ترندهای جذاب لاک ژل برای عید ۱۴۰۱

رسیدگی به ناخن‌ها و دست‌ها واجب است؛ زیبایی این بخش‌ها حال‌وهوایتان را به‌شدت خوش می‌کند. رسیدگی ساده به ناخن‌ها با انبوهی از حس‌های خوب همراه است. پس بگذارید برایتان در این مقاله از ترندهای لاک ژل بهار و تابستان امسال بگوییم.

ترندهای لاک ژل بهار و تابستان پیش‌رو چیست؟

چند سالی است که لاک‌های ژل در روند مانیکورکردن ناخن‌ها جای خود را پیدا کرده و بسیار محبوب شده‌اند. لاک‌های ژل از لاک‌های معمولی ضخامت بیشتری روی ناخن‌ها ایجاد می‌کنند. این لاک‌ها به‌خودی‌ِ خود خشک نمی‌شوند و برای خشک‌شدن و نشستن روی ناخن‌ها به دستگاه‌های خاص نیاز دارند.

البته برخی از مدل‌های لاک ژل هم بدون نیاز به دستگاه خشک می‌شوند. در هر حال، تنوع و دوام این لاک‌ها زیاد است. برای همین، می‌خواهیم از ترندهای لاک ژل برای سال جدید بگوییم و ایده‌هایی برای تروتازه‌شدن ناخن‌ها و رنگ‌ولعاب‌دادن به آن‌ها برای بهار در اختیارتان قرار بدهیم.

۱. پاستلی‌ها با بافتی برجسته

ترندهای لاک ژل
لاک پاستلی براق

رنگ‌های پاستلی خیلی محبوب‌ هستند و انصافاً هم برای قرارگرفتن در انواع استایل‌ها گزینه مناسبی به نظر می‌رسند. هماهنگی رنگ‌های پاستلی با انواع رنگ پوست از آن‌ها گزینه جذابی برای ماندن در ترندهای سال‌های اخیر می‌سازد.

امسال بهار، از ترندهای لاک ژل می‌توان به لاک‌هایی با رنگ‌های پاستلی اشاره کرد که دارای بافتی برجسته هم هستند. منظور وجود چیزهایی مانند اکلیل یا ذرات برجسته و براق دیگر در بافت لاک است. خوشتان می‌آید؟

۲. آمبره‌های سرخوش و آشفته

ترندهای لاک ژل
لاک سایه‌روشن مدل مجموعه یوروفیا

یکی از ترندهای مهم لاک سال جدید، طرح‌های آمبره است. منظور از آمبره طرحی است که حالت سایه‌روشن روی ناخن ایجاد می‌کند. اگر سریال محبوب این روزها یعنی یوروفیا یا همان سرخوشی (Euphoria) را تماشا می‌کنید، زود متوجه می‌شوید که این ترند از روی آرایش ناخن‌های شخصیت مجموعه کذایی الهام گرفته شده‌اند.

برای درست‌کردن چنین طرحی روی ناخن‌ها، باید زمینه‌ای اکلیلی و براق یا ساده با رنگ‌های خنثی انتخاب کنید و بعد به سراغ ایجاد طرح سایه‌روشن بروید. رنگی مناسب با زمینه انتخاب کنید و روی ناخن‌ها طرح سایه‌روشن بزنید.

۳. طوسی‌های آبی‌صفت

لاک ترند ژل
لاک طوسی با تِم آبی

مدتی است که رنگ طوسی در میان ترندهای لاک ژل قرار دارد اما برای بهار باید همه‌چیز روشن‌تر و شفاف‌تر شود. برای همین است که رنگ محبوب روزهای بهاری طوسی با سایه‌ای از آبی روشن خواهد بود.

یکی از کارهای جذابی که در استفاده از این رنگ می‌توانید انجام بدهید، به‌کارگیری طیف‌های مختلف طوسی روی هر انگشت است. برای این کار، باید هر ناخن را با طیفی متفاوت از طوسی‌های روشن متمایل با آبی لاک بزنید.

۴. الهام‌گرفته از دهه ۹۰ میلادی

ترندهای لاک ژل بهار

صورتی‌های پرشور، اکلیل‌های پرنشاط و قرمزها جان‌وحال‌دار از طرح‌های جذابی بودند که در سال‌های دهه ۹۰ میلادی طرفداران زیادی داشتند. امسال هم در میان ترندهای لاک ژل شاهد بازگشت همین طرح‌ها و مدل‌ها هستیم.

برای مثال، می‌توانید از رنگ سفید و شیری یا طیف صورتی  رنگی انتخاب کنید و روی ناخن را هم با رنگ‌های براقی مانند طلایی یا نقره‌ای مدل بدهید. طرحی مانند پروانه یا هرچیزی را که دوست دارید به زمینه صورتی ناخن‌ها اضافه کنید و از زیبایی و هارمونی‌اش لذت ببرید.

۵. براق و اکلیلی

ترندهای ناخن

سال‌های اخیرِ دنیای مدوفشن بیشتر از گذشته‌ها به دل می‌نشیند (دست‌کم برای نویسنده این مقاله که این‌طور است). چرا؟ چون آزادی انتخاب زیادی برای همه وجود دارد. دیگر مدل‌ها تک‌بعدی و محدود نیستند و در کنار طرح‌های ساده و مینیمالیستی به دوستداران مدل‌های دیگر هم حق انتخاب زیادی داده می‌شود.

درباره ناخن هم همین است؛ هم طرح‌های ساده در میان ترندها دیده می‌شوند و هم مدل‌های براق و اکلیلی. اگر از سبک شلوغ و پرزرق‌وبرق خوشتان می‌آید، حتماً به لاک ژلی مانند تصویر بالا برای مانیکور ناخن‌هایتان فکر کنید.

انواع لاک اکلیلی اینجاست

۶. سایه‌های هولوگرافیک

ترندهای لاک ژل
سایه‌های رنگین‌کمانی یا هولوگرافیک

بهار امسال کمی بهتر از دو سال اخیر است؛ کرونا کمی رام‌تر شده و امیدی در دلمان جوانه زده است. انگار این حال‌وهوا روی ترندها هم اثر داشته است. یکی از ترندها، رنگ‌های شلوغ و طرح‌های هولوگرافیک است.

منظور از طرح‌های هولوگرافیک همان مدل‌های رنگین‌کمانی است. طیف رنگین‌کمان که روی ناخن‌هایتان بنشیند، هر بار که نگاهشان می‌کنید، همان شور و شوقی به دلتان وارد می‌شود که بعد از پایان باران و تابیدن خورشید قلبتان را گرم می‌کند.

۷. وری‌پری یا همان رنگ سال

وری پری ـ‌رنگ سال برای ژل ناخن
رنگ سال

با رنگ سال که آشنا هستید؛ همان بنفش جذابی که نامش وری‌پری (Very Peri) است. انتخاب رنگ بنفش ملیح سال هم می‌تواند زیبایی ناخن‌هایتان را چند برابر کند. البته دقت کنید که فقط محدود به انتخاب دقیق همین رنگ نیستید و می‌توانید به سراغ طیف‌های مختلفی از این بنفش جذاب و روشن بروید.

رنگ بنفش شیک و دوست‌داشتنی است و می‌تواند در ترکیب با رنگ‌های مختلفی قرار بگیرد. بنابراین، اگر ناخن‌هایتان را با این رنگ درست کردید، یادتان باشد که دست‌تان در انتخاب رنگ‌های بخش‌های دیگر استایل کاملاً باز خواهد بود.


حتما بخوانید: رنگ سال ۲۰۲۲ موسسه پنتون؛ پویایی و جذابیت بنفش را دریابید

۸. الماس‌ها و کریستال‌ها

ترندهای لاک ژل
الماس و کریستال‌ها

الماس‌ها و کریستال‌های کوچک هم می‌توانند روی بستر ساده یا پاستلی ناخن‌ها بنشینند و سادگی زیبایی به آن‌ها بدهند. برای تنوع می‌توانید بستر ناخن‌ها را هم ساده و از مدل فرنچ استفاده کنید.

دیگر انتخاب با شماست که الماس‌ها و کریستال‌ها را چطور و با چه میزانی از شلوغی یا سادگی روی ناخن‌ها بنشانید. این مدل هم مجلسی است و هم برای موقعیت‌های عادی و معمولی انتخاب خوبی به نظر می‌رسد.

۹. براق ولی ساده

لاک ژل ناخن
طرح ساده و با درخشش اندک

همان‌طور که گفته شد، این روزها و سال‌ها هم مدل‌های ساده طرفدار دارند و در میان ترندها قرار گرفته‌اند و هم طرح‌های پرزرق‌وبرق. یکی از جذاب‌ترین‌ها در میان ترندهای لاک ژل امسال، رنگ‌های خنثی و ساده‌ای هستند که کمی درخشش و براق‌بودن به آن‌ها اضافه شده است.

به‌طور کلی، رنگ‌های ساده براق یا اندکی اکلیل و بافت برجسته در میان رنگ‌های پاستلی هم از ترندهای بهار پیش روست.

انواع لاک ناخن براق

۱۰. رنگی‌رنگی

ترندهای لاک ژل
طرح رنگی‌رنگی

مدوفشن از نظر من یعنی چیزی که خوشحالت می‌کند. البته این شعار بسیاری از برندها و طراحان مد سال‌های اخیر هم بوده است. بنابراین، هیچ عجیب نیست که در میان ترندهای لاک ژل رنگی‌رنگی‌ها هم جای خوبی دارند.

برای اجرای این ترند روی ناخن‌ها باید فقط به صدای دلتان گوش کنید. ببینید که از چه رنگ‌هایی خوشتان می‌آید و آن‌ها را در کنار هم بنشانید. البته اگر دقت کنید و رنگ‌هایی را انتخاب کنید که با هم از نظر اصول زیبایی‌شناسی در هماهنگی هستند، نتیجه بهتر می‌شود.

۱۱. رگه‌ای طلایی یا متالیکی

ترندهای لاک ژل
رگه‌هایی از طلایی و متالیک

طلایی رنگ جذابی است؛ باشکوه و تجملاتی به نظر می‌رسد و امسال هم در میان ترندها دیده می‌شود. البته حس آدم‌ها به این رنگ معمولاً در دو دسته‌بندی عشق و نفرت تقسیم می‌شود. بعضی‌ها شیفته طلایی‌اند و بعضی‌ها از آن حسابی بدشان می‌آید.

در هر حال، خبر خوب برای طرفداران طلایی این است که امسال می‌توانند از رگه‌هایی از آن یا طیف‌های رنگی متالیک برای آرایش ناخن‌هایشان استفاده کنند. برای استفاده از طلایی‌ها هم تنوع خوبی وجود دارد. یکی از مدل‌های جذاب امسال این است که بستر ناخن را با رنگی خنثی یا برق ناخن بپوشانید و بعد رگه‌ای از طلایی را روی آن بکشید.

۱۲. طرح‌های تلفیقی فرنچ

ترندهای ناخن با لاک ژل
طرح فرنچ ترکیبی

فرنچ مدل ساده و زیبایی است که تقریباً همیشه مُد است. امسال طرح‌های تلفیقی و مدل‌های ترکیبی آن هم روی کار آمده‌اند. به‌راحتی می‌توانید رنگ موردعلاقه‌تان را به‌جای بخش سفید بالای ناخن‌ها انتخاب کنید.

هر ناخن هم می‌تواند شکل و طرح مخصوص به خودش را داشته باشد؛ دست‌تان در انتخاب کاملاً باز است. چیزی را انتخاب کنید که دوست دارید. یکی از پیشنهادها این است که اندازه طولی ناخن‌ها را هم زیاد نگه ندارید و ناخن‌ها را کوتاه و فرنچ را برایش انتخاب کنید. نظرتان چیست؟

پرفروش‌ترین انواع لاک‌ ژل اینجاست

در آخر

ترندهای لاک ژل را با هم مرور کردیم. از میان مدل‌هایی که امسال مطرح شده‌اند، حتماً گزینه‌ باب میلتان را پیدا خواهید کرد چون تنوع طرح‌ها بسیار زیاد است. شما از کدام مدل بیشتر خوشتان آمده است؟


در ادامه بخوانید: فرنچ ناخن در خانه را با این ۸ مرحله به آسانی انجام دهید
منبع rd.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.