جدیدترین مدل‌های لباس عروس ۲۰۲۱؛ از لباس شنل‌دار تا پاپیون‌های بزرگ

بیشتر آدم‌ها با دیدن لباس عروس لبخند می‌زنند چون اصولا این لباس نماد خوشی و جشن است. حالا اگر به‌دنبال طراحی، دوخت یا خرید لباس عروس هم باشید که دیگر دیدن جدیدترین مدل‌های لباس عروس برای‌تان خوشایندتر خواهد بود. در این مقاله با ترندهای لباس عروس آشنا می‌شوید.

۱. لباس‌ شنل‌دار

جدیدترین مدل‌های لباس عروس
لباسی از برند ویوین وست‌وود ( VIVIENNE WESTWOOD)

لباس‌های شنل‌دار هم در میان جدیدترین مدل‌های لباس عروس دیده می‌شوند. شنلی از جنس خود لباس یا پارچه‌ای دیگر مثلا ساتن یا تور می‌تواند از بخش شانه لباس دوخته و آویزان شود. چنین چیزی حالتی به‌شدت سلطنتی به عروس‌خانم می‌دهد. برای کسانی که به دنبال لباس‌های خاص می‌گردند و از سبک‌های تجملاتی خوش‌شان می‌آید، چنین لباسی می‌تواند گزینه خوبی باشد.


حتما بخوانید: راهنمای انتخاب حلقه ازدواج؛ با کمترین اشتباه انتخاب کنید

۲. لباس پُشت‌باز

جدیدترین مدل‌های لباس عروس

لباس‌های پشت‌باز هم در میان ترندهای لباس عروس قرار گرفته‌اند. این لباس‌ها با آستین‌های بلند جلوه کلاسیک و زیبایی پیدا می‌کنند. باوجود لباس عروسی پشت‌باز می‌توانید هم حالتی مدرن داشته باشید و هم کلاسیک. در واقع، این مدل تلفیقی از دو سبک خیاطی است که اتفاقا طرفداران هردو سبک را هم راضی می‌کند.

۳. لباس قابل‌تغییر

لباس عروس

مدل تازه‌ای از لباس‌های عروس هم ترند شده که بسیار خلاقانه است. ماجرا از این قرار است که برخی از لباس‌های عروس را طوری طراحی می‌کنند که امکان پوشیدن آنها به چندشکل مقدور است؛ یعنی بعضی از بخش‌ها را می‌توان به شکل‌های مختلف به تن کرد. مثلا بخشی از دامن در این مدل از لباس‌ها قابلیت جداشدن از باقی بخش‌ها را دارد.

زمانی که دامن را جدا می‌کنید، شکل تازه‌ای از لباس را شاهد خواهید بود. چنین لباس‌هایی را می‌توان چندین‌بار در مراسم مختلف به تن کرد یا در شب عروسی هم حالت‌های مختلف را پوشید و به‌ویژه در عکس‌ها تنوع به‌وجود آورد.

۴. لباس با چین‌های اغراق‌شده

جدیدترین مدل‌های لباس عروس

حتی کسانی که طرفدار سبک‌های ساده و مینیمال در پوشش هستند هم از کمی اغراق و چین‌ و واچین در لباس عروس استقبال می‌کنند. قبول دارید؟ چین‌هایی بزرگ و مدل‌دار در جدیدترین مدل‌های لباس عروس دیده می‌شود. چنین مدلی نشان می‌دهد که افزودن کمی خلاقیت به سادگی نتایج شگفت‌انگیزی به همراه دارد.

۵. لباس با پاپیون‌های بزرگ

جدیدترین مدل‌های لباس عروس
لباسی از برند الی ساب‌(ELIE SAAB)

پاپیون‌های بزرگ و اغراق‌شده هم از ترندهای جدید لباس عروس است. دوست‌داران پاپیون باید خوشحال باشند، چون امسال می‌توانند به‌سادگی و بدون تعارف، پروانه‌های بزرگ را برای نشستن روی لباس سفید عروسی‌شان دعوت کنند. پاپیون عنصر زیبایی است؛ هم لطافت دارد و هم هر لباسی را به‌سادگی از سادگی درمی‌آورد.

۶. لباس عروس با دامن میدی

جدیدترین مدل‌های لباس عروس

وقتی صحبت از لباس عروس می‌شود، معمولا همه به لباس پُفی بلندی فکر می‌کنند که عروس را در برمی‌گیرد و باشکوه و خاص می‌کند. اما طراحان جدید مثل همه فکر نمی‌کنند. به نظر آنها، لباس عروس میدی هم می‌تواند زیبا و باشکوه باشد. در هر حال، این مدل هم در میان جدیدترین مدل‌های لباس عروس دیده می‌شود. ولی این را هم بگوییم که هیچ‌چیز به‌اندازه سلیقه و نظر شما برای انتخاب مهم نیست.

۷. لباس‌عروس با دامن‌ چاک‌دار

جدیدترین مدل‌های لباس عروس
لباسی از برند سوزان نویل (suzanne neville)

یکی از مدل‌های متنوعی که در میان انواع لباس عروس جدید دیده می‌شود، مدل‌هایی با چاک بلند است. چاک‌های دامن لباس عروس‌ها بسیار بلند است و در واقع نوعی تناقض در بخش‌های مختلف این مدل دیده می‌شود: یک سمت لباس به‌شدت بلند است و روی زمین کشیده می‌شود و سمت دیگر چاک یا حتی حالتی از مینی‌ژوپ به خود می‌گیرد. در عکس بالا، شاهد نمونه‌ای از چاک بسیار بلند هستید. البته در اینجا خبری از بخش کوتاه‌تر به شکل مینی‌ژوپ در طرف دیگر چاک نیستید.

۸. لباس کُرست‌دار

جدیدترین مدل‌های لباس عروس

طراحان در ترندهای اخیر به سراغ لباس‌هایی رفته‌اند که در قسمت بالاتنه حالت سینه‌بند یا همان سوتین را دارد. به این لباس‌ها، طرح کرست‌دار می‌گویند و اگر طرفدار لباس‌های باز باشید، احتمالا از این مدل هم استقبال می‌کنید.

۹. لباس با طرح پروانه‌ای

جدیدترین مدل‌های لباس عروس
عکاس: تصویربردار معروف مدوفشن، هتر واراکسا(HEATHER WARAKSA)

پروانه، پاپیون و تور نماد لطافت هستند. نه اینکه کسی اینها را گفته باشد اما به‌خاطر زیبایی و لطافت این عناصر، همیشه نوعی شادی و آرامش با آنها به مخاطب منتقل می‌شود. پس بیهوده نیست که طراحان لباس، امسال به سراغ طرح پارچه پروانه‌ای برای لباس عروس رفته‌اند. بله! یکی از جدیدترین مدل‌های لباس عروس هم لباس‌هایی با پارچه‌ای پروانه‌ای است. البته چنین طرح‌هایی خاص هستند و احتمالا کمتر کسی به سراغ پوشیدن آنها می‌رود.

۱۰. لباس عروس جیب‌دار

جدیدترین مدل‌های لباس عروس

لباس عروس جیب‌دار از جالب‌ترین و جدیدترین مدل‌های لباس عروس است. استفاده از جیب در لباس عروس تقریبا سابقه‌ای ندارد. حالا دیگر، لازم نیست که عروس‌ خانم نگران تجدید رنگ لب‌ها باشد. کافی است که رژ را در جیبش بگذارد و هروقت لازم بود، همه‌چیز را تجدید و احیا کند.

لیست قیمت انواع لباس عروس را ببینید

در آخر

هرچقدر هم که دنیای مد را پیگیری کنید و لباس‌های زیبا و مدل‌های متنوع ببینید، باز هم باید سراغ لباسی بروید که بیشتر دل‌تان برایش می‌تپد و دوستش دارید.

در میان مدل‌های امسال، حالت تجملاتی بیشتر دیده می‌شود. فکر می‌کنید که کرونا، قرنطینه و حبس‌شدن آدم‌ها و محدود‌شدن‌شان روی فکر طراحان اثر داشته است؟ لباس‌ها حالتی هستند که انگار در آنها برون‌ریزی حسی و عناصر خاص بیشتر از سال‌های پیش است. به‌عبارت بهتر، انگار لباس‌ها از حالت مینیمالیستی کمی فاصله گرفته‌اند. نظر شما چیست؟‌ اصلا از میان این طرح‌ها از کدام لباس عروس بیشتر خوش‌تان آمده است؟


در ادامه بخوانید: تاریخچه لباس عروس؛ این لباس زیبا از کی سفید شد؟
منبع brides.com brides.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.