روش‌های ست کردن مانتو شومیزی برای تابستان

مانتوهای شومیزی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل‌های گرم سال هستند. هم مدلشان برای اندام‌های مختلف مناسب است و هم تنوع ست‌کردنشان در استایل عالی به‌نظر می‌رسد. در این مقاله از روش‌های ست کردن مانتو شومیزی برایتان بیشتر می‌گوییم.

روش‌های ست کردن مانتو شومیزی

شومیزها از کاربردی‌ترین لباس‌های کمدتان هستند. اگر کمی قدشان بلندتر باشد، همان مانتوی شومیزی می‌شوند و امکان پوشیدن آنها در استایل‌های خیابانی مختلف به‌وجود می‌آید. خرید چند شومیز یا حتی یک مورد مناسب می‌تواند به شما کمک کند که استایل‌هایی بسیار متنوع برای خود ترتیب بدهید.

مانتوی شومیزی رسمی نیست و برای تیپ‌های اسپرت و نیمه‌رسمی کاربرد دارد. اگر برای روزهای گرم تابستان و نیمه‌خنک بهاری به‌دنبال بهترین گزینه هستید، در خرید مانتوی شومیزی شک نکنید. در ادامه به شما توصیه‌هایی درباره روش‌های ست کردن مانتو شومیزی خواهیم داشت.

۱. شلوارهای چسبان یا لگ

ست کردن مانتوی شومیزی
مانتوی شومیزی با شلوار چسبان

یکی از ترکیب‌های خوبی که شومیزها به‌وجود می‌آورند، همراهی با لِگ یا شلوارهای اسکینی است. اگر از پوشیدن این سبک از شلوارها استقبال می‌کنید، اضافه‌کردن مانتوی شومیزی گشاد به آن فکر خوبی خواهد بود.

یادتان باشد که با انتخاب شلوار تنگ، بهتر است که شومیزتان گشاد باشد. تیپ و استایل متناسب و چشم‌نواز، دارای تعادل است. برای ایجاد تعادل در چنین ترکیبی هم باید بخشی از استایل گشاد و بخشی دیگر چسبان باشد.

مدل‌های شلوار جین اسکینی

۲. جلیقه‌های نیم‌تنه

مانتوی شومیزی
جلیقه و مانتو شومیزی

جلیقه‌ها از آن لباس‌های جذابی هستند که نباید ارزش حضورشان در کمد را دست‌کم بگیرید. این لباس‌ها می‌توانند در یک آن، استایل را متفاوت و جذاب کنند. یکی از روش‌های ست‌ کردن مانتو شومیزی هم این است که شومیز را با جلیقه‌ای نیم‌تنه بپوشید.

البته استفاده از جلیقه‌های بلند هم فکر بدی نیست. ترکیب رنگ‌ها را هم بنا به سلیقه‌تان بچینید اما یادتان باشد که قرارگرفتن رنگ سفید و مشکی در کنار هم همیشه جذاب از کار درمی‌آید. اگر جلیقه مانند تصویر بالا مدل‌دار باشد، استایل خاص‌تری خواهید داشت.

انواع جلیقه زنانه اینجاست

۳. با شلوارهای مام‌استایل

ست کردن مانتو شومیزی
شلوار مام استایل با شومیز

شلوارهای مام استایل هم مانند شومیزها کاربردی‌اند، به اندام همه می‌آیند و لباس‌های راحتی هم هستند. ست‌کردن شلوار مام‌ با مانتوی شومیزی فکر خوبی است و برایتان استایلی کاملاً اسپرت رقم می‌زند.

اگر دوست دارید که استایل خیابانی‌تان چابک  و راحت باشد، مانتوی شومیزی را با چنین شلواری بپوشید. شلوار مام‌استایلتان می‌تواند هر جنسی داشته باشد، جین خنک یا کتان. همراه‌کردن این‌ها با یک‌جفت صندل، باعث می‌شود که تابستان را خنک‌تر و شیک‌تر از همیشه بگذرانید.

انواع شلوار مام استایل اینجاست

۴. همراه با دامن‌شلواری

ست مانتوی شومیزی
دامن شلواری و شومیز

دامن شلواری انتخاب بسیار خوبی برای تابستان و بهار است. هم راحت و است و هم شیک. هم به لاغرها می‌آید و هم با افرادی با اضافه‌وزن. پوشیدن مانتوی شومیزی با قد کوتاه یا بلند با دامن‌شلواری هم ست پیشنهادی دیگری است که احتمالاً دوستش دارید. این‌طور نیست؟

انواع مدل‌های دامن شلواری

۵. شلوار بگی و نیم‌بگ

شلوارهای بگی و نیم‌بگ در کنار شومیزهای کوتاه ترکیب خوبی می‌سازند. اگر قد این شلوارها را هم ۹۰‌سانتی یا کوتاه‌تر انتخاب کنید، استایلتان حسابی تابستانی می‌شود. در این صورت، حتی اگر شومیزتان گشاد هم باشد، باز تعادل خوبی در استایل به‌وجود می‌آید.

البته استایل‌هایی با لباس‌های سراسر گشاد هم این روزها ترند (trend) و پرطرفدار هستند. اگر اهل دنبال‌کردن دنیای مدوفشن باشید، که در استایلی احساس راحتی کنید و به‌خوبی روی اندامتان بنشیند، شلوار بگی و شومیز مانتویی گشاد هم یک گزینه است. زیرنقش‌های لاغر با چنین ترکیبی درشت‌تر جلوه می‌کنند.

انواع مدل‌های مانتو شومیزی

۶. با دامن

مانتوی شومیزی
مانتوی شومیزی با دامن

یکی دیگر از روش‌های ست کردن مانتو شومیزی این است که از دامن در استایلتان استفاده کنید. پوشیدن دامن هم مانند دامن‌شلواری‌ها می‌تواند تیپ خاص و متنوعی همراه با مانتوی شومیزی برایتان به‌وجود بیاورد. در میان انواع دامن ببینید که کدام مدل بیشتر به شما می‌آید و البته راحتی‌اش برای پوشیدن در خیابان را هم در نظر بگیرید. از این استایل خوشتان می‌آید؟

انواع دامن بلند اینجاست

۷. همراه با روسری‌های ترند

روش‌های ست‌کردن مانتوی شومیزی
شومیز با روسری کوچک

این روزها، روسری‌های کوچک به‌شدت پرطرفدار شده‌اند. خیلی‌ها از چنین روسری‌هایی استقبال می‌کنند.

در هر حال، روسری‌های کوچکِ ترِند در کنار مانتوهای شومیزی ترکیبی می‌سازند که استایل را کمی به کلاسیک‌بودن نزدیک می‌کند. اگر کمربندی برای مانتوی شومیزی در نظر بگیرید، این کلاسیک‌شدن بیشتر هم می‌شود؛ به تصویر بالا نگاه کنید.

۸. ست مونوکروم

مانتوی شومیزی
استایل مونوکروم

اگر دوست دارید که مانتوی شومیزی خنک بپوشید و در عین‌حال کمی هم استایلتان رسمی شود، آن را با شلواری مناسب ست کنید. چه شلواری؟ شلواری هم‌رنگ و هم‌جنس مانتو.

در واقع با استایل مونوکروم می‌توانید ست یک‌دستی داشته باشید که از حالت اسپرت مطلق فاصله می‌گیرد. در ضمن، شما را کمی هم کشیده‌تر نشان خواهد داد. به تصویر بالا نگاه کنید؛ همه اجزای استایل از یک طیف رنگی هستند. ترکیب زیبایی است، نه؟

۹. شلوارهای اسلش

ست کردن مانتوی شومیزی
شلوار اسلش با مانتوی شومیزی

شلوارهای اسلش را با مانتوی شومیزی ست کنید. این شلوارها که در بخش دم‌پا گِت یا کش دارند، بسیار راحت هستند. با انتخاب آنها در کنار شومیزهایی گشاد، استایل تابستانی خوبی رقم خواهید زد.

اگر شلوار اسلش می‌پوشید، کتانی یا کفش‌های اسپرت را به تیپ‌تان اضافه کنید. البته کفش‌های تخت دیگری مانند انواع کالج یا صندل هم انتخاب‌های خوبی هستند. فقط باید اسپرت‌بودن را در نظر داشته باشید تا یک‌دستی استایل از دست نرود.

۱۰. بلوز سبک روی شومیز

ست کردن مانتوی شومیزی
بلوز روی مانتوی شومیزی

اگر اهل تنوع هستید و از داشتن استایل‌های خاص خوشتان می‌آید به تصویر بالا نگاه کنید. این پیشنهاد هم جالب است و استایل خوبی برایتان می‌سازد. تقریباً ساختار استایل شبیه ست‌کردن جلیقه با مانتوی شومیزی است.

می‌توانید به‌جای جلیقه از بلوزی گشاد و خنک کمک بگیرید. وقتی آستین‌های شومیز مدل‌دار باشد، جلوه‌اش در کنار چنین طرحی بیشتر می‌شود. استفاده از اکسسوری‌هایی مانند زنجیر و کمربند هم استایل را از سادگی خارج می‌کند. نظرتان چیست؟

انواع مدل‌های شومیز اینجاست

نوبت شماست

روش‌های ست کردن مانتو شومیزی را با هم مرور کردیم. این مدل از مانتو کاربردی است و به شما آزادی‌ِ عمل می‌دهد تا در استایل‌های مختلف از آن استفاده کنید. اگر زیاد اهل خرید نیستید، بهتر است که یک مانتوی این مدلی داشته باشید چون هم با لباس‌های متنوع هماهنگ می‌شود و هم هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد. از میان استایل‌های پیشنهادی، کدام را بیشتر دوست داشتید؟ روش دیگری برای ست‌کردن این مدل مانتوها می‌دانید؟ ما را هم در جریان می‌گذارید؟


در ادامه بخوانید: ۱۵ ایده جذاب برای ست کردن شومیز سفید
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.