بررسی استایل و لباس‌های الهه حصاری؛ آراستگی و علاقه به پوشیدن مدل‌های خاص

الهه حصاری از بازیگران جوانی است که چندسالی در دنیای تلویزیون و سینما حضوری جدی دارد. او همیشه ظاهری آراسته دارد و سعی می‌کند که در موقعیت‌های مختلف به‌خوبی ظاهر شود. در این مقاله از استایل و لباس‌های الهه حصاری می‌خوانید.

بررسی استایل و لباس‌های الهه حصاری

برخی از افراد مشهور آراستگی ویژه‌ای دارند. این افراد می‌دانند که زیر نظر دوربین‌ها و مردم هستند. برای همین به پوشش خود دقت زیادی می‌کنند و حتی اگر سلیقه‌شان آنچنان با ترندهای جدید دنیای مدوفشن مطابق نباشد، باز هم نظم و آراستگی خوبی دارند. الهه حصاری هم از آن سلبریتی‌های مرتبی است که همیشه برای پوشیدن استایلی مناسب فکر می‌کند و آراسته ظاهر می‌شود. ویژگی‌های شاخص استایل او چنین هستند:

  • انتخاب لباس‌هایی متناسب با اندام؛
  • ترکیب رنگ‌های متنوع و زیبا؛
  • علاقه به مدل‌های خاص و متفاوت؛
  • بلاتکلیفی در انتخاب سبک استایل؛
  • علاقه به بوت‌های بلند؛
  • مدل موی فر و آرایش مناسب.

انتخاب لباس‌های متناسب با اندام

بررسی استایل و لباس‌های الهه حصاری
استفاده از لباس‌های متناسب با اندام

الهه حصاری اندام ظریفی دارد و حتی می‌توان گفت که کمی هم لاغر است. او این موضوع را به‌خوبی می‌داند و در انتخاب لباس به‌سراغ مواردی می‌رود که باعث می‌شوند تعادل به استایلش وارد شود.

حصاری از یقه‌های بزرگ، لباس‌های چین‌دار و مانتوهای دامن‌دار استقبال می‌کند. چنین تصمیماتی باعث می‌شود که کمی درشت‌تر جلوه و استایلی متعادل پیدا کند. البته برای بخش شلوار هم می‌تواند این موضوع را بیشتر جدی بگیرد.

او در بسیاری از موقعیت‌ها با شلوارهای چسبان و لگ ظاهر می‌شود. شاید بهتر باشد که به‌سراغ شلوارهای واید و بگ برود. باتوجه به اینکه پاهای ظریف و لاغری دارد، چنین انتخاب‌هایی برایش مناسب‌تر هستند. مدل‌های گشاد هم در استایل‌های رسمی و هم اسپرت کاربرد دارند.

انواع مدل‌های شلوار زنانه اینجاست

ترکیب رنگ‌های متنوع و زیبا

سلیقه حصاری در ترکیب رنگ‌ برای بخش‌های مختلف استایل مناسب است. او از طیف رنگ‌های زیبایی برای تیپ خود استفاده می‌کند. نکته جالب‌توجه دیگر درباره انتخاب رنگ‌ها هم تنوع آنهاست. وجود تنوع رنگی در استایل ایده خوبی است.

او از افرادی نیست که به رنگ خاصی دلبستگی دارند. با مرور تیپ‌ها و استایل‌های مختلفش به این نتیجه می‌رسیم که هم ست‌کردن رنگ‌ها را خوب بلد است و هم به تنوع در این زمینه علاقه دارد. رنگ پوست او هم با طیف‌های رنگی متنوعی در هماهنگی است. بنابراین، دستش هم در انتخاب کاملا باز به‌نظر می‌رسد.

علاقه به مدل‌های خاص و متفاوت

علاقه الهه حصاری به لباس های خاص و مدل های متنوع
استفاده از لباس‌هایی با مدل خاص

بعضی از افراد به‌رغم داشتن استایل‌های متنوع، همیشه به مدل‌هایی مشابه و ساده علاقه دارند. الهه حصاری این‌طور نیست. او از مدل‌های خاص و نه‌چندان ساده برای لباس‌هایش استفاده می‌کند. مدل‌ لباس‌های او ساده نیستند؛ یا مدل‌دار هستند یا خودش از کمربند و اکسسوری‌های مشابه برای خارج‌کردن آنها از سادگی استفاده می‌کند.

او از امتحان‌کردن لباس‌ها و کفش‌هایی در مدل‌های خاص و به‌دور از سادگی اسقبال می‌کند. در تصویر بالا، شاهد انتخاب بوت بلندی از سوی الهه هستیم که مدلی خاص دارد. این بوت در همراهی با کتی تدی ترکیب عجیبی به‌وجود آورده است. از هماهنگ‌بودن یا نبودن کت و بوت که بگذریم، چیزی که بیشتر توجه را به‌سمت خود جلب می‌کند، علاقه حصاری به مدل‌های خاص است.

بلاتکلیفی در انتخاب سبک استایل

بلاتکلیفی در استایل الهه حصاری
نامشخص‌بودن سبک استایل

بررسی استایل و لباس‌های الهه حصاری نشان می‌دهد که آراسته است و به مرتب‌بودن استایل خود اهمیت زیادی می‌دهد اما در بیشتر مواقع، نوعی بلاتکلیفی هم در استایلش وجود دارد. برای مثال، بخشی از استایل او از عناصری تشکیل می‌شود که معمولا در استایل‌های رسمی کاربرد دارند و بخشی دیگر به‌سمت اسپرت‌بودن متمایل می‌شود.

این رویه اگر توأم با هارمونی و هماهنگی از نظر جنس و رنگ همراه باشد، ایرادی ندارد و می‌تواند حتی به امضای شخصی فرد بدل شود. با این حال، چنین امتیازی در استایل حصاری وجود ندارد. در تصویر بالا، او را با مانتویی می‌بینید که در کنار کیف کلاچ رسمی و شلوار جین قرار گرفته است.

کیف رسمی است و مانتو هم در صورت ست‌شدن با شلواری پارچه‌ای برای مثال، شلواری واید یا دم‌پاگشاد می‌توانست به‌سادگی گزینه‌ای مناسب برای جشنی رسمی باشد. اما در استایل الهه ناهماهنگی میان عناصر و نامشخص‌بودن سبک کلی وجود دارد. این مراسم جشن حافظ است؛ رویدادی سینمایی که حالتی رسمی دارد. بهتر بود که حصاری تمام بخش‌ها را در یک سبک‌وسیاق و ترجیحاً رسمی انتخاب می‌کرد.

کیف‌های مناسب مهمانی اینجاست

علاقه به بوت‌های بلند

بوت های بلند در استایل الهه حصاری
علاقه به استفاده از بوت‌های بلند

یکی از نکات شاخص در استایل‌های زمستانی الهه حصاری، علاقه‌اش به بوت‌های بلند است. این مدل از بوت‌ها برای او مناسب هستند چون پاهای ظریف و کشیده‌ای دارد و باوجود بوت‌هایی بلند، کمی درشت‌تر و قدبلندتر جلوه می‌کند.

انتخاب این مدل از بوت‌ها به همه توصیه نمی‌شود و اگر شخصی دارای پاهایی توپر و کمی چاق است، شاید بهتر باشد که به‌دنبال چنین مدل‌هایی نرود. در تصویر بالا، حصاری بوتی بسیار بلند به‌پا دارد. هم‌رنگ‌بودن آن با باقی بخش‌های استایل هم به بلندقدتر جلوه‌کردن او کمک زیادی کرده است.


حتما بخوانید: راهنمای کامل ست کردن بوت بلند زنانه؛ چگونه با بوت بلند بدرخشیم؟

مدل موی فر و آرایش مناسب

مدل موهای فر و آرایش مناسب الهه حصاری
علاقه به موهای فر و آرایش متوازن

الهه حصاری همیشه آرایش مناسبی دارد. آرایش صورت او نه‌چندان غلیظ و مشخص است و نه در کمال سادگی است. صورت او آرایشی مرتب دارد و به فرکردن موها برای شرکت در موقعیت‌های رسمی هم علاقه‌مند است.

این تصمیم هم بسیار خوب است چون با وجود موهایی فر، صورت لاغر و استخوانی الهه حالت زیباتری پیدا می‌کند و نوعی تعادل در استایلش به‌وجود می‌آید. در تصویر بالا هم شاهد استایل آرایش صورت و مویی مناسب از حصاری هستیم. این بازیگر صورت زیبایی دارد و با آرایشی ساده هم زیباتر می‌شود.

نوبت شماست

استایل الهه حصاری
الهه حصاری

استایل و لباس‌های الهه حصاری را بررسی کردیم. او بازیگر جوانی است و در مدت حضورش در دنیای تصویر توانسته کارنامه قابل‌قبولی به‌جای بگذارد. بخشی از حضور حرفه‌ای او انتخاب استایل‌هایی بوده که در موقعیت‌های مختلف با آنها ظاهر شده است. او از این لحاظ نمره بیست را به خود اختصاص نمی‌دهد اما همان‌طور که گفته شد، نکات برجسته‌ای از جمله مرتب‌بودن را دارا است.

نظر شما درباره استایل حصاری چیست؟ به او از ۲۰ چند می‌دهید؟ فرض کنید که قرار است، این هنرپیشه جوان راهی جشنواره‌ای داخلی شود، چه استایلی را به او پیشنهاد می‌دهید؟ نظرتان را با ما درمیان بگذارید.


در ادامه بخوانید: بررسی استایل و لباس‌های هانیه توسلی؛ ساده‌پوشی و علاقه به آرایش کلاسیک
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.