بهترین برندهای لباس زیر مردانه ایرانی را بشناسید

لباس زیر از مهم‌ترین بخش‌های پوشش است. کیفیت و راحتی لباس زیر را نادیده نگیرید. در این مقاله می‌خواهیم از بهترین برندهای لباس زیر مردانه ایرانی برایتان بگوییم تا دید بهتری برای خرید محصولات باکیفیت داشته باشید.

بهترین برندهای لباس زیر مردانه ایرانی را می‌شناسید؟

برندهای خارجی معروفی در زمینه تولید محصولات لباس زیر مردانه ایرانی فعالیت می‌کنند. این برندها مانند کلوین‌کلاین، ریباک و… معروف و معتبر و البته بسیار گران هستند. همین‌جاست که لزوم آشنایی با بازار داخلی هم پیش می‌آید و خرید از برندهای مطلوب وطنی می‌تواند اجناسی خوب در اختیارمان قرار بدهد که کیفیت بالایی هم دارند. برندهای کهنه‌کار و خوش‌نامی در بازار تولید لباس زیر مردانه فعالیت می‌کنند. آشنایی با آنها خالی‌ از لطف نیست.

در ادامه شما را با تعدادی از برندهای داخلی باکیفیت آشنا می‌کنیم. آماده‌اید:

  • آریان نخ‌باف
  • ساروک
  • نیکوتن‌پوش
  • کیان تن‌پوش
  • هالیدی

ترتیب خاصی برای این فهرست وجود ندارد و گزینه‌ها براساس حروف الفبا مرتب شده‌اند. برای مرور بهترین‌ها آماده هستید؟

۱. برند آریان نخ‌باف؛ طبیعی و طبیعت‌دوست

بهترین برندهای لباس زیر مردانه ایرانی
برند آریان نخ‌باف در دیجی‌کالا

در مرور بهترین برندهای لباس زیر مردانه برند آریان نخ‌باف از شاخص‌هاست. این برند از برندهای جدید ایرانی است که در مسیر باتجربه‌شدن قدم برمی‌دارد. فعالیت آریان‌ نخ‌باف از سال ۱۳۹۲ شروع شده و تلاشش این بوده است که کسب‌وکاری پررونق، وسیع و گسترده در وطن راه بیندازد.

این برند فقط در تولید شورت و زیرپوش و در کل، لباس‌های زیر فعالیت نمی‌کند بلکه تی‌شرت، جوراب، پولوشرت و جوراب زنانه هم تولید و روانه بازار می‌کند. برند آریان نخ‌باف ویژگی جالب‌توجه و مهمی دارد: محصولات تولیدی این شرکت از الیاف طبیعی درست می‌شوند و این عالی است.

کیفیت محصولاتی از این جنس بالاست، بدن را اذیت نمی‌کند و دوام خوبی هم دارد. ضمن اینکه برای محیط‌زیست هم استفاده از محصولاتی از جنس طبیعی بهتر است و مانع از آلودگی‌های مختلف و تولید زباله‌های متعدد می‌شود. برندهایی که به این نکات توجه دارند، قابل‌اعتمادتر هستند. آنها نشان می‌دهند که قصدشان از تجارت، راه‌اندازی بازی برد-بردی است که همه را منتفع می‌کند.

مشاهده پرطرفدارترین لباس‌زیرهای آریان نخ‌باف

۲. ساروک؛ قدیمی و باتجربه

بهترین برندهای لباس زیر مردانه ایرانی
محصولات برند ساروک در فروشگاه دیجی‌کالا

ساروک از آن برندهای قدیمی بازار ایرانی است. این برند از سال ۱۳۵۸ تاکنون فعالیت می‌کند. همین نشان می‌دهد که با برندی طرف هستیم که کارش را خوب می‌داند و در گذر از سال‌های پرپیچ‌وخم توانسته به حیاتش در بازار ایرانی ادامه بدهد. بازار ایران با دست‌اندازها و نوسانات قیمتی‌اش راه زیاد امنی مقابل کارآفرینان قرار نمی‌دهد و ثبات و دوام یک برند در چنین فضایی نشان از توانمندی و قدرتش دارد.

این برند فقط مردانه نیست و برای زنان و کودکان هم محصولات مختلفی تولید می‌کند. شورت و زیرپوش، لباس‌های راحتی و انواع تاپ از جمله تولیدات این برند پرسابقه هستند. تنوع محصولات ساروک بسیار زیاد است و به نظر می‌رسد که سال‌ها تجربه به این برند یاد داده که چطور نیازهای مشتریان وطنی را پوشش بدهد. قیمت‌گذاری، شناخت نیاز مشتریان و حضور مداوم از برند ساروک برندی موفق ساخته است که سالیان دراز در بازار ایرانی فعالیت می‌کند.

پرطرفدارترین لباس‌زیر‌های ساروک را ببینید

۳. کیان‌ تن‌پوش؛ تلاش برای به‌روزشدن

بهترین برندهای لباس زیر مردانه ایرانی
محصولات برند کیان تن‌پوش در دیجی‌کالا

کیان تن‌پوش هم یکی دیگر از بهترین برندهای لباس زیر مردانه ایرانی است. این برند توانسته از سال ۱۳۶۵ تاکنون به رشد و فعالیت مداومش ادامه بدهد. البته در میانه راه، با احساس اینکه نیاز به توسعه دارد در خود تغییراتی داده است. در واقع، از سال‌های دهه ۱۳۶۰ تا ۱۳۹۰، این شرکت با نام تجاری کیان فعالیت می‌کرده است.

اما از سال ۱۳۹۵ به بعد خود را توسعه داده و با نام کیان تن‌پوش فعالیتش را ادامه می‌دهد. این مجموعه سعی کرده است که در تلاش‌هایش برای به‌روزشدن از ابزارها و فناوری‌های تولید جدید و نوین بهره ببرد. یکی از شاخصه‌های محصولاتش هم تولید لباس‌های زیر آنتی‌باکتریال است. چنین ویژگی مهمی در تولید لباس زیر بسیار مطلوب است و می‌تواند روی حفظ بهداشت و سلامت مشتریان اثرات خوبی بگذارد.

کیان تن‌پوش فقط برندی مخصوص لباس زیر مردانه نیست و محصولاتش را برای بانوان و کودکان هم عرضه می‌کند. انواع لباس زیر، تاپ و تونیک و ست‌های راحتی مردانه، زنانه و بچگانه از تولیدات این برند است. محصولات این برند سبد خرید کل خانواده را پُر می‌کند.

مشاهده پرفروش‌ترین لباس‌زیرهای کیان تن‌پوش

۴. نیکوتن‌پوش؛ رقیب خارجی‌ها

بهترین برندهای لباس زیر مردانه ایرانی
محصولات برند نیکوتن‌پوش در دیجی‌کالا

اگر کمی اهل خرید باشید، حتما در گشت‌وگذارهایتان در بازار و فروشگاه‌های اینترنتی چشمتان به برند نیکوتن‌پوش خورده است. این برند هم پرسابقه است و از حوالی سال ۱۳۷۶ تاکنون در حوزه تولید پوشاک راحتی و لباس زیر کار می‌کند.

این برند هم لباس زیر عرضه می‌کند و هم جوراب و انواع مختلفی از لباس‌های راحتی زنانه و مردانه. کیفیت محصولات نیکوتن‌پوش و طراحی‌هایشان خوب است و رضایت‌بخش. این برند بلندپرواز آمده تا با نمونه‌های خارجی رقابت کند و از انصاف نگذریم، خوب و موفق هم عمل می‌کند. شما تابه‌حال از نیکوتن‌پوش خرید کرده‌اید؟

۵. هالیدی؛ باکیفیت و زیبا

بهترین برندهای لباس زیر مردانه ایرانی
محصولات هالیدی در دیجی‌کالا

هالیدی برندی است که گاهی تشخیصش از نمونه‌های معروف خارجی سخت می‌شود. طراحی محصولات و کیفیتشان در سطح بالایی است و از آن برندهایی است که می‌توان به عنوان تولید داخلی به آنها افتخار کرد.

البته هالیدی فقط در زمینه تولید لباس زیر فعالیت نمی‌کند بلکه انواع متنوعی از پوشاک را روانه بازارها می‌کند. لباس زیرهای این برند هم باکیفیت و خوش‌برش هستند. علاوه بر شورت و لباس‌های زیر، انواع مختلفی از لباس‌های راحتی و اسپورت هم از سوی برند هالیدی تولید می‌شود. هالیدی محصولاتی خوش‌جنس روانه بازار می‌کند. تجربه خرید از این برند را داشته‌اید؟

در آخر

در این مقاله سعی کردیم از بهترین برندهای لباس زیر مردانه ایرانی برایتان بگوییم. در مقایسه با برندهای خارجی معروف، ایرانی‌ها کمی عقب می‌ایستند. اما نه به این معنا که نمی‌توان روی کیفیتشان حساب کرد. تولیدات داخلی برندهای پرسابقه در طی سال‌ها تجربه فعالیت در بازار ایرانی و شناسایی نیازهای مشتریان داخلی به دید خوبی درباره تولید رسیده‌اند.

حفظ کیفیت و طراحی‌های خوب از جمله ویژگی‌های برندهایی است که در این مقاله معرفی کردیم. از برندهایی که نام برده شد، خرید کرده‌اید؟ از آنها رضایت داشته‌اید؟ شما هم برندی ایرانی در زمینه لباس زیر مردانه می‌شناسید؟ اگر از کارشان راضی بوده‌اید، نامشان را با ما هم در جریان بگذارید.


در ادامه بخوانید: در دورهمی‌های دوستانه چه بپوشیم؟ برای آقایان
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
2 دیدگاه
  1. محمد ناصح جو می‌گوید

    هیچ کدوم به خوبی برند گارسی نیست هم از نظر جنس و هم قیمت و هم کیفیت

    1. فائزه حاجی‌آبادی می‌گوید

      سلام. ممنون از اینکه این برند رو به ما و دیگران معرفی کردین.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.