بررسی استایل هوتن شکیبا؛ صداپیشه محبوب مهمونی چه می‌پوشد؟

حضور متنوع هوتن شکیبا در سریال‌ها، تئاترها و فیلم‌های سینمایی باعث می‌شود که مخاطبان دنیای تصویر در هر سطح و سلیقه‌ای با او آشنا باشند. در این مقاله نگاهی به استایل هوتن شکیبا داریم.

استایل هوتن شکیبا؛ بازیگر خوبی که می‌تواند استایل‌های بهتری داشته باشد

بررسی استایل هوتن شکیبا
هوتن شکیبا

در این روزها، هوتن شکیبا روی پرده سینما به‌خوبی می‌درخشد. او در آثار مهم و قابل‌اعتنای سال‌های اخیر حضور داشته و فعالیت‌های جذاب دیگرش مانند ایفای نقشی بامزه در سریال لیسانسه‌ها و صداپیشگی شخصیت بچه در مجموعه «مهمونی» هم مدام دوربین خبرنگاران را به‌سمت او می‌چرخاند.

به‌خاطر پرکاری شکیبا، او را در موقعیت‌هایی مانند اکران‌ فیلم‌ها و جشنواره‌ها زیاد می‌بینیم. اگر بخواهیم نگاهی به استایلش داشته باشیم به چند ویژگی‌ کلی می‌رسیم:

  • علاقه به طیف رنگی خنثی؛
  • استفاده از کاپشن‌ها و پالتوهای بلند؛
  • به‌کارگیری اکسسوری‌ها در استایل؛
  • تیپ اسمارت کژوال در موقعیت‌های رسمی؛
  • نیاز به توجه بیشتر به آراستگی.

در انتها هم چند توصیه برای تدارک‌دیدن استایل بهتر برای شکیبا خواهیم داشت. این توصیه‌ها برای کسانی که اندامی مشابه او دارند هم بسیار کاربردی هستند.

علاقه به طیف رنگی خنثی

استایل هوتن شکیبا
رنگ‌های خنثی در استایل

با مرور استایل هوتن شکیبا به این نتیجه می‌رسیم که به رنگ‌های خنثی علاقه زیادی دارد. او از رنگ‌های درخشان و چشمگیر استفاده نمی‌کند. رنگ‌هایی مانند طوسی، بِژ و آبی کم‌رنگ پاستلی در انتخاب‌های او بیشتر دیده می‌شوند.

چنین انتخابی سلیقه‌ای است و نمی‌توان نقدونظر خاصی درباره‌اش داشت. به‌طور کلی، خرید لباس‌هایی از این پالت‌های رنگی باعث می‌شود که امکان ست‌کردن هریک در استایل‌ها و تیپ‌هایی با رنگ‌های مختلف وجود داشته باشد.

در تصویر بالا هم شکیبا با استایلی از طیف‌های رنگی خنثی ظاهر شده است. ایده استفاده از شالی بزرگ هم مطلوب بوده و باعث شده که ناحیه شانه‌ها و بالاتنه پهن‌تر به‌نظر برسد. برای کسانی که شانه‌های بزرگ و پهنی ندارند، چنین ترفندهایی باعث می‌شود که چهارشانه‌تر به‌نظر برسند.

استفاده از کاپشن‌ها و پالتوهای بلند

استایل و لباس‌های هوتن شکیبا
انتخاب استایل مناسب با اندام

کاپشن‌ها و پالتوهای بلند هم در استایل‌های هوتن شکیبا زیاد دیده می‌شوند. شکیبا بالاتنه بلندی دارد و پاهایش نسبت به بخش بالایی کوتاه‌تر هستند. او باید در انتخاب کت و پالتو به سراغ گزینه‌هایی برود که با ایجاد خطای دید درباره ارتفاع بخش‌های مختلف بدن، باعث متعادل‌شدن ظاهر و جلوه اندام می‌شوند.

برای مثال، باید پالتو و کت‌هایی انتخاب کند که حد فاصل میان بالاتنه و پایین‌تنه را متعادل‌تر می‌کنند. انتخاب بهتر برای او کت‌ها و کاپشن‌هایی کوتاه است که روی کمر قرار می‌گیرند. اگر هم قصد استفاده از پالتو و کاپشن‌های بلند دارد، باید دقت کند و با انتخاب اجزای مختلف استایل و رنگ‌های گوناگون نوعی تعادل را میان ارتفاع بالاتنه و پایین‌تنه ایجاد کند.

در تصویر بالا، هوتن بلوزی سفید و کوتاه را با شلواری مشکی ست کرده است. روی این‌ها هم پالتویی با قد متوسط پوشیده و در کل، به‌واسطه تضاد رنگ سفید و مشکی و انتخاب درست اندازه قد و ارتفاع تی‌شرت و پالتو، توازن مناسبی در استایل دیده می‌شود. یک‌رنگ‌بودن شلوار و کفش‌ها هم به افزایش جلوه طول پاها کمک کرده است.

محبوب‌ترین مدل‌های کاپشن مردانه

به‌کارگیری اکسسوری‌ها در استایل

استایل و لباس‌های هوتن شکیبا
اکسسوری‌ها در استایل

استفاده از اکسسوری‌ها در استایل می‌تواند تاحد زیادی به شما امضایی شخصی بدهد. هوتن شکیبا هم از اکسسوری‌هایی مانند تِل‌ها و سربندها زیاد استفاده می‌کند. او در استایل‌های غیررسمی از سربندهایی طرح‌دار یا ساعت‌هایی با رنگ‌های خاص و جالب‌توجه برای تکمیل استایلش کمک می‌گیرد.

بندهای عینک خاص هم از دیگر اکسسوری‌هایی هستند که در استایل او دیده می‌شوند. استفاده از اکسسوری باید با دقت انجام شود. اکسسوری‌ها می‌توانند به زیباترشدن صورت و اندام کمک کنند یا مکملی برای بخش‌های دیگر استایل باشند. در غیر این صورت، باعث مخدوش‌شدن و شلوغی بیهوده تیپ و ظاهرتان می‌شوند.

تیپ اسمارت کژوال در موقعیت‌های رسمی

استایل و لباس‌های هوتن شکیبا
تیپ اسمارت کژوال

شکیبا برای شرکت در موقعیت‌های رسمی از استایل اسمارت کژوال استفاده می‌کند. منظور استایلی است که در آن تلفیقی از عناصر تیپ‌های اسپرت و کلاسیک وجود دارد. این استایل ضمن آراستگی کافی برای شرکت در موقعیت‌های رسمی، راحت هم هست.

چنین انتخابی از سوی شکیبا نشان می‌دهد که به‌طور کلی کلاسیک‌پوش یا اسپرت‌پوش نیست و در مرزی میان این دو حرکت می‌کند. در تصویر بالا، استایل شکیبا تلفیقی از عناصر رسمی و غیررسمی را شامل می‌شود. رنگ‌ها و جنس‌ها مطلوب‌اند اما باید به آراستگی و ایست بهتر لباس (مثلا توجه بیشتر به اتوکشی) دقت بیشتری می‌کرد.

مدل‌های کت تک مردانه اینجاست

نیاز به توجه بیشتر به آراستگی

هوتن شکیبا
بی‌توجهی به اتوی لباس

یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های خوش‌پوشی رعایت نظم و آراستگی استایل است. اگر زیباترین و گران‌ترین لباس‌ها را بدون رعایت آداب اتوکردن به‌تن کنید، باز هم نمره استایلتان بالا نخواهد بود. متأسفانه، این نکته بسیار مهم از سوی بسیاری از هنرپیشه‌ها و افراد مشهوری که در برنامه‌ها و مراسم مختلف شرکت می‌کنند، جدی گرفته نمی‌شود.

در تصویر بالا هم شاهد چنین مشکلی هستیم. شکیبا در این تصویر از شلواری استفاده کرده که به‌واسطه حساس‌بودن بافت و جنس پارچه زود چروک می‌شود. شاید بهتر باشد که برای شرکت در مراسمی مانند اکران فیلم‌ها به این نکته دقت بیشتری کند. البته انتخاب مدل شلوار مناسب است و در ادامه درباره آن بیشتر خواهیم گفت.

استایل هوتن شکیبا؛ چند پیشنهاد

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، هوتن شکیبا دارای بالاتنه‌ای بلند است. صاحبان چنین مدلی از اندام باید به‌فکر ایجاد تعادل میان ارتفاع بالاتنه و پایین‌تنه در استایل باشند. راه‌هایی برای این کار وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

  • استفاده از کمربند؛
  • پوشیدن شلوارهای کمربلند؛
  • استفاده از کت‌ها و کاپشن‌های کوتاه؛
  • انتخاب استایل مونوکروم.

۱. استفاده از کمربند

بررسی لباس‌های هوتن شکیبا
هوتن شکیبا در کنار پریناز ایزدیار

یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد حدفاصلی میان کمر و بالاتنه و ناحیه پایینی بدن استفاده از کمربند است. باوجود کمربند مرزی میان این دو بخش از بدن به‌وجود می‌آید و بالاتنه به‌بلندی همیشه‌اش دیده نمی‌شود. در تصویر بالا، بهتر بود که شکیبا از کمربندی استفاده و با ایجاد مرزی میان بالاتنه و پایین‌تنه، به بلندترشدن پاها و کاهش ارتفاع بالاتنه کمک می‌کرد.

۲. پوشیدن شلوارهایی با کمر پهن

لباس‌های هوتن شکیبا
شکیبا در کنار الناز شاکردوست

شلوارهایی که کمری پهن دارند هم برای استایل و اندام هوتن شکیبا گزینه‌های مناسبی هستند. با چنین انتخابی، پاها کشیده‌تر نشان داده می‌شوند و از ارتفاع بالاتنه هم کم می‌شود.

در استایلی که در این تصویر می‌بینید، مدل شلوار برای اندام شکیبا بسیار مناسب است اما همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، مشکل اصلی آراسته‌نبودن شلوار است. این پارچه تابستانی و خنک زود چروک می‌شود. بنابراین، پوشیدن آن برای شرکت در موقعیتی رسمی آنچنان مناسب نیست.

۳. استفاده از کت‌ها و کاپشن‌های کوتاه

استایل و لباس هوتن شکیبا
شکیبا با استایلی مناسب

پوشیدن کت‌ها و کاپشن‌های کوتاه انتخاب بسیار خوبی برای ایجاد تعادل میان بخش بالایی و پایینی اندام افرادی مانند شکیباست. با چنین انتخابی، از ارتفاع بالاتنه کم می‌شود و پاها بلندتر جلوه می‌کنند. انتخاب کاپشنی چرمی و کوتاه در تصویر بالا از انتخاب‌های خوب شکیبا در استایل بوده است.

۴. انتخاب استایل مونوکروم

لباس‌های هوتن شکیبا
استایل مونوکروم

اگر می‌خواهید کشیده‌تر جلوه کنید، بهتر است که از استایل‌های مونوکروم، ترجیحاً با رنگ‌های تیره کمک بگیرید. در استایلی که در تصویر از شکیبا می‌بینید هم استایلی مونوکروم استفاده شده است. اگر همچنان برایتان سؤال است که مونوکروم چیست، باید بگوییم منظور استایلی است که در آن از یک رنگ یا طیف رنگی استفاده می‌شود. هوتن شکیبا در تصویر بالا با پوشیدن لباس‌هایی به‌رنگ مشکیِ یک‌دست کشیده‌تر جلوه می‌کند.

نظر شما چیست؟

با بررسی استایل هوتن شکیبا به این نتیجه رسیدیم که او گاهی انتخاب‌های خوبی دارد و در مواقع دیگر هم باید بیشتر به نکات استایلینگ دقت کند. با در نظرداشتن آناتومی و شکل بدن و انتخاب‌های بهتر، همه می‌توانند خوش‌پوش‌تر و زیباتر جلوه کنند. نظرتان درباره استایل شکیبا چیست؟ از ۱۰ به او چه نمره‌ای می‌دهید؟


در ادامه بخوانید: همه چیز درباره برند گرلن؛ از جذاب‌ترین عطرهای سفارشی تا پودرهای مرواریدی زیبا
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
6 دیدگاه
  1. Tasnim می‌گوید

    تیپ شون همیشه فوق العاده است

  2. Mobina14 می‌گوید

    عاشقتم

  3. من می‌گوید

    هر کسی یک نوع سلیقه در لباس پوشیدن داره ایشون هم هر جور دوست دارن لباس میپوشن . این اصلا درست نیست که اینقدر رک و صریح از دیگران ایراد میگیرید خیلی کار زشتی هست.

  4. زهرا می‌گوید

    عشقی آقا هوتن افتخار کرد

  5. مریم می‌گوید

    دوست دارم بازیاتون رو عالی بینظیر آقاهوتن شکیبا موفق باشید

  6. ستاره می‌گوید

    مثل همیشه عالی:)مخصوصا موقعه هایی که با الناز ست میکنه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.