چطور با مانتو کتی یک استایل جذاب بسازیم؟

مانتو کتی از آن عناصر متنوع در دنیای پوشاک است که طرح‌ها و رنگ‌های مخلتفی برایش در نظر گرفته می‌شود. مانتوهای کتی را در دنیای مد و فشن امروز برای استفاده در موقعیت‌های مختلفی در نظر می‌گیرند؛ از مهمانی و موقعیت‌های رسمی گرفته تا انتخاب لباس برای یک قرار عاشقانه در یک کافه دنج. در این مقاله انواع مانتوی کتی برای ساختن استایلی شیک به شما معرفی می‌شوند.

استایلی جذاب با مانتو کتی

مانتوهای کتی در شکل‌ها و رنگ‌ها و البته جنس‌های مختلفی روانه بازار می‌شوند. در سال‌های پیش، زمانی که حرف از مانتوی کتی می‌شد، فقط یک مدل رسمی که با شلواری از جنس و طرح خودش پوشیده می‌شد به ذهن می‌رسید. اما این روزها، انواع مدل‌های مختلف موجودند: اُورسایزها (oversize)، مانتوهای طرح کت مردانه، مانتوهای کتی غیررسمی و… .

راستی به اورسایزها اشاره کردیم؛‌ باید بدانید که لباس‌هایی با اِپُل و برش‌های گشاد دوباره در حال بازکردن جای خود در میان دنیای مد و فشن هستند. پس اگر از آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنند، از دست اپل‌ها خلاص‌ شده‌ایم، سخت در اشتباه هستید. این را هم بدانید که برخلاف کسانی که اپل و یادها و خاطره‌هایش را به دست فراموشی سپرده‌اند، کسانی هستند که از این طرح و لباس‌های گشاد و اورسایز خیلی استقبال می‌کنند. به‌عبارت دیگر، این برش‌های آزاد و طرح‌های گشاد لباس از ترندهای ۲۰۲۰ هستند.

 به سراغ یقه اسکی‌ها بروید

مانتو کتی

نمی‌دانیم شما هم به عنوان یک کودک با پوشیدن یقه اسکی یا همان لباس‌های پاییزی و زمستانی که نواحی گردن را می‌پوشاندند، مشکل داشته‌اید یا خیر؟ هرچند پوشیدن این بلوزها برای کودکان چندان خوشایند نیست اما پوشیدن‌شان در همراهی با مانتوهای کتی، استایلی بسیار شیک برایتان رقم می‌زند. ترکیب یقه اسکی و مانتو کتی، استایلتان را رسمی می‌کند. انتخاب شلواری چسبان در همراهی با چکمه‌ای که تا بالای زانوست، ترکیبی چشم‌نواز خواهد بود. قبول دارید؟ در انتخاب رنگ‌ها دست‌تان باز است. استایل مونوکروم یعنی سرتاپا یک‌رنگ دوست دارید یا از سِت‌کردن رنگ‌های مختلف با هم لذت می‌برید؟

به مانتو اُورسایز و پیراهن بلند فکر کنید

مانتو کتی

راهکار دیگری هم برای پوشیدن مانتو کتی برایتان وجود دارد: پوشیدن آن روی پیراهنی بلند یا سرهمی. با این ترکیب، امکان تردد در خیابان با پیراهن هم برایتان مقدور خواهد بود؛ ضمن اینکه استایلی خاص و به‌روز خواهید داشت. برای ترتیب‌دادن چنین استایلی می‌توانید به سراغ مانتوهای اورسایز بروید.

استایل تک‌رنگ؛ مونوکروم با مانتو کتی

مانتو کتی

یکی از روش‌های پوشیدن مانتو کتی و ترتیب‌دادن استایلی رسمی با آن، استفاده از رنگ‌های یکسان است. یعنی باید با انتخاب تمام بخش‌های لباس‌تان از یک رنگ، استایلی مونوکروم برای خود تدارک ببینید. چنین ترکیبی از رنگ‌ها در کنار هم به شما رسمیت می‌بخشد.


حتما بخوانید: در مصاحبه کاری چه بپوشیم؟ مخصوص خانم‌ها

مانتو کتی رنگی؛ ترکیب رنگ‌های شاد و خاص 

مانتوی کتی با رنگ شاد

فکر را بکنید یک مانتوی کتی صورتی روشن یا زرد خردلی با یک شلوار جین آبی می‌تواند چقدر شیک و زیبا باشد. مانتوهای کتی با رنگ‌های پاستلی یا رنگ‌های زنده و شادی چون عنابی و سرخابی می‌تواند انتخاب فوق‌العاده‌ای برایتان باشد.

مانتو کتی چهارخانه؛ همه‌جا و همه‌وقت

مانتو کتی

داشتن مانتوی کتی چهارخانه را به افراد شیک‌پوش توصیه می‌کنیم. این طرح از کت‌ها را با شلوار رسمی بپوشید و استایلی رسمی پیدا کنید. روز بعد، آنها را با شلوار جین بپوشید و با دوستان و خانواده به رستوران بروید. با داشتن مانتو کتی چهارخانه دست‌تان در طراحی استایل‌های مختلف کاملا باز خواهد بود. طرح‌های چهارخانه هم دنیایی وسیع از تنوع‌اند. پس با هر سلیقه‌ای در میان طرح‌ها و رنگ‌های آن گزینه‌ای پیدا خواهید کرد.

مانتوی راه‌راه؛ انتخابی محافظه‌کارانه

مانتو کتی راه راه

مانتوهای کتی راه‌راه با برش‌های رسمی از محافظه‌کارانه‌ترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانید انتخاب کنید. اگر می‌خواهید در موقعیتی رسمی شرکت کنید و نمی‌توانید ریسک کنید، به سراغ همین راه‌راه‌ها بروید. مزایایی هم به همراه دارند: ضمن اینکه پوشیدن این مانتوها در موقعیت‌های رسمی تضمین‌شده است، خطوط عمودی‌شان شما را لاغرتر هم نشان می‌دهند.

اگر قرار است که در مجلسی سخنرانی داشته باشید، استاد دانشگاه هستید یا در مراسمی رسمی شرکت می‌کنید، پوشیدن سِت مانتوی کتی و شلوار ساده گزینه خوبی خواهد بود. رنگ مشکی این سِت در کنار خطوط عمودی‌اش شما را کشیده نشان می‌دهد. با کفش‌هایی پاشنه‌بلند هم دیگر، رسمی‌بودن را به انتها خواهید رساند. اما اگر بخواهید که در مواقع دیگر هم از این مانتو استفاده کنید، ترکیب مانتو با شلوارهایی از رنگ‌های دیگر مثلا سفید می‌تواند از رسمی بودن استایل بکاهد.

در آخر

مانتو کتی از آن لباس‌هایی است که به شما اجازه می‌دهد برند شخصی‌تان را در استایل خود به نمایش بگذارید. برای مثال، با انتخاب مانتویی رسمی و با برش‌هایی در کمر و شانه‌ها تیپی رسمی و جدی به نمایش می‌گذارید. اگر به سراغ اورسایزها بروید و مانتوهای این سبکی را با شلوارهای جین مثلا جین‌های مام‌استایل هماهنگ کنید، استایلی کاملا غیررسمی و برگه‌ای از شخصیت‌ اسپورت‌پوش‌تان را نمایش می‌دهید. این‌همه تنوع در یک نوع لباس جذاب است. شما طرفدار کدام طرح‌ها و رنگ‌ها در مانتوهای کتی هستید؟ اگر ایده‌ای برای تدارک‌دیدن استایلی شیک با مانتوهای کتی در نظر دارید، ترکیب دلخواهتان را برایمان بنویسید.


در ادامه بخوانید: بارانی زنانه؛ این لباس جذاب کلاسیک را چطور ست کنیم؟
منبع thefashionfolks.com thezoereport.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.