بهترین کرم‌های لایه‌بردار صورت ایرانی از نظر خریداران کدامند؟

در این مطلب ۱۰ مدل از بهترین کرم‌های لایه‌بردار ایرانی را برایتان قرار داده‌ایم و به بررسی هر کدام از آن‌ها پرداخته‌ایم. با خواندن این مطلب می‌توانید کرم مناسب برای لایه‌برداری پوست خود را انتخاب و با خیال راحت خریداری کنید.

 

لایه‌برداری یا پیلینگ چیست؟

هنگامی که به وسیله مواد و یا انواع دستگاه‌ها به صورت خانگی و غیرخانگی لایه‌ای از سطح پوست برداشته می‌شود، به آن لایه‌برداری یا پیلینگ پوست گفته می‌شود. عمل لایه‌برداری به سه روش شیمیایی، مکانیکی و لیزر انجام می‌شود. لایه برداری شیمیایی توسط انواع کرم‌ها، ژل‌ها و اسکراب‌ها انجام می‌شود. در لایه‌برداری مکانیکی به وسیله ابزاری سطح پوست را تراش داده و لایه‌برداری را انجام می‌دهند. انواع دستگاه‌های لیزر روش دیگری برای لایه‌برداری یا پیلینگ پوست است. لایه‌برداری با انواع کرم‌ها را در خانه به راحتی و با هزینه کم‌تر می‌توان انجام داد. برای انتخاب نوع پیلینگ باید ابتدا نوع پوست خود را بدانید و بعد تصمیم‌گیری کنید.

چرا از کرم‌های لایه‌بردار استفاده می‌کنیم؟

با انجام هر نوع پیلینگ پوست، درواقع لایه‌ای از پوست‌های مرده، آسیب‌دیده و پیر با انواع جوش، کک و مک و لک ازبین برده شده و پوست تازه و شاداب جای آن را خواهد گرفت. لایه‌برداری پوست با استفاده از ژل و کرم‌های لایه‌بردار و اسکراب‌ها یکی از متداول‌ترین روش‌هاست. با لایه‌برداری، از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌شود، رنگ پوست روشن و شفاف می‌شود، چین و چروک پوست تاحدی از بین می‌رود و زبری و خشکی پوست درمان شده و پوستی لطیف و نرم خواهید داشت. کرمی که برای لایه‌برداری پوست‌تان انتخاب می‌کنید باید با شرایط پوست شما سازگار باشد.

عواملی مانند نوع پوست که چرب، خشک، مختلط و یا … باشد، سن، میزان لایه‌برداری که سطحی، متوسط و یا عمیق باشد همگی در انتخاب کرم لایه‌بردار موثر خواهند بود. به طور مثال اگر ۶۰ سال دارید، نمی‌توانید از کرم‌هایی برای افراد زیر ۴۰ سال تولید شده‌اند استفاده کنید چرا که ممکن است بر روی پوست شما تاثیری نداشته و یا تاثیری که مدنظرتان هست را مشاهده نکنید.

معیارهای منومد برای انتخاب بهترین کرم‌های لایه‌بردار صورت

  • کیفیت
  • تاثیرگذاری
  • نوع ویتامین و مواد سازنده موثر
  • نظرات مثبت کاربران

با توجه معیارهای نام برده در بالا، کرم‌های لایه‌بردار زیر از ۱ تا ۱۰ قرار داده شده‌اند.

آشنایی با بهترین کرم‌های لایه‌بردار

۱. اسکراب لایه بردار شون با عصاره گردو

اسکراب لایه بردار شون

حجم این محصول ۱۵۰ میلی‌لیتر بوده و برای انواع پوست قابل استفاده است. ویتامین و عصاره گردو موجود در این اسکراب، از خشک شدن پوست جلوگیری کرده و پس از لایه‌برداری، رطوبت کافی را به پوست صورت می‌رسانند. با استفاده از اسکراب لایه‌بردار شون، سلول‌های مرده سطح پوست جدا شده، پوست شاداب، از آلودگی‌ها پاکسازی می‌شود و پوستی جوان و زیبا خواهید داشت. توجه داشته باشید که این اسکراب پس از مصرف باید از سطح پوست شسته و آبکشی شود.

بیش از ۱۰۰۰ نفر از افرادی که از این محصول استفاده کرده‌اند، خرید آن را پیشنهاد داده و آن را اسکرابی با سرعت تاثیرگذاری مناسب و کیفیت بالا دانسته‌اند.

لینک خرید این لایه‌بردار

۲. اسکراب سی گل مدل ۱×۲

اسکراب صورت سی گل

اسکراب ۵۰ میلی‌لیتری سی گل برای افراد با انواع پوست مناسب است. این کرم دارای دانه‌های ریزی است که با اسکراب یا لایه‌برداری پوست، جوش‌های سرسیاه را ازبین می‌برد و پوست را روشن و لطیف می‌کند. بهتر است بدانید کرم ۱ × ۲ سی گل علاوه‌بر لایه برداری، پوست را پاکسازی هم ‌می‌کند. نتیجه استفاده از این محصول پوستی شفاف، تمیز و شاداب خواهد بود.

خریداران، این محصول را مناسب اما نه‌چندان قوی دانسته‌اند که می‌تواند به صورت روزمره مورداستفاده قرار بگیرد. نرم کردن پوست و قیمت مناسب از دیگر دلایل رضایت کاربران بوده است.

 

لینک خرید این لایه‌بردار

 

۳. کرم لایه‌بردار سینره مدل ۱۰% AHA

کرم لایه بردار سینره

حجم این کرم ۴۰ میلی‌لیتر بوده و تنها برای لایه‌برداری پوست صورت مناسب است. کرم سینره برای افرادی با پوست چرب و معمولی قابل استفاده است. با استفاده از این کرم پوستی لطیف خواهید داشت که آلودگی‌ها سطح پوست را هم ازبین خواهد برد. وجود عصاره میوه‌های لیمو، آناناس، انگور و گل ساعتی و ویتامین C در این محصول منجربه روشن شدن پوست خواهد شد. بهتر است این کرم را هر شب و پس از شستن صورت مصرف کنید و اگر پوست حساسی دارید، یک شب درمیان استفاده کنید.

کاربرانی که از این محصول استفاده کرده‌اند، چین و چروک‌های سطح پوست‌شان کاهش پیدا کرده، لک‌های پوستی به مرور کم‌رنگ شده و پوستی لطیف و وشاداب داشته‌اند که خرید و مصرف آن به دیگران را هم توصیه کرده‌اند.

لینک خرید این لایه‌بردار

۴. کرم لایه‌بردار نئودرم مدل Renewal AHA ۱۳%

کرم لایه بردار نئودرم

آلفا هیدروکسی اسید ماده‌ای اسیدی است که در مواد مراقبتی پوست و بسیاری از مواد غذایی طبیعی موجود است. وجود ۱۳ درصد از این اسید در کرم لایه‌بردار نئودرم منجر به لایه‌برداری از سطح پوست شده و با ازبین بردن پوست مرده، پوست جوانی برای شما به‌وجود می‌آورد. ویتامین‌های A و E در این کرم منجر به نرمی و لطافت پوست شده و رطوبت‌رسانی به آن را انجام می‌دهند. با استفاده از کرم لایه‌بردار نئودرم مدل Renewal از ایجاد چین و چروک‌های جدید جلوگیری می‌شود، سلول‌های زبر و مرده پوست ازبین می‌روند، به درمان هر نوع جوش سرسیاه و آکنه و لک جوش کمک می‌کند. نئودرم فاقد پارابن و چربی زائد است. این کرم برای نوع‌های مختلف قابلیت استفاده دارد.

افرادی که از این محصول استفاده کرده‌اند، از عملکرد آن راضی بوده و خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

لینک خرید این لایه‌بردار

۵. اسکراب لایه‌بردار صورت آدرا حاوی عصاره پوست گردو مدل ES

اسکراب لایه بردار آدرا

اسکراب لایه‌بردار آدرا حاوی عصاره پوست گردو است که به روشن و شفاف شدن پوست کمک زیادی می‌کند. اسکراب ایرانی آدرا حجمی معادل ۱۵۰ میلی‌لیتر داشته و برای استفاده بر روی پوست صورت مناسب است. درون اسکراب‌ها دانه‌های ریزی وجود دارد که با مالیدن آن‌ها بر روی پوست، عمل لایه‌برداری و ازبین رفتن پوست مرده انجام می‌شود. این محصول به لایه‌های پوست نفوذ کرده، پوست را پاکسازی می‌کند، چربی‌های اضافی را ازبین می‌برد، از خشکی جلوگیری می‌کند، پوست را نرم و لطیف می‌کند و درنهایت خطوط سطحی ایجاد شده بر روی پوست را کاهش داده و پس از مدتی ازبین می‌برد. پس از استفاده از اسکراب و لایه‌بردار، احساس سبکی، جوانی و شادابی در پوست‌تان خواهید داشت.

کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند، آن را لایه‌برداری سبک و مناسب برای استفاده روزانه دانسته‌اند که قیمت مناسبی هم دارد.

لینک خرید این لایه‌بردار

۶. کرم لایه‌بردار پوست درمالیفت مدل Glycolift

کرم لایه بردار درمالیفت

لایه‌بردار درمالیفت برای تمامی نوع پوست‌ها قابلیت مصرف دارد. این کرم ۴۰ میلی‌لیتری و ایرانی باید بر روی پوست شسته شده و تمیز صورت در شب استفاده شود. کرم را باید به آرامی بر روی پوست ماساژ داده و اجازه دهید جذب شود، پس از استفاده شست‌وشو نیاز نیست. با استفاده از این کرم لایه‌های مرده پوست برداشته شده و پوست شاداب و جواب جایگزین آن می‌شود. کرم درمالیفت مدل Glycolift به رفع لک جوش و سایر لک‌های پوستی کمک بسیاری خواهد کرد. این کرم فاقد هرگونه عصاره، ویتامین و چربی اضافی است.

بیش از حدوداً ۶۰ نفر از مصرف کنندگان خرید این محصول از برند درمالیفت را پیشنهاد داده‌اند. همچنین تاثیر مناسب، عدم ایجاد مشکل پوستی مانند التهاب، قیمت مناسب و جذب بالای کرم بر روی پوست از جمله عوامل رضایت در خریداران بوده است.

لینک خرید این لایه‌بردار

۷. کرم لایه‌بردار هیدرودرم مدل AHA

کرم لایه بردار هیدرودرم

کرم لایه‌بردار هیدرودرم حاوی AHA به میزان ۱۰درصد بوده و برای لایه‌برداری صورت مناسب است. افراد با انواع پوست می‌توانند این کرم را استفاده کنند و استفاده از آن برای سن‌های مختلف ممانعتی ندارد. هیدرودرم خاصیت پاک‌کنندگی دارد و انواع آلودگی را از روی سطح پوست و کمی عمقی‌تر تمیز می‌کند. ویتامین‌ E موجود در این کرم از خشکی پوست جلوگیری کرده و رطوبت کافی به پوست می‌رساند. برای ازبین بردن انواع تیرگی و لک، کاهش چین و چروک و رد جوش استفاده از کرم هیدرودرم مناسب است.

افرادی که این کرم را مصرف کرده‌اند، بعد از سه مرتبه به بالا تاثیر آن را مشاهده کرده و از عملکرد آن رضایت داشته‌اند. همچنین قیمت مناسب این محصول دلیل دیگر رضایت کاربران بوده است.

لینک خرید این لایه‌بردار

۸. اسکراب لایه‌بردار پوست فورمس مدل Anti Spot

اسکراب لایه بردار فوررمس

این اسکراب ۲۰۰ میلی‌لیتری مخصوص لایه‌برداری از پوست صورت است و برای افراد با تمامی تایپ‌های پوستی قابلیت استفاده دارد. اسکراب ایرانی فورمس دارای خواص پاک‌کنندگی، نرم‌کنندگی، درخشان‌کنندگی و ضدآکنه و جوش است که با استفاده از آن پوستی عاری از آلودگی، جوش‌های سرسیاه و آکنه، درخشان و لطیف خواهید داشت. به این نکته توجه داشته باشید که نتیجه‌گیری از محصولات مراقبت از پوست ممکن است مدتی طول بکشد و در همان بار اول استفاده نتیجه را به وضوح مشاهده نکنید. وجود عصاره شیرین بیان و ویتامین‌های ویتامین E ،A و C در این محصول باعث رسیدن رطوبت کافی به پوست، شفافیت و درخشندگی پوست خواهد شد. لایه‌بردار مدل Anti Spot ضدلک و ضدپیری هم هست که از ایجاد چین و چروک‌های ریز در اثر خشکی بر روی پوست جلوگیری می‌کند.

افرادی که این محصول را مورد استفاده قرار داده‌اند از حجم مناسب، تاثیر نسبتاً خوب، نرم کردن پوست و قیمت مناسبی که دارد اعلام رضایت کرده‌اند.

لینک خرید این لایه‌بردار

۹. کرم لایه‌بردار آردن مدل AHA %۱۲

کرم لایه بردار آردن

لایه‌بردار آردن حاوی عصاره‌های بیزابول و آلوئه‌وراست که حجمی معادل ۴۵ گرم دارد. وجود ویتامین‌های A و E در کنار عصاره‌ها منجربه نرمی و لطافت پوست، درخشان شدن آن، جلوگیری از خشکی و روشن شدن پوست صورت خواهند شد. افرادی که دارای پوست معمولی هستند برای صورت و گردن‌شان می‌توانند از این کرم استفاده کنند. با استفاده از این کرم به تدریج لک جوش و لک‌های قهوه‌ای رنگ پوست کم‌رنگ و محو خواهند شد و چین و چروک‌های ریز و سطحی ازبین خواهند رفت اما نباید انتظار یک محصول جوان‌کننده را از آن داشته باشید.

مصرف‌کنندگان این محصول از نرم کردن پوست، تاثیرگذاری و قیمت آن رضایت داشته‌اند.

لینک خرید این لایه‌بردار

۱۰. اسکراب لایه‌بردار پوست پریم مدل Luffa

اسکراب لایه بردار پریم

اسکراب لایه‌بردار Luffa دارای ریزدانه‌هایی است که با خراش جزئی پوست، عمل لایه‌برداری را انجام می‌دهند. اسکراب لایه‌بردار سری اکنکس برای افراد با پوست چرب مناسب است که از ایجاد آکنه و جوش بر روی پوست جلوگیری کرده و لک‌های ناشی از آن‌ها را کم‌رنگ می‌کند. این محصول حاوی آلفا هیدروکسی اسید (AHA) و سالیسیلیک اسید (BHA) و همین‌طور الیاف لوفاست که باعث می‌شوند پوست حالت ارتجاعی داشته باشد و خشک نشود چرا که خشکی پوست باعث ایجاد چین و چروک می‌شود. لایه‌بردار پریم منافذ پوست را پاکسازی کرده و پوستی تمیز و شفاف برای شما به وجود می‌آورد. حجم ۱۷۵ میلی‌لیتری این اسکراب تامدتی نه‌چندان کوتاه قابل مصرف است.

کسانی که این محصول را خریداری و مصرف کرده‌اند، از کارایی، قیمت، پاک‌کنندگی عمیق با سرعت تاثیرگذاری بالای آن اعلام رضایت کرده‌اند.

لینک خرید این لایه‌بردار

سخن پایانی

حتماً توجه داشته باشید که پس از استفاده از انواع لایه‌بردار پوست بسیار حساس می‌شود و نباید در برابر حرارت و انواع اشعه مانند نور خورشید، لیزر و سولاریوم قرار بگیرد، رعایت نکردن این مسئله منجربه ایجاد التهاب، سوزش، قرمزی و حساسیت در پوست خواهد شد. پس از استفاده اگر مجبور به قرار گرفتن در نور آفتاب هستید حتماً از کرم‌های ضدآفتاب با میزان SPF بالا بر روی پوست مصرف کنید. اگر پوست شما مشکل زیادی ندارد و تنها برای یک روتین مراقبتی به محصولی برای پوست نیاز دارید، استفاده از لایه‌بردارها چه کرم و چه اسکراب به جای لیزر و لایه‌برداری‌های عمیق‌تر، توصیه می‌شود.


در ادامه بخوانید: همه چیز درباره کرم بی بی؛ این محبوب پرکاربرد را بیشتر بشناسید
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.