بهترین روش‌های استایل کردن شال گردن برای خانم‌ها؛ در زمستان و حتی در فصل گرم

هر خانم خوش‌سلیقه‌ای برای کلیه فصل‌های سال مجموعه‌ای از شال گردن‌های رنگ و وارنگ را تدارک می‌بیند. این آیتم در زمستان و تابستان می‌تواند به‌عنوان یک اکسسوری جذاب زینت‌بخش استایل‌تان باشد. در این مطلب، قصد داریم بهترین روش‌های استایل کردن شال گردن برای خانم‌ها را بررسی کنیم. با «منومد» همراه باشید.

جذاب‌ترین روش‌های استایل کردن شال گردن برای خانم‌ها چیست؟

جذاب‌ترین روش‌های استایل کردن شال گردن برای خانم‌ها چیست؟
شال گردن یک اکسسوری جذاب است که می‌تواند یک استایل ساده را به شکل قابل توجهی چشمگیرتر کند.

۱. مدل بیسیک

مدل بیسیک
عکس از: Todor-Tsvetkov

مدل بیسیک یکی از ساده‌ترین روش‌های استایل کردن شال کردن برای خانم‌هاست. در این روش، کافی است رنگ و طرح شال را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که با لباس‌تان هماهنگ باشد. سپس، به آسانی می‌توانید شال را دور گردن‌تان قرار دهید، لبه‌های پایینی آن را با هم تراز کنید و اجازه بدهید که این قطعه پارچه به ساده‌ترین شکل ممکن آویزان بماند. پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب دیگر اکسسوری‌های‌تان هم دقت کرده و آن‌ها را با شال گردن مورد نظر خود ست کنید.

۲. استفاده از کمربند

استفاده از کمربند
عکس از: Liudmila-Cheklova

با استفاده از این روش ساده می‌توانید ظاهری جذاب و متفاوت داشته باشید. برای این منظور، کافی است یک شال و یک کمربند متناسب با دیگر اجزای لباس‌تان انتخاب کنید. شال گردن شما می‌تواند پهن یا باریک باشد. سپس، آن را درست مثل مورد قبل به سادگی پشت گردن‌تان بیندازید و لبه‌های پایین‌اش را با هم تراز کنید. در صورت به‌کار بردن شال گردن پهن یا روسری بزرگ می‌توانید آن را روی شانه‌های‌تان بیندازید و لبه‌های آن را در دو طرف بدن‌تان رها کنید. در مرحله بعد، می‌توانید کمربند مورد علاقه‌تان را طوری ببندید که طرفین شال یا روسری زیر آن قرار بگیرد. در صورت تمایل می‌توانید بسته به فصل با پوشیدن یک کت لینن تابستانی یا یک پالتوی زمستانی استایل‌تان را تکمیل کنید.

۳. مدل کلاسیک

مدل کلاسیک
عکس از: pixel-fit

این روش ساده‌ای است که اغلب افراد از آن استفاده می‌کنند و نیاز چندانی به معرفی ندارد. کافی است شال مورد نظرتان را پشت گردن آویزان کنید و یک سوی آن را روی شانه مخالف بیندازید. بسته به فصل می‌توانید کیف، کلاه، دستکش، کفش و حتی رنگ آرایش‌تان را با شال گردن خود ست کرده و از استایلی شیک و در عین حال، خودمانی لذت ببرید.

4. مدل معکوس

مدل معکوس
عکس از: Konstantin-Koekin

مدل معکوس یکی از رایج‌ترین روش‌های استایل کردن شال گردن برای خانم‌هاست. کافی است شال دلخواه‌تان را طوری پشت گردن آویزان کنید که دو سوی آن به‌طور مساوی آویزان شود. سپس، هر یک از لبه‌ها را روی شانه مقابل بیندازید. به همین سادگی می‌توانید استایلی جذاب و مدرن داشته باشید.

۵. گره‌دار ساده

گره‌دار ساده
عکس از: Halfpoint

این مدل یکی از کاربردی‌ترین و آسان‌ترین روش‌های بستن شال گردن به حساب می‌آید. برای آن‌که استایلی ساده و جذاب داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم شال را دور گردن‌تان بیاویزید و دو طرف آن را در مقابل بدن گره بزنید. به این ترتیب، می‌توانید در عین ساده بودن، شیک و جذاب به‌نظر برسید.

۶. حلقه‌ای بیسیک

حلقه‌ای بیسیک
عکس از: Elen11

برای آن‌که شال خود را به مدل حلقه‌ای بیسیک استایل کنید، لازم است ابتدا آن را طوری روی گردن بیاویزید که یک سمت‌اش کوتاه‌تر از سمت دیگر باشد. سپس، لبه بلندتر را یک بار دور گردن بپیچید و لبه‌های آن را در مقابل بدن‌تان رها کنید.

۷. حلقه‌ای گره‌دار

حلقه‌ای گره‌دار
عکس از: ti-ja

برای اجرای این مدل، لازم است درست مانند مورد قبلی عمل کنید. با این تفاوت که به‌جای آزاد گذاشتن لبه‌های شال باید آن‌ها را در مقابل یا یکی از طرفین گردن گره بزنید.

۸. مدل حلقه‌ای جمع‌شده

مدل حلقه‌ای جمع‌شده
عکس از: a-wrangler

این مدل هم از نظر اصولی درست شبیه مدل حلقه‌ای بیسیک است. تنها تفاوت این دو روش در آن است که پس از آویختن شال بر روی گردن و پیچاندن سمت بلندتر بر دور آن، هر دو لبه این اکسسوری را در زیر حلقه ایجاد شده قرار می‌دهید و گره را به‌شکلی مخفی می‌کنید که شال به‌صورت یک حلقه تو در تو و یکپارچه به‌نظر برسد.

۹. مدل حلقه و قلاب

مدل حلقه و قلاب
عکس از: Oleksandr-Goal

مدل حلقه و قلاب یکی از محبوب‌ترین روش‌های استایل کردن شال گردن برای خانم‌هاست. این سبک را می‌توان با انواع لباس‌ها و شال‌ها امتحان کرد. در صورت تمایل، می‌توانید آن را با شومیز، کت‌ودامن، کت‌وشلوار یا پیراهن یقه باز نیز ست کنید. روش کار به این صورت است که شال بافتنی، حریر، ابریشمی یا نخی خود را از وسط تا زده و در دست می‌گیرید. حالا شال‌تان دو لایه شده است. سپس، بخش میانی آن را پشت گردن قرار دهید. در این مرحله، یک سوی شال به‌صورت حلقه در می‌آید و سمت دیگر آزاد خواهد بود. لبه آزاد شال را از حلقه طرف مقابل عبور دهید و آن را دور گردن‌تان محکم کنید.

۱۰. مدل کابوی

مدل کابوی
عکس از: filadendron

در صورتی‌که شال گردن مستطیل شکلی را انتخاب کرده‌اید، لازم است آن را به‌گونه‌ای تا بزنید که به شکل مربع درآید. سپس، پارچه مربعی را طوری تا بزنید که مثلثی شود. بزرگ‌ترین ضلع مثلث به‌دست آمده را در جلوی گردن‌تان قرار دهید و گوشه‌های آن را در پشت گردن گره بزنید.

۱۱. حلقه‌ای دوبل

حلقه‌ای دوبل

دو گوشه مخالف شال را به هم گره بزنید تا یک دایره ایجاد شود. حلقه به‌دست آمده را دو بار دور گردن‌تان بپیچانید. شما با استفاده از روسری‌های بزرگ پشمی، ابریشمی، نخی یا حریر می‌توانید این استایل را امتحان کنید و با ظاهری شیک و منحصر به‌فرد در هر جمعی بدرخشید.

۱۲. مدل اشارپ

مدل اشارپ
عکس از: Alex-Mares-Manton

اگر لباس ساده، یقه باز یا دکلته‌ای پوشیده‌اید و قصد دارید آن را به‌شیوه جذابی زینت بخشید یا بدن‌تان را گرم کنید، پیشنهاد می‌کنیم از اشارپ یا شال استفاده کنید. برای این منظور، لازم است شال مورد نظرتان را کاملا باز کنید و به شکلی روی شانه‌های‌تان قرار دهید که طرفین آن به‌طور مساوی در دو سوی بدن‌تان قرار بگیرند. سپس، هر یک از بخش‌های آویزان را به سمت مخالف بدن بیندازید. به‌طوری که شال بدن شما را درست مانند پوششی در برگیرد.

۱۳. گره کاذب

گره کاذب

بستن شال با گره کاذب یک روش ساده و در عین حال، شیک است. برای این منظور، لازم است شال را پشت گردن‌تان آویزان کنید. یکی از لبه‌های آویخته را بگیرید و دور دست خود بپیچید. آن را بکشید تا یک گره شل ایجاد شود. لبه دیگر را بگیرید و آن را از داخل گره رد کنید و سپس به سمت بالا ببرید تا نسبتا محکم شود.

روش‌های استایل کردن شال گردن پتویی چیست؟

روش‌های استایل کردن شال گردن پتویی چیست؟

شال گردن پتویی یکی از آیتم‌های محبوب پاییزه و زمستانی است و می‌تواند استایل‌تان را در روزهای سرد سال چشمگیرتر کند. مدل حلقه‌ای دوبل از شیک‌ترین روش‌های بستن این اکسسوری جذاب به حساب می‌آید. بنابراین، به‌سادگی می‌توانید دو سوی شال گرم و نرم مورد نظرتان را به یکدیگر گره بزنید تا یک حلقه کامل ایجاد شود. سپس، آن را یک بار دور گردن‌تان بپیچانید تا با ظاهری بدون درز و یکپارچه روی لباس‌تان قرار بگیرد. در عین حال، پیشنهاد می‌کنیم برای بستن این نوع شال گردن روش حلقه‌ای بیسیک را هم امتحان کنید. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، این روش از مدل قبلی ساده‌تر است. کافی است شال‌تان را طوری پشت گردن آویزان کنید که یک سمت‌اش کوتاه‌تر از سمت دیگر باشد. سپس، لبه بلندتر را یک بار دور گردن بپیچید و لبه‌های آن را در مقابل بدن‌تان رها کنید.

بهترین روش‌های استایل کردن شال گردن برای خانم‌ها در فصل تابستان

بهترین روش‌های استایل کردن شال گردن برای خانم‌ها در فصل تابستان

بر خلاف تصور بسیاری از افراد، بستن شال گردن تنها مخصوص روزهای سرد سال نیست. شما در فصول بهار و تابستان هم می‌توانید از شال‌های کتان و ابریشمی رنگارنگ استفاده کرده و استایل‌تان را منحصر به‌فرد کنید. تصور کنید لباس تابستانی شما با یک شال زیبا و خوش‌آب و رنگ که با یک گره شل دور گردن‌تان قرار گرفته تا چه اندازه جذاب‌تر خواهد شد. حتی در کنار دریا هم می‌توانید از شال‌های بزرگ نخی و ابریشمی به‌عنوان پوششی برای بالاتنه یا پایین‌تنه لباس شنای خود استفاده کنید. کافی است کمی ذوق و سلیقه به‌خرج دهید تا مدل‌های متنوعی را ابداع کرده و استایل‌تان را زیباتر کنید.

بهترین روش‌های استایل کردن شال گردن برای خانم‌ها در فصل تابستان

یک روش دیگر برای بستن شال در تابستان آن است که این آیتم را روی شانه‌هایان پهن کرده و لبه‌های شال را در پشت بدن گره بزنید. حالا می‌توانید بازوها، شانه‌ها و پشت‌تان را به‌طور کامل با این قطعه پارچه زیبا بپوشانید.

چگونه می‌شود از شال به‌عنوان پیراهن استفاده کرد؟

چگونه می‌شود از شال به‌عنوان پیراهن استفاده کرد؟
عکس از: Edward-Berthelot

استفاده از شال به‌عنوان پیراهن یکی از استایل‌های جذابی است که از دهه ۷۰ میلادی و بیش‌تر توسط هیپی‌های آن دوران مرسوم شده است. اگر شما هم می‌خواهید این روش جالب و مبتکرانه را امتحان کنید کافی است یک شال بزرگ ابریشمی یا نخی را انتخاب کرده و روش‌های زیر را دنبال کنید:

روش اول:

• شال‌تان را طوری تا بزنید که به شکل مثلث درآید.
• بزرگ‌ترین ضلع مثلث به‌دست آمده را در مقابل بدن و بالای سینه قرار دهید.
• گوشه‌های مثلث را در پشت بدن‌تان گره بزنید.
• شلوار و صندل مناسبی را انتخاب کرده و با این استایل جسورانه ست کنید.

روش دوم:

• شال‌تان را به‌سادگی پشت گردن آویزان کرده و لبه‌های آن را در مقابل بدن تراز کنید.
• هر یک از بخش‌های آویزان در مقابل بدن را به‌صورت ضرب‌دری در سمت مقابل قرار دهید و آن‌ها را طوری روی بدن‌تان پهن کنید که بالاتنه شما را بپوشاند.
• گوشه‌های شال را دور کمرتان بپیچید و محکم گره بزنید.
• این تاپ را با یک دامن میدی خوش رنگ و صندل‌های تابستانی زیبا ست کنید.

چند مدل شال گردن زنانه زیبا ببینید

کدام سلبریتی‌ها از شال گردن به‌عنوان یک اکسسوری جذاب استفاده می‌کنند؟

کافی است به آرشیو عکس‌های مشهورترین سلبریتی‌ها نگاهی بیندازید تا ببینید که اغلب آن‌ها فارغ از دمای هوا در بسیاری روزهای سال از انواع‌واقسام شال‌ها برای زینت بخشیدن به استایل‌شان استفاده می‌کنند.

کدام سلبریتی‌ها از شال گردن به‌عنوان یک اکسسوری جذاب استفاده می‌کنند؟
در این تصویر، شارلیز ترون را می‌بینید که یک شال گردن بزرگ و گرم و نرم را برای تکمیل استال‌اش انتخاب کرده است./ عکس از: Gustavo-Caballero
کدام سلبریتی‌ها از شال گردن به‌عنوان یک اکسسوری جذاب استفاده می‌کنند؟
تیلور سوئیفت هم یکی از طرفداران پر و پا قرص این آیتم است./ عکس از: Bauer-Griffin
کدام سلبریتی‌ها از شال گردن به‌عنوان یک اکسسوری جذاب استفاده می‌کنند؟
در این عکس جنیفر انیستون با استفاده از شال گردن حریر استایل‌اش را چشمگیرتر کرده است./ عکس از: Rebecca-Sapp
کدام سلبریتی‌ها از شال گردن به‌عنوان یک اکسسوری جذاب استفاده می‌کنند؟
جولیا کامیل با بستن یک شال یا روسری دور کمرش استایلی به مراتب جذاب‌تر را به‌نمایش گذاشته است./ عکس از: Edward-Berthelot
کدام سلبریتی‌ها از شال گردن به‌عنوان یک اکسسوری جذاب استفاده می‌کنند؟
جو میلیت برای تزئین استایل جذاب‌اش از شال گردن استفاده کرده است./ عکس از: Naomi-Rahim

مدل‌های زیبای شال گردن مردانه اینجاست

سخن آخر

در این مطلب، از بهترین روش‌های استایل کردن شال گردن برای خانم‌ها و از سلبریتی‌هایی گفتیم که برای جذاب کردن پوشش‌شان دائما از این آیتم استفاده می‌کنند. نظر شما چیست؟ آیا شما هم این اکسسوری کاربردی را دوست دارید؟ آن را به شیوه‌های مختلف استایل می‌کنید؟ چه روشی را بیش‌تر می‌پسندید؟ لطفا دیدگاه‌ها و تجربیات‌تان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان به‌اشتراک بگذارید.


در ادامه بخوانید: رازهای زیبایی و جوانی شارلیز ترون
منبع www.instyle.com www.stitchfix.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.