۱۰ پیشنهاد جذاب و زیبا برای ست کردن دامن پلیسه

دامن‌های پلیسه از انواع لباس‌هایی هستند که هم روی تن همه خوب می‌نشینند و هم تنوع ست‌کردنشان در استایل زیاد است. در این مقاله می‌خواهیم از ست کردن دامن پلیسه برایتان بگوییم. بیایید با هم ببینیم رمزوراز خوش‌پوشی با آن چیست؟

چرا دامن‌های پلیسه محبوب و جذاب‌اند؟

دلایل مختلفی برای محبوبیت پلیسه‌ها وجود دارد. چند سالی است که مانند دهه‌های قبل (اواخر ۶۰ و ۷۰)، دوباره پلیسه‌ها روی کار آمده‌اند و حسابی طرفدار دارند. اما چرا این مدل از دامن‌ها را دوست داریم و بهتر است که یکی از آنها را در کمدمان داشته باشیم:

  • دامن‌های پلیسه را می‌توان با انواع لباس‌ها ست کرد و پوشید.
  • پلیسه‌ها با اندام بیشتر افراد در تناسب‌اند و مدل بلندشان می‌تواند ما را کشیده‌تر نشان بدهد.
  • این مدل از دامن‌ها هم راحت‌اند و هم ظاهر آراسته و مناسبی دارند.

۱. دامن پلیسه به همراه کت چرمی

ست کردن دامن پلیسه
دامن پلیسه با کت چرمی

کت‌های چرمی لباس‌های کلاسیکی هستند که همیشه کاربرد دارند. سالیان سال است که همچنان پرطرفدار و جذاب‌اند و می‌توانند استایل‌های متنوعی برایتان رقم بزنند. دامن پلیسه هم در کنار کت چرم جذاب می‌شود.

اگر دامن پلیسه‌تان بلند باشد، امکان استفاده از این استایل را در خیابان هم خواهید داشت؛ هم بهار و هم پاییز. برای اینکه کشیده‌تر و قدبلندتر نشان داده شوید می‌توانید به سراغ تیپی مونوکروم بروید؛ برای مثال، کت چرمی مشکی با دامن و تاپی به همین رنگ. جذاب می‌شود، نه؟

۲. همراهی پلیسه با پولیور

ست کردن دامن پلیسه
پلیسه با پولیور

همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، پلیسه‌های بلند را می‌توانید در خیابان هم بپوشید. به‌جای بارانی یا کت، استفاده از پلیوری مناسب هم فکر خوبی است. برای فصل‌های خنک و سرد می‌توانید روی این ست حساب کنید.

دامن پلیسه بلند با پلیسه‌های ریزی می‌تواند شما را کشیده‌تر نشان بدهد. استایل‌های مونوکروم هم راه دیگری برای کشیده‌ نشان‌دادن شما هستند. پس ببینید که رنگ موردعلاقه‌تان چیست و دامن، پلیور و کفشتان را از همان رنگ انتخاب کنید.

۳. ست کردن دامن پلیسه با کت جین

ست کردن دامن پلیسه
دامن پلیسه با کت جین

یکی دیگر از انتخاب‌های جذاب و مناسب برای ست کردن دامن پلیسه کت جین است. کت‌های جین هم از آن لباس‌های کاربردی هستند که داشتنشان دستتان را در طراحی استایل باز می‌گذارد.

کت جین را با دامنی بلند بپوشید و یک استایل خیابانی مناسب دیگر داشته باشید. دامن بلند با پلیسه‌های ریز و کت جین کوتاه، شما را کشیده‌تر و بلندتر نشان می‌دهند. اهل امتحان‌کردن این استایل هستید؟

۴. شومیز سفید و دامن پلیسه

ست کردن دامن پلیسه
شومیز سفید و پلیسه

پیراهن دکمه‌دار سفید هم از واجبات است. استایل‌های بسیار متنوعی با وجود آن چشمگیر و دیدنی می‌شوند. ترکیب دامن پلیسه و این شومیز هم بسیار جالب از کار درمی‌آید. چرا؟ چون ضمن هماهنگی میان این دو، با تعویض کفش‌ها می‌توانید وارد مرزهای استایل‌های مختلفی شوید.

اگر یک‌جفت کتانی با شومیز و دامنتان بپوشید، استایلی اسپورت و راحت پیدا خواهید کرد. پوشیدن ترکیب مذکور با کفشی پاشنه‌دار هم می‌تواند تیپتان را رسمی و کلاسیک کند. هر کفش و اکسسوری که به تیپتان اضافه شود، استایل جدیدی برایتان رقم می‌زند. جذاب نیست؟

انواع شومیز سفید را ببینید

۵. پوشیدن پلیسه با تی‌شرت طرحدار

ست کردن دامن پلیسه
پلیسه با تی‌شرت طرحدار

طرفداران استایل‌های نیمه‌رسمی و اسپورت از این پیشنهاد خوششان می‌آید، نه؟ شاید عادت کرده‌اید که تی‌شرت‌های طرحدار را با شلوار و شلوارک جین یا دست‌کم دامن‌های مینی و کوتاه ست کنید. باید قبول کنید که پوشیدن پلیسه با تی‌شرتی طرحدار هم جذاب از کار درمی‌آید.

فرقی نمی‌کند که دامنتان کوتاه است یا بلند؛ در هر صورت، چنین ترکیبی متناسب خواهد بود. البته سطح اسپورت‌بودن دامن پلیسه بلند با تی‌شرت کمی کمتر از مواردی است که گفتیم. در این استایل هم کفش‌ها مهم‌اند و سمت‌وسوی تیپتان به سمت رسمی/نیمه‌رسمی یا اسپورت‌شدن را مشخص می‌کنند؛ پس حواستان باشد.

مدل‌های متنوع تیشرت زنانه

۶. کت و دامن پلیسه

دامن پلیسه و کت
ست کردن دامن پلیسه با کت

کت و دامن پلیسه هم انتخاب متنوعی است؛ دستتان در پوشیدن انواع کت با دامن باز است. تقریبا تمام مدل‌های کت با دامن پلیسه همخوانی و جذابیت دارند. اگر کتی بلند و از جنس و طرح دامن بپوشید که استایل رسمی و مرتبی هم خواهید داشت.

پوشیدن کت کوتاه با دامن پلیسه هم فکر خوبی است و می‌تواند شما را کشیده‌تر نشان بدهد. کت‌ها در طرح‌ها و مدل‌های مختلف با دامن‌های پلیسه بلند و کوتاه در هماهنگی‌اند. بسته به مدل اندامتان، ببینید که بهترین گزینه‌ها در زمینه انتخاب کت و دامن کدام‌اند.

جذاب‌ترین مدل‌های کت زنانه

۷. بارانی‌ها و دامن‌های پلیسه

ست کردن دامن پلیسه
پلیسه با بارانی و کت بلند

یکی دیگر از استایل‌های مناسب برای استفاده از پلیسه‌ها در خیابان، همراه‌کردن آنها با بارانی است. در فصول سرد سال، دامن پلیسه‌ای بلند با یک ترنچ کت بپوشید و بسیار شیک شوید.

اگر بوتی بلند هم در این استایل استفاده کنید که دیگر تیپتان حرف نخواهد داشت. دامن‌های پلیسه گرم یا نیمه‌گرم با بارانی‌های نازک و بافت‌های نه‌چندان گرم برای فصل بهار هم ترکیب خوبی به تیپتان می‌دهند.

۸. بلوز مجلسی و دامن پلیسه

ست کردن دامن پلیسه
دامن پلیسه و بلوز

تا اینجا از استایل‌هایی با دامن پلیسه گفتیم که قابل‌پوشیدن در موقعیت‌های غیررسمی هم بودند. اما می‌خواهیم یکی از زیباترین استایل‌های رسمی را با این دامن به شما پیشنهاد بدهیم. دامن پلیسه بلند یا کوتاهتان را با بلوزی رسمی بپوشید.

بلوزتان را از جنس حریر، گیپور یا پارچه‌های مجلسی دیگر انتخاب کنید. رنگش هم باید هماهنگ با پوست و رنگ دامنتان باشد. این استایل رسمی برای انواع مهمانی‌ها مناسب است؛ مهمانی عصر، شب و … . با اکسسوری‌ها و کفش‌های پاشنه‌دار هم می‌توانید استایل رسمی‌تان با پلیسه را چشمگیرتر کنید.


حتما بخوانید: انواع کفش پاشنه بلند زنانه؛ هر پاشنه‌ای مناسب چه موقعیتی است؟

۹. همراهی دامن با کمربند

پلیسه در استایل
دامن پلیسه با کمربند

اگر دوست دارید که تیپ خاصی با دامن پلیسه‌تان داشته باشید، از کمربند غافل نشوید. فرقی نمی‌کند که دامنتان کوتاه است یا بلند و چه نوع لباسی را برای بخش بالاتنه انتخاب می‌کنید، در هر حال کمربندها می‌توانند استایلتان را درخشان کنند.

بنا به اندام و مدل بلوز یا شومیزتان، کمربندی باریک یا پهن انتخاب کنید. حتی اگر پلیور یا تی‌شرت هم با دامن ست می‌کنید، باز هم کمربندبستن فکر خوبی است. استایلتان با وجود کمربند می‌تواند شیک‌تر و خاص‌تر شود.

۱۰. ست کردن دامن پلیسه با یقه اسکی

دامن پلیسه در استایل
یقه اسکی با دامن پلیسه

یقه اسکی متناسب با اندام همه نیست. اگر گردنتان چندان بلند نیست، شاید بهتر باشد که کمی در پوشیدن آن بیشتر دقت به خرج بدهید. اما اگر گردنتان لاغر یا متناسب است، یقه اسکی یا بلوزهایی با یقه افتاده و طرح اسکی برایتان مناسب خواهد بود.

حالا برای واردشدن به باشگاه خوش‌پوش‌ها، یک دامن پلیسه کم خواهید داشت. دامن پلیسه‌تان را بنا به سلیقه خود، بلند یا کوتاه انتخاب کنید. نتیجه جذاب از کار درمی‌آید. نظرتان چیست؟

انواع مدل‌های دامن پلیسه اینجاست

حالا شما بگویید

از میان مدل‌هایی که پیشنهاد دادیم، کدام روش ست کردن دامن پلیسه برایتان جذاب‌تر بود؟ پیشنهاد دیگری برای پوشیدن این مدل از دامن‌ها دارید؟ ست پیشنهادی‌تان برای استفاده از دامن پلیسه چیست؟


در ادامه بخوانید: انواع دامن زنانه را بشناسید + نام دقیق و تصویر
منبع blog.petitedressing.com alilyloveaffair.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.