رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱؛ از سبز نعنایی تا قرمز جذاب مرجانی

لاک ناخن از جذاب‌ترین بخش‌های آرایش است. تنوع و مدل‌های مختلف آن باعث می‌شود که دستتان برای انتخاب بازِ باز باشد و حسابی از فرایند زیباسازی ناخن‌ها لذت ببرید. در این مقاله هم از رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱ می‌گوییم تا با آخرین ترندهای (Trend) روز در دنیای رنگی لاک‌ها آشنا شوید.

۱. نعنایی؛ شیرینیِ خنک یک رنگ روشن

لاک ناخن ۲۰۲۱
تصویر از اینستاگرام برند اینلی

سبز روشن نعنایی از آن رنگ‌های جذابی است که در فصولی مانند بهار و تابستان جلوه بسیار زیبایی دارد. این رنگ نوعی تازگی را زنده می‌کند و احساس شادابی و نشاط به انگشت‌ها می‌دهد. یکی از برجسته‌ترین امتیازهای رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱ نعنایی در این است که با همه رنگ پوستی هماهنگی دارد. از آنجایی که جلوه خاص و چشمگیری دارد، با انتخاب آن می‌توانید، به‌سادگی و بی‌دردسر تیپ و استایلی ویژه برای خود بسازید.

لاک ناخن ۲۰۲۱
نمونه‌ای از تِم لاک نعنایی

رنگ نعنایی را در تابستان و بهار امسال انتخاب کنید و مطمئن باشید که نمره تیپ و استایلتان را چند واحد بالا می‌برد. به‌سادگی و با استفاده از لاکی مطلوب و خوش‌رنگ می‌توانید در گروه خوش‌تیپ‌های هر جمعی قرار بگیرید.

۲. زرد براق؛ درخشش شادابی

لاک ناخن ۲۰۲۱
لاک‌های زرد از برند ایرانی کالیستا

هیچ رنگی به‌اندازه زرد نمی‌تواند نماینده شادابی باشد. قبول دارید؟ این رنگ یادآور شادی، امید و نور است. در روز و روزگار سنگین و تلخی که تجربه می‌کنیم، تغییراتی جزئی در استایل می‌توانند روحیه‌مان را بهتر کنند. پس نگاهی به این ترند لاک ناخن ۲۰۲۱ هم داشته باشید و بدانید که با لاکی به‌رنگ زرد درخشان هم خوش‌تیپ‌تر می‌شوید و هم انرژی‌تان چندبرابر می‌شود.

رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱
رنگ زرد براق از رنگ‌های ترند برای لاک ناخن ۲۰۲۱

رنگ زرد بشاش و شاد را برای انتخاب لاک به‌خاطر بسپارید و بدانید که با داشتن چنین رنگی روی ناخن‌هایتان هم روحیه خودتان بهتر می‌شود و هم چشم‌های اطرافیانتان را مهمان حضور رنگی زیبا و پرنشاط می‌کنید.

۳. قرمز مرجانی؛ کلاسیک چشمگیر

رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱
لاک قرمز برند مای

لاک قرمز رنگی کلاسیک دارد و هیچ‌وقتِ هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود. دقت کرده‌اید که از سالیانِ دور تاکنون، خانم‌های شیک‌پوش عاشق رنگ قرمزند؟ قرمز مرجانی از رنگ‌های محبوب و معروف سال ۲۰۲۱ است. نکته جالب‌توجه درباره رنگ چشمگیر قرمز و طیف‌های مختلف آن، کاربردی‌بودن است. منظور چیست؟ یعنی از این رنگ در همه موقعیت‌ها می‌توان استفاده کرد. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید به یک مهمانی عصرگاهی بروید یا شب؛ برای روزهای معمولی و خرید و خیابان هم این رنگ از لاک مناسب و زیباست.

رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱
رنگ لاک قرمز مرجانی از برند ساویز

لاک قرمز می‌تواند تیپ ساده‌تان را به‌راحتی از این‌رو به آن‌رو کند و شما را در دسته خاص‌پسندهای ویژه قرار بدهد. عجیب است، یک رنگ توانایی بسیار زیادی در ارائه مفهوم‌ها و حس‌های گوناگون دارد. رنگ قرمز بیشتر نشانه جسارت و اعتماد‌به‌نفس است. برای شما، این رنگ چه معنایی دارد؟

۴. رنگ‌ ناخن؛ تشدید زیبایی طبیعی

رنگ ناخن نود و طبیعی
رنگ ناخن نود و طبیعی

اگر می‌خواهید بدانید که رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱ مطلوبتان چیست، باید با رنگ‌های مختلف این دوران آشنا باشید. یکی از ترندهای این روزها، رنگ لاکی است که به رنگ طبیعی ناخن شباهت دارد. گاهی زیبایی در سادگی پیدا می‌شود. رنگ‌های شبیه به رنگ طبیعی ناخن برای کسانی مناسب‌اند که در ادارات و شرکت‌ها کار می‌کنند و نمی‌خواهند که آرایش ناخن‌هایشان خیلی پیدا و مشخص باشد.

رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱
رنگ لاک شبه‌ناخن

ساده‌دوستانی که زیبایی را در طرح‌های بی‌پیرایه می‌بینند از این رنگ‌های لاک استقبال زیادی می‌کنند. کسانی که مدام لاک روی ناخن دارند و نمی‌خواهند که از رنگ‌های پررنگ و خاص خسته شوند هم باید نیم‌نگاهی به رنگ‌های نود و طیف صورتی و رنگ‌ناخنی داشته باشند.

۵. صورتی آب‌نباتی؛ سلامی به دنیای باربی

رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱
لاک صورتی برند ایرانی این‌لی

صورتی آب‌نباتی از همان طیف رنگی است که باربی معروف برای لباس‌ها و وسایل خانه‌اش استفاده می‌کند. این رنگ زیباست، نشاط زیادی دارد و برای فصل‌های تابستان و بهار هم گزینه بسیار خوبی به‌نظر می‌رسد.

لاک صورتی آب‌نباتی هم برای ناخن‌های بلند و مدل‌دار مناسب است و هم برای ناخن‌های ساده و کوتاه. اگر این رنگ از لاک را با رنگ رژ لبتان هماهنگ کنید هم که دیگر، ترکیبی بسیار فوق‌العاده از آرایش را در استایلتان به‌رخ خواهید کشید.

رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱
رنگ لاک ناخن صورتی آب‌نباتی

صورتی و طیف‌های مختلف آن همیشه موردعلاقه خانم‌ها بوده است. بعضی‌ها هم معتقدند که این رنگ، رنگی دخترانه است. نظر شما چیست؟ رنگ‌ها که جنسیت نمی‌شناسند، می‌شناسند؟

۶. سفید؛ ساده و جذاب

رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱
لاک سفید از برند کالیستا

سفید ساده‌ترین رنگی است که می‌توان در استایل خود انتخاب کرد و از سوی دیگر، پرمفهوم‌ترین و عمیق‌ترین جلوه را به تیپتان می‌دهد. این رنگ بی‌دردسر و زیبا که با همه‌چیز هماهنگ می‌شود و به همه آدم‌ها با رنگ‌ پوست‌های مختلف می‌آید، شیک و جذاب است. سفید برای همه مراسم و موقعیتی مناسب به‌نظر می‌رسد.

رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱
رنگ سفید از ترندهای لاک ناخن ۲۰۲۱

سفید به‌راحتی می‌تواند شما را خوش‌تیپ و خوش‌استایل کند. همان‌طور که گفته شد، این رنگ ساده و بی‌پیرایه است اما در عین‌حال، شیک به‌نظر می‌رسد و پیچیدگی‌هایی را به ظاهرتان اضافه می‌کند. پیچیدگی‌هایی که نشان می‌دهد به ظاهرتان اهمیت می‌دهید و خوش‌سلیقه‌اید.

۷. طیف‌های آبی؛ رقص موج‌های اقیانوس

رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱
لاک آبی از برند این‌لی

آبی هم رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱ است. طیف‌های مختلفی از آبی در کنار هم، روی ناخن‌ها می‌توانند آرامش و زیبایی خاصی به‌وجود بیاورند. تنوع طیف‌های رنگ آبی هم بسیار زیاد است و می‌توانید از هر رنگ از لاک آبی روی ناخن‌ها امتحان کنید. آبی به رنگ پوست‌های مختلف می‌آید و با ناخن کوتاه و بلند جذاب می‌شود.

رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱
رنگ آبی از ترندهای لاک ناخن

بحث، بحثِ استقلال و پرسپولیس نیست. بحث بر سر دلربایی و آرامشی است که رنگ آبی به ما می‌دهد. پس حتی اگر طرفدار تیم قرمزپوش هستید، باز هم به لاک ناخن آبی فکر کنید که ضرر نخواهید کرد.

۸. طوسی؛ ملاحت کمتردیده‌شده از رنگی خاص

لاک طوسی

طوسی رنگ شیکی است. شاید در دنیای رنگ‌ها، جلوه‌گری رنگ‌های درخشان را نداشته باشد اما همیشه حاضر است تا هر استایلی را کامل کند، در کنار رنگ‌های دیگر قرار بگیرد و به زیباترشدن کمک کند. این همراهیِ شیرین و همیشگی رنگ طوسی با رنگ‌های مختلف و کارآمدبودن آن در استایل‌ها و تیپ‌های رسمی و غیررسمی باعث شده که در دنیای مدوفشن روی آن حساب زیادی باز شود.

از رنگ طوسی می‌توانید در استایلی رنگارنگ کمک بگیرید. مثلا لباس‌ها و آرایشتان حاوی رنگ‌هایی شاد و زنده باشند. روند دیگری هم قابل‌پیگیری است: استایلی مونوکروم یا سراسر سفید یا مشکی داشته باشید و از این رنگ برای ناخن‌ها استفاده کنید. کدام سبک را بیشتر می‌پسندید؟

۹. پرتقالی؛ ورود به بهترین سه‌ماه سال

رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱
لاک ناخن نارنجی برند کالیستا

پرتقالی هم رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱ است. این رنگ شاد و جذاب جان می‌دهد برای ورود به فصل تابستان. رنگ نارنجی نشان‌دهنده گرما، شور، هیجان و البته خلاقیت است. پس می‌تواند یکی از هیجان‌انگیزترین انتخاب‌ها برای لاک ناخن در تابستان و بهار باشد.

هماهنگی نارنجی پرتقالی با رنگ‌های طبیعی بسیار زیاد است. می‌توانید آن را در استایلی با رنگ‌های سفید، بِژ، نود و سیاه یا سفید هماهنگ کنید. پرتقالی هم به رنگ پوست بیشتر افراد می‌آید اما بهتر است، کسانی از آن استفاده کنند که پوستشان داری تُن رنگی خنثی است.

رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱
لاک نارنجی از ترندهای لاک ۲۰۲۱

پرتقالی شاد و بشاش است و استفاده از آن در ماه‌های تابستانی، شور و نشاط یک روز گرم را زیادتر می‌کند. اگر از روزهای کرونایی خلاص شویم، این رنگ می‌تواند گزینه خوبی برای دورهمی‌های عصرانه باشد.

۱۰. سبز کم‌رنگ؛ به‌تازگی یک جوانه کوچک

رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱
رنگ سبز روشن از ترندهای جذاب لاک ناخن

شاید قبل‌ترها کسی از رنگی مانند سبز کم‌رنگ برای لاک‌ ناخن‌ها چندان استقبال نمی‌کرد. اما این روزها، دنیای مد و فشن دریچه‌های جدیدی را به روی خود و مخاطبانش گشوده است. این دریچه‌ها محدودیت‌ها و اما و اگرها را کنار می‌زنند و اجازه حضور تنوع را به رنگ‌ها و طرح‌های مختلف می‌دهند. عالی نیست؟

رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱
لاک سبز کم‌رنگ

سبز کم‌رنگ ملیح است و با هر رنگ پوستی هماهنگی دارد. اگر اهل تنوع و پیروی مدها و ترندهای جدید هستید، این گزینه را فراموش نکنید که آرامش و زیبایی خاصی به ناخن‌هایتان خواهد داد.

۱۱. رنگی‌رنگی؛ تابش رنگین‌کمان روی ناخن‌ها

رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱
ترند رنگی‌رنگی برای رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱، برند ساویز

یکی از جذاب‌ترین ترندهای این روزها برای لاک ناخن، انتخاب رنگ‌های مختلف برای هر انگشت است. این ترند رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱ مناسب کسانی است که عاشق رنگ‌اند و دوست دارند که مدادرنگی‌وار، از همه رنگ‌های زیبا در استایلشان بهره ببرند. فرقی نمی‌کند که چه رنگ‌هایی را کنار هم می‌گذارید، مهم این است که حس خوبی از ترکیب نهایی به شما دست بدهد.

رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱
لاک‌هایی از رنگ‌های مختلف

استفاده از رنگ‌های مختلف لاک برای هر ناخن می‌تواند روحیه‌تان را شاد کند و نشان بدهد که فردی شوخ‌طبع و به‌دنبال تفریح و تنوع هستید. حتی اگر خیلی اهل استفاده از رنگ‌های مختلف نیستید، این طرح را انتخاب کنید. پشیمان نخواهید شد و اوقات خوبی در انتخاب رنگ‌های مختلف خواهید داشت.

جذاب‌ترین لاک‌های ناخن را ببینید

در آخر

با رنگ‌های محبوب و ترند سال ۲۰۲۱ آشنا شدید. حالا دیگر باید از میان گزینه‌های متنوع انتخاب خودتان را داشته باشید. اگر هم به نتیجه‌گیری نمی‌رسید، از گزینه ۱۱ کمک بگیرید؛ بله! انتخاب چندرنگ در کنار هم جذاب می‌شود. شما کدام رنگ را بیشتر پسندیدید؟ رنگ باب‌میلتان را در میان موارد این مقاله پیدا کردید؟

منبع thetrendspotter.net
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
4 دیدگاه
  1. فرشته کبودیان می‌گوید

    عالیه

    1. نیلوفر شهدوست می‌گوید

      ممنون فرشته عزیز که با ما همراهی میکنی

  2. Unknown می‌گوید

    رنگ بعضی از لاک های انتخاب شده در عکس ها فوق العاده بود جوریکه وادارم کرد اسکرین شات بگیرم ازشون و برم عینا با همون رنگ و برند اونها رو بخرم👌💯

    1. فائزه حاجی‌آبادی می‌گوید

      ممنون از توجهتون. خوشحالیم مطلبی نوشتیم که دوستش داشتین.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.