بررسی استایل و لباس‌های لادن مستوفی؛ علاقه به ساده‌پوشی و رنگ‌های شاد

لادن مستوفی هنرپیشه جذاب و خوش‌قامتی است که با اعتمادبه‌نفس بالایی نقش‌هایش را ایفا می‌کند. شخصیت بازیگری او زنی مستقل و بااراده را به تصویر می‌کشد. این ویژگی‌ها در استایل و پوشش او هم دیده می‌شوند. در این مقاله از استایل و لباس‌های لادن مستوفی برایتان می‌گوییم.

استایل و لباس‌های لادن مستوفی

تیپ و استایل لادن مستوفی
لادن مستوفی

همان‌طور که گفته شد، لادن مستوفی شمایل زنی مستقل و جذاب را دارد. او به‌واسطه قامت بلند و چهره ظریفش از نقطه‌نظر ظاهر جلب‌توجه می‌کند. تیپ‌ها و استایل‌های مختلف هم با چهره و اندامش در سازگاری هستند. با این وجود، ترجیح می‌دهد که سادگی را انتخاب کند. البته این سادگی همیشه با او همراه نیست. گاهی انتخاب‌های عجیبی دارد و استایل‌هایی بسیار متفاوت از معمول انتخاب می‌کند.

مستوفی به رنگ‌ها و طرح‌های شاد و گل‌دار هم علاقه زیادی دارد. به‌طور کلی، از آن افراد مشهور یا اصطلاحاً سلبریتی‌هایی نیست که برای طراحی استایل زمان و انرژی زیادی صرف می‌کنند. اگر بخواهیم ویژگی‌های استایل و لباس‌های لادن مستوفی را نام ببریم، باید بگوییم:

  • علاقه به رنگ‌های شاد؛
  • تمایل به پوشیدن طرح‌های گل‌دار و نقش‌های شلوغ؛
  • انتخاب سادگی در بیشتر مواقع با خاص‌پوشی‌های گاهیانه؛
  • آرایش سبک و تمایل به ارائه زیبایی طبیعی در چهره شرقی‌اش.

در ادامه به بررسی هریک از این شاخص‌های پوششی مشغول می‌شویم. نقدی هم به استایل مستوفی داریم که در آخر به آن اشاره خواهیم کرد.

علاقه به رنگ‌های شاد

استایل و لباس‌های لادن مستوفی
انتخاب رنگ‌های شاد

پوشیدن رنگ‌های شاد انتخاب هرکسی نیست. افرادی به‌سراغ چنین انتخابی می‌روند که اعتمادبه‌نفس خوبی دارند. مستوفی هم از همین دسته است. بسیاری از افراد واهمه دارند که با پوشیدن رنگ‌های شاد درشت‌اندام‌تر یا چاق‌تر به‌نظر برسند. این موضوع برای لادن مستوفی که اتفاقا ریزنقش نیست، اهمیت زیادی ندارد.

انتخاب رنگ‌های شاد باعث می‌شود که نوعی شور و انرژی شاد از استایل پوششی او در ذهنمان باقی بماند. رنگ‌ها شور و نشاط خاصی دارند و می‌توانند حال‌وهوای دلمان را به‌کلی عوض کنند. شخصی که مایل به انتخاب رنگ‌های شاد برای استایلش است، روحیه و اعتماد‌به‌نفس خوبی دارد.

محبوب‌ترین مدل‌های مانتو اینجاست

تمایل به پوشیدن طرح‌های گل‌دار و نقش‌های شلوغ

استایل لادن مستوفی
پوشیدن لباس‌های پرنقش‌ونگار

لباس‌های طرح‌دار با نقش‌های شلوغ هم معمولا انتخاب همه نیست. به‌دلایلی که پیش‌تر هم گفته شد، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که از رنگ‌های تیره و طرح‌های ساده استفاده کنند. در واقع، تعداد افرادی که ریسک انتخاب رنگ‌های شاد و طرح‌هایی مانند گل‌دار را می‌پذیرند، چندان زیاد نیست.

اما مستوفی با همان اعتمادبه‌نفسی که در بازی و ایستش روی صحنه دیده می‌شود در انتخاب لباس هم جسور و شجاع است. او از انتخاب طرح‌های شلوغ برای لباس نمی‌ترسد و با پوشیدن لباس‌هایی پر از نقش و طرح نشان می‌دهد که به آنچه سلیقه‌ شخصی‌اش است، کاملا باور دارد و اسیر کلیشه‌ها و ترس‌ها در انتخاب استایل نیست.

انتخاب سادگی در بیشتر مواقع با خاص‌پوشی‌های گاهیانه

تیپ و استایل لادن مستوفی
سادگی در پوشش

با نگاهی به استایل و لباس‌های لادن مستوفی متوجه می‌شویم که معمولا ساده‌پوش است. او برنامه خاصی برای تدارک‌دیدن استایلی ویژه در سر ندارد. این را به‌واسطه لباس‌های ساده‌اش در موقعیت‌های مختلف می‌گوییم.

هرکس سلیقه‌ای دارد و انتخاب بعضی‌ها سادگی است. البته کسانی که معروف‌اند و در موقعیت‌هایی مانند جشن‌ها و مراسم مختلف شرکت می‌کنند، بیشتر از سایرین زیر ذره‌بین هستند. شاید توجه به انتخاب پوششی متناسب با موقعیت برایشان با کمی صرف وقت در طراحی استایل فکر بهتری باشد.

به‌طور کلی، معمولا او را با استایل‌هایی ساده می‌بینیم. اما گاهی این سادگی با تغییراتی بسیار چشم‌گیر همراه می‌شود.

لادن مستوفی
انتخاب‌های خاص گاهیانه

در بعضی از مراسم و موقعیت‌ها، استایل مستوفی با چیزی که معمولا از او دیده می‌شود، کاملا متفاوت است. او هرچند وقت، یک‌بار به سراغ تدارک‌دیدن استایلی می‌رود که متفاوت است،با سبک همیشگی‌اش در انتخاب سادگی هم‌خوانی ندارد و نگاه‌ها را به‌واسطه متفاوت‌بودن به سمت خود می‌کشد. تصویر بالا را ببینید. در واقع، گاهی شاهد هستیم که مستوفی غیرقابل انتظار ظاهر می‌شود.

در تصویر بالا او در جشن حافظ شرکت کرده بوده و استایل منتخبش بسیار رسمی است. فارغ از اینکه چنین طرح و لباسی برای جشن مناسب بوده یا نه، متوجه می‌شویم که گاهی به تیپ و ظاهرش به‌شدت فکر می‌کند و برای طراحی آن زمان صرف می‌کند.

انتخاب عناصر تکراری در استایل

بررسی استایل و لباس‌های لادن مستوفی
لادن مستوفی

بعضی‌ها اصلاً و ابداً میلی به پوشیدن لباس‌ها و کفش‌های تکراری ندارند. لادن مستوفی این‌طور نیست. او از اینکه استایلش تکراری باشد یا بعضی از لباس‌ها را چندبار در موقعیت‌های مختلف به تن کند، واهمه‌ای ندارد. این هم ریشه در همان اعتماد‌به‌نفسی دارد که باعث ساده‌پوشی‌اش می‌شود.

استایل لادن مستوفی
بهاره کیان افشار و لادن مستوفی

چنین انتخابی از سوی اشخاص معروف بسیار قابل‌احترام است. ترویج راحتی و دوری از فشارهای کلیشه‌ای دنیای مدوفشن برای مصرف‌گرایی ارزشمند است. اگر سلبریتی‌ها در این زمینه پیش‌گام باشند، افراد دیگر هم تا حد زیادی این رویه را دنبال خواهند کرد. به کفش‌های مستوفی در دو تصویر بالا نگاه کنید؛ انتخاب او تکراری است.

آرایش سبک و تمایل به ارائه زیبایی طبیعی در چهره شرقی‌اش

استایل لادن مستوفی
آرایش ساده

با مرور استایل و لباس‌های لادن مستوفی نتیجه می‌گیریم که ساده‌دوست است. او در آرایش صورت هم همین رویه را دارد. هیچ‌گاه، آرایش‌های عجیب و غلیظی از او نمی‌بینیم. البته چهره زیبا و شرقی خاصی هم دارد که نیاز چندانی به آرایش ندارد. با این حال، سلیقه او حفظ چهره طبیعی با کمی رنگ‌ولعاب محدود است.

مستوفی معمولا آرایش کلاسیک را برای چهره ظریف و زیبایش می‌پسندد؛ رژ لب‌هایی در طیف قرمز با پوستی روشن و اندکی آرایش چشم‌ها. او طرفدار مدل‌های عجیب آرایش مژه و پیروی از ترندهای مدل‌دادن به ابروها نیست.

رژلب‌های قرمز اینجاست

نقد و نظر؛ افراط در سادگی

تیپ و استایل لادن مستوفی
سادگی زیاد از حد

سادگی برای استایل و پوشش یک انتخاب است. انتخاب ارزشمندی هم هست و نشان از اعتماد‌به‌نفس و گاهی وارستگی و رهایی دارد. با این حال، نباید مرز سادگی با دورشدن از آراستگی در هم بیامیزد. افراد معروفی که در انظار عمومی ظاهر می‌شوند، با وقت‌گذاشتن برای طراحی استایل یا دست‌کم رعایت آراستگی و کدهای پوششی در هر موقعیت و مراسم می‌توانند بیشتر بدرخشند.

لادن مستوفی گاهی سادگی را به اوج می‌رساند و کمی از آراستگی برای حضور در موقعیت‌های رسمی دور می‌شود. شاید بهتر باشد که برای حضور در موقعیت‌هایی مانند اکران عمومی یا شرکت در جشنواره‌ها، استایل رسمی‌تر و مرتب‌تری از او را شاهد باشیم.

نوبت خودِ شماست!

بررسی استایل و لباس‌های لادن مستوفی

با بررسی استایل و لباس‌های لادن مستوفی چه ویژگی‌های دیگری به نظرتان می‌آید؟ به‌نظرتان نقد و نظر دیگری هم به او وارد است؟ از چه شاخصه‌ای در استایل و پوشش او بیشتر خوشتان می‌آید؟ اگر قرار باشد که به او مشاوره بدهید، چه پیشنهاد و توصیه‌ای برایش دارید؟


در ادامه بخوانید: بررسی استایل پریناز ایزدیار؛ از علاقه به کیف‌های خاص تا استایل مونوکروم
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.