مدل ناخن ۲۰۲۱؛ از خال‌خالی تا گل‌های مینای ظریف

آرایش ناخن‌ها در این‌روزها، بیشتر از گذشته‌ها متنوع و جذاب شده است. حالا با رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی از مدل ناخن روبه‌رو هستیم که حال‌وهوای استایلمان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند. در این مقاله از انواع مدل ناخن ۲۰۲۱ برایتان می‌گوییم. چند مدل را می‌توانید در خانه خودتان، انجام دهید و مدل‌های دیگر برای ایده گرفتن و نشان دادن به ناخن‌کارتان عالیست.

مدل ناخن ۲۰۲۱؛ امسال در دنیای مد چه‌ خبر است؟

مدل‌های مختلفی برای مانیکور‌ کردن در فصل‌های پیش رو به دنیای مد وارد شده‌اند. این مدل‌ها هم متنوع و جذاب‌اند و هم بسیار ساده. یعنی با کمی دقت، بدون نیاز به مراجعه به آرایشگاه‌ها قابل‌اجرا روی ناخن‌هایتان هستند. در ادامه با انواع مدل ناخن ۲۰۲۱ آشنا می‌شوید. راستی، این مدل‌ها را میکاپ‌آرتیست‌های معروف دنیا در سایت‌های مشهوری مانند الور (allure) و…، معرفی کرده‌اند. آشنایی با آنها خالی از لطف نیست.

۱. نقطه‌های متالیک روی ناخن‌ها

مدل ناخن ۲۰۲۱

طرفداران طرح‌های مینیمال از نقطه‌های متالیک روی بستر ساده ناخن خوششان خواهد آمد. اجرای چنین طرحی نیاز به مراجعه به ناخن‌کار و آرایشگاه ندارد و با کمی دقت و حوصله در منزل هم شدنی است.

کافی است، سه رنگ خاص مانند مشکی، طلایی و سفید را انتخاب کنید و آنها را به شکلی که در تصویر می‌بینید، کنار هم روی ناخن بکشید. بستر و سطح زیر این سه‌نقطه هم می‌تواند بی‌رنگ یا به‌رنگ بِژ باشد. اگر دوست دارید که نقطه‌های رنگی روی بستری ساده قرار بگیرند، فقط یک‌لایه برق ناخن بزنید و تمام.

۲. خال‌خالی‌های رنگارنگ

مدل ناخن ۲۰۲۱

اگر در مانیکورکردن و آرایش ناخن‌ها زیاد خبره نیستید، یکی دیگر از مدل‌های ناخن ۲۰۲۱ برایتان مناسب خواهد بود. چه مدلی؟ خیلی ساده، کافی است که رنگ‌های موردعلاقه‌تان را برای هر ناخن انتخاب کنید و بعد بادقت، اقدام به گذاشتن خال‌هایی سفید روی بستر رنگ‌های موردعلاقه‌تان کنید.

برای فصل‌های گرم‌تر یعنی بهار و تابستان، بهتر است که به سراغ رنگ‌های پاستلی بروید. برای اینکه طرح‌ها و مدل‌های مختلف را روی ناخن‌ها پیاده کنید هم می‌توانید از انواع قلم‌موهایی بهره ببرید که در بازار وجود دارند.

۳. رگه‌های سیاهی روی سطح روشن

مدل ناخن ۲۰۲۱

این مدل ناخن ۲۰۲۱ از موارد دیگر مفهومی‌تر است. شاید کمی عجیب به‌نظر برسد اما طراحان، این مدل را برای نشان‌دادن تساوی حقوق سیاه‌پوستان و در راستای مسائلی مانند «زندگی سیاه‌پوستان مهم است» یا همان بلک‌ لایوز متر (black lives matter) در پِی مرگ جورج فلوید در آمریکا معرفی کرده‌اند.

البته لازم نیست که با همه این موضوعاتی که گفتیم، آشنا باشید. کافی است که از طرح رگه‌های سیاهی خوشتان بیاید که با ظرافت روی بستری سفید یا بی‌رنگ از ناخن‌ها قرار می‌گیرند. برای رنگ پس‌زمینه می‌توانید به صورتی کم‌رنگ هم فکر کنید.

۴. گل‌های کریستالی

مدل ناخن ۲۰۲۱

این طرح شاید مطلوب همه واقع نشود. کسانی که از استایل‌های پرزرق‌وبرق استقبال می‌کنند، گل‌های کریستالی روی ناخن یا طرح‌های برجسته دیگر را هم دوست خواهند داشت.

گل‌های کریستالی حالت منجوق و برچسب‌های برجسته دارند و می‌توانید با صرف وقت و کمی دقت، با چسب و خلال‌ دندان، آنها را روی ناخن‌هایتان بنشانید. برای رنگ لاک ناخن در پیش‌زمینه هم به برق ناخن ساده یا رنگ‌های روشن فکر کنید. جالب می‌شود.

۵. تلفیقی از طیف بنفش با طرحی مدرن

مدل ناخن ۲۰۲۱

این مدل ناخن ۲۰۲۱ بسیار امروزی و جذاب است. اگر طرفدار رنگ بنفش باشید، حتما دلتان را می‌بَرد و از آن خوشتان خواهد آمد. چند رنگ مختلف از طیف بنقش را انتخاب کنید و آنها را به‌کمک قلم‌مو، مطابق تصویر روی ناخن‌ها بکشید.

اگر دوست داشته باشید، می‌توانید یکی از طیف‌های رنگی بنفش را براق انتخاب کنید. دیگر انتخاب با شماست که کدام مورد از رنگ‌های طیف وسیع و جذاب بنفش را کنار هم روی ناخن‌هایتان بنشانید.

۶. طرح چشم‌زخم روی ناخن‌ها

مدل ناخن ۲۰۲۱

این‌روزها، یکی از طرح‌های رایجی که برای ناخن‌ها استفاده می‌شود، طرح چشم‌زخم روی ناخن است. کشیدن آن کار سختی نیست و با ایجاد لکه‌ای آبی با قلم‌مو درست می‌شود.

برای بستر زیرین چشم‌زخم هم می‌توانید از رنگ‌های ساده و رگه‌هایی از سفید یا رنگ‌های دیگر روی ناخن‌ها استفاده کنید. به تصویر بالا نگاهی داشته باشید و از مدلش الهام بگیرید.

۷. گل‌های مینای ظریف و ساده

مدل ناخن ۲۰۲۱

ابتدا رنگ پیش‌زمینه را ساده به‌رنگ بِژ یا برق ناخن روی ناخن‌ها پیاده‌سازی کنید و بعد به سراغ گل مینای ظریف و ساده بروید. این طرح هم به‌شدت جذاب و آسان است و می‌تواند استایلی خاص و دوست‌داشتنی برایتان فراهم کند.

در کشیدن گلبرگ‌های گل مینا باید دقت و ظرافت به‌خرج بدهید. اگر هم که اهل این‌کارها نیستید، طرح را به متخصص کار نشان بدهید تا کمکتان کند و یکی از خاص‌ترین مدل‌های ناخن ۲۰۲۱ را که هم ظریف است و هم شیک، روی ناخن‌هایتان پیاده کند.

۸. رنگ‌های ساده و بی‌پیرایه

مدل ناخن ۲۰۲۱

انتخاب رنگی ساده و روشن هم از ترندهای امسال است. اگر به‌دنبال مدل ناخن ۲۰۲۱ هستید و می‌خواهید به‌روز باشید، حتما به انتخاب رنگی ساده و روشن فکر کنید. مثلا سبز نعنایی کم‌رنگ انتخاب ایدئالی برای شما در فصل بهار و تابستان خواهد بود.

طیفی از رنگ‌های روشن را برای لاک ناخنتان انتخاب کنید که در دسته رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرند و با هر تیپ و استایلی سِت می‌شوند. با وجود رنگ‌هایی که با رنگ‌های مختلف در هماهنگی قرار می‌گیرند، دستتان در انتخاب لباس‌ها و آرایشتان باز خواهد بود.

۹. طرحی از پوست حیوانات

مدل ناخن ۲۰۲۱

شما تا چه اندازه از طرح‌های شبیه پوست بدن حیوانات استقبال می‌کنید؟ پلنگی؟ زرافه‌ای؟ طرح بدن گورخر‌ها؟ کدام را دوست دارید؟ طرح پوست حیوانات برای استفاده در آرایش ناخن در این‌روزها رایج شده است.

مثلا طرحی از پوست گاو روی ناخن‌ها از جمله ترندهای امسال است. برای رنگشان هم دستتان باز است. مثلا لازم نیست که طرح پلنگی حتما تلفیقی از رنگ‌های زرد و مشکی باشد. می‌توانید با کمک‌گرفتن از رنگ‌های دیگر هم طرحی از پوست حیوانات را روی ناخن‌ها بنشانید.

۱۰. خطوط و اشکال هندسی

مدل ناخن ۲۰۲۱

خطوط و اشکال هندسی هم از ترندهای سال هستند. طرحی دلخواه انتخاب کنید و در کنار رنگ موردعلاقه‌تان قرار بدهید. نتیجه رضایت‌بخش و جالب خواهد شد. این طرح هم در میان گروه طرح‌های مینیمالیستی جای خوش می‌کند و طرفداران سادگی را راضی.

کشیدن خطوط و شکل‌های هندسی کار سختی نیست و می‌توانید با قلم‌مو به‌دلخواه خودتان، هر طرحی را که دوست دارید، روی ناخن‌ها پیاده‌سازی کنید.

جدیدترین لوازم آرایش ناخن را ببینید

در آخر

با طرح‌های امسال برای ناخن آشنا شدید؟ جذاب‌اند و نظرتان را به خود جلب کرده‌اند یا خیر؟ از میان گزینه‌هایی که معرفی شد از کدام‌مورد بیشتر از همه خوشتان آمده است؟


در ادامه بخوانید: رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱؛ از سبز نعنایی تا قرمز جذاب مرجانی
منبع allure.com allure.com thetrendspotter.net
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.