بررسی استایل شبنم مقدمی؛ علاقه به پترن‌های گلدار و رنگ‌های شاد

شبنم مقدمی از پرکارترین بازیگران ایرانی است که در نقش‌های مختلف در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی حضوری بسیار فعال دارد. در این مقاله از استایل شبنم مقدمی می‌خوانید.

بررسی استایل شبنم مقدمی؛ گاهی با نمره قبولی

تیپ و استایل شبنم مقدمی

مقدمی پرکار است و گاهی برخی از نقش‌ها را خوب ایفا می‌کند و از پسشان به‌خوبی برمی‌آید و گاهی هم جای بهتربودن بسیاری دارد. استایل‌های او هم همین‌طور است. گاهی خوب ظاهر می‌شود و در بسیاری از مواقع هم باید دقت بیشتری به‌خرج بدهد.

اثر شخصیت هر فرد روی استایل او بسیار مشهود است. برای همین است که دنیای مدوفشن تلاش می‌کند که به آدم‌ها در رسیدن به بهترین استایل خود کمک کند. مقدمی اگرچه از خوش‌پوش‌های سینمای ایران به‌شمار نمی‌رود اما همیشه روح شادابی شخصیتش را در پوشش خود به‌نمایش می‌گذارد.

او را با روسری‌های گل‌دار دیده‌اید؟ اگر مروری بر استایل‌های او داشته باشیم، متوجه می‌شویم که شاخصه‌های زیر در تیپ و ظاهر او پررنگ هستند:

  • علاقه به طرح‌های گل‌دار؛
  • استفاده از رنگ‌های روشن و شاد؛
  • استفاده درست از کیف‌ها؛
  • آرایش غیرحرفه‌ای؛
  • آشفتگی در استایل؛
  • بی‌توجهی به تناسب اندام و استایل.

۱. علاقه به طرح‌های گل‌دار

استایل شبنم مقدمی
روسری‌های شاد و گلدار

طرح‌ پارچه گل‌دار از پرطرفدارترین طرح‌هایی است که افراد بسیاری را به‌سمت خود جلب می‌کند. شبنم مقدمی هم به این طرح علاقه دارد و از روسری‌های گل‌دار زیاد استفاده می‌کند.

چنین انتخابی شادابی زیادی به تیپ و استایل او وارد می‌کند. استایل او مانند شخصیت و اخلاقش شاد و ضمیمی است. انتخاب پارچه‌های گل‌دار و شاد هم در ایجاد چنین برداشتی از استایلش نقش دارد.


حتما بخوانید: اصول ست کردن لباس گلدار برای خانم‌ها و آقایان

۲. استفاده از رنگ‌های روشن و شاد

استایل شبنم مقدمی
رنگ‌های شاد در استایل

شبنم مقدمی از رنگ‌های شاد در استایلش استفاده می‌کند. انتخاب رنگ‌های شاد در روحیه و بازتاب روحیات هر فرد نقش دارد. مقدمی در حضورش در جشنواره‌ها یا برنامه‌های مختلف ترجیح می‌دهد که لباس‌هایی با رنگ‌های شاد بپوشد.

البته پالت رنگی استایل او منحصر به رنگ‌های شاد نمی‌شود. با این حال، با مرور استایلش متوجه می‌شویم که بیشتر دوست دارد، از رنگ‌های روشن استفاده کند. همیشه توصیه می‌شود که برای کشیده‌ و مناسب‌تر جلوه‌کردن از لباس‌های تیره استفاده کنید. یادتان باشد که این یک انتخاب است و اگر لباس‌های روشن و شاد دوست دارید، بهتر است که هیچ عاملی مانع از لذت‌بردن شما از رنگ‌ها و طرح‌ها نشود.

مدل‌های روسری طرحدار را ببینید

۳. استفاده درست از کیف‌ها

تیپ و استایل شبنم مقدمی
استفاده از کیف‌های مناسب

مقدمی از کیف‌های مناسبی برای حضور در موقعیت‌های مختلف بهره می‌برد. در جشن‌های رسمی و جشنواره‌ها استفاده از کیف‌های کوچک و ظریف یا کیف‌های دستی موسوم به کلاچ پیشنهاد می‌شود.

شبنم مقدمی به‌درستی این قاعده را رعایت می‌کند. البته گاهی هم کیف‌های بزرگی را با خود همراه می‌کند ولی در بیشتر مواقع شاهد استفاده درست او از کیف‌ها هستیم و انتخاب‌های خوبی دارد.

در تصویر بالا، کیف ظریف کلاچی که در دست مقدمی است، برای حضور در موقعیتی رسمی بسیار مناسب است. در ضمن این کیف با بخش‌های دیگر پوشش هم هماهنگ است.

جذاب‌ترین کیف‌های کلاچ اینجاست

۴. آرایش غیرحرفه‌ای

استایل شبنم مقدمی
آرایش غیرحرفه‌ای

هنرپیشه‌ها و آدم‌های معروف زیر نگاه دقیق عکاس‌ها هستند. از این افراد مدام عکس گرفته و تصاویرشان ثبت می‌شود. اگر در آرایش و ترتیب‌دادن استایلی مناسب و آراسته دقت کافی به‌خرج ندهند، امکان دارد که تصویر نامناسبی از آنها ثبت شود.

متأسفانه، آرایش صورت شبنم مقدمی در بسیاری از مواقع حرفه‌ای نیست و این موضوع روی ثبت تصاویر از او اثر منفی می‌گذارد. شاید بهتر باشد که در این زمینه دقت‌نظر بیشتری به‌خرج بدهد.

در تصویر بالا، آرایش مقدمی به‌خوبی روی صورت او ننشسته است. اگر زیرسازی‌های لازم برای پوست انجام نشود، استفاده از کرم‌پودر می‌تواند موجب جلوه بیشتر چروک‌ها شود و یک‌دستی از آن دور بماند.

۵. آشفتگی در استایل

استایل و لباس‌های شبنم مقدمی
آشفتگی در استایل

شبنم مقدمی گاهی درس‌کد یا همان کدهای پوششی را به‌درستی رعایت می‌کند. یعنی در هر موقعیت بنا به سطح رسمی‌بودن آن ظاهر می‌شود. با این حال، گاهی هم آشفتگی و انتخاب‌هایی بی‌دقت در تیپ او دیده می‌شود.

برای مثال، در تصویر بالا او با استایلی خیابانی حضور پیدا کرده است. البته این استایل نکات برجسته و خوبی دارد؛ ترکیب رنگ طوسی و زرشکی بسیار دقیق است. کفش و کیف هم کیفیت خوبی دارند. با این حال، برای حضور در این موقعیت بهتر بود که مقدمی کمی رسمی‌تر ظاهر می‌شد.

۶. بی‌توجهی به تناسب اندام و استایل

استایل شبنم مقدمی
بوت نامناسب

رعایت تناسب میان استایل و اندام از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین نکاتی است که برای خوش‌پوشی و خوش‌تیپی باید در نظر بگیرید. اگر بهترین لباس‌ها هم انتخاب کنید اما در هماهنگی و تناسب با اندامتان نباشند، استایل خوبی نخواهید داشت.

شبنم مقدمی گاهی انتخاب‌هایی دارد که با اندامش در تناسب نیستند. برای مثال، در تصویر بالا شاهد پوشیدن بوت‌های بلندی هستیم که باعث شده، پاهای مقدمی کمی حجیم جلوه کند. شاید بهتر بود که او نیم‌بوتی پاشنه‌دار انتخاب می‌کرد.

انواع مدل‌های نیم‌بوت زنانه اینجاست

۷. استفاده از طرح‌ها و مدل‌های نامتقارن

لباس‌های شبنم مقدمی
استفاده از طرح‌های نامتقارن

با مرور استایل و لباس‌های شبنم مقدمی به این نتیجه می‌رسیم که گاهی به‌سراغ لباس‌هایی می‌رود که مدلی نامتقارن دارند. این موضوع باعث می‌شود که اندام کمی درشت‌تر جلوه کند. در حالی که اگر طرح و رنگ لباس یک‌دست باشد و خبری از نامتقارن‌بودن در آن نباشد، اندام کشیده‌تر و استایل منسجم‌تر به‌نظر خواهد رسید.

در تصویر بالا، مقدمی را با لباسی می‌بینید که فاقد تقارن در دو سمت لباس است. این موضوع باعث می‌شود که او کمی درشت‌تر جلوه کند. ایده استفاده از طرح پارچه گل‌دار برای سرآستین‌ها هم کمی از ترندهای روز به‌دور است.

با این حال، ترکیب رنگی لباس شبنم در این استایل شاد و جذاب است. او با این استایل و لباس‌ها در برنامه «مهمونی» حضور پیدا کرده و انتخابش برای برنامه‌ای شاد و صمیمی گزینه خوبی بوده است. نظرتان چیست؟

شما بگویید

با بررسی استایل شبنم مقدمی به این نتیجه می‌رسیم که او بیشتر در انتخاب‌هایش تابع احساس است. او چیزی را به تن می‌کند که برایش راحت است و با سلیقه‌اش جور درمی‌آید. در واقع، برای طراحی استایل خود چندان زمان نمی‌گذارد و برای همین است که گاهی خوب ظاهر می‌شود و گاهی نقدهایی به او وارد است. نظرتان درباره استایل شبنم مقدمی چیست؟ اگر بخواهید به او نمره‌ای از ۱۰ بدهید، چه عددی را برای این بازیگر پرکار در نظر می‌گیرید؟ پیشنهادتان برای ترتیب‌دادن استایلی برای او چیست؟


در ادامه بخوانید: بررسی استایل الناز شاکردوست؛ علاقه به استایل متنوع و کیف‌های خاص
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.