرو حالت طبیعی و رنگ مات می‌دهد و ماندگاری خوبی دارد. تاریخ انقضای طولانی، سفیدک نزدن و براق نبودن از دیگر نکته‌های مثبتی‌ست که در نظر کاربران می‌بینیم. از طرف دیگر تجربه‌ خرید بعضی از مصرف‌کنندگان خوشایند نبوده. از ماندگاری کم، سفیدک زدن و رقیق بودن محصول راضی نبوده‌اند.

قیمت این محصول در دسته‌ زیر ۸۰ هزار تومان قرار می‌گیرد و تولید ایران است.

خرید ژل صابون ایلماز

۴- صابون لیفت ابرو اسکاربهترین صابون ابرو

صابون اسکار تولید آلمان است و می‌گوید علاوه بر لیفت و مرتب کردن موهای ابرو، ترکیب تقویتی هم دارد. این محصول حدود ۷۶ درصد رضایت کاربران را به‌دست آورده۱۴۶ نفر درمورد صابون ابرو اسکار کمنت نوشته‌اند و ۲۶۲ نفر به آن امتیاز داده‌اند. قیمت آن هم‌اکنون در محدوده‌ زیر ۹۰ هزار تومان قرار دارد.

مشکلی که تعدادی از خریداران به آن اشاره کرده‌اند، خشک شدن صابون است. به‌نظر می‌رسد بعد از اولین مصرف، اگر در آن کاملا بسته نشود، به‌سرعت خشک خواهد شد. چند کاربر هم به فاسد بودن صابون اشاره کرده‌اند. از طرف دیگر بعضی خریداران راضی بوده‌اند و کیفیت و ماندگاری آن را روی ابرو خوب ارزیابی کرده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم اگر در فکر خرید این محصول هستید، از تاریخ انتقضای آن مطمئن شوید.

خرید صابون ابرو اسکار

۵- صابون مایع این تاپبهترین صابون ابرو

این محصول تولید کشور ترکیه است و به‌شکل صابون مایع تهیه شده. ادعا می‌کند ویژگی تقویت‌کنندگی دارد و باعث پرپشتی ابرو خواهد شد. حجم آن ۷ میلی‌لیتر است و بسته‌بندی شبیه ریمل دارد. ویژگی که در تعداد اندک کامنت‌ها به آن اشاره شده، سفیدک نزدن و طبیعی بودن آن است.

خرید صابون تقویت‌کننده ابرو این تاپ

سخن پایانی

برندهای دیگری هم در بازار پیدا می‌کنیم، مانند می‌بلین، سین بیوتی و رولوشن که کاربران کمتر درباره‌ آنها حرف زده‌اند و فروش کمتری داشته‌اند. این برندها اکنون در بازار ایران موجود هستند. اگر خارج از ایران زندگی می‌کنید، می‌توانید به برندهای دیگر سر بزنید. میان مدل‌های خارجی از نوتروژنا (Neutrogena)، برو (Brow styling soap)، صابون پیرز (Pears)، بیوتی بار داو (Dove) و موجی (Muji) نام می‌بریم.

در این نوشته از برندهای پرطرفدار صابون ابرو موجود در بازار مانند روزرین، ایلماز و کالیستا حرف زدیم. تعداد کامنت‌های مثبت این دو محصول و توجهی که کاربران به آنها داشته‌اند، بیشتر از محصولات مشابه بوده. شما هم از تجربه‌ای که در خرید صابون ابرو داشته‌اید، برای خوانندگان من‌ومد بنویسید. از دید شما بهترین صابون ابرو که این روزها می‌شود خرید، کدام است؟


در ادامه بخوانید: قبل از خرید صابون ابرو حتما این نکات را بدانید
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.