بررسی استایل هدا زین‌العابدین؛ زیبا، خوش‌استایل و عاشق گوشواره بزرگ

احتمالا وقتی «سقوط یک فرشته» را بعد از افطار تماشا می‌کردیم،‌ به ذهنمان خطور نمی‌کرد بازیگر نقش «فاطمه» روزی یکی از خوش‌استایل‌ترین بازیگران زن سینمای ایران باشد. این بار سراغ استایل هدا زین‌العابدین رفته‌ایم و انتخاب‌های او برای پوشش را بررسی کرده‌ایم. تا پایان این مطلب با منومد همراه باشید.

هدا زین العابدین در سال ۱۳۶۸ به دنیا آمده و یک خرداد‌ماهی است. او که دانشگاه گرافیک خوانده و تجربه عکاسی نیز دارد، در مصاحبه‌هایش گفته هنر همیشه بخشی از زندگی‌اش بوده است. احتمالا شما پس از شنیدن اسمش، نقش‌آفرینی او را در سریال‌های «سقوط یک فرشته» و «قلب یخی ۳» به یاد می‌آورید.

هدا همواره به دلیل داشتن زیبایی طبیعی مورد توجه قرار گرفته و در زمینه مدلینگ تبلیغاتی هم فعالیت کرده است. او از ابتدا بازیگری خوش‌پوش بوده اما می‌توان گفت در سال‌های اخیر، به خوبی استایل شخصی خود را پیدا کرده و می‌داند چه بپوشد تا بیشتر بدرخشد. در ادامه برخی استایل‌های تحسین‌شده هدا زین‌العابدین را مرور می‌کنیم که می‌تواند الهام‌بخش شما دوستداران مد باشد.

سلطان بلامنازع گوشواره‌های بزرگ

کافیست نگاهی گذرا به عکس‌های هدا زین‌العابدین بیاندازید تا پی ببرید چقدر به گوشواره‌های استیتمنت علاقه دارد. شاید در نظر اول فکر کنید چطور می‌توان از چنین گوشواره‌های بزرگی در استایل استفاده کرد یا اعتماد بنفس کافی برای استفاده از چنین اکسسوری بزرگی را نداشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم مطلب منومد درباره گوشواره استیتمنت و نحوه استایل کردن آن را بخوانید.

به هر صورت هدا یکی از طرفداران این اکسسوری است و از آن در استایل‌های کلاسیک، رسمی و حتی کژوال خود بهره می‌گیرد. او به خوبی می‌داند چه سبک زیورآلاتی را به چه پارچه و طرحی ست کند و بدون ایجاد حس بهم‌ ریختگی در ظاهرش، این کار را انجام می‌دهد.

چند مدل گوشواره استیتمنت ببینید

هدا رنگ‌های تیره را دوست دارد

وقتی پای انتخاب یک استایل شیک میان باشد، اکثر ما موافقیم که رنگ مشکی حریف ندارد. به نظر می‌رسد هدا هم با این اصل موافق است و برای در بیشتر استایل‌های خود برای شرکت در مراسم و فرش قرمز‌ها را از رنگ‌های تیره استفاده می‌کند. البته کم‌تر پیش می‌آید او را با مونوکروم مشکی (مانند تصویر بالا) ببینیم. هدی می‌داند چطور با اضافه کردن جزئیات رنگی به یک استایل مشکی روح ببخشد و آن را خاص‌تر کند.

برای مثال این استایل هدی زین العابدین را ببینید. تقریبا تمام اجزای این استایل به جز شلوار، مشکی‌رنگ هستند. این موضوع باعث شده انتخاب خاص او یعنی شلوار واید پولکی به خوبی چشم بیننده را به خود جلب کند. پارچه‌های پولک‌دار معمولا استایل را شلوغ نشان می‌دهند اما ترکیب مورد انتخاب هدی این مشکل را حل کرده است.
گوشواره‌های او را می‌بینید؟ استفاده از یک جز همرنگ با شلوار در بالاتنه (همان گوشواره‌ها)، هماهنگی خوبی ایجاد کرده است. این روش ست‌کردن اکسسوری با لباس، می‌تواند به شما نیز ایده بدهد.

طیف رنگی آبی-طوسی در استایل هدی زین العابدین

طوسی از آن رنگ‌های نجات‌دهنده است، تقریبا با هر رنگی به خوبی ترکیب می‌شود و در بیشتر موقعیت‌ها می‌توانید روی آن حساب کنید. هدی از طیف رنگی طوسی تا آبی روشن هم در استایل کژوال و هم در استایل‌های رسمی‌تر استفاده می‌کند. اکسسوری‌های او را در تصویر بالا ببینید؛ رنگ نقره‌ای آنها این ترکیب را کامل کرده است.

اگر از آن افرادی هستید که با دیدن چند تار موی خاکستری میان موهایشان زانوی غم بغل می‌گیرند، هدی می‌تواند برای‌تان الهام‌بخش باشد. او را تقریبا همیشه با رنگ موی طبیعی‌اش دیده‌ایم. موهایی به رنگ قهوه‌ای تیره که در جلو سر تکه‌هایی خاکستری رنگ میان آنها خودنمایی می‌کند. او موهایش را طوری می‌آراید که هایلایت طبیعی‌شان به بهترین نحو دیده شود.

استایل‌هایی با یک نقطه قوت

احتمالا تا اینجا یک نکته را درباره لباس‌های هدی زین‌العابدین قهمیده‌ باشید. در استایل‌های او یک جزء، نقطه قوت محسوب می‌شود و بقیه اجزا ساده‌ انتخاب می‌شوند. هدی اهل استایل‌های مینیمال نیست اما نمی‌توان او را یک ماکسیمالیست نیز دانست. برای مثال در استایل بالا سرشانه لباس با دوخت صدف حلزون تزئین شده است. دیگر اجزای این استایل در کمال سادگی و بدون پترن انتخاب شده‌اند تا بستر خوبی برای جلوه تزئینات کت باشند.

این هم مثالی دیگر؛ استایلی تمام مشکی با گلدوزی‌های رنگی روی آستین‌ها و پایین مانتو. این متد یک روش بدون ریسک برای زمانی است که می‌خواهید یک لباس یا اکسسوری خاص و پرکار را در استایل خود استفاده کنید و نگران هماهنگی آن هستید.

کت و شلوار؛ انتخابی همیشه درست

هدی هم مانند ترانه علیدوستی، کت و شلوار را برای مراسم فتوکال جشنواره‌های خارجی انتخاب می‌کند. تمام نکاتی که تا اینجا بررسی کردیم را می‌توانید در این استایل ببنید؛ رنگ تیره، گوشواره بزرگ و تنها یک جزء پرکار (یلوز). آراستن موها به شکل فر، حجم بیشتری به آنها بخشیده که ترکیب‌شان با گل‌های روی سینه لباس و گوشواره استیتمنت ترکیب زیبایی خلق کرده است.

ترکیب جین و رنگ قهوه‌ای

یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های جین، همراه کردن آن با طیف قهوه‌ای روشن-شتری است (ترکیب شلوار جین آبی کلاسیک و بوت تیمبرلند شتری‌رنگ را تصور کنید). این استایل هدا که توجه زیادی هم دریافت کرد از این نکته بهره می‌برد. همانطور که می‌بینید پالتوی بلند به همراه بوت بلند و البته همرنگ، قد را بلندتر نشان می‌دهد. کیف لویی‌ویتون نیز با این استایل کژوال هماهنگی دارد.

پارچه مخمل تداعی‌‌گر پوشش ایرانی

مخمل را در پوشش‌های قدیمی ایرانی پیدا می‌کنید، البته این پارچه مختص زمان گذشته نیست و در هر زمانی جلوه‌ای گرانبها به استایل می‌بخشد. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید هدا یک پیراهن ساده مخمل را با یک وست بلند مشکی ترکیب کرده و نتیجه استایلی ساده اما بی‌نهایت زیبا از آب درآمده است.

این استایل هدی هم مثال دیگری است تا شما را ترغیب کند سراغ پارچه مخمل بروید. حاشیه‌دوزی آستین‌ها و ترکیب رنگ‌های سبز،‌طلایی و قرمز، ایرانی بودن این استایل را فریاد می‌زنند. هدا با انتخاب گوشواره‌ای خاص توانسته خلاقیتش در طراحی استایل را به رخ بکشد.

سادگی تمام با تاکیدی ظریف بر چشم‌ها

کاملا واضح است که هدا آرایش ملایم را ترجیح می‌دهد؛ همان آرایشی که به قول معروف رنگ و رویی به چهره ببخشد اما آن را تغییر ندهد. هدی از رژگونه‌ آجری برای رنگ‌دادن به گونه‌ها استفاده می‌کند و در این مورد دست و دلباز است. بیش از ۹۰ درصد مواقع هدا را با رژ‌ لب نود (Nude) یا تنها برق لب می‌بینیم، اما گاهی برای داشتن آرایشی کلاسیک و شیک سراغ رژ لب قرمز هم می‌رود.

تاکید اصلی او در آرایش بر چشم و ابروست. چشم‌ها و ابروهای کشیده‌ شده به سمت شقیقه که حال و هوایی شرقی به چهره‌اش بخشیده‌اند و او به خوبی می‌داند چطور با آرایشی مینیمال این زیبایی طبیعی را نمایان‌تر کند.

چند مدل رژلب قرمز جذاب ببینید

نظر شما چیست

پیش از هرچیز خوشحالیم که تا پایان مطلب با ما بودید. شما کدام نکته را درباره استایل هدی زین العابدین دوست دارید؟ از کدام استایل تو می‌توانید ایده‌های بیشتری بگیرید؟ در بخش نظرات برای ما بنویسید.


در ادامه بخوانید: بررسی لباس‌ها و استایل لیلا حاتمی؛ بازیگر مینیمال‌پسند سینمای ایران
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.