نکاتی جذاب درباره برند گارنیه+معرفی محبوب‌ترین محصولات این برند باکیفیت

در این مطلب، قصد داریم تمامی اطلاعات مفید را درباره برند گارنیه با شما به اشتراک بگذاریم و برخی از محبوب‌ترین محصولات آن را به شما معرفی کنیم. با «منومد» همراه باشید.

برند گارنیه از نمای نزدیک

معرفی برند گارینه

گارنیه یک برند آرایشی و بهداشتی فرانسوی و یکی از زیر شاخه‌های شرکت لورآل (L’Oréal) است که در زمینه تولید انبوه محصولات مراقبت از پوست و مو فعالیت می‌کند. این نام تجاری پیشتاز در ارائه فرمولاسیون تولیدات‌اش از طبیعت الهام گرفته و برای تبدیل شدن به یک برند طبیعی و پایدار گام‌های بلندی را برداشته است. این روزها، محصولات گارنیه را می‌توان در اغلب فروشگاه‌های لوازم آرایشی، داروخانه‌ها و سوپرمارکت‌های معتبر جهان پیدا کرد.

تاریخچه برند گارنیه چیست؟

تاریخچه برند گارنیه چیست؟

برند گارنیه در سال ۱۹۰۴میلادی توسط فردی به نام «آلفرد آمور گارنیه» (Alfred Amour Garnier) راه‌اندازی شد و در همان سال، نخستین محصول خود را به بازار ارائه کرد. این محصول یک لوسیون مو بود که فرمولاسیون آن با استفاده از مواد طبیعی و گیاهی طراحی شده بود. در سال ۱۹۳۶، این شرکت محصولات ضدآفتاب را هم به مجموعه تولیداتش اضافه کرد و از این طریق، توجه طیف گسترده‌تری از مشتریان را به خودش جلب کرد. با این حال، در سال ۱۹۶۰ میلادی و پس از افزوده شدن رنگ مو به خط تولید این شرکت، نام گارنیه بر سر زبان‌ها افتاد. در سال ۱۹۷۰، شرکت لورآل این برند را خریداری کرد و از آن زمان تاکنون، یعنی در طول دهه‌های متوالی، گارنیه همچنان در حال گسترش محصولات خود بوده است.

فلسفه برند گارنیه چیست؟

فلسفه برند گارنیه چیست؟
برند گارنیه با هدف ارائه محصولاتی سالم، طبیعی و پایدار در مسیر تامین سلامت مصرف‌کنندگان و محافظت از کره زمین حرکت می‌کند.

برند گارنیه به‌عنوان یکی از فعالان پیشرو در حوزه تولید محصولات زیبایی و مراقبت از پوست و مو همواره در نظر داشته به شکلی قابل توجه، طبیعی و کاملا ملموس تغییرات بزرگی را در محدوده کاری خودش ایجاد کند. این شرکت ادعا می‌کند که برای طبیعت، کره زمین و سلامت مشتریان‌اش احترام و اهمیت ویژه‌ای قائل است و تلاش می‌کند نوآوری‌های خود را با هدف دستیابی به آینده‌ای پایدار عرضه کند. براساس مدارک موجود بیش از ۹۰درصد از مواد اولیه به‌کار رفته در فرمولاسیون این محصولات با بهره‌گیری از گیاهان و مواد طبیعی تهیه می‌شوند. در عین حال، گارنیه با کاهش وزن بسته‌بندی‌ها و همچنین، اطمینان از به‌کار بردن پلاستیک بازیافتی و تجدیدپذیر سعی کرده نقش موثری را در محافظت از طبیعت ایفا کند.

ویژگی‌های برند گارنیه چیست؟

ویژگی‌های برند گارنیه چیست؟

• بهره‌گیری از دانش روز و فناوری‌های نوین

این برند دهه‌هاست که در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و مو فعالیت می‌کند و طبق شواهد موجود با تکیه بر دانش و تخصص تیم‌های مجرب و استفاده از برترین فناوری‌های روز همواره در مسیر حرکت‌اش موفق بوده است.

• عشق به طبیعت

گارنیه عاشق طبیعت است و بخش قابل توجهی از مواد اولیه مصرفی خود را با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته از گیاهان، میوه‌ها، دانه‌ها، جوانه‌ها و گل‌ها استخراج می‌کند.

• زیبایی پایدار

گارنیه با تمرکز بر تولید محصولات پایدار تلاش می‌کند زیبایی را به روشی طبیعی و سالم برای مصرف‌کنندگان خود به ارمغان بیاورد. این برند مدعی است که همواره سعی کرده است ردپای زیست محیطی بسته‌بندی‌های خود را کاهش دهد و مشخصات اکولوژیکی و زیست تخریب‌پذیری فرمولاسیون‌اش را بهبود بخشد.

• ارائه محصولات باکیفیت و مقرون به‌صرفه

این برند بین‌المللی اعتقاد دارد مراقبت از پوست و مو و تلاش برای تامین سلامت عمومی آن و همچنین، دستیابی به زیبایی طبیعی حق همه افراد در تمامی گروه‌های اجتماعی است. به همین دلیل، شرکت گارنیه همواره سعی کرده تولیداتی باکیفیت و مقرون به‌صرفه را به بازار عرضه کرده و رضایت طیف گسترده‌تری از مصرف‌کنندگان را جلب کند.

آیا برند گارنیه محصولات وگان، پایدار و دوست‌دار طبیعت تولید می‌کند؟

آیا برند گارنیه محصولات وگان، پایدار و دوست‌دار طبیعت تولید می‌کند؟
گارنیه تا جای ممکن در فرمولاسیون محصولات‌اش از مواد اولیه طبیعی استفاده کرده و تلاش می‌کند میزان ضایعات مخرب زیست محیطی و ترکیبات زیان‌آور را در تولیدات‌اش به حداقل برساند.

در سال 2021 میلادی، برند گارنیه اعلام کرد عمیقا با آزمایش محصولات‌اش بر روی حیوانات مخالفت کرده و سال‌هاست از انجام این‌کار خودداری می‌کند. این به معنای آن است که تمامی تامین‌کنندگان مواد اولیه این برند هم باید از قوانین و مقررات سرسختانه گارنیه در زمینه حمایت از حقوق حیوانات پیروی کنند. محصولات گارنیه را نمی‌توان کاملا وگان دانست. با این حال، طیف گسترده‌ای از تولیدات این شرکت در گروه وگان دسته‌بندی شده و با نشان «Vegan Formula» مشخص شده‌اند. دیگر اقلامی که این نماد را ندارند حاوی مواد اولیه‌ای مانند موم زنبور عسل، عسل و گلیسیرین هستند. گارنیه در فرمولاسیون بسیاری از محصولات مراقبت از پوست از قبیل میسلار واتر و اسکراب زغال از ترکیبات کاملا ارگانیک استفاده می‌کند. کرم‌ها، لوسیون‌ها، ماسک‌ها و شامپوهای گارنیه. هنوز به‌طور کامل وگان و عاری از پلاستیک به حساب نمی‌آیند. با این حال، این نام تجاری محبوب با قدرت تمام در مسیر تبدیل شدن به یک برند صد در صد سالم و دوست‌دار محیط زیست حرکت می‌کند.


حتما بخوانید: همه‌چیز درباره لوازم آرایشی وگان؛ آیا تست حیوانی دارند؟

معرفی برخی از محبوب‌ترین محصولات برند گارنیه

معرفی برخی از محبوب‌ترین محصولات برند گارنیه

• شامپو بار گارنیه (Oat Delicacy Softening Shampoo Bar)

• شامپو بار گارنیه (Oat Delicacy Softening Shampoo Bar)

شامپو بار در اصل نوعی شامپوی جامد است که در ظاهر شبیه صابون به‌نظر می‌رسد و در طول سال‌های اخیر به شکل قابل توجهی در بین مصرف‌کنندگان محبوب شده است. با استفاده از این شامپو به‌طور مکرر و تا ۸۰ بار می‌توانید موهای‌تان را شست‌وشو دهید. در صورت تمایل، حتی برای شستن پوست بدن‌تان هم می‌توانید از این محصول استفاده کنید. این شامپو بار (Shampoo Bar) حاوی مواد نرم‌کننده، عصاره جو و بسیاری دیگر از ترکیبات طبیعی بوده و فاقد ضایعات پلاستیکی است. بنابراین، برای محیط زیست خطری ندارد و به رطوبت‌رسانی و درخشان کردن موهای شما هم کمک می‌کند.

• شامپوی روغن زیتون مناسب موهای خشک و شکننده (Olive Oil Shampoo for Brittle Hair)

• شامپوی روغن زیتون مناسب موهای خشک و شکننده (Olive Oil Shampoo for Brittle Hair)

این محصول با برخورداری از یکی از بهترین انواع روغن زیتون‌های وگان با بسته‌بندی ۱۰۰درصد بازیافتی برای احیا موهای خشک و شکننده و همچنین، مخصوص افرادی ساخته شده که علاوه بر سلامت بدن‌شان به محیط زیست و شرایط کره زمین هم اهمیت می‌دهند. فرمولاسیون پیشرفته این شامپو به‌گونه‌ای طراحی شده که ساختار مو را بازسازی کرده و مواد مغذی و همچنین، رطوبت مورد نیاز موها را تامین می‌کند.

• شامپوی ترمیم کننده مناسب موهای آسیب‌دیده حاوی عسل (Honey Treasures Repairing Shampoo)

• شامپوی ترمیم کننده مناسب موهای آسیب‌دیده حاوی عسل (Honey Treasures Repairing Shampoo)

با توجه به عنوان این شامپو می‌توان دریافت که یک محصول وگان به حساب نمی‌آید. با این حال، در فرمولاسیون آن از بهترین انواع عسل استفاده شده که با روش‌های سنتی و به‌طور پایدار تولید می‌شود. با کمک این شامپو موهای شما به‌طور عمقی تغذیه و آب‌رسانی شده و سلامت و درخشش خود را دوباره به‌دست می‌آورد. این محصول از خواص احیاکنندگی عمیق برخوردار است و کلیه بافت‌های آسیب‌دیده و خشک را ترمیم می‌کند.

• محلول پاک‌کننده میسلار واتر گارنیه

محلول پاک‌کننده میسلار واتر گارنیه

این محصول به‌عنوان راهکاری جامع برای انواع پوست از جمله پوست‌های حساس طراحی شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به توانایی تسکین‌دهندگی و پاک کردن انواع آلودگی‌ها و مواد آرایشی از روی پوست صورت و لب‌ها اشاره کرد. با کمک این محصول، پاکیزگی، شادابی و طراوت به پوست شما بازمی‌گردد و استرس آن برطرف می‌شود. برای استفاده از این محصول، کافی است مقداری از آن را روی یک قطعه پنبه یا پد آرایشی بریزید و پوست صورت‌تان را به‌طور دورانی تمیز کنید. این محصول با بهره‌گیری از ترکیبات و فرمولاسیون ویژه درست مانند آهن‌ربا عمل کرده و سبوم، آلودگی و آرایش روزمره را جذب خود می‌کند.

• میسلار واتر دوفاز حاوی روغن آرگان

میسلار واتر دوفاز گارنیه حاوی روغن آرگان

 

میسلار واتر دوفاز گارنیه حاوی روغن آرگان است و برای تمیز کردن آلودگی‌های روزمره و لوازم آرایشی از روی پوست، چشم‌ها و لب طراحی شده است. فرمولاسیون این محصول به‌گونه‌ای است که قابلیت پاک کردن محصولات آرایشی ضد آب را هم دارد. ترکیبات موجود در این محصول به شادابی، طراوت و سرزندگی پوست‌تان کمک کرده و استرس آن را کاهش می‌دهند. به این ترتیب، با کمک این محلول پاک‌کننده روغنی می‌توانید پوستی درخشان، سرزنده و آرام داشته باشید و از زیبایی طبیعی صورت‌تان لذت ببرید. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به کنترل چربی پوست، تغذیه کردن و ایجاد درخشش بیش‌تر اشاره کرد.

• ماسک ترمیم‌کننده مخصوص موهای آسیب‌دیده حاوی عصاره پاپایا

ماسک ترمیم‌کننده مخصوص موهای آسیب‌دیده حاوی عصاره پاپایا

این محصول حاوی ترکیبات و مواد مغذی گیاهی و کاملا طبیعی است که وظیفه تغذیه و ترمیم فولیکول مو را برعهده می‌گیرند. با کمک این ماسک به‌سادگی و در طول مدت زمان کوتاهی می‌توانید سلامت و درخشندگی را به موهای خود بازگردانید.

• شامپوی مرطوب‌کننده حاوی شیر بادام

شامپوی مرطوب‌کننده حاوی شیر بادام

 

این شامپو با برخورداری از فرمولاسیون پیشرفته و شیر بادام ارگانیک برای احیا کردن بافت آسیب‌دیده مو و افزایش درخشندگی و طراوت موها طراحی شده است. استفاده مداوم از این محصول یکی از موثرترین راهکارهایی است که به تامین سلامت موهای خشک و صدمه‌دیده کمک کرده و هوازدگی آن را کاهش می‌دهد.

• فوم شوینده صورت Light Complete

فوم شوینده صورت Light Complete

 

این محصول شوینده با برخورداری از رایحه ملایم مرکبات و فرمولاسیون نوین برای شست‌وشو، روشن کردن و ایجاد درخشندگی و طراوت در پوست صورت کاربرد دارد. برای کسب بهترین نتیجه ممکن، کافی است صورت‌تان را مرطوب کرده و مقدار بسیار کمی از این فوم را روی آن بمالید و به‌خوبی ماساژ دهید. با انجام این‌کار، سبوم اضافی و کلیه آلودگی‌ها از روی صورت‌تان تمیز شده و چربی آن کنترل می‌شود. با توجه به آن‌چه گفته شد می‌توان نتیجه گرفت، این فوم شوینده مناسب افرادی است که پوست چربی دارند.

• سرم-کرم Light Complete

سرم-کرم Light Complete

این محصول با فرمولاسیون منحصر به‌فرد برای کاهش چربی، روشن کردن پوست و کاهش لکه‌ها و تیرگی‌های ناشی از آفتاب سوختگی، افزایش سن و جای جوش به‌کار می‌رود. برخورداری از فیلترهای محافظت کننده در برابر اشعه زیان‌بار خورشید از ویژگی‌های ارزشمند این محصول به حساب می‌آید. با این حال، توصیه می‌کنیم همراه با این کرم از محصولات ضد آفتاب با SPF مناسب هم استفاده کنید. کرم-سرم گارنیه یک محصول ظاهرا غلیظ با رنگی مرواریدی است. اما بافت آن بسیار سبک است و به راحتی جذب پوست می‌شود و ظاهری مات و یکدست ایجاد می‌کند.

• ماسک‌های ورقه‌ای Garnier

ماسک‌های ورقه‌ای Garnier

ماسک‌های ورقه‌ای گارنیه با بسته‌بندی رنگارنگ و متنوع برای اهداف گوناگونی طراحی شده‌اند. هر یک از بسته‌ها حاوی پارچه‌های پنبه‌ای نسبتا ضخیم و آغشته به محصول بوده و بدون لغزش بر روی پوست تمیز قرار می‌گیرند. از انواع مختلف این محصول می‌توان به ماسک آب‌رسان، ماسک روشن‌کننده و ماسک ضد سالخوردگی اشاره کرد.

• کرم پودر BB گارنیه

کرم پودر BB گارنیه

 

این محصول یکی از محبوب‌ترین تولیدات گارنیه است که برای استفاده روزمره طراحی شده و علاوه بر برخورداری از قدرت پوشانندگی مناسب به رطوبت‌رسانی و محافظت از پوست در برابر اشعه زیان‌بار آفتاب هم کمک می‌کند. این محصول سبک به سادگی روی پوست پخش می‌شود و ظاهری بی‌عیب‌ونقص و طبیعی را به‌وجود می‌آورد. کرم پودر BB گارنیه برای انواع پوست به‌جز پوست‌های خیلی چرب و خیلی خشک مناسب است.

انواع رنگ موهای گارنیه

انواع رنگ موهای گارنیه

رنگ مو گارنیه زیر برندهای مختلفی دارد. دو زیر برند رنگ موی دائمی گارنیه، شامل نوتریس (Nutrisse) و الیا (Olia) هستند. گارنیه دارای طیف وسیعی از رنگ مو با کیفیت بالا، ماندگاری زیاد و حاوی ترکیبات مغذی است. بنابراین افرادی که ترجیح می‌دهند در خانه موهایشان را رنگ کنند هم می‌توانند بدون نگرانی از گارنیه استفاده کنند. برند گارنیه برای کمک به این افراد راهنما‌ها و فیلم‌های آموزشی برای رنگ مو در خانه ارائه کرده است.
این برند در وب‌سایت خود سرویس آزمایش مجازی دارد که کاربران می‌توانند قبل از خرید رنگ موردنظر آن را امتحان کنند و ببینند آیا به آنها می‌آید؟ برای این کار باید تصویرشان را در وب‌سایت بارگذاری کنند.

رنگ موی گارنیه انواع مختلفی دارد که هریک ویژگی‌های خاصی دارند:

۱. رنگ موی نیمه دائمی

رنگ مو به‌طور کلی به دو دسته دائمی و نیمه‌دائمی تقسیم می‌شود. رنگ موی دائمی به‌طور کامل به ساقه موها نفوذ می‌کند. رنگ موی نیمه دائمی فقط تار مو را می‌پوشاند و به همین دلیل آسیب کمتری به آنها می‌زند. اگر موهایتان خاکستری شده است و رنگ را فقط برای پوشاندن آن موها می‌خواهید، این رنگ موها مناسب‌ترند. برند گارنیه می‌گوید رنگ موی غیردائمی حتی اگر به‌شکل منظم استفاده شود، به‌اندازه رنگ موی دائمی به موها آسیب نمی‌رساند.
شامپو رنگ‌ها نوعی رنگ موی نیمه دائمی هستند. اگر قبلا موهایتان را رنگ کرده‌اید می‌توانید از این شامپو رنگ‌ها برای ریشه‌گیری و ترمیم رنگ موهایتان استفاده کنید. این رنگ مو با روغن آرگان و عصاره قهوه، رنگی سیر و عالی به شما می‌دهد و تا پنج هفته ماندگاری دارد.

۲. رنگ موی بدون آمونیاک

اگر به‌دلیل آسیب ناشی از آمونیاک از رنگ موهای خود اجتناب کرده‌اید، این رنگ مو برایتان عالی خواهد بود. آمونیاک ماده‌ای است که در طول فرایند رنگ کردن، کوتیکول‌های مو را باز می‌کند و باعث جذب بیشتر رنگ می‌شود. بااین‌حال، بزرگ‌ترین اشکال استفاده از رنگ موی فرموله‌شده با آمونیاک، این است که رنگ طبیعی موها را به‌تدریج روشن می‌کند. این باعث سفیدشدن زودرس موها به‌دلیل ازدست‌دادن ملانین طبیعی مو می‌شود. استفاده از رنگ‌های بدون آمونیاک آسیب به موها را به‌شدت کاهش می‌دهد. رنگ‌های بدون آمونیاک حتی نسبت به سایر رنگ موها ماندگارترند.
یکی از بهترین رنگ موهای بدون آمونیاک برند گارنیر، بلک نچرالز است. این مجموعه فرومول کرم بدون آمونیاک دارد و در عرض ۱۵ دقیقه به موهای شما ظاهری زیبا می‌دهد. اگر مبتدی هستید، طیف رنگی طبیعی این رنگ مو عالی است.

۳. رنگ مو مغذی

رنگ موهای گارنیه با استفاده از روغن‌های مغذی و سایر مواد تغذیه‌کننده موی سر فرموله می‌شوند. این رنگ موها آسیب ناشی از رنگ‌کردن را کاهش می‌دهند و موادمغذی لازم برای موها را به آنها می‌رسانند. روغن‌های موجود در آنها هم به حفظ رطوبت موها کمک کرده و درخشندگی و صافی آن را حفظ می‌کند.
برای نمونه، یکی از رنگ‌های مغذی گارنیه کالر نچرال رنج (Color Naturals Range) است که از سه روغن ضروری شامل روغن زیتون، روغن بادام و آووکادو تهیه شده است. این روغن‌ها خشکی و آسیب مو را کاهش می‌دهند. این رنگ موها بدون آمونیاک هم هستند.
طیف رنگ موی گارنیه شامل رنگ‌های قهوه‌ای مایل به قرمز، مشکی، بلوند، قهوه‌ای، مسی، یاسی، قرمز، نقره‌ای و مشتقات آنهاست.

رنگ موهای باکیفیت گارنیه اینجاست

سفیر برند گارنیه کیست؟

درو بریمور، سفیر برند گارنیه
درو بریمور، سفیر برند گارنیه

 

درو بریمور (Drew Barrymore) تهیه‌کننده و بازیگر مطرح سینمای هالیوود است که در سال ۲۰۲۳ به‌عنوان سفیر گارنیه معرفی شده است. او که موهای نرمال و نرمی دارد از طرفداران پر و پا قرص شامپو بار یا شامپوهای جامد Garnier است.

 قیمت محصولات گارنیه را ببینید

سخن آخر

در این مطلب، برایتان از تاریخچه برند گارنیه و برخی از محصولات محبوبی گفتیم که مورد توجه اغلب مصرف‌کنندگان قرار گرفته‌اند. نظر شما چیست؟ آیا تا به حال از محصولات گارنیه استفاده کرده‌اید؟ کدام یک را بیش‌تر می‌پسندید؟ استفاده از کدام برند آرایشی و بهداشتی را ترجیح می‌دهید؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌ها و تجربیات‌تان را در بخش «نظرات کاربران» با ما در میان بگذارید.


در ادامه بخوانید: همه‌چیز درباره برند شیسیدو؛ معروف‌ترین برند آرایشی ژاپن را بشناسید
منبع www.loreal.com www.garnier.co.uk www.treehugger.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.