ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون سالن زیبایی

۲۰ ایده خلاقانه برای دکوراسیون سالن زیبایی

 اگر می‌خواهید یک سالن زیبایی افتتاح کنید یا دکوراسیون سالن زیبایی خود را تغییر دهید، باید یک طرح زیبا برای جذب مشتری بیشتر در ذهن خود داشته باشید. با خواندن این مقاله، ایده‌های بسیار جداب و زیبایی برای تغییر دکوراسیون یا بازسازی سالن زیبایی خود خواهید داشت.

۱. کنتراست سیاه و سفید 

کنتراست سیاه و سفید برای دکوراسیون سالن زیبایی

کنتراست بین رنگ سیاه و سفید با نمای صیقلی استیل صندلی‌ها، ظاهری شیک و زیبا به سالن زیبایی شما می‌دهد. آینه‌های بزرگ، نور فلورسنت و ترکیب رنگ قرمز سایه روشن در بین رنگ سیاه و سفید جلوه زیبایی دارد. قفسه‌ها و دستگیره‌های قرمز کمد دیواری سفید به همراه صندلی و اسپری‌های سیاه، روی قفسه سفید می‌درخشد.

۲. کاغذ دیواری بافت‌دار جذاب

کف و دیوارهای بافت‌دار برای دکوراسیون سالن زیبایی

این سالن با داشتن رنگ‌های کرم و میزهای چوبی، محیطی نرم و گرم برای مشتریان فراهم می‌کند. صندلی‌های مشکی مربع شکل و پایه‌های استیل، همه را یاد آرایشگاه‌های قدیمی می‌اندازد. کاغذ دیواری بافت‌دار و کفپوش، علاوه بر سادگی، زیبایی خاصی به این سالن بخشیده است. چراغ‌های کنیستر بعضی از قسمت‌های سالن زیبایی را برجسته کرده و سقف سفید با دیوارهای بژ و پارکت زیبای سالن در تضاد است.

جدیدترین انواع کاغذ دیواری را ببینید

۳. رنگ سبز لیمویی

سبز لیمویی برای دکوراسیون سالن زیبایی

سبز لیمویی رنگی است که توجه همه را به خود جلب می‌کند. رنگ روشن این سالن زیبایی به اندازه‌ بوده و چشم دیگران را خسته نمی‌کند. این رنگ کاملاً با قفسه‌ها و کمدها هماهنگ بوده و استیل صندلی‌ها زیبایی این دکوراسیون را کامل می‌کند. کفپوش‌های تیره و دیوارهای سفید ساده، ترکیب زیبایی را به وجود آورده است. 


حتما بخوانید: ۸ روش ساده برای نظم دادن به کمد لباس‌ها

۴. رنگ نارنجی روشن و میزهای بتنی

صندلی نارنجی برای دکوراسیون سالن زیبایی

صندلی‌ها و دیوارهای نارنجی روشن با میزهای بتونی و وسایل استیل جلوه، زیبایی را به وجود می‌آورد. کفپوش‌های بتنی و قاب سیاه آینه‌ها این زیبایی را کامل کرده است. با وجود مقدار کمی بتن در این طرح، احساس زیبایی و گرمی خاصی را در دیگران به وجود می‌آورد.

۵. دیوار سرخابی برای سالن زیبایی

هالوژن برای دکوراسیون سالن زیبایی

یک دیوار که به رنگ سرخابی نقاشی شده تا جزئیاتی مانند ساعت آینه‌ای روی دیوار را به خوبی نشان دهد گزینه بسیار خوبی است. آینه‌های بزرگ با قاب‌های برجسته، روبروی صندلی‌های آبی خاکستری، ظاهر جدید و شیکی به سالن می‌بخشد.

۶. رنگ سفید و خاکستری هماهنگ با چراغ‌های سالن

نورپردازی برای دکوراسیون سالن زیبایی

چراغ‌های زیادی با نور قابل تنظیم روی سقف نصب شده است تا وقتی که مشتریان وارد سالن می‌شوند، احساس کنند که آنها هم جزئی از ستارگان این کهکشان زیبا هستند. پرده‌های خاکستری شفاف که از سقف آویزان شده‌اند و آینه‌های بزرگی که روبروی هر صندلی قرار دارند، این سالن را جذاب و زیبا کرده‌اند. صندلی‌های سفید پایه‌های استیل و دسته‌های شفاف دارند. آینه‌ها با نور آبی که از کف خاکستری نیمه براق منعکس می‌شود، می‌درخشند. پایه‌های صندلی و پیشخوان‌ها استیل هستند و نور آینه‌ها را منعکس می‌کنند.

۷. رنگ زرد به محیط گرما می‌دهد

رنگ زرد گرم برای دک.راسیون سالن زیبایی

سقف‌های بلند با تزیینات برجسته باعث جذابیت و باز شدن فضای اتاق می‌شود. دیوارهای زرد کم رنگ و قاب‌های زرد پررنگ اطراف آینه‌ها و قفسه‌های بزرگ، سالن زیبایی را روشن کرده و صندلی‌های سیاه، کاشی و چوب تیره میزان نور و روشنی سالن را متعادل می‌کند. قفسه‌های شیشه‌ای روی دیوار مشخص نیستند و رنگ محصولات روی قفسه‌ها در آینه پشت آنها منعکس می‌شود.

۸. رنگ ارغوانی سفیدی سالن را ملایم می‌کند

رنگ ارغوانی برای دکوراسیون سالن زیبایی

دیوار و صندلی‌های ارغوانی، همراه با صندلی‌های سیاه و پرده‌های خاکستری روشن، سفیدی براق سقف و روشنی دیوارها را ملایم می‌کند. صندلی‌های سفید با دسته‌های چوبی در برابر پرده خاکستری می‌درخشد. 

۹. آینه‌ها فضای سالن را بزرگ نشان می‌دهند و نور را منعکس می‌کنند

استفاده از آینه برای دکوراسیون سالن زیبایی

آینه‌هایی که تقریباً تمام دیوار را می‌پوشاند، فضای سالن را بزرگ نشان می‌دهند. دیوارهای سفید و کفپوش‌های خاکستری روشن براق، نمای صندلی‌های سیاه و استیل را کامل می‌کنند. قفسه‌های خاکستری، رنگ قرمز روشن بسته بندی محصولات آرایشی را بهتر نشان می‌دهد.

۱۰. رنگ‌های نئونی باطراوت و مدرن هستند

رنگ‌های نئونی برای دکوراسیون سالن زیبایی

رنگ سبز پسته‌ای در زمینه سفید و خاکستری این سالن می‌درخشد. پارکت و دیوارهای سایه روشن باعث می‌شود که این سالن مدرن و لاکچری به نظر برسد. رنگ‌های روشن لاک‌های ناخن در پس زمینه سفید چشمگیر است. نور چراغ‌ها توسط آینه‌های بزرگ و پایه‌های استیل صندلی‌ها منعکس می‌شود.

۱۱. شیشه‌های رنگی

استفاده از شیشه‌های رنگی برای دکوراسیون سالن زیبایی

این سالن دارای کفپوش کاشی کاری شده با سنگ مرمر تیره، کابینت و میزهای چوبی است. شیشه‌های رنگی سفید، زرد و سبز لوزی شکل، یک ایده عالی است و زیبایی چوب را به خوبی نشان می‌دهد. صندلی‌های زرد و سرمه‌ای و قفسه‌های زرد در مقابل میز سنگ مرمر تیره و مشکی خودنمایی می‌کنند. این سالن زیبایی، مانند پاتوق و یا اتاق مطالعه است. چراغ‌های آویز کروی فلزی و آینه بیضی به خوبی قابل دسترس هستند. کفپوش مرمر براق و مشکی، مرکز اتاق را روشن کرده و به زیبایی این سالن می‌افزاید.

۱۲. چراغ‌های آویز، سالن زیبایی را روشن‌تر می‌کنند. 

چراغ‌های آویز برای دکوراسیون سالن زیباییچراغ‌های آویز، این سالن را روشن کرده و رنگ مشکی و استیل صندلی‌ها را بیشتر مشخص می‌کند. دیوارهای آبی کوتاه​​، نوارهای قرمز روی کشوها با دستگیره‌های استیل را برجسته می‌کنند.

۱۳. رنگ‌های طبیعی گرما می‌بخشند

رنگ‌های طبیعی برای دکوراسیون سالن زیبایی

دیوارهای نارنجی پررنگ و زیتونی در مقابل کفپوش کاشی کاری شده و میزهای چوبی خودنمایی می‌کنند. دیوار آجری، سفال‌‌ها، صندلی‌های فلزی و رنگ‌های سایه روشن، فضایی گرم و جذاب را برای مشتریان به وجود می‌آورد. نورپردازی مستقیم و چراغ‌های کنیستر از رنگ گرم دیوارها و سقف منعکس می‌شوند. وسایل نورپردازی این سالن زیبایی، حس مسافرخانه، رستوران یا هتل را در مشتریان ایجاد می‌کند.

۱۴.  ترکیب عناصر مختلف با هم

ترکیب عناصر مختلف برای دکوراسیون سالن زیبایی

چراغ‌های آویز زرد هم‌ردیف به صندلی‌های نرم مشکی، کاشی‌های دیوار و‌پیشخوان مسی جلوه‌ زیبایی می‌دهد. پارکت و کاغذ دیواری بافت‌دار مکمل رنگ دیوارها هستند. دیوار سایه روشن این سالن زیبایی مانند یک نقاشی رنگ روغن است. رنگ‌های آبی روشن، سبز لیمویی، نارنجی پررنگ و زرد در این دیوار با هم ترکیب شده تا حس خوبی در شما ایجاد کنند.

۱۵. چوب و فلز مکمل یکدیگر هستند

چوب و فلز برای دکوراسیون سالن زیبایی

دیوارهای سفید شفاف با قاب بلوطی رنگ آینه و پیشخوان‌ها همخوانی دارد، در حالی که صندلی‌ها، پیشخوان‌ها و کشوهای سیاه و استیل در بین رنگ قهوه‌ای چوب می‌درخشد. رنگ کفپوش مرمر نیز مکمل جذابیت این سالن زیبایی است.

 ۱۶. ساده اما جذاب

طرح ساده برای دکوراسیون سالن زیبایی

صندلی‌های زرد مدرن و قفسه‌های چوبی در برابر دیوارهای سفید و کفپوش کاشی کاری شده خودنمایی می‌کنند. لامپ‌های سفید ساده دور آینه‌های بیضی شکل قرار گرفته‌اند. صندلی راحتی زرد در مقابل کفپوش کاشی کاری سفید به زیبایی می‌درخشد.

۱۷. رنگ صورتی

رنگ صورتی برای دکوراسیون سالن زیبایی

صندلی‌های جذاب صورتی مشتریان زیادی را به این سالن زیبایی جذب می‌کند. رنگ صورتی صندلی‌ها با دیوارهای سفید و قفسه‌های خاکستری بسیار هماهنگ است. همچنین کفپوش کاشی کاری شده مشکی، این سالن را بسیار شیک و مدرن کرده است. چراغ‌های دور آینه‌های بیضی شکل حتی در صورت خاموش بودن هم جلوه زیبایی دارند.

۱۸. رنگ قرمز برای دکوراسیون سالن زیبایی

رنگ قرمز برای دکوراسیون سالن زیبایی

در وسط این سالن زیبایی، یک لوستر ظریف با گوی‌های استیل شبیه رشته‌ای از DNA ساخته شده است. این لوستر در داخل یک دایره سیاه قرار گرفته و چراغ‌های کوچک دور آن را گرفته‌اند. صندلی‌های قرمز و کاناپه مدرن در برابر کفپوش کاشی کاری و قفسه‌های سیاه و سفید خودنمایی می‌کنند.

۱۹. رنگ زرد و ارغوانی مکمل هم هستند

زرد و بنفش برای دکوراسیون سالن زیبایی

رنگ زرد خیلی روشن و ارغوانی همراه با کاغذ دیواری برجسته، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. وسایل کوچک سفید مانند در ورودی و ساعت سیاه جذابیت این سالن زیبایی را بیشتر نشان می‌دهند.

۲۰. پیچیده اما ساده‌

ظرح ساده برای دکوراسیون سالن زیبایی

دیوارهای سفید و آینه‌هایی با قاب چوبی، طرح ساده و مینیمالیستی را ارائه می‌دهند. کاشی‌های خاکستری تیره و صندلی‌های سیاه، طراحی پیچیده‌ای دارند. خطوط کاشی‌های کف سالن زیبایی، با خطوط سقف متناسب هستند.

دکوراسیون سالن زیبایی

از آنجا که کار اصلی یک سالن زیبایی، زیبا و جذاب کردن مردم است، منطقی است که مشتریان انتظار داشته باشند خود سالن نیز جذاب باشد. بنابراین صاحب سالن زیبایی که برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کند، باید مکانی را برای کسب و کار طراحی کند که از مهمانان پذیرایی کند و به آنها اطمینان دهد که زیبایی را درک می‌کند. با انجام اقدامات ذکر شده برای دکوراسیون سالن زیبایی می‌توانید توانایی خود را در جذب و نگهداری مشتری افزایش دهید.


در ادامه بخوانید: راهنمای انتخاب و چیدمان کوسن در خانه؛ ایده‌هایی چشم‌نواز که باید دید
منبع headcurve.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.