بررسی استایل و لباس‌های مهدی پاکدل؛ جذابیت و آراستگی توأمان

مهدی پاکدل از بازیگران خوب سینمای ایران است. او در تئاتر، تلویزیون و سینما درخشیده و نقش‌های ماندگاری به‌جای گذاشته است. در سال‌های اخیر استایل و لباس‌های مهدی پاکدل هم همانند تسلطش بر نقش‌ها، حرفه‌ای‌تر انتخاب می‌شوند و تیپش جذاب‌تر شده است. در این مقاله، نگاهی به استایل او خواهیم داشت.

نگاهی به استایل و لباس‌های مهدی پاکدل؛ سادگی و جذابیت

مهدی پاکدل استایل ساده‌ای دارد اما توجه همه را به خود جلب می‌کند. یکی از دلایل این موضوع، بهترشدن استایل و ظاهر صورت او با گذر زمان و جوگندمی‌شدن موهایش است اما پای دلایل دیگری هم به‌میان است. او ساده می‌پوشد و آراسته است. انتخاب‌های ساده و آراستگی همیشه می‌توانند ورودتان به جرگه خوش‌پوش‌ها را تضمین کنند.

با مرور استایل و لباس‌های مهدی پاکدل به ویژگی‌های شاخص دیگری هم درباره تیپ او می‌رسیم. چه ویژگی‌هایی؟

۱. علاقه به رنگ‌های خنثی و سرمه‌ای؛
۲. انتخاب استایل اسمارت کژوال؛
۳. دنبال‌کردن ترندهای روز؛
۴. اهمیت‌دادن به اکسسوری‌ها؛
۵. رعایت آراستگی؛
۶. توجه به کدهای پوششی.

۱. علاقه به رنگ‌های خنثی و آبی

استایل مهدی پاکدل
استفاده از طیف رنگی سورمه‌ای و آبی

اگر به پالت رنگی موردعلاقه پاکدل نگاهی داشته باشیم، متوجه می‌شویم که از رنگ‌های خنثی زیاد استفاده می‌کند. او طرفدار طیف آبی و سرمه‌ای هم هست. انتخاب مدام طیف خاصی از رنگ‌ها می‌تواند بدل به امضای یک هنرپیشه یا به‌طور کلی هر فرد شود. البته این روند برای داشتن استایلی خاص و امضادار کافی نیست. نیاز به رعایت نکات مختلف دیگر هم به‌میان است. پاکدل تا رسیدن به امضایی شخصی در استایل هنوز راه زیادی دارد.

۲. انتخاب استایل اسمارت کژوال

لباس‌های مهدی پاکدل
استایل اسمارت کژوال

اسمارت کژوال از گزینه‌های پرطرفدار این روزهای دنیای مدوفشن است. منظور چیست؟ به استایلی اسمارت کژوال گفته می‌شود که ضمن راحتی دارای مؤلفه‌هایی از استایل رسمی هم هست. پاکدل علاقه زیادی به این سبک از پوشش دارد.

او کت‌هایی اسپرت با شلوارهایی رسمی و کفش‌های نیمه‌رسمی برای پوشش خود انتخاب می‌کند. پیراهن‌های مردانه در کنار کفش‌های اسپرت و شلوارهای کتان هم در همین دسته‌بندی قرار می‌گیرند.


حتما بخوانید: بررسی استایل و لباس‌های رعنا آزادی‌ور؛ از علاقه به استایل مینیمال تا آرایش‌های کلاسیک

۳. دنبال‌کردن ترندهای روز

استایل و لباس‌های مهدی پاکدل

در استایل پاکدل ردی از ترندهای روز هم دیده می‌شود. این می‌تواند ریشه در همکاری‌های او با برندهای معروف داشته باشد. مدتی است که تصاویری از همکاری مهدی پاکدل با برندهای لباس را می‌بینیم. این همکاری که نتیجه خوبی داشته، به‌طور غیرمستقیم روی محبوبیت استایل این هنرپیشه اثرات مثبت گذاشته است.

در تصویر بالا، شاهد استفاده پاکدل از کت‌وشلواری اسپرت با کفش‌های کتانی هستیم. شاید در دهه‌های گذشته، چنین طراحی استایلی خارج از استاندارد و نامناسب به‌نظر می‌رسید اما در حال حاضر، تعادل مهم‌ترین چیزی است که دنیای مد برای تدارک‌دیدن استایل پیشنهاد می‌دهد.

دیگر خبری از چارچوب‌هایی مانند مذمت پوشیدن کفش کتانی با شلوار پارچه‌ای وجود ندارد. این تصویر هم شاید مربوط به یکی از همکاری‌های پاکدل با برندها باشد. در هر حال، استایل بسیاری خوبی برای او رقم خورده و نمره خوبی می‌گیرد.

۴. اهمیت‌دادن به اکسسوری‌ها

استایل مهدی پاکدل
استفاده از اکسسوری‌ها

با بررسی استایل و لباس‌های مهدی پاکدل متوجه می‌شویم که به استفاده از اکسسوری‌ها هم علاقه‌مند است. او همیشه در کنار ساعت از دست‌بندهای چرمی یا فلزی هم استفاده می‌کند. اکسسوری‌ها می‌توانند تنوع خوبی به استایلی ساده وارد کنند.

در تصویر بالا، پاکدل در کنار همسرش رعنا آزادی‌ور دیده می‌شود. او از دست‌بندی مناسب استفاده کرده و استایل مرتبی دارد. البته یکی از نکات مهم را نادیده گرفته و آن قرارندادن وسایل در جیب لباس رسمی است.

اگر می‌خواهید استایلی شکیل و مناسب داشته باشید، بهتر است که از قراردادن وسایلی مانند موبایل در جیب خود پرهیز کنید. این کار هم باعث حفظ جلوه لباس در بلندمدت می‌شود و هم ایست لباس را در تنتان بهبود می‌دهد.

۵. رعایت آراستگی

استایل مهدی پاکدل
آراستگی استایل

حفظ آراستگی برای داشتن استایلی خوب بسیار ضروری است. منظور از آراستگی چیست؟ وقتی لباس‌ها تمیز و اتوکشیده هستند و همیشه به توازن جنس و رنگ میان آنها دقت شده باشد، آراستگی هم در استایل به‌وجود می‌آید. پاکدل به آراستگی اعتقاد زیادی دارد و در سال‌های اخیر، در کمتر موقعیتی، او را با پوششی نامرتب یا نامتوازن دیده‌ایم.

کسانی که در دنیای تصویر مشغول به فعالیت هستند، نیاز به رعایت نکاتی این‌چنینی دارند. تصویر این افراد زیر ذره‌بین است و ثبت می‌شود. پس بهتر است که همیشه نگاهی به استانداردبودن آراستگی استایل خود داشته باشند.

محبوب‌ترین مدل‌های پیراهن مردانه اینجاست

۶. توجه به کدهای پوششی

استایل و لباس‌های مهدی پاکدل
رعایت کد پوششی

بعضی از هنرپیشه‌ها و افراد مشهور اهمیت زیادی به تناسب میان پوشش خود و موقعیت‌های مختلف نمی‌دهند. این موضوع در میان افراد مشهور ایرانی زیاد دیده می‌شود اما بررسی استایل و لباس‌های مهدی پاکدل نشان می‌دهد که به اهمیت و ارزش رعایت کدهای پوششی واقف است.

کدهای پوششی یا درس‌کد (dress code) به معنای تناسب میان استایل و موقعیت گفته می‌شود. پاکدل در جشنواره‌های رسمی با استایلی مناسب دیده می‌شود. در موقعیت‌های ساده‌تر هم از استایل‌های اسپرت خوبی استفاده می‌کند.

همکاری مهدی پاکدل با خانه مد راد

لباس‌های مهدی پاکدل
همکاری با خانه مد راد

همکاری مهدی پاکدل با خانه مد راد

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، مهدی پاکدل در زمینه پوشاک و فشن با برندها همکاری‌هایی داشته است. او با خانه مد راد همکاری کرده و نتیجه آن هم مطلوب بوده است. خانه مد راد از جمله مجموعه‌های حرفه‌ای در حوزه مدوفشن ایران است که در موقعیت‌های رسمی بسیاری توانسته ظرفیت‌های خود را به رخ بکشد.

برای مثال، در جشنواره کن امسال، لباس بعضی از هنرپیشه‌های مرد فیلم «برادران لیلا» کاری از طراحان این برند بود. اگر نگاهی به انتخاب‌های هنرپیشه‌های مذکور داشته باشید، متوجه می‌شوید که خانه مد راد کاملا حرفه‌ای عمل کرده است.

مدل‌های کت تک مردانه اینجاست

شما بگویید

استایل و لباس‌های مهدی پاکدل نمره خوبی از دنیای مدوفشن می‌گیرد. او در سال‌های اخیر، خوش‌پوش‌تر شده و استایل‌های خوبی از خود به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، دلیل این موضوع می‌تواند ریشه در همکاری او با برندهایی مانند خانه مد راد داشته باشد.

برخی از افراد با افزایش سن جذاب‌تر از سنین جوانی‌شان می‌شوند. به‌نظر می‌رسد که پاکدل هم از این امتیاز طبیعی بهره برده و در سال‌های اخیر ظاهرش تغییراتی کرده است. در هر حال، این روزها او از هنرپیشه‌های جذاب و خوش‌پوشی به‌حساب می‌آید که نقش‌آفرینی‌های خوبی از خود به‌جای می‌گذارد. نظر شما درباره استایل او چیست؟ از ۱۰ به او چه نمره‌ای می‌دهید؟ او را هنرپیشه خوش‌استایلی می‌دانید؟


در ادامه بخوانید: بررسی استایل بهنوش طباطبایی؛ آراستگی به‌همراه اشتباهات کوچک
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.