۱۵ پیشنهاد خرید شومیز زنانه از برندهای ایرانی؛ مدل‌هایی شیک و جذاب

در این مطلب می‌خواهیم پانزده مدل شومیز از برندهای ایرانی را معرفی کنیم تا خرید بهتر و سریع‌تری داشته باشید و با مدل‌های مختلف آشنا شوید.

شومیز چیست؟

شومیزی لباسی برای بالاتنه و زنانه است که شباهت زیادی به پیراهن‌های مردانه دارد که وجه تشابه آن‌ها را می‌توان در داشتن دکمه و جلوباز بودن آن‌ها دانست. شومیزها می‌توانند در انواع آستین بلند، آستین کوتاه، بدون آستین، یقه‌های مختلف مانند کرواتی و حلزونی و قد کوتاه و بلند و همین‌طور انواع جنس‌های ریون، کرپ و حریر باشند. شومیزها در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی طراحی و تولید شده‌اند، طرحی که برای شومیز انتخاب می‌کنید کاملاً به استایل و نوع سلیقه‌تان وابسته است. شومزها را با انواع شلوار، وست، مانتو و دامن می‌توان در استایل‌های رسمی و اسپرت مورداستفاده قرار داد.

معیارهای منومد برای انتخاب شومیزهای ایرانی

  • کیفیت
  • زیبایی
  • نوع آستین و یقه
  • کاربرد (اسپرت، مجلسی و …)
  • نظر کاربران

شومیز آستین بلند ریس مدل ۱۰۲۰۰۰۰۰۱

شومیز زنانه ریسریس برندی ایرانی است که کیفیت بالا و تنوع محصولاتش توانسته آن را به برندی محبوب تبدیل کند. این شومیز زیبا از جنس نخ تولید شده و آستین‌هایی بلند و قد کوتاه دارد که تقریباً بر روی کمر قرار می‌گیرد. ظاهر ساده شومیز ریس، این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید آن را با انواع شلوار، دامن و یا مانتوی طرح‌دار ست کنید. جلوی شومیز مدل ۱۰۲۰۰۰۰۰۱ با دکمه بسته می‌شود. سر آستین‌های بلند آن هم به‌وسیله تک دکمه‌هایی باز و بسته می‌شوند. یقه لباس هم با دکمه بسته می‌شود که از جلو ساده بوده و از پشت در ناحیه گردن به‌صورت هفتی باز است که تاحدی ظاهر شومیز را از حالت سادگی درمی‌آورد. این شومیز زیبا و ساده که رنگ سفید دارد را با انواع لباس‌ها و استایل‌های روزمره و حتی مهمانی می‌توان هماهنگ کرد.

این شومیز از لحاظ زیبایی و راحتی، کیفیت دوخت و طراحی از نظر کاربران در سطح بالایی قرار داشت و نظرشان را جلب کرده است.

مشاهده تصاویر و قیمت این شومیز

شومیز آستین کوتاه زیبو مدل ۰۱۱۱۳۶-۸۴

شومیز زنانه زیبو

طرح راه راه این شومیز برای خانم‌هایی که می‌خواهند لاغرتر به نظر برسند بسیار مناسب است چرا که طرح‌های راه‌ راه عمودی بدن را از حالت عادی کشیه‌تر نشان می‌دهند. یقه آن تا بالا با دکمه بسته شده و گوشه‌هایی تیز دارد. جلوی شومیز هم به‌وسیله تعدادی دکمه باز و بسته می‌شود. آستین‌های شومیز زیبو کوتاه و بالاتر از آرنج‌ها هستند و با بند و دکمه به پایین‌تر از سرشانه‌ها متصل می‌شوند که این بندها ظاهر شومیز را زیباتر کرده‌اند. دو جیب ساده با لبه برگردان در قسمت جلویی سینه‌ها به چشم می‌خورند که طرح پارچه‌شان راه راه افقی است. این شومیز از جنس پلی‌استر است و قد آن تا روی باسن قرار می‌گیرد. این شومیز صورتی رنگ با شلواری سفید رنگ جلوه‌ای بسیار زیبا به استایل شما خواهد داد.

کیفیت، زیبایی و کارایی این لباس از نظر کاربران کاملاً رضایت‌بخش بوده است.

مشاهده سایر رنگ‌ها و قیمت این شومیز

شومیز آستین بلند آیلار مدل  P۰۱۳۰۰۱۰۵۸۰۳۰۰۰۴-۰۵۸

شومیز زنانه آیلار

رنگ بنفش و جذاب شومیز آیلار اولین چیزی است که نظرها را به خود جلب می‌کند. یقه این شومیز از نوع برگردان و ساده است که تا روی گردن بسته می‌شود. آیلار دارای آستین‌هایی بلند، سه‌ربع و دکمه‌دار است که تا روی ساعد دست‌ها قرار می‌گیرند. جلوی شومیز به‌راحتی با یک زیپ باز و بسته می‌شود. این شومیز که هم برای مهمانی و هم به‌صورت روزمره قابل استفاده است، از جنس پلی استر تهیه شده و تا روی باسن قرار می‌گیرد.

پیشنهاد می‌شود این شومیز زیبا را با دامن و شلوار خیلی اسپرت نپوشید چرا که مدل آن بیش‌تر برای استایل‌های رسمی و نیمه رسمی مناسب است. همچنین توجه داشته باشید که برای شست‌وشوی شومیز ایرانی آیلار از سفیدکننده و خشک‌کن استفاده نکنید.

مشاهده تصاویر و قیمت این شومیز

شومیز آستین کوتاه بادی اسپینر مدل ۱۴۹۷

شومیز بادی اسپینر

شومیز سفید رنگ و زیبای بادی اسپینر فری سایز است و برای اکثر افراد با سایزهای مختلف قابلیت استفاده دارد. این شومیز زیبا از جنس کتان تهیه شده و به دلیل رنگ روشن و جنسش بهترین گزینه برای استفاده در تابستان و روزهای گرم محسوب می‌شود. یقه آن برگردان است و تا روی گردن کاملاً بسته می‌شود. قد شومیز مدل ۱۴۹۷ تا روی کمر است که با انواع شلوار جین و کتان و همین‌طور دامن‌هایی از این جنس‌ها به‌راحتی همانگ خواهد شد. قسمت جلویی شومیز از پشت آن کوتاه‌تر است و در دو سمت با چاک‌هایی ظاهر ساده آن جذاب‌تر شده است. آستین‌ها تقریباً تا روی آرنج‌ها و ساده هستند. استفاده از لباس‌های تک رنگ و ساده این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید از اکسسوری‌های رنگی و یا حتی شلوغ در استایل خود استفاده کنید.

مشاهده تصاویر و قیمت این شومیز

شومیز بدون آستین پاتن جامه مدل ۱۰۵۱۳۱۹۹۰۰۵۳۰۹۴

شومیز زنانه پاتن جامه

بدون اغراق می‌توان گفت پارچه جین یکی از محبوب‌ترین و پروفروش‌ترین پارچه‌هاست که برای انواع لباس مانند بلوز و شومیز، شلوار و شلوارک، دامن، مانتو، کت و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. شومیز پاتن جامه یقه‌ای با لبه برگردان و مدل هفتی دارد که کمی باز است و از وسط قفسه سینه تا پایین دکمه دارد. دو جیب کوچک و ساده در چپ و راست جلوی شومیز وجود دارد. قد این لباس تا روی کمر است. شومیز زنانه پاتن جامه بدون آستین است اما اگر بخواهید، می‌توانید آن را با یک زیرسارافونی آستین‌دار هم بپوشید.

کیفیت دوخت و طراحی و جنس محصولات پاتن جامه همیشه منجربه رضایت مشتریان بوده است.

مشاهده تصاویر و قیمت این شومیز

شومیز آستین بلند لیلیان مد مدل W۰۴۳۰۰۱۵SH-۱

لیلیان مد

رنگ سرمه‌ای و جذاب این شومیز نخی را به‌راحتی می‌توان با انواع شلوار ست کرد. شومیز لیلیان لباسی خنک و نسبتاً نازک است که در تابستان و بهار می‌توان از آن استفاده کرد. یقه شومیز برگردان و آستین‌ها سه ربع هستند. به این سایز قد میدی می‌گویند که تقریباً کمی پایین‌تر از باسن قرار می‌گیرد. شما حتی می‌توانید این شومیز زیبا و کاربردی را با یک لگینگ بپوشید. لبه‌های پایینی این لباس هلالی شکل هستند. شومیز مدل W۰۴۳۰۰۱۵SH-۱ با دکمه‌هایی در جلوی لباس باز و بسته می‌شوند و می‌توان آن را هم برای روزمره و هم یک مهمانی دوستانه و غیر رسمی مورداستفاده قرار داد.

مشاهده تصاویر و قیمت این شومیز

شومیز آستین کوتاه ناریان مدل ۱۰۰۳۳۰۶

ناریان

ناریان یکی از برندهای موفق ایرانی در زمینه طراحی و تولید انواع لباس‌های زنانه است که تنوع طرح و مدل در محصولاتش باعث محبوبیت آن شده است. شومیز مدل ۱۰۰۳۳۰۶ با رنگ آبی آسمانی و ملیحی که دارد، لباسی مناسب برای بهار و تابستان و حتی اوایل پاییز است که از جنس پنبه و پوپلین تهیه شده است. آستین‌ها از نوع سه ربع هستند که تقریباً تا روی آرنج‌ها قرار می‌گیرند و بازوها را می‌پوشانند. جلوی لباس با تعدادی دکمه تا روی گردن بسته شده و به یقه برگردان ختم می‌شود. سمت راست یقه ادامه پیدا کرده و با طرحی زیبا و مثلثی شکل تا نزدیکی کمر قرار گرفته است. پشت لباس کاملاً ساده بدون طرح است. قسمت جلو و پشت لباس با چاک‌هایی کوچک در سمت چپ و راست از یکدیگر جدا شده‌اند و جلوه این شومیز را چندبرابر کرده‌اند.

دوخت تمیز، طراحی زیبا و شیک و کیفیت بالای این شومیز نظر افراد زیادی را توانسته به خود جلب کند.

مشاهده سایر رنگ‌ها و قیمت این شومیز

 شومیز آستین بلند آر ان اس مدل ۱۱۲۷۰۸۰۹-۴۳

آر ان اس

اولین چیزی که در این شومیز توجه را به خود جلب می‌کند، مدل کوتاه و بلند جلوی آن است. قسمت جلوی شومیز در سمت چپ کوتاه‌تر از قسمت راست آن است که توانسته مدل لباس را متفاوت کند. پشت شومیز کاملاً ساده است. شومیز زنانه آر ان اس دارای یقه برگردان ساده است جلوی آن تا روی گردن با دکمه بسته می‌شود. دو جیب ساده و هم‌اندازه روی سینه قرار دارند. آستین‌های شومیز بلند بوده و تا روی مچ دست‌ها قرار می‌گیرند و با دکمه باز و بسته می‌شوند. این شومیز زیبا، ساده و زنانه از صد درصد الیاف نخی تهیه شده و قد آن تا روی باسن است. از شومیز ایرانی آر ان اس به صورت روزمره استفاده کنید چرا که ظاهر اسپرت آن را به راحتی می‌توان با انواع شلوارهای جین و کتان ست کرد.

مشاهده سایر رنگ‌ها و قیمت این شومیز

شومیز آستین بلند دِرِس ایگو کد ۱۰۶۰۰۲۶

شومیز زنانه درس ایگو

شویز شکلاتی رنگ و طرح‌دار درس ایگو بیش‌تر موردپسند بانوان قرار می‌گیرد چرا که ظاهری نسبتاً مجلسی دارد و افراد جوان ممکن است خیلی طرفدار این مدل از شومیزهای زنانه نباشند. این شومیز دارای آستین‌هایی بلند و یقه‌ای هفتی استکه جلوی آن با دکمه بسته می‌شود. جنس این شومیز ایرانی از کرپ است و قد آن تقریباً تا روی کمر است (۶۰ سانتی‌متر).

افرادی که این لباس را خریداری و از آن استفاده کرده‌اند بابت طراحی زیبا، کیفیت دوخت، راحتی و قیمت مناسبش به آن امتیاز ۳ از ۵ را داده‌اند.

مشاهده سایر رنگ‌ها و قیمت این شومیز

شومیز آستین کوتاه کلوتو مدل FLOWER BAR Sun Edt

شومیز زنانه کلوتو

همان‌طور که مشخص است نام مدل این شومیز زنانه از طرح گل‌های آفتاب گردانی که بر روی آن دوخته شده، گرفته شده است. به جز گل‌های آفتاب گردان، گل‌های سفید رنگ دیگری به چشم می‌خورد که بر زیبایی شومیز اضافه کرده است. آستین‌های شومیز کلوتو کوتاه بوده و لبه‌هایی کشی دارد. یقه لباس برگردان و گل‌دار است. جلوی آن با دکمه‌هایی سفید رنگ و کوچک باز و بسته می‌شود. لبه پایینی شومیز چین‌دار است که ظاهری متفاوت و جالب به آن بخشیده. قد آن به طوری است که تا روی باسن قرار می‌گیرد و از جنس کتان تهیه شده است. این شومیز زیبا با طرح گلدار و راه راه راه را هم به صورت روزانه و هم در مهمانی می‌توان مورد استفاده قرار داد.

کیفیت دوخت، فرم مناسب قرار گرفتن در بدن، ظاهر جذاب و قیمت مناسب شومیز کلوتو از جمله مواردی است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

مشاهده تصاویر و قیمت این شومیز

شومیز زنانه برنس مدل ELEN-۹۹

شومیز زنانه برنس
برنس نیز یکی از برندهای معتبر ایرانی است که در زمینه طراحی و تولید انواع لباس فعالیت دارد. شومیز زنانه مدل ELEN-۹۹ از جنس کرپ حریر و بسیار نرم و لطف است و بخاطر جنسی که دارد، حالتی افتاده و شل در بدن دارد. پارچه شومیز کاملاً ساده و به رنگ مشکی است که به‌راحتی می‌توان با انواع دامن و شلوارهای رنگی و یا حتی مشکی آن را ست کرد. قد شومیز برنس روی باسن است و یقه‌ای کراواتی دارد که به‌صورت آویزان بر روی سینه قرار می‌گیرد. آستین‌ها بلند و دساده هستند. برای شست‌وشوی شومیز زنانه برنس بهتر است از ماشین لباس‌شویی استفاده نکرده و آن را با دست و آب نه‌چندان گرم بشویید تا به بافت پارچه آسیبی نرسد. این شومیز زیبا برای استفاده در مهمانی و حتی استفاده به‌صورت روزمره هم مناسب است.

کاربرانی که این محصول را خریداری و استفاده کرده‌اند، از فرم زیبا، خوش‌دوخت بودن و همین‌طور کیفیت و قیمت مناسبی که دارد، رضایت بالایی داشته‌اند.

مشاهده تصاویر و قیمت این شومیز

شومیز زنانه آر اِن اِس مدل ۱۱۲۷۰۸۷۹-۷

شومیز زنانه آر ان اس
شومیز مدل ۱۱۲۷۰۸۷۹-۷ ظاهری بسیار ساده دارد و بیش‌تر جذابیت آن هم به دلیل همین سادگی‌اش است. جنس شومیز از پوپلین ساده و کرم رنگ است که حدوداً تا روی باسن قرار می‌گیرد. شومیز از طریق دکمه‌هایی کوچک و هم‌رنگ با پارچه باز و بسته می‌شود. یقه شومیز زنانه آر ان اس برگردان بوده و تا بالا با دکمه بسته می‌شود و اگر پوشیدگی برا‌ی‌تان مهم است، بهتر است بدانید که این شومیز کاملاً پوشیده است. آستین‌های لباس بند و ساده هستند. پایین لباس از پشت و جلو برشی هلالی شکل دارد. این شویز برای استفاده روزانه با دامن و یا شلوار و یا حتی با یک سارافون یا مانتو کاملاً مناسب است. برای شست‌وشو بهتر است شومیز را یا با دست بشویید و یا از ماشین لباس‌شویی با حداکثر دمای 30 درجه سانتی‌گراد استفاده کنید و پس از خشک شدن با دمای بسیار کم اتو بکشید تا به پارچه لباس آسیبی وارد نشود. شومیز آر ان اس را خشک‌شویی نکنید و از سفیدکننده هم برای شستن آن استفاده نکنید.

آر ان اس برندی ایرانی و کاملاً محبوب است که تنوع و کیفیت بالای محصولاتش، محبوبیت آن را درمیان کاربران افزایش داده است.

مشاهده سایر رنگ‌ها و قیمت این شومیز

بلوز زنانه کلوتو مدل CORALA

بلوز زنانه کلوتو مدل CORALA
جنس این بلوز زنانه از ابریشم، نخ و الیاف طبیعی است که طرح پارچه آن کاملاً ساده است. بلوز زنانه مدل Corala از برند ایرانی و  محبوب کلوتو است که در مهمانی و دورهمی و حتی دیدارهای رسمی قابلیت استفاده دارد. قد این بلوز بر روی باسن است و لباسی نسبتاً بلند محسوب می‌شود. یقه لباس گرد و ایستاده بوده و دارای پلیسه است که ظاهری جذاب و زیبا به لباس بخشیده است. از یقه به سمت پایین چین‌هایی داده شده است که ظاهر لباس را از سادگی درآورده است. آستین‌ها نیز به‌طور سراسری دارای پلیسه و چین‌خوردگی هستند که قسمت سرآستین‌ها از باقی آستین جدا شده است و ظاهری تقریباً مشابه یقه دارد. برای شست‌وشوی این لباس در ماشین لباس‌شویی از آب با دمای حداکثر 30 درجه سانتی‌گراد و مایع لباس‌شویی استفاده کنید. فقط دقت کنید که لباس را با دمایی ملایم و نه‌چندان بالا اتوکشی کنید.
زیبایی و سادگی این لباس توجه بسیاری از خانم‌ها را به خود جلب کرده است. هرچند این محصول قیمت نسبتاً بالایی دارد اما کیفیت و ظاهر زیبایش توانسته قیمت بالای آن را توجیه کنید.

مشاهده تصاویر و قیمت این شومیز

بلوز زنانه زیبو مدل ۰۱۱۱۴۶-BLACK

شومیز زنانه زیبو
زیبو جزو یکی از برندهای ایرانی است که تنوع محصولاتش در زمینه انواع لباس معروف است. شومیز زیبای مدل Black-۰۱۱۱۴۶ یقه‌ای باز دارد که یک‌سره است و پایین شانه‌ها قرار می‌گیرد. شومیز زیبو دارای جنسی از صد درصد پلی استر مرغوب است. قد لباس تا روی کمر و بالای باسن است. طرح پارچه ساده، مشکی رنگ و کمی براق است. آستین‌ها بلند و ساده هستند. لبه یقه، کمر و آستین‌ها دارای کش و چین‌دار است که جلوه لباس را چندبرابر کرده است. به دلیل چین‌دار بودن یقه و لبه لباس، شومیز در بدن کمی پف‌دار قرار می‌گیرد. این لباس زیبا برای استفاده در مهمانی و تولد مناسب است که با انواع شلوارها و دامن‌های پارچه‌ای و جین با قدهای کوتاه و بلند قابل هماهنگ کردن است. برای شست‌وشو با ماشین لباس‌شویی، از حداکثر دمای 30 درجه سانتی‌گراد استفاده کنید و پس از خشک شدن با دمای متوسط اتوکشی کنید تا به پارچه لباس آسیبی وارد نشود. از خشک‌شویی کردن و استفاده از سفیدکننده به شدت بپرهیزید.

مشاهده سایر رنگ‌ها و قیمت این شومیز

شومیز زنانه کلوتو مدل NOAH

شومیز زنانه کلوتو
به‌طورحتم می‌توان گفت شومیز زنانه مدل NOAH از برند کلوتو یکی از جذاب‌ترین شومیزهای این برند ایرانی است. رنگ آبی آسمانی و ملیحش در زیباتر شدن این لباس نقش بزرگی داشته است. جنس این شومیز زنانه نخی است که به‌راحتی می‌توان آن را حتی در فصل‌های گرم هم مورداستفاده قرار داد. طرح پارچه کاملاً ساده است و هیچ نقش و نگاری ندارد در نتیجه ست کردن آن با اکسسوری‌ها و لباس‌های دیگر کار ساده‌ای است. قد لباس تا روی باسن است که پشت آن نسبت‌به جلویش بلندتر است. یقه لباس گرد بوده و با یک دکمه بسته می‌شود. نحوه باز و بسته شدن این شومیز هم با دکمه‌ است که دکمه‌های لباس به جز یقه، همگی مخفی هستند. آستین‌ها بلند و ساده هستند و با دو دکمه باز و بسته می‌شوند. ظاهر این شومیز به‌طوری است که بیش‌تر برای موقعیت‌های رسمی و روزمره قابل استفاده است. شست‌وشو با ماشین‌ لباس‌شویی، مایع شوینده و خشکشویی برای این لباس مانعی ندارد.

مشاهده تصاویر و قیمت این شومیز

سخن پایانی

درواقع در این مطلب ده برند برتر ایرانی معرفی شده و از هرکدام تنها یک مدل شومیز زنانه مورد بررسی قرار گرفته است. هرکدام از این برندها دارای طرح و رنگ متنوع، رنج قیمتی مختلف و کیفیت‌های متفاوت هستند. شما می‌توانید با توجه به نوع استایل و بودجه‌ای که در نظر دارید، بهترین نوع شومیز را برای خود و یا حتی برای هدیه دادن انتخاب کنید.


در ادامه بخوانید: برای انتخاب شومیز حتما این نکات را بدانید
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.