چگونه استایل کره‌ای مردانه داشته باشیم؟

استایل کره‌ای از سبک‌های محبوب حال حاضر جهان است که بسیاری از افراد با وجود تفاوت‌های فرهنگی در سراسر دنیا از آن تبعیت می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم درباره استایل کره‌ای مردانه صحبت کنیم.

تفاوت استایل کره‌ای با استایل سایر کشورها

تفاوت استایل کره‌ای یا استایل سایر کشورها

شاید بزرگترین تفاوت استایل کره‌ای با کشورهای دیگر، در استفاده از اکسسوری‌ها باشد. بسیاری از کره‌ای‌ها در استایل خود از کلاه سطلی و عینک و اکسسوری‌های دیگر استفاده می‌کنند. تفاوت بزرگ دیگر این است که تنوع زیادی در نحوه لباس‌پوشیدن مردان کره‌ای مشاهده می‌شود. شاید بگویید همه‌جای دنیا همین‌طور است، ولی باور کنید در کره این موضوع مشهودتر است. ترندهای حال حاضر کره شامل لباس‌های ساده، لباس‌های خیابانی، لباس‌های اسپرت و ترکیبی از لباس‌های رسمی و کژوال است و همه آنها همزمان ترند هستند.

یکی دیگر از تفاوت‌های بزرگ بین لباس‌های رسمی و کژوال، این است که مرز مشخصی بین آنها وجود ندارد. البته این بدان معنا نیست که لباس رسمی و غیررسمی در کره وجود ندارد؛ بلکه بدین معناست که بسیاری از مردان کره‌ای از ترکیبی از این دو سبک استفاده می‌کنند تا استایلی پیچیده‌تر داشته باشند.

برخی از ترندهای استایل کره‌ای مردانه

برخی از سبک‌های کره‌ای مردانه که در حال حاضر ترند هستند عبارت‌اند از:

استایل مینیمالیستی؛ شامل لباس‌های ساده و بدون طرح

استایل مینیمالیستی کره‌ای

لباس‌های مینیمال بسیار محبوب هستند و احتمالا بزرگ‌ترین ترند مد مردان کره‌ای در سال ۲۰۲۳ را تشکیل می‌دهند. این سبک بسیار گسترده است؛ اما معمولا شامل لباس‌های دوتکه یا سه‌تکه در رنگ‌های ساده مشکی، قهوه‌ای، خاکستری، آبی سرمه‌ای یا دیگر رنگ‌های کم‌رنگ است. این لباس‌ها ساده و درعین‌حال شیک هستند و به همین دلیل است که بسیار محبوب‌اند.

اغلب این لباس‌ها شامل شلوارهای اسلک (slacks pants) هستند که با تی‌شرت، پیراهن آستین بلند یا پیراهن یقه‌دار ست می‌شوند. شلوار اسلک نوعی شلوار شل و راحت مردانه است. ظاهر زیبا و تمیزی که راحت می‌توان آن را در موقعیت‌های مختلف پوشید.

به‌دلیل انعطاف‌پذیری، این لباس تقریبا در تمام طول سال مناسب خواهد بود. برای زمستان می‌توانید آن را با ژاکت ست کنید، در تابستان با یک تی‌شرت ساده و در بهار و پاییز، بسته به هوا می‌توانید آن را با تاپ آستین‌بلند بافتنی بپوشید.

استایل خنثا؛ شامل رنگ‌های سفید و مشکی و خاکستری

استایل خنثای کره‌ای

بسیاری از استایل‌های مردانه با رنگ‌های خنثا انتخاب می‌شوند. با اینکه امروزه لباس‌های با رنگ‌های جسورانه‌تر هم محبوب‌اند، رنگ‌های خنثا هرگز سادگی و جذابیت خود را از دست نداده‌اند. در پینترست، گوگل یا هر مرورگر دیگری عبارت «استایل کره‌ای مردانه» را جستجو کنید. به احتمال زیاد، با طیف وسیعی از لباس‌ها در رنگ‌های مشکی، خاکستری، قهوه‌ای، سفید و رنگ‌های کم‌رنگ مانند بژ، کرم و عاجی روبه‌رو خواهید شد. این رنگ‌ها به‌ویژه در شلوارها کاربرد دارند.

شاید یکی از دلایل چنین انتخابی این باشد که ترکیب‌کردن رنگ خنثا با هر طیفی از رنگ‌های دیگر آسان است.

استایل اورسایز؛ شامل لباس‌های با سایز بزرگ

استایل اورسایز

چرخه‌های مد هر ۲۰ یا ۳۰ سال مجددا تکرار می‌شوند. لباس‌های سایز بزرگ هم امسال به‌شدت ترند هستند. در استایل مردانه کره‌ای به‌وفور لباس‌های گشاد اورسایز دیده می‌شود. احتمالا بتوان این محبوبیت را ناشی از ترندشدن استایل خیابانی دانست. از شلوار گرفته تا پیراهن و تی‌شرت و هودی، انگار همه می‌خواهند در لباس‌هایشان غرق شوند!

برای مثال، یک پیراهن سایز بزرگ با شلوار یا شلوار جین ترکیب بسیار محبوبی در استایل کره‌ای است. پوشیدن و استایل کردن آن راحت است و می‌توان آن را به‌نوعی مینیمال هم دانست. اگر می‌خواهید یک لباس مردانه کره‌ای مد روز پیدا کنید، دنبال لباس‌های سایز بزرگ بروید.

استایل ترکیبی؛ رسمی و کژوال با هم

استایل مرکب از رسمی و کژوال

یکی دیگر از روندهای بسیار محبوب مد مردانه در کره ترکیب لباس‌های رسمی و کژوال است. شاید کمی گیج‌کننده باشد، زیرا لباس‌های رسمی و کژوال تعریف مشخصی دارند و هریک باید در موقعیت خاصی استفاده شوند. بااین‌حال، وقتی به ترکیب آنها نگاه می‌کنیم و متوجه می‌شویم که کاملا مکمل هم هستند، دیگر غیرعادی به نظر نمی‌رسد.

در استایل کره‌ای مردانه می‌توانید لباس رسمی زیبایی را که دارید و به‌ندرت موقعیتی پیش می‌آید که آن را بپوشید، می‌توانید با یک لباس کژوال مانند کت یا پیراهن یقه‌دار با یک تی‌شرت ساده در زیر آن ترکیب کنید تا استایلی اسمارت کژوال داشته باشید.

با این ترکیب اگر مناسبتی هست که نه زیاد رسمی است و نه خیلی کژوال، کارتان راحت می‌شود. این لباس‌ها ظریف و پیچیده به نظر می‌رسند. البته، ترکیب‌های دیگری نیز وجود دارد، اما یک پیراهن یقه‌دار یا بلیزر زیبا با یک تی‌شرت معمولی رایج‌ترین ترکیب است.

استایل با تا زدن لبه‌های شلوار و پیراهن

استایل تا زده

پیراهن‌های یقه‌دار، تی‌شرت‌ها یا پولوشرت‌ها همیشه مد بوده‌اند؛ اما در استایل کره‌ای امروزی، آنها را با آستین‌های رول‌شده می‌بینید. افراد مشهوری مانند کیم سو هیون و لی جونگ سوک توانسته‌اند این ظاهر را به‌سرعت محبوب کنند.

به جز آن، می‌توانید لبه شلوار یا شلوار جین را هم تا بزنید. این استایل مد روز است و شاید هر کسی مایل به استفاده از این ترکیب نباشد. همه‌چیز بسته به سلیقه شماست.

برخی از اجزای استایل کره‌ای مردانه

ترندهایی که از آنها صحبت کردیم، تا حد زیادی مسیر کلی مد امسال را مشخص کرده‌اند. حال باید ببینیم این استایل‌ها از چه اجزایی تشکیل می‌شوند. بیایید برخی از آنها را بررسی کنیم.

۱. شلوار؛ بلند تا روی قوزک پا

شلوار تا قوزک پا

بسیاری از مردان دوست ندارند قوزک پای خود را به نمایش بگذارند. بااین‌حال، این موضوع در بین جوانان رایج است. در مد کره‌ای سال ۲۰۲۳ بیشتر این سبک را می‌بینیم. محبوبیت شلوارهای تا مچ پا به اندازه‌ای است که در همه شلوارها از جین و پارچه‌ای و اسلک گرفته تا شلوارهای تنگ و گشاد، رایج شده است. اگر می‌خواهید استایل کره‌ای مردانه داشته باشید، یکی از این شلوارها را حتما داشته باشید.

با همه این مدل‌ها، شلوارهای گشاد تا مچ پا محبوب‌تر از بقیه هستند. شلوارهای مخروطی و بزرگ نیز به‌راحتی پیدا می‌شوند، اما محبوبیت آنها کمتر است. با این شلوارها می‌توانید هر لباسی را ترکیب کنید. به‌دنبال یک ظاهر کژوال هستید؟ یک تی‌شرت با آن بپوشید. لباسی برای قرار ملاقات می‌خواهید؟ با یک پیراهن مردانه ترکیبش کنید. اگر هم ظاهری رسمی می‌خواهید، یک پیراهن و یک بلیزر برای ست‌کردن با آن مناسب است.

۲. شلوار کارگو؛ پای ثابت استایل کره‌ای مردانه

شلوار کارگو

شلوارهای کارگو در دهه ۱۹۹۰ بسیار محبوب بودند و حالا در استایل کره‌ای در سال ۲۰۲۳ رایج شده‌اند. این شلوارها در اصل به‌خاطر جیب‌های بزرگ و زیادی که داشتند، انتخاب اول افرادی نظیر نجارها، سربازان و افرادی که کارهای ساختمانی انجام می‌دادند بودند. با همه کاربردی بودنشان، امروزه بیشتر با اهداف مد استفاده می‌شوند.

با رشد سریع مد خیابانی در کره، شلوارهای کارگو هم مورد توجه همه قرار گرفته‌اند. این شلوار به‌خوبی با طیف وسیعی از لباس‌ها ازجمله پیراهن‌های تنگ، پیراهن‌های سایز بزرگ و ژاکت‌ها هماهنگ می‌شود. مدل‌های به‌روز آن بسیار زیباتر از گذشته طراحی می‌شوند.

۳. شلوارک‌های کارگو؛ جایگزین خنک برای شلوار کارگو

شلوارک کارگو
ست کردن شلوارک کارگو با تی‌شرت و کلاه لبه‌دار

شلوارک‌های کارگو به‌اندازه شلوارهای مشابه آن محبوبیت دارند. در آب و هوای گرم که نمی‌توان از شلوار کارگو استفاده کرد، شلوارک‌ها به کمک‌تان می‌آیند. این بدان معناست که در فصول گرم سال آینده هم انتظار داریم شلوارک‌های کارگو مد باشند. این شلوارک‌ها بسیار راحت و انعطاف‌پذیرند و در هر موقعیتی به جز موقعیت‌های رسمی می‌توانید آنها را بپوشید.

انواع مختلفی از شلوارک کارگو وجود دارد، اما محبوب‌ترین آنها در استایل کره‌ای مردانه، مدل سه‌ربع آن است که در آن، فقط پایین ساق پا و مچ پا بیرون است. اگر دوست دارید کفش‌های اسپرت زیبای خود را نشان دهید، از شلوارک کارگو سه‌ربع استفاده کنید.

ست‌کردن این شلوارک با هرچیزی آسان است. می‌توانید از کلاه استفاده کنید یا با آن یک جلیقه به‌سبک نظامی بپوشید:

مدل دوم شلوارک کارگو
ست کردن شلوارک کارگو با جلیقه

۴. اکسسوری‌ها؛ هم کاربردی هم برای مد

اکسسوری‌ها در استایل کره‌ای
کیف از اکسسوری‌های مهم مردانه در استایل کره‌ای است.

اکسسوری‌ها یکی از جالب‌ترین اجزای مد کره‌ای مردانه هستند. مردان کره‌ای از اکسسوری‌های زیادی استفاده می‌کنند. بااین‌حال، برخی از به‌روزترین اکسسوری‌های استایل مردانه کره‌ای، دستمال‌گردن، کلاه و عینک آفتابی است.

کلاه‌های ماهیگیری یکی از رایج‌ترین اکسسوری‌های استایل کره‌ای مردانه است. البته آنها از دستمال گردن یا شال‌گردن هم به همان اندازه استفاده می‌کنند. هرچند این اکسسوری‌ها بیشتر برای عملکردشان استفاده می‌شوند، یک راه عالی برای اضافه‌کردن رنگ به لباس یا تکمیل عنصر دیگری از لباس هستند.

۵. لباس‌های پشمی؛ برای روزهای سرد سال

لباس پشمی در استایل کره‌ای

لباس‌های پشمی همیشه مد هستند، چیزی که تغییر می‌کند، رنگ‌ها و طرح آنهاست. در استایل‌های خاص کره‌ای، از لباس‌های پشمی سفید، کرم، بژ یا مشکی استفاده نمی‌کنند، بلکه برای متمایزشدن، رنگ‌های خاص آن را می‌پوشند. در تصویر می‌بینید که مدل لباس پشمی سبز رنگ زیبایی پوشیده است. چیزی که این لباس را فوق‌العاده می‌کند، این است که می‌توان در محیط‌های کژوال و نیمه‌رسمی آن را پوشید. لباس ساده است و به‌راحتی می‌توان آن را با شلوار سفید یا مشکی ست کرد.

۶. جوراب بلند؛ مشخصه استایل کره‌ای مردانه

جوراب‌های بلند

شاید باورتان نشود؛ اما یکی از چیزهایی که استایل کره‌ای به‌خاطر آن معروف است، جوراب است. اگر جوراب کره‌ای را در گوگل سرچ کنید، با صدها سایت فروش جوراب مواجه می‌شوید. کیفیت جوراب‌های کره‌ای بالاست، اما چیزی که باعث متمایزشدن استایل کره‌ای می‌شود پوشیدن جوراب‌های بلند است. ازآنجاکه به‌تازگی مد ورزشکاری ترند شده است، دیدن جوراب‌های بلند با اسنیکرها و سایر کفش‌های ورزشی اصلا غیرعادی نیست.

۷. پولوشرت‌ها؛ کلاسیک‌های همیشه‌مد

مدل اول پولوشرت

پولوشرت‌ها بسیار قدیمی هستند؛ ولی هرگز از چرخه مد خارج نشده‌اند. همیشه و در همه جوامع، مردی پیدا می‌شود که پولوشرت بپوشد. در استایل کره‌ای امروزی هم، پولوشرت‌ها بسیار محبوب‌اند. این لباس‌های مینیمال و ساده هرگز ظاهری پیچیده به شما نمی‌بخشند و ظاهر تمیزی دارند. هم مدل آستین‌بلند و هم مدل آستین‌کوتاه آن ترند شده است و بسته به آب‌وهوا می‌توان یکی از آنها را انتخاب کرد.

رایج‌ترین پولوشرت‌ها در کره به رنگ‌های خنثا نظیر مشکی، سفید، خاکستری و رنگ‌های کم‌رنگ مانند بژ، سایه‌های سفید و آبی روشن وجود دارند. هرچند اغلب پولوشرت‌ها را ‌به‌تنهایی می‌پوشیم، می‌توان آنها را با ژاکت بافتنی یا جلیقه بافتنی برای ماه‌های سرد سال ترکیب کرد.

۸. شلوار اسلک؛ جزء ضروری استایل کره‌ای مردانه

شلوار اسلک

از همان ابتدا گفتیم که شلوارهای اسلک جزئی ضروری از استایل کره‌ای مردانه هستند. در هر استایلی که در این مقاله معرفی کردیم، می‌توانید شلوار اسلک بپوشید.

برخی از شلوارهای اسلک رایج در استایل کره‌ای، مدل اورسایز، تا مچ پا، لبه‌دار و استاندارد وجود دارد. معمولا این شلوارها ارزان‌تر از شلوارهای دیگر هستند و نیازی نیست حتما برند بخرید. بااین‌حال، اگر به‌دنبال جدیدترین مد هستید، شلوارهای اسلک مشکی، خاکستری یا بژ انتخاب بهتری است. این شلوارها تقریبا با هر پیراهنی ست می‌شوند و می‌توان آنها را با کفش سفید یا مشکی پوشید. ترکیب اسلک سرمه‌ای با کفش‌های مشکی هم رایج است.

۹. پیراهن و تاپ؛ برای دولایه کردن استایل کره‌ای مردانه

پیراهن و تاپ

به‌تازگی در استایل کره‌ای شاهد لباس‌های دولایه یعنی یک پیراهن یا تی‌شرت و روی آن یک تاپ هستیم. دلیلش این است که بسیاری از سلبریتی‌های کره‌ای از این لباس‌ها استفاده می‌کنند. اگرچه ظاهر دولایه آنها می‌تواند با هر طیفی از پیراهن‌ها و تاپ‌ها کار کند، رایج‌ترین ترکیب، پیراهن مردانه آستین بلند و روی آن یک تاپ آستین بلند است که کمی کوتاه‌تر باشد. یکی دیگر از سبک‌های بسیار محبوب، پوشیدن یک پیراهن آستین‌بلند در زیر با یک پیراهن بافتنی به سبک جلیقه روی آن است.

اگر سایر لباس‌های شما ساده است، پیراهن رویی را طرح‌دار در نظر بگیرید. اغلب در کره، چنین استایلی را با شلوارهای سایز بزرگ یا بگی می‌بینیم.

۱۰. ترنچ کت؛ استایل کره‌ای مردانه برای بهار و پاییز

بارانی

کت‌های ترنچ یا همان بارانی خودمان، به‌شدت در کره محبوب هستند. با گذشت زمان طراحی این بارانی‌ها کمی ظریف‌تر شده است؛ اما هنوز به همان سبک و سیاق هستند. این بارانی‌ها برای بهار و پاییز مناسب‌اند؛ نه می‌توان در فصل گرم آنها را پوشید و نه در هوای بسیار سرد ما را گرم نگه می‌دارند. با اینکه طیف گسترده‌ای از سبک‌های مختلف بارانی وجود دارد، دو سبک خاص که در استایل کره‌ای رایج‌ترند، یکی رنگ بژ آن با دکمه‌های قهوه‌ای یا مشکی است و دیگری، الگوی خطوط متقاطع است و به‌طور کلی در ترکیب سایه خاکستری تیره یا روشن یافت می‌شود.

کت بارانی را می‌توان با هر لباسی ست کرد، بااین‌حال، رایج‌ترین ترکیب شامل پولوشرت با شلوار تا مچ پاست. بارانی‌ها معمولا کمربند دارند که استایل شما را از سادگی محض خارج می‌کند.

۱۱. شلوار جین؛ مدل راسته ساده یا زاپ‌دار

شلوار جین

شلوارهای جین راسته از اقلامی هستند که دوباره ترند شده‌اند. شلوارهای زاپ‌دار هم هنوز مد هستند؛ هرچند هرگز از مد نرفتند، فقط در چند سال اخیر کمی از محبوبیت آنها کاسته شده بود.

مردان کره‌ای همه انواع شلوار جین راسته از ساده تا زاپ‌دار را می‌پوشند. اگر دوست دارید جین شما تزئینات بیشتری داشته باشد، می‌توانید شلوارهایی با جیب‌های بزرگ، زیپ‌ها و لبه‌های تا زده را انتخاب کنید.

۱۲. کاپشن‌های سایز بزرگ؛ برای فصول سرد سال

کاپشن سایز بزرگ

کاپشن‌های سایز بزرگ می‌توانند از نظر طول شبیه ترنچ کت باشند؛ اما فرق آنها این است که یک لایه پشم‌شیشه دارند و به شما کمک می‌کنند در هوای سرد گرم بمانید. این البته قیمت آنها را بالاتر می‌برد.

کاپشن‌ها همیشه مد بوده‌اند، بااین‌حال، چیزی که تغییر کرده است، سایز کاپشن‌ها و رنگ آنهاست. کاپشن‌های سایز بزرگ امروزی در استایل کره‌ای مردانه بسیار متفاوت از کاپشن‌های اندامی هستند که قبلا رایج بود. خوبی کاپشن سایز بزرگ این است که چیزی که زیر آن پوشیده‌اید به‌خوبی قابل‌مشاهده نیست. شما فقط باید نگران باشید که شلوارتان را به‌خوبی با آن ست کنید. ترکیب دیگری را با هم ببینیم:

کاپشن

ایده‌هایی برای داشتن استایل کره‌ای مردانه

در این بخش چند ایده برایتان داریم که اگر دوست داشتید به سبک کره‌ای لباس بپوشید، بتوانید از آنها الهام بگیرید.

لباس گشاد، پیراهن یا تی‌شرت، شلوار بگی

ایده‌هایی برای استایل کره‌ای مردانه

یک شلوار بگی به‌رنگ تیره مثلا ذغالی، همراه با یک لباس بافتنی بپوشید و با یک تی‌شرت که کمی بلندتر و گشادتر باشد ست کنید. این ترکیب با رنگ‌های خنثا عالی است؛ زیرا خیلی راحت می‌توان برای آن اکسسوری پیدا کرد. یک جفت کفش سفید، مشکی یا سیاه‌سفید با آن ترکیب کنید و اگر کلاه می‌گذارید، آن را هم از همین رنگ انتخاب کنید. اگر دوست دارید متمایز باشید، می‌توانید کلا رنگ متضاد دیگری به کار ببرید، ولی شاید همین ترکیب بهترین باشد.

پالتو بلند، هودی، کفش مناسب با موقعیت

پالتو بلند با هودی و جین

یک هودی و روی آن یک پالتو بلند تیره بپوشید. یک شلوار جین با آن ترکیب کنید تا استایل ترکیبی کره‌ای داشته باشید. یادتان باشد در این استایل، کفش و شلوار تعیین‌کننده‌اند. هردو با موقعیتی که قرار است در آن حضور یابید، مرتبط هستند. اگر قرار است موقعیت کژوال باشد اسنیکر و جین بپوشید و اگر برای موقعیت رسمی‌تری می‌خواهید، کفش لوفر و شلوار پارچه‌ای مناسب‌تر است.

پیراهن یا تی‌شرت مشکی، کت جین یا چرم مشکی، شلوار مشکی

ایده‌های استایل کره‌ای

این سبک شیک است و مد خیابانی کره‌ای را از جهات مختلف نشان می‌دهد. یک تی‌شرت یا تاپ مشکی انتخاب کنید و آن را به‌تنهایی یا با یک کت جین یا چرم مشکی ست کنید. یک شلوار مشکی هم به آن اضافه کنید که می‌تواند کتان یا چینو باشد.

چون این استایل خیابانی است می‌توانید از شلوار جین مشکی استفاده کنید که راسته باشد. برای این سبک جین چسبان یا گشاد مناسب نیست. اگر دوست دارید جزئیات بیشتری به استایل خود بدهید، کیف، کلاه و یک‌سری جواهرات بردارید. اگر مدل دیگری می‌خواهید این را ببینید:

استایل تمام مشکی

پولو شرت رنگ روشن، شلوار روشن، صندل تابستانی

ایده‌های استایل کره‌ای

اگر می‌خواهید ترکیبی تابستانی داشته باشید، یک پولوشرت خوش‌رنگ زرد که با شلوار سفید ست شود، انتخاب مناسبی خواهد بود. می‌توانید شلوارتان را از جنس کتان یا پارچه‌ای انتخاب کنید. یک صندل مشکی یا قهوه‌ای به‌خوبی این استایل را تکمیل می‌کند. اگر دوست دارید، می‌توانید صندل‌های سبک گلادیاتوری بپوشید.

شلوار کارگو، کتانی، لباس رنگ خنثا، کلاه ماهیگیری

ایده‌ها

در این ترکیب اسپرت و جذاب شلوار محور استایل شماست. می‌توانید یک شلوار کارگو که زیر آن کش دارد بپوشید یا اینکه شلوار ورزشی دیگری را انتخاب کنید که مچ پای آن تنگ است. یک لباس تیره یا رنگ خنثا با آن ست کنید ولی بهتر است مشکی نباشد؛ زیرا شلوار را در خود محو خواهد کرد. یک کوله‌پشتی و کلاه مشکی به‌خوبی استایل شما را تکمیل خواهد کرد.

سخن پایانی

استایل کره‌ای از استایل‌های محبوب و ترند این روزها است. بسیاری از افراد در سراسر جهان عاشق استایل کره‌ای شده‌اند و شاید دلیل آن محبوبیت ستارگان کره‌ای در عرصه موسیقی و سینما، به‌ویژه اعضای گروه بی‌تی‌اس باشد. این جوانان کره‌ای توانسته‌اند به‌راحتی فرهنگ و استایل خود را در جهان جا بیندازند. دوست دارید از سبک کره‌ای پیروی کنید؟ در این مطلب، بسیاری از جنبه‌های استایل کره‌ای مردانه را در اختیارتان قرار دادیم.

به نظر شما دلیل استقبال جوانان سراسر دنیا از استایل کره‌ای مردانه بخصوص در کشور خودمان چیست؟ لطفا دیدگاه‌هایتان را با ما درمیان بگذارید.

منبع seoulinspired
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.