بهترین اتو موهای موجود در بازار ایران از نظر خریداران

در این مطلب تعدادی از بهترین اتو موهای موجود در بازار ایران  از دید کاربران را موردبررسی قرار داده‌ایم تا شما راحت‌تر بتوانید درباره خرید اتو مو تصمیم‌گیری کنید.

موهایی صاف و زیبا با دستگاه صاف‌کننده یا اتو مو

اتو مو اگرچه به وسیله‌ای برای صاف کردن مو شناخته شده است اما باید بدانید که اتوموهای مدرن و امروزی علاوه‌بر صاف کردن موها، قابلیت‌های دیگری مانند فر کردن، موج‌دار کردن، ویو کردن و حالت دادن به موها را هم دارند. اتوهای مو دارای سایزهای مختلف صفحه هستند که هرکدام برای یک قد مو مناسب‌اند. مثلاً صفحه ۱.۵ سانتی‌متری برای موهای مردانه، بسیار کوتاه و چتری مناسب است. اتو مو با صفحه ۲.۵ سانتی‌متری برای موهایی با قد تا گوش و نازک مناسب است. اتو مو با صفحات ۳ تا ۵ سانتی‌متر برای موهای بلند و ضخیم قابلیت استفاده دارد. اگر موهایی حالت‌دار، ضخیم و بلند دارید بهتر است اتویی با صفحات پهن و قوی از نظر درجه حرارت را انتخاب کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

صفحات اتو مو در انواع جنس‌های سرامیکی، تیتانیومی و تورمالینی ساخته می‌شوند. انواع سرامیکی نسبت‌به دو نوع دیگر از قیمت مناسب‌تری برخوردارند و برای انواع موهای نازک و ضخیم قابل استفاده هستند. صفحات تیتانیومی حرارت کم‌تری را منتقل کرده و برای افراد با موهای نازک مناسب‌اند. اتوهای با جنس صفحه تورمالین، موها را براق و درخشان کرده و وز موها را تاحد زیادی ازبین می‌برند. اما در میان این سه مدل صفحات سرامیکی کم‌ترین آسیب را به موها وارد می‌کنند.

معیارهای منومد برای انتخاب بهترین اتو مو

  • کیفیت
  • نظرات مصرف‌کنندگان
  • امکانات و قابلیت‌ها
  • قیمت مناسب

۱. اتو مو مدل gv۱۱۸

gv۱۱۸

این اتو مو که در بیش از ۱۰ رنگ متفاوت تولید و عرضه شده است، ابعاد و وزنی ایده‌آل دارد که به راحتی در دست جا گرفته و قابلیت استفاده آسانی دارد. حداکثر دمایی که این اتو می‌تواند داشته باشد ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد است که از بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ درجه قابلیت تنظیم دما دارد. سیم آن تقریباً یک متری است که هرچند بلند محسوب نمی‌شود اما استفاده آسانی دارد. ۳۰ ثانیه طول می‌کشد تا اتو موی مدل gv۱۱۸ گرم و آماده استفاده شود. صفحات باریک این اتو از جنس آلومینیوم هستند که گرما را به خوبی به موها منتقل خواهند کرد. صفحات این دستگاه به نوعی طراحی شده‌اند که موهای کوتاه و بلند را می‌توان با آن اتو کشید و صاف کرد. دقت داشته باشید که برای سالم ماندن موها حتماً قبل از استفاده از اتو مو، از محصولات مراقبتی مو که مناسب برای حرارت دادن به مو هستند بر روی موهای‌تان استفاده کنید.

بیش از ۹۵۰ نفر از کاربران، خرید این محصول را پیشنهاد داده‌اند. ارگونومیک بودن، رنگ‌بندی متنوع، مناسب برای مسافرت، داغ شدن سریع و قیمت مناسب از جمله عواملی است که رضایت خریداران را به وجود آورده است.

مشاهده تصاویر و قیمت این اتو مو

۲. اتو مو بابلیس نانو مدل ST۳۳۸۲

ST3382

حداکثر دمایی که اتو موی بابلیس نانو می‌تواند داشته باشد، ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد بوده و می‌توان دما را از ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد تا ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد تنظیم کرد. واضح است موهایی که حالت خاصی ندارند و تقریباً صاف هستند، به دمای کم‌تری نسبت‌به موها فر، وز و حالت‌دار نیاز دارند. سیم اتو مو بابلیس نانو ۱ متر بوده و حالت چرخشی دارد که با تغییر جهت شما، چرخیده و به آسانی می‌توانید از آن استفاده کنید. تنها ۳۰ ثانیه زمان می‌برد تا اتو گرم و قابل استفاده باشد که زمان گرم شدن و درجه حرارت را می‌توانید از روی نمایشگر آن مشاهده کنید. صفحات این اتو از جنس سرامیک هستند که نه‌تنها گرما را به خوبی انتقال می‌دهند بلکه از آسیب رسیدن به موها جلوگیری کرده و باعث ایجاد الکتریسیته در موها نخواهند شد. سایز صفحات متوسط است و بیش‌تر برای موهایی با قد متوسط و بلند کاربرد دارد. این وسیله کاربردی در دو رنگ بژ و قرمز تولید و عرضه شده است.

تعداد بسیاری از مصرف‌کنندگان، امکانات و قابلیت‌های این محصول را مناسب دانسته و خرید آن را پیشنهاد داده‌اند. کاربران کیفیت و قیمت اتو نانو بابلیس را متناسب با هم دانسته‌اند.

مشاهده تصاویر و قیمت این اتو مو

۳. اتو مو لیز مدل Extereme

Extereme

درجه حرارت این اتو مو را می‌توان بین ۱۵۰ تا حداکثر ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد معادل ۳۰۰ تا ۴۸۰ درجه فارنهایت تنظیم کرد. افرادی که موهای فر و وز و همین‌طور ضخیم و حالت‌داری دارند، بهتر است از درجه‌های بالاتر برای صاف کردن موهای‌شان استفاده کنند؛ در مقابل اگر موهایی بی حالت و نازک دارید استفاده از درجه حرارت پایین‌تر به شما توصیه می‌شود تا موها هم آسیبی نبینند. قبل از صاف کردن موها باید آن‌ها را کاملاً خشک کرده و از محصولات محافظ در برابرگرما استفاده کنید. اتو کشیدن موهای خیس منجربه سوختن موها خواهد شد. اتو موی لیز، سیمی به طول ۲ متر با چرخش ۳۶۰ درجه و ضدگره خوردن دارد که برای استفاده در سالن‌های آرایشی هم بسیار مناسب است. اتو موی مدل Extereme  را برای صافی مو با کراتین هم مورداستفاده قرار می‌دهند. صفحات باریک این محصول از جنس تیتانیوم با لایه تورملین ساخته شده و برای انواع جنس مو و همین‌طور موهای کوتاه و بلند قابلیت استفاده دارد. اتو مو لیز مجهز به دکمه خاموش و روشن، صفحه نمایش دیجیتالی برای مشاهده میزان دما و خاموش یا روشن بودن دستگاه و همین‌طور سیستم ایمنی قفل دماست که آن را به محصولی کاربردی و مناسب تبدیل می‌کند. تنها ۵ دقیقه طول می‌کشد تا اتو گرم و قابل استفاده شود.

افرادی که از این محصول استفاده کرده‌اند، آن را اتویی حرفه‌ای و مناسب برای افرادی که کار کراتین مو انجام می‌دهند دانسته‌اند. کارکرد عالی و عملکرد بالای این اتو ازجمله ویژگی‌هایی است که رضایت کاربران را به دست آورده است.

مشاهده تصاویر و قیمت این اتو مو

۴. ویو و حالت دهنده موی سر lee max مدل ۸۲۸w

۸۲۸w

اتو موی مکس لی مدل ۸۲۸w در بیش از ۱۰ رنگ متفاوت تولید شده است که رنگ‌هایی ملایم و زیبا دارد. این اتو مسافرتی است و با طراحی آسان، سبک و کم‌جایی که دارد به راحتی قابل حمل است. طول سیم آن ۱.۲ متر است. صفحات باریک آن برای اتوکشیدن موهای کوتاه و بلند کاملاً مناسب است و به دلیل همین باریک بودن، برای حالت دادن و فر کردن موها هم مناسب است. صفحات از جنس سرامیک مرغوب و پیشرفته ساخته شده‎‌اند و همان‌طور که می‌دانید سرامیک هم گرما را به خوبی به موها منتقل می‌کند و هم آسیبی به موها نمی‌زند. دمای آن بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است. فرم دادن به موها به جز صاف کردن، قابلیت تنظیم دما و همین‌طور دارا بودن سیستم ایمنی قفل دما از ویژگی‌های مهم این دستگاه هستند.

بیش از ۷۰۰ نفر از کاربران، خرید این محصول را توصیه کرده‌اند. قیمت بسیار مناسب، زود داغ شدن، صاف و نرم کردن موها، قابلیت تنظیم دما، قابلیت حمل آسان و سبک بودن جزو مواردی است که مصرف‌کنندگان از آن‌ها بسیار راضی بوده‌اند.

مشاهده تصاویر و قیمت این اتو مو

۵. اتو مو بای بابیلیس نانو مدل ST-۳۳۰۰

ST-3300

علاوه‌بر ظاهر جذاب که به دلیل طراحی خاص آن است، عملکردها و ویژگی‌های اتو موی بابلیس نانو مدل ST-۳۳۰۰ نیز نظر افراد را جلب خواهد کرد. این اتو در چهار رنگ قرمز، یاقوتی، بنفش و چندرنگ عرضه شده است که قسمتی از روی بدنه و صفحات رنگی بوده و بقیه اتو به رنگ مشکی است. بابلیس نو مجهز به قابلیت تنظیم دماست که از ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد تا ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد قابل تغییر و تنظیم است. افرادی که موهای نسبتاً صاف و بی‌حالتی دارند می‌توانند از همان دماهای اولیه برای صاف کردن موهای‌شان استفاده کنند اما افراد با موهای فر، مجعد و حالت‌دار برای نتیجه‌گیری بهتر و سریع‌تر، باید از بیش‌ترین دما برای صاف کردن موها استفاده کنند. تنها ۳۰ ثانیه طول می‌کشد تا اتو داغ و قابل استفاده باشد. از روی نمایشگر دیجیتالی اتو که روی بدنه تعبیه شده است می‌توانید میزان درجه حرارت و همین‌طور وضعیت روشن یا خاموش بودن آن را مشاهده کنید. صفحه‌های سرامیکی اتو متوسط بوده و ابعادی معادل ۳ × ۱۲ سانتی‌متر دارند که دسته‌های نسبتاً بزرگی از موها را پوشش خواهند داد. هرچه سطح مقطع صفحات اتو بیش‌تر باشد، سرعت اتوکشی بالاتر خواهد رفت.

این دستگاه مجهز به سیستم ایمنی قفل دما، قابلیت تنظیم دما، سیمی به طول ۲ متر، لبه‌هایی گرد برای حالت‌ دادن به موها، سرعت بالای داغ شدن، طراحی زیبا و ارگونومیک با صفحاتی از جنس سرامیک است که توانسته به خوبی رضایت کاربران را به دست آورد. همچنین قیمت این محصول به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، از دید کاربران تایید شده است. بیش از ۹۰۰ نفر از خریداران، انتخاب و خرید اتو موی بابلیس نانو را به دیگران پیشنهاد داده‌اند.

مشاهده تصاویر و قیمت این اتو مو

۶. اتو مو رمینگتون مدل S۸۵۹۰

S۸۵۹۰

رمینگتون یکی از نام‌های معتبر و محبوب در میان وسایل آرایشی و زیبایی برقی است که محصولاتش هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها تولید می‌شود و قابلیت استفاده دارد. اتو موی دورنگ رمینگتون مدل S۸۵۹۰ دارای ۵ درجه حرارت قابلیت تنظیم است که حداکثر دمای آن تا ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. تنها ۱۵ ثانیه طول می‌کشد که اتو گرم و قابل استفاده باشد و پس از ۶۰ دقیقه در صورت عدم استفاده، به صورت خودکار خاموش خواهد شد. طول ۲.۵ متری آن به اندازه‌ای است که استفاده از آن بسیار آسان است. صفحات سرامیکی اتو از نوع باریک هستند که باعث می‌شود حتی افراد با موهای کوتاه هم بتوانند از آن برای صاف کردن و یا حالت دادن به موهای‌شان استفاده کنند. قدرت صاف کردن این اتو به حدی است که برای کراتین کردن مو هم مناسب است و به همین دلیل برای مصارف حرفه‌ای مانند آرایشگاه‌های زیبایی گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود. این دستگاه مجهز به دکمه تقویت توربو است که قدرت موتور را افزایش داده، دما را بالا می‌برد و استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند. حسگر حرارتی جهت تنظیم دمای موردنظر، کیف صد درصد ضدحرارت و سیستم ایمنی قفل دما از دیگر ویژگی‌های اتو موی حرفه‌ای رمینگتون هستند.

حرارت مناسب، سرعت بالای صاف کردن موها و رضایت از عملکردهای اتو، عدم آسیب‌رسانی به موها و عدم نیاز به چندین بار اتو کشیدن جزو مواردی هستند که کاربران راضی از این دستگاه، عنوان کرده‌اند.

مشاهده تصاویر و قیمت این اتو مو

۷. اتو مو بیبی باس نانو مدل ST-۳۳۵۵

ST-۳۳۵۵

اتو موی مدل ST-۳۳۵۵ از برند بیبی باس نانو بدنه‌ای به رنگ سفید دارد که داخل آن با رنگ رزگلد طراحی شده است. دمای آن بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد قابل تغییر است که اگر می‌خواهید موهای‌تان در سریع‌ترین زمان و به بهترین شکل صاف شوند، از آخرین درجه برای اتوکشی موها استفاده کنید. توصیه می‌شود قبل از استفاده از انواع وسایل حرارتی مو، موها را به خوبی خشک کرده و محصولات مخصوص حرارت‌دهی مو استفاده کنید تا موهای‌تان کم‌ترین آسیب را متحمل شوند و همچنان سلامت خود را حفظ کنند. صفحات از جنس سرامیک باکیفیت تهیه شده و سایز متوسط دارند. تنها ۳۰ ثانیه طول می‌کشد تا اتو در بیش‌ترین دمای خود قابل استفاده باشد. شما می‌توانید میزان درجه حرارت را بر روی صفحه نمایش LED که بر روی دسته تعبیه شده است، مشاهده کنید. سیم بلند اتو ۲.۵ متر طول دارد که استفاده از آن را آسان‌تر خواهد کرد. اتوی بیبی باس مجهز به سیستم ایمنی قفل دماست و ابزارهایی برای فرم دادن به موها دارد. طراحی زیبا و بدن ارگونومیک از دیگر ویژگی‌های این اتوی باکیفیت است.

از دید کاربران قیمت اتو نسبت به کیفیت و عملکردهایی که دارد، مناسب است. بدنه محکم، سرعت بالای داغ شدن، کیفیت بالا برای استفاده مصارف خانگی از دیگر ویژگی‌هایی است که توانسته رضایت کاربران در استفاده از این دستگاه را به دست آورد.

مشاهده تصاویر و قیمت این اتو مو

۸. حالت دهنده سه کاره مو بای بابیلیس نانو مدل ST۳۳۰۳

ST۳۳۰۳

این محصول سه کاره از بابلیس نانو دارای دارای سه عملکرد متفاوت است که قادر است موها را صاف، فر و حالت‌دار کند. هم از نظر کارکرد و هم از نظر اقتصادی، این وسیله سه کار گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود که سه عملکرد متفاوت را بتوانید تنها در یک دستگاه در اختیار داشته باشید. گستره دمای دستگاه مدل ST۳۳۰۳ بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد است که تنها ۳۰ ثانیه زمان می‌برد تا داغ و قابل استفاده شود. جالب است بدانید که دستگاه پس از ۳۰ دقیقه و در صورت عدم استفاده به صورت خودکار خاموش شده و اتصالش با برق قطع می‌شود پس اگر زمانی عجله داشتید و پس از اتمام کار فراموش کردید خاموشش کنید، نگران این مساله نباشید. سیم آن ۱.۸ متر طول دارد و از نوع گردان است که در صورت تغییر جهت شما، سیم هم تغییر جهت خواهد داد. این دستگاه سه کاره مجهز به دکمه خاموش و روشن است. صفحات سرامیکی سایزی متوسط و برابر با ۱۱۰ × ۳۰ میلی‌متر دارند. کارایی بالا، طراحی زیبا و تولید در رنگ سفید و انواع رنگ‌های صورتی، ظاهر دستگاه را هم جذاب کرده است.

اندازه مناسب و خوش دست بودن، گرم شدن سریع، عملکرهای عالی، کیفیت بالا و همین‌طور قیمت مناسب مزایایی است که کاربران از آن‌ها ابراز رضایت کرده‌اند.

مشاهده تصاویر و قیمت این اتو مو

۹. اتو مو مسافرتی مدل ۱۰۸

108

این اتوی مسافرتی و جمع و جور در رنگ‌های زیبا و فانتزی عرضه شده است. به دلیل ابعاد کوچک و وزن سبکی که دارد، قابلیت حمل آن آسان است و به ویژه برای مسافرت گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود. حداکثر دمایی که می‌تواند داشته باشد ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد است که از ۱۸۰ تا ۲۰۰ قابلیت تنظیم دارد. صفحات سرامیکی و باریک اتو به سرعت داغ شده و می‌توان با آن‌ها به خوبی موها را صاف کرد. سایز صفحات باریک است و بانوان و آقایانی که موهای کوتاه دارند هم می‌توانند از آن استفاده کنند. سیم آن ۱۲۰ سانتیمتر طول دارد.

تعداد بالایی از کسانی که این اتو را خریده و استفاده کرده‌اند، از عملکرد و همین‌طور قیمت آن رضایت داشته و خرید آن را به دیگران هم پیشنهاد داده‌اند. به گفته کاربران هرچند به اندازه اتوهای گران‌قیمت از برندهای معتبر حرارت ندارد، اما به هرحال به نسبت قیمتی که دارد، کیفیت و عملکردی راضی‌کننده هم دارد.

مشاهده تصاویر و قیمت این اتو مو

۱۰. اتو مو باراباس نانو مدل ST۲۷۸۵

ST۲۷۸۵

اتو موی مدل ST۲۷۸۵ از برند باراباس نانو دارای صفحاتی بسیار باریک است که برای افرادی که موهای بسیار کوتاه، چتری و موهای بلند دارند، قابل استفاده است. همچنین این اتو را بانوان و آقایان با انواع جنس مو می‌توانند استفاده کنند. صفحات از جنس آلومینیوم با روکش سرامیک ساخته شده‌اند که توانایی انتقال بالای گرما را داشته و به موها آسیبی وارد نمی‌کنند. باراباس نانو دارای صفحه نمایش از نوع LED است که شما می‌توانید درجه حرارت و روشن و خاموش بودن دستگاه را مشاهده کنید. طول سیم اتو دو متر بوده و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد که منجربه استفاده آسان‌تر از اتو خواهد شد. همچنین اتو دارای حلقه‌ای بر روی بدنه است که می‌توان آن را در صورت عدم استفاده آویزان کرد که مجبور نباشید اتوی داغ را در جایی رها کنید که خطرساز هم باشد. کلید خاموش و روشن، کلید تنظیم حرارت و قفل ایمنی ازجمله ویژگی‌های اتو باراباس نانو است. دمای اتو از ۱۰۰ تا ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است. صفحات خیلی سریع (درحد ۳۰ ثانیه) گرم و قابل استفاده خواهند شد. صفحات اتو سایزی باریک دارند که برای اتو کشیدن موهایی با قد کوتاه، متوسط و بلند مناسب‌اند.

عدم آسیب‌رسانی به موها، عدم ایجاد الکتریسیته ساکن در موها، عملکرد بالا و کیفیت عالی به نسبت قیمت مناسبی که دارد و همین‌طور طراحی زیبا و ارگونومیک، اتوی مدل ST۲۷۸۵ را به محصولی ایده‌آل از نظر خریداران تبدیل کرده است.

مشاهده تصاویر و قیمت این اتو مو

نتیجه‌گیری

صاف کردن و یا حالت دادن موها به وسیله هرنوع وسیله‌ای که حرارت را منتقل کند، تاحدی منجربه آسیب دیدن موها می‌شود؛ البته که برند و کیفیت وسیله‌ای که استفاده می‌کنید هم در میزان این آسیب بی‌تاثیر نیست اما به هرحال به‌طور کامل از آسیب رسیدن به موها جلوگیری نخواهد شد. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل و بعد از استفاده از وسایل حرارتی مو، از انواع سرم، ماسک و محصولات مراقبتی مو بر روی موهای‌تان استفاده کنید تا میزان آسیب را به حداقل برسانید. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک اتو مو می‌تواند داشته باشد قابلیت تنظیم درجه حرارت، دکمه خاموش و روشن، صفحه نمایش، سیم بلند و گردان، صفحه‌های از جنس سرامیک مرغوب، خاموش شدن خودکار، داغ شدن در کم‌ترین زمان و … است که البته بودجه‌ای که برای خرید اتو می‌خواهید صرف کنید هم در کیفیت دستگاه تاثیرگذار خواهد بود.

شما از کدام اتو مو برای صاف کردن موهای خود استفاده می‌کنید و از نظر شما جای کدام برند در این مطلب خالی است؟ تجربه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.


در ادامه بخوانید:
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.